Geen idee, heb de film niet gezien. Ik weet wel dat Robert Downey jr.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:51 schreef Sokolsky het volgende:
Zijn ze niet allebei hoofdrolspeelster dan?
Je ziet toch meer Halle dan Penélope in de filmquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:51 schreef Sokolsky het volgende:
Zijn ze niet allebei hoofdrolspeelster dan?
Ik zei al, ik heb 'm niet gezienquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je ziet toch meer Halle dan Penélope in de film
geverft of naturel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Mag ik tien films waarvan de hoofdrolspeler/speelster rood haar heeft?
terustequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef Sokolsky het volgende:
Eh, wyccie, daar ga ik niet meer over nadenken.
Welterusten
very nice!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:12 schreef BwennieBren het volgende:
Moulin Rouge
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
The House of Mirth
Boys Don't Cry
Meisje met de rode haren
Shakespeare in love
Elizabeth
The First Wives Club
The Flintstones
The Others
Ja ik dacht meer aan actrices met een natuurlijke rode haarkleurquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:14 schreef realist_ik het volgende:
[..]
very nice!
maar zijn Carrie, Red Sonja en Annie niet voordehandliggender?
Ik zat even te twijfelen aan Boys don't cry. Maar hoe dan ook, jij maakt de tien compleet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:12 schreef BwennieBren het volgende:
Moulin Rouge
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
The House of Mirth
Boys Don't Cry
Meisje met de rode haren
Shakespeare in love
Elizabeth
The First Wives Club
The Flintstones
The Others
Ik ga even creatief zijn voor een vraagje....quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen aan Boys don't cry. Maar hoe dan ook, jij maakt de tien compleet.![]()
BB +1
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef Asap het volgende:
1e rij: Martin Scorsese - Renee Zellwegger - Robert DeNiro - Angelina Jolie - Jack Black => Shark Tale, Will Smith ontbreekt
2e rij: tweede is Salma Hayek, 3e Kevin Kline, dus Will Smith onbreekt wederom in Wild Wild West
3e rij: Jon Voight - Lisa Bonet - Gene Hackman - Jason Lee - Gabriel Byrne => Enemy of the State, Will Smith ontbreekt
Chef uit South Park?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef Mennosson het volgende:
And you wait and you wait and you wait and you wait....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:04 schreef Mark het volgende:
1e rij: Martin Scorsese - Renee Zellwegger - Robert DeNiro - Angelina Jolie - Jack Black => Shark Tale, Will Smith ontbreekt
2e rij: tweede is Halle Berry?
3e rij: Jon Voight - Lisa Bonet - Gene Hackman - Jason Lee - Gabriel Byrne => Enemy of the State, Will Smith ontbreekt
Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:22 schreef Mark het volgende:
2 zou Wild Wild West kunnen zijn met Salma Hayek (2), Kevin Kline (5) en kenneth Branagh (3). Dan ontbreekt weer Will Smith
quote:
Ehm, diequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Sorry voor het lange wachten maar ik had de thuiszorg en daarna fysio bij me, aldus:
1ste rij = helemaal
2de rij:
1 ?
2 Hayek
3 ?
4 ?
5 staat Kevin
Film =
3e rij = helemaal
Missende acteur is uiteraard
Nou, zo moeilijk is het toch niet als je de film hebt gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef Mennosson het volgende:
Kun je de tweede rij zeggen, ben wel benieuwd...
Sorry dear, zal het veranderenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ehm, dievoor rij 1 en 3 en de missende acteur interpreteer ik dan maar als voor mij, want asap had die van mij gekopieerd. En ik had op rij 2, positie 3 al Kenneth Branagh
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is het toch niet als je de film hebt gezien?
wil wel hintjes doen:
Heb je de film gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Dacht dat ie al geraden was..
M. Emmet Walch isquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is 1 M.Emmett Walsh, maar die Aziatische dame zou ik van mijn levensdagen niet kunnen noemen.
Zoals gezegd: dat weet ik echt nooit. Ik zie het straks wel als ik terug ben van de bloedbankquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef BwennieBren het volgende:
Nog eentje dus maar Mark and the point is yours!
Met goedkeuring van de ladies & gentlemen op FMT geef ik Mark de punt omdat hij het meeste geraden heeft. De missende actrice is Ling Bai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dat weet ik echt nooit. Ik zie het straks wel als ik terug ben van de bloedbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |