Inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef Sokolsky het volgende:
M?
quote:
Ik heb noch de film gezien, noch het boek gelezen (die heb ik trouwens wel).quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
(Overigens is Rebecca wel de beste Hitchcock, wist je dat al?)
10,000 miles under the sea ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:01 schreef Sokolsky het volgende:
Verne inderdaad, en ook Que Sera. Bedenk nu eens met een van beide een film.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef laurenzo85 het volgende:
The Man who knew too much?![]()
Ik heb alleen die uit 1956 gezien vooralsnog, maar daar komt ook dat liedje in voor..
Ik dacht al wel aan Leagues, maar vond mijlen toch logischerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
laurenzo85 +1
(laurenzo86 is wat flauw, die grap is vandaag al gemaakt)
Andere mogelijkheden waren 20000 Leagues Under the Sea (1954), Around the World in Eighty Days (1956), The Raven (1963), Beat the Devil (1953) en Secret Agent (1936). Die laatste is met John Gielgud.
Ik had em nog niet gezien hoor..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:07 schreef Sokolsky het volgende:
(laurenzo86 is wat flauw, die grap is vandaag al gemaakt)
Dubbel pechquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Je had er ook wat te weinig wyccie. En je was te laat
Vooruit, omdat er nu nog zo weinig meedoen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet 'm niet lau. Wyccie misschien? Of spieken er nog andere FMT'ers mee?
Dat klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:15 schreef BwennieBren het volgende:
Elephant Man
En ik herken het pas nu het gezegd isquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef Sokolsky het volgende:
Nu herken ik 'm ook, maar Bwennie was eerder.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
Stigmata en Patricia Arquette?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
Lost Souls en Winona Ryder?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef wyccie het volgende:
Dan staat er dus 'Not gone' en niet 'Not done', wat ík dacht.
Ik heb de film niet gezien
quote:was born on August 14, 1966 in Cleveland, Ohio, USA to African American father
, a former hospital attendant, and Caucasian mother
, a retired psychiatric nurse.
Hmm, da's misschien wel logischer aangezien BB zei 'over de hoofdrolspeelster' en niet 'over degene die op het plaatje staat'.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:50 schreef Sokolsky het volgende:
Of Penelope Cruz in Gothika.
yeaaaaaaaaaaaahhhh!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:49 schreef wyccie het volgende:
Oh dat moet dan wel Halle Berry zijn in Gothika, toch?
Geen idee, heb de film niet gezien. Ik weet wel dat Robert Downey jr.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:51 schreef Sokolsky het volgende:
Zijn ze niet allebei hoofdrolspeelster dan?
Je ziet toch meer Halle dan Penélope in de filmquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:51 schreef Sokolsky het volgende:
Zijn ze niet allebei hoofdrolspeelster dan?
Ik zei al, ik heb 'm niet gezienquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je ziet toch meer Halle dan Penélope in de film
geverft of naturel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Mag ik tien films waarvan de hoofdrolspeler/speelster rood haar heeft?
terustequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef Sokolsky het volgende:
Eh, wyccie, daar ga ik niet meer over nadenken.
Welterusten
very nice!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:12 schreef BwennieBren het volgende:
Moulin Rouge
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
The House of Mirth
Boys Don't Cry
Meisje met de rode haren
Shakespeare in love
Elizabeth
The First Wives Club
The Flintstones
The Others
Ja ik dacht meer aan actrices met een natuurlijke rode haarkleurquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:14 schreef realist_ik het volgende:
[..]
very nice!
maar zijn Carrie, Red Sonja en Annie niet voordehandliggender?
Ik zat even te twijfelen aan Boys don't cry. Maar hoe dan ook, jij maakt de tien compleet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:12 schreef BwennieBren het volgende:
Moulin Rouge
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
The House of Mirth
Boys Don't Cry
Meisje met de rode haren
Shakespeare in love
Elizabeth
The First Wives Club
The Flintstones
The Others
Ik ga even creatief zijn voor een vraagje....quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen aan Boys don't cry. Maar hoe dan ook, jij maakt de tien compleet.![]()
BB +1
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef Asap het volgende:
1e rij: Martin Scorsese - Renee Zellwegger - Robert DeNiro - Angelina Jolie - Jack Black => Shark Tale, Will Smith ontbreekt
2e rij: tweede is Salma Hayek, 3e Kevin Kline, dus Will Smith onbreekt wederom in Wild Wild West
3e rij: Jon Voight - Lisa Bonet - Gene Hackman - Jason Lee - Gabriel Byrne => Enemy of the State, Will Smith ontbreekt
Chef uit South Park?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef Mennosson het volgende:
And you wait and you wait and you wait and you wait....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:04 schreef Mark het volgende:
1e rij: Martin Scorsese - Renee Zellwegger - Robert DeNiro - Angelina Jolie - Jack Black => Shark Tale, Will Smith ontbreekt
2e rij: tweede is Halle Berry?
3e rij: Jon Voight - Lisa Bonet - Gene Hackman - Jason Lee - Gabriel Byrne => Enemy of the State, Will Smith ontbreekt
Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:22 schreef Mark het volgende:
2 zou Wild Wild West kunnen zijn met Salma Hayek (2), Kevin Kline (5) en kenneth Branagh (3). Dan ontbreekt weer Will Smith
quote:
Ehm, diequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Sorry voor het lange wachten maar ik had de thuiszorg en daarna fysio bij me, aldus:
1ste rij = helemaal
2de rij:
1 ?
2 Hayek
3 ?
4 ?
5 staat Kevin
Film =
3e rij = helemaal
Missende acteur is uiteraard
Nou, zo moeilijk is het toch niet als je de film hebt gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef Mennosson het volgende:
Kun je de tweede rij zeggen, ben wel benieuwd...
Sorry dear, zal het veranderenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ehm, dievoor rij 1 en 3 en de missende acteur interpreteer ik dan maar als voor mij, want asap had die van mij gekopieerd. En ik had op rij 2, positie 3 al Kenneth Branagh
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is het toch niet als je de film hebt gezien?
wil wel hintjes doen:
Heb je de film gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dacht dat ie al geraden was..
M. Emmet Walch isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is 1 M.Emmett Walsh, maar die Aziatische dame zou ik van mijn levensdagen niet kunnen noemen.
Zoals gezegd: dat weet ik echt nooit. Ik zie het straks wel als ik terug ben van de bloedbankquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef BwennieBren het volgende:
Nog eentje dus maar Mark and the point is yours!
Met goedkeuring van de ladies & gentlemen op FMT geef ik Mark de punt omdat hij het meeste geraden heeft. De missende actrice is Ling Bai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dat weet ik echt nooit. Ik zie het straks wel als ik terug ben van de bloedbank
Tja, wordt wel tijd ja..quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
WE WANT VRAAG
Klopt maar is niet het gezocht antwoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:58 schreef Frank79 het volgende:
Het is een gok of iedereen het overleeft?
Het is vrijdagmiddag...alles is mogelijk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Mennosson het volgende:
Acteerprestaties beneden de maat dan?
Slecht Haar
Nee, nee, zo ver gezocht is het ook weer niet
Nee, weet in First Blood ook geen dobbelstenen te vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef ArtyShock het volgende:
Heeft het met dobbelstenen te maken?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:09 schreef RuneRose het volgende:
elke titel heeft 10 letters.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:13 schreef Sheridana het volgende:
heeft het met acteurs te maken?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef BwennieBren het volgende:
Met goedkeuring van de ladies & gentlemen op FMT geef ik Mark de punt omdat hij het meeste geraden heeft.
Het wachten is op C.S.I. Oaklahomaquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
hmm...ik ga nu iets raars zeggen misschien... Gary Sinise speelt in CSI New York...in First Blood zit David Caruso, CSI Miami...zit in Young Guns dan misschien William Petersen uit CSI, Vegas? Is dat de connectie?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:24 schreef Mark het volgende:
Aargh, waarom typ ik zo sloom?
Edit: en waarom vraag ik jullie dat?
Wat een leuke smiley!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:24 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Het wachten is op C.S.I. Oaklahoma
[afbeelding]
Sheri +1
Mark....go ahead!
Oh ja die kleine zegt dat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Mennosson het volgende:
Spongebob Squarepants, the movie!!
Een kenner!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Mennosson het volgende:
Spongebob Squarepants, the movie!!
ALs we toch onder water zitten....welke drie films?quote:
Minority Reportquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef Mennosson het volgende:
ALs we toch onder water zitten....welke drie films?
De persoon die ze alle drie noemt krijgt het punt, dus gokkers....gok meteen drie titels!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 van de 3 goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef ArtyShock het volgende:
Minority Report
Trainspotting
Whale Rider
1 Goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:10 schreef Sokolsky het volgende:
Minority Report, Le Grand Bleu en Whale Rider?
1 Goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Born of the 4th of July?
Trainspotting
Whalerider
2 van de 3 goed!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Minority Report
Trainspotting
Free Willy?
Er kwamen ook jongetjes in Whale Rider voor hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik had wel door dat WR niet goed was
t meisje had nl een shirt aan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Minority Report, Trainspotting en Free Willy III?
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef Mark het volgende:
Minority Report
Trainspotting
Neverending Story?
Dan kun je die laatste titel net zo goed gevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Mennosson het volgende:
Artyshock had hem als eerste 2/3 goed en ik moet weg dus
Artyshock +1
Turtle Diary is volgens mij met Ben Kingsley hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef Mennosson het volgende:
denk kingsley
Hey Mequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Turtle Diary is volgens mij met Ben Kingsley hoor.
Hey Chiefquote:
Ciao BBquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
Luitjes ik ga er ook van tussen. CU lators aligators, of anders morruge
toedels!
Ben ook benieuwd ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan kun je die laatste titel net zo goed geven
Tja. Compleet onverwacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
Arty, stel jij een nieuwe? Je kreeg geen vet punt, maar het was wel een punt
+ The Horsewhispererquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
Forrest Gump
Born on the Fourth of July
Boxing Helena
Saving Private Ryan
ehh...
Shrek?
Hoe komt je trouwens op zo'n lugubere vraag?
In Shrek vind ik de Gingerbread Man nou niet echt een hoofdpersoon...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
Forrest Gump
Born on the Fourth of July
Boxing Helena
Saving Private Ryan
ehh...
Shrek?
Hoe komt je trouwens op zo'n lugubere vraag?
Robocopquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Forrest Gump = Sinise
Born on the fourth of july = Cruise
Star Ship Troopers = Ironside
Aliens = Henriksen
Saving private Ryan
Boxing Helena
Johnny got his gun
Ik heb geen kloon die zo heet hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Sheridana het volgende:
En de gingerbreadman is mijn held!!
Ik noemde er 2½ (onduidelijk of het in SPR een hoofdpersoon was), misschien is dat een troost. En Amores Perros weet ik ook nog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdrie zit me niet mee vandaag eerst een paar seconde te laat en nu noem ik er zeven en gaat sokolsky er met het punt van door.![]()
Dan verdien je hem wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik noemde er 2½ (onduidelijk of het in SPR een hoofdpersoon was), misschien is dat een troost. En Amores Perros weet ik ook nog.
+The Evil deadquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef Sheridana het volgende:
Forrest Gump = Sinise
Aliens = Henriksen
Boxing Helena= Sherilynn Fenn
Johnny got his gun
The Horsewhisperer = Scarlett Johansson
Okee. Ik heb genoeg titels om puntjes uit te delen, maar als ik wil weten aan wie moet ik weten hoe het zit met Shaving Ryan's Privates...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Twee beentjes: Forrest Gump = Sinise
Twee beentjes: Born on the fourth of july = Cruise
Compleet onderlichaam: Star Ship Troopers = Ironside
Compleet onderlichaam: Aliens = Henriksen
Euh...Saving private Ryan
Armpjes èn beentjes: Boxing Helena
Armpjes èn beentjes: Johnny got his gun
Of ik leer tellen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ligt er aan of je er 8 in één post wilt hebben.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef Sokolsky het volgende:
Forrest Gump = Sinise
Aliens = Henriksen
Boxing Helena
Johnny got his gun
Jaws?
Beautiful People
Jaws keur ik af, maar als je nou Star Wars Episode III, Space Truckers, Million Dollar Baby of Amores Perros er voor in de plaats zet in een volgende post, zet ik zo'n vetgedrukt regeltje met +1 als reply, okee?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ligt er aan of je er 8 in één post wilt hebben.
Sokolsky + 1quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef Sokolsky het volgende:
Forrest Gump = Sinise
Aliens = Henriksen
Boxing Helena
Johnny got his gun
Amores Perros
Beautiful People
Of die ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef Sheridana het volgende:
of De Horsewhisperer!!!!
Had me er al bij neergelegd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sokolsky + 1
Sorry mr_a, close call.
De acteurs ook niet volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...er vlogen zoveel armen en benen door de lucht!! weet niet meer wat bij wie hoorde en wie wat mist...
Ik ben niet zo'n held in oude regisseurs... Maar Frans waarschijnlijk? De enige waar ik zo op kan komen uit die tijd is die ene Francois... Maar ik ben z'n achternaam een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ook geen Welles.
Hitchcock asked writers Pierre Boileau and Thomas Narcejac to write a novel for him afterhad been faster in buying the rights for "Celle qui n'était plus" which became
. The novel they wrote, "From Among the Dead", was shot as Vertigo (1958).
zoek ik,
is z'n bekendste film.
Ja! Die. Dank.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Sokolsky het volgende:
François Truffaut was later. Maar het land is inderdaad goed.
Let wel: ik zoek een echte thriller-regisseur. Een Franse Master of Suspense.
Ik doe mee: Citroën!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Roger Vadim?
Ik roep gewoon iets frans...
Als je maar vaak genoeg Roger Vadim zegt, is het vanzelf een keer goed...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
Roger Vadim?
Ik roep gewoon iets frans...
sssshhht, niet mijn geheime strategie verklappen!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg Roger Vadim zegt, is het vanzelf een keer goed...
Inspector Clousseau daar is je collega of gebaseerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
of clouzot
voornaam weet ik niet (meer)
de man die sneller verleidt dan filmtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg Roger Vadim zegt, is het vanzelf een keer goed...
Bien sûr, c'est Henri-Georges Clouzot!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
of clouzot
voornaam weet ik niet (meer)
Snel vergeten, gewoon origineel kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:42 schreef ArtyShock het volgende:
Oh ja, Les Diaboliques. Daar is toch ooit ook zo'n suffe remake met Sharon "cold as ice" Stone van gemaakt?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Sokolsky het volgende:
Reminder-to-self: nooit iets over Roger Vadim vragen.
Ai Sheri on the warpath. Sokolsky let op je scalp.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Three to Tango?
Dit keer wèl op tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Office Space?
Een vrijgezelle man die een promotie wil, maar daar wel voor getrouwd moet zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?vrijgezel promoties vriendendienst
Ik was net ook op tijd maar Mennoson was al weg.quote:
Hee? Ik had toch echt ook ingezet op Office Space.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
XXX?
Geen Vin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Jean en Vin dan?
Die ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Crimson Rivers 2?
and a *hips* back to you!quote:
Beetje Baileys...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
and a *hips* back to you!
wat voor lekkers heb jij gedronken?
Refused +1quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef REFUSED het volgende:
The Football Factory natuurlijk
ik hopte toevallig weer eens langs het topic.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
refused +1
Nee gaat over Hooligans. Best een coole film.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:41 schreef Sheridana het volgende:
Ow....voetball film.....:{
Carlo Picornie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
Hmm....heb eens met een hooligan gedate.....kwam ik later achter....raar wereldje...
Truste Mon Sheriquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
anyways, ik smeer 'm weer....truste!
Er zijn scenes toegevoegd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik hopte toevallig weer eens langs het topic.
moet ik nu een vraag verzinnen?
Wat is het verschil tussen de bioscoopversie van The New Guy en de Director's Cut?
nee, er is een scene veranderd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Er zijn scenes toegevoegd?
tsja, de enige die er momenteel reageert is iemand die de film niet gezien heeft terwijl ik zo echt weg wil. oplossing?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
In de bioscoopversie zag je Braveheart op de tv en maar de regisseur zag liever zijn favoriet George C Scott?
Das moeilijk te zeggen. Je kan hem tot morgen open laten of een andere vraag stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef REFUSED het volgende:
[..]
tsja, de enige die er momenteel reageert is iemand die de film niet gezien heeft terwijl ik zo echt weg wil. oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |