Een vrijgezelle man die een promotie wil, maar daar wel voor getrouwd moet zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?vrijgezel promoties vriendendienst
Ik was net ook op tijd maar Mennoson was al weg.quote:
Hee? Ik had toch echt ook ingezet op Office Space.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
XXX?
Geen Vin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Jean en Vin dan?
Die ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Crimson Rivers 2?
and a *hips* back to you!quote:
Beetje Baileys...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
and a *hips* back to you!
wat voor lekkers heb jij gedronken?
Refused +1quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef REFUSED het volgende:
The Football Factory natuurlijk
ik hopte toevallig weer eens langs het topic.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
refused +1
Nee gaat over Hooligans. Best een coole film.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:41 schreef Sheridana het volgende:
Ow....voetball film.....:{
Carlo Picornie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
Hmm....heb eens met een hooligan gedate.....kwam ik later achter....raar wereldje...
Truste Mon Sheriquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
anyways, ik smeer 'm weer....truste!
Er zijn scenes toegevoegd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik hopte toevallig weer eens langs het topic.
moet ik nu een vraag verzinnen?
Wat is het verschil tussen de bioscoopversie van The New Guy en de Director's Cut?
nee, er is een scene veranderd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Er zijn scenes toegevoegd?
tsja, de enige die er momenteel reageert is iemand die de film niet gezien heeft terwijl ik zo echt weg wil. oplossing?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
In de bioscoopversie zag je Braveheart op de tv en maar de regisseur zag liever zijn favoriet George C Scott?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |