Br33Zah meisjes van 17 uitnodigen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zoiets doe je via je MSN-netwerk, nep-ICT'er.
moet je de clou nu niet gaan verraden hequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Terwijl je als student waarschijnlijk toch meer gaat betalen dan 10 a 15 per maand meer.
Ja, mini-Yohen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als jij een knip voor je neus waard geweest zou zijn, studeerde je nu wel.
En daar komen dan nog de prijsafspraken van de brouwers bovenop.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Terwijl je als student waarschijnlijk toch meer gaat betalen dan 10 a 15 per maand meer.
Ik heb de regering wel door!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
moet je de clou nu niet gaan verraden he
Ik ben blij dat ik een nep-ICT'er benquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zoiets doe je via je MSN-netwerk, nep-ICT'er.
lengte, kleding en uiterlijk. Iedereen hetzelfde kapsel en dezelfde kleding.quote:
Weet je waar je haar van gaat groeien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo ook wat bier drinken.
voetvolk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
Maar die vader is wel een collega van me.
Collega's![]()
Het moet Vandalen zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Monidique het volgende:
Ik heb Vandale.nl betrapt op inconsistent gedrag!
Van wachten, zegt men.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je waar je haar van gaat groeien?
Dat wel, gelukkig is het slechts een bijbaantje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef George-Butters het volgende:
voetvolk.
Je enige perspectief is het gewelddadige van het verleden en niet de toekomst van vrede, zoals nu in de EU.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Inuit hebben de Noormannen op Groenland in het verleden wel verslagen![]()
Dat probeerde ik hem ook duidelijk te maken. Maar dat lukt nog niet echt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je enige perspectief is het gewelddadige van het verleden en niet de toekomst van vrede, zoals nu in de EU.
Gegeseld door Antillianen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat wel, gelukkig is het slechts een bijbaantje.
Ik houd op die manier contact met het proletariaat![]()
Ja, wachten en 'bijhouden'. En waarom is het anti-Verlichting -hoewel het uiteraard geen scheldwoord is-?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn zo die anti-Verlichtings bakkebaarden ontstaan?
Je ziet defensie waarschijnlijk als een oorlogszuchtig apparaat wat altijd op zoek is naar oorlog?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef RichardQuest het volgende:
Je enige perspectief is het gewelddadige van het verleden en niet de toekomst van vrede, zoals nu in de EU.
Bij ons werken geen Antillianen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Gegeseld door Antillianen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef Monidique het volgende:
. En waarom is het anti-Verlichting?
Deze bewaar ik voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
Eerder andersom.
Juist, en hoe hebben we dat in de EU geregeld? Door grotere legers tegenover elkaar te zetten? Nee, door economische en politieke banden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je ziet defensie waarschijnlijk als een oorlogszuchtig apparaat wat altijd op zoek is naar oorlog?
Terwijl defensie ook een preventieve functie vervult. Het zorgt voor stabiliteit waardoor je geen oorlog hoeft te voeren.
Voorkomen is immers beter dan genezen.
Maar de Europese landen hebben wel een defensie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef RichardQuest het volgende:
Juist, en hoe hebben we dat in de EU geregeld? Door grotere legers tegenover elkaar te zetten? Nee, door economische en politieke banden.
En ik weet ook wel dat defensie ook ingezet wordt voor vredesmissies, maar ook vredesmissies hoeven niet altijd met militairen en tanks.
Ach jochie, dat loopt wel los hoor. Hopelijk word je lachend oudquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:04 schreef MrX1982 het volgende:
In 2050 ben ik bejaard. Dan valt er sws weinig te lachen
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef sigme het volgende:
Ach jochie, dat loopt wel los hoor. Hopelijk word je lachend oud
Die vliegt tzt nog vrolijk rondquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef Johan_de_With het volgende:
En dat je plaatje dan nog in het ziekenfonds zit.
Maar niet om vrede in de unie te garanderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar de Europese landen hebben wel een defensie.
Jawel, want landen die die banden hebben voeren geen onderlinge oorlog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Je bereikt stabiliteit niet alleen met economische en politieke banden.
Daarom moet je landen juist binden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
De wereld is geen sprookjesparadijs waar iedereen lief voor elkaar is.
Het conflict bestaat mede omdat Israel geen binding heeft met de vijandige landen, op allerlei terreinen. En al het geld dat Israel in de oorlogsmachine heeft gestopt, heeft dat tot vrede geleid? Vrede begint in de hersenen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Zie het Midden-Oosten en de belangrijke taak die defensie daar vervuld voor Israël.
na hoeveel booze?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De enige staat die Bush na kan tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |