De moeder kiest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van Youssef wel ja.
Nou hup, wie kies je

Wel in de Pijp dan, zodat ik je persoonlijk op je smoelwerk kan slaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
zullen we de feest houden in Amsterdam
120.000 leden zijn dan uitgenodigd

Bij dat standbeeld van André?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
zullen we de feest houden in Amsterdam
120.000 leden zijn dan uitgenodigd

Wow, hoe heeft je moeder dat klaargekregen in de opvoedingquote:

? wat krijg je dan te zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:36 schreef electricity het volgende:
waarom krijg ik een login dialog voor meki's website?

Met diarree op dat hoofdquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij dat standbeeld van André?

Van die marokaanquote:

Ik heb altijd al een entrepeneur in de familie willen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:39 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind dat Meki een kans verdient, hij is op jonge leeftijd al zelfstandig ondernemer. Is dat niet spannend dan, Brechtje?

al geregeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef tonks het volgende:
Ik krijg het nu als ik in dit topic kom ook

Zit in je sig denk ik Meki.quote:

die kreeg ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/2060/meki9qj.th.jpg]afbeelding][/URL]

je icon deed het net niet en ik kreeg een dialog om in te loggen. nu niet meerquote:

Kreeg ik ook alquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/2060/meki9qj.th.jpg]afbeelding][/URL]

dat is positief neem ik aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een entrepeneur in de familie willen hebben

Wil ik me sterk maken voor Meki?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een entrepeneur in de familie willen hebben

Ja Meki, een goed begin is altijd het halve werk.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |