Morgen als we chocowafels komen eten even kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
Zonder pics veel te vaag verhaal.![]()
![]()
Dus eigenlijk is het flut?quote:Maar die is echt alleen om een beginnetje te maken. De rest moet met de bandenlichters.![]()
Ach je hebt tenminste wel zo een apparaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat is dat stug materiaal zo'n oude en verdroogde band.![]()
Dacht dat het met dat bandending allemaal wat makkelijker zou gaan.![]()
Maar die is echt alleen om een beginnetje te maken. De rest moet met de bandenlichters.![]()
Affijn, we zullen er nog wel eens handig mee worden.
Of het nooit meer doen.![]()
Als ik dat had geweten dan hadden jullie kunnen helpen ja om 10:00.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:01 schreef worldpimber het volgende:
Morgen als we chocowafels komen eten even kijken![]()
Aangeraden door iemand met al zo'n ding.quote:Dus eigenlijk is het flut?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
Ach je hebt tenminste wel zo een apparaat
Je kan ze natuurlijk ook mee slepen naar dordt en dan draai ik ze bij de garage er wel ff af![]()
Owjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten dan hadden jullie kunnen helpen ja om 10:00.![]()
Koekje 'r bij?![]()
[..]
Aangeraden door iemand met al zo'n ding.
Dus zonder is het ws nog flutter.![]()
[..]
Mazzelpik.
Maar hoe kom in in Dordt dan? [afbeelding]
quote:
Moest je tegen Westlanders voetballen dan.quote:Weetje wat ook leuk is, als een mongool van 110 kilo met noppen op je poot gaat staan. En dan zo net aan de binnenkant van je wreef (of is het vreef) zo dat je het zo lekker voelt enzo
![]()
![]()
Nee geen Westlanders vandaag, mede lot genoten uit Dordtquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moest je tegen Westlanders voetballen dan.
Je buurjongen met de KTM is zo zwaar niet toch?(je kan ook een middagje crossen wezen
)
Die gozer maakt wel kapot wat heel is geloof ik? [afbeelding]
Nog iets gedaan verder vandaag aan het groene beest? [afbeelding]
Vandaag een andere rempomp halen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef Makster het volgende:
Nee geen Westlanders vandaag, mede lot genoten uit Dordt![]()
Heb uiteraard weer niks gedaan vandaag, wil morgen weer verder gaan ploeterenDie rem moet op druk komen, lukt het me niet dan moet ik ergens een andere rempomp vandaag gaan halen om te testen want anders verdenk ik een tering tyfus graf nazi Duitser van het verkopen van een verrote rempomp. Als dat zo is dan, uhhmm, ja dan baal ik
Youssef.quote:En volgens mij heb je een site gevonden met wat smiley's is het niet![]()
Wat kan er mis zijn aan een stalenremleiding:? Ding lekt nergens en nergens valse lucht, snap er gewoon geen anus van. Morgen ga ik de vloeistof er door pompen met de remklauw hoger dan de rempomp, schijnt ook te werken zeggen ze .quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaag een andere rempomp halen?![]()
Maar het is misschien of je bling bling rempomp of je harde RVS bling bling kabel.
In beide gevallen zou je met de originele KLX kunnen testen toch.![]()
[..]
Youssef. [afbeelding]
Je kan ook even de WPH van de CR ophalen voor half 12 morgen en mijn rempomp minimaal een paar weken lenen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
Ik heb de originele rempomp aan mijn buurjoch gegeven, die heeft hem nu op zijn KTM zitten![]()
Neemt niet weg dat hij die er morgen even af mag slopen
![]()
Ik kut eerst wel ff verder, maar thanks anywayquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan ook even de WPH van de CR ophalen voor half 12 morgen en mijn rempomp minimaal een paar weken lenen.Scheelt weer wat geklieder.
En ik ga misschien een rempomp van de GPZ monteren.Dus dan hoef ik hem ws niet eens terug.
Handige is dat ik hem altijd via google op "Gathering of Smilies" kan terugvindenquote:
quote:
Modernes Allroundprofil für jedes Wetter und für jede Fahrbahn als Ganzjahresreifen.
Mit Silica-Technologie lieferbar.
Vorzüge:
Traktion
Naßfahreigenschaften
Trockengrip
Hohe Laufleistung
Die 20 geboden kamelen gelden dus niet meer ? En ik wilde het nog wel net voor Y opnemen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Brechtje is een sletje geworden![]()
20 kamelen geldt inderdaad niet, maar ik bied nou wel een chocolaatje ofzo.. moet niet moeilijk zijnquote:Op zondag 25 september 2005 00:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die 20 geboden kamelen gelden dus niet meer ?
Ik verpruts het altijd bij vrouwen, ik ga denk ik in de leer bij Pepijnquote:En ik wilde het nog wel net voor Y opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |