Tja, wordt wel tijd ja..quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
WE WANT VRAAG
Klopt maar is niet het gezocht antwoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:58 schreef Frank79 het volgende:
Het is een gok of iedereen het overleeft?
Het is vrijdagmiddag...alles is mogelijk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Mennosson het volgende:
Acteerprestaties beneden de maat dan?
Slecht Haar
Nee, nee, zo ver gezocht is het ook weer niet
Nee, weet in First Blood ook geen dobbelstenen te vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef ArtyShock het volgende:
Heeft het met dobbelstenen te maken?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:09 schreef RuneRose het volgende:
elke titel heeft 10 letters.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:13 schreef Sheridana het volgende:
heeft het met acteurs te maken?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef BwennieBren het volgende:
Met goedkeuring van de ladies & gentlemen op FMT geef ik Mark de punt omdat hij het meeste geraden heeft.
Het wachten is op C.S.I. Oaklahomaquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
hmm...ik ga nu iets raars zeggen misschien... Gary Sinise speelt in CSI New York...in First Blood zit David Caruso, CSI Miami...zit in Young Guns dan misschien William Petersen uit CSI, Vegas? Is dat de connectie?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:24 schreef Mark het volgende:
Aargh, waarom typ ik zo sloom?
Edit: en waarom vraag ik jullie dat?
Wat een leuke smiley!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:24 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Het wachten is op C.S.I. Oaklahoma
[afbeelding]
Sheri +1
Mark....go ahead!
Oh ja die kleine zegt dat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Mennosson het volgende:
Spongebob Squarepants, the movie!!
Een kenner!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Mennosson het volgende:
Spongebob Squarepants, the movie!!
ALs we toch onder water zitten....welke drie films?quote:
Minority Reportquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef Mennosson het volgende:
ALs we toch onder water zitten....welke drie films?
De persoon die ze alle drie noemt krijgt het punt, dus gokkers....gok meteen drie titels!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 van de 3 goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef ArtyShock het volgende:
Minority Report
Trainspotting
Whale Rider
1 Goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:10 schreef Sokolsky het volgende:
Minority Report, Le Grand Bleu en Whale Rider?
1 Goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Born of the 4th of July?
Trainspotting
Whalerider
2 van de 3 goed!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Minority Report
Trainspotting
Free Willy?
Er kwamen ook jongetjes in Whale Rider voor hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik had wel door dat WR niet goed was
t meisje had nl een shirt aan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Minority Report, Trainspotting en Free Willy III?
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef Mark het volgende:
Minority Report
Trainspotting
Neverending Story?
Dan kun je die laatste titel net zo goed gevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Mennosson het volgende:
Artyshock had hem als eerste 2/3 goed en ik moet weg dus
Artyshock +1
Turtle Diary is volgens mij met Ben Kingsley hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef Mennosson het volgende:
denk kingsley
Hey Mequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Turtle Diary is volgens mij met Ben Kingsley hoor.
Hey Chiefquote:
Ciao BBquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef BwennieBren het volgende:
Luitjes ik ga er ook van tussen. CU lators aligators, of anders morruge
toedels!
Ben ook benieuwd ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan kun je die laatste titel net zo goed geven
Tja. Compleet onverwacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
Arty, stel jij een nieuwe? Je kreeg geen vet punt, maar het was wel een punt
+ The Horsewhispererquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
Forrest Gump
Born on the Fourth of July
Boxing Helena
Saving Private Ryan
ehh...
Shrek?
Hoe komt je trouwens op zo'n lugubere vraag?
In Shrek vind ik de Gingerbread Man nou niet echt een hoofdpersoon...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
Forrest Gump
Born on the Fourth of July
Boxing Helena
Saving Private Ryan
ehh...
Shrek?
Hoe komt je trouwens op zo'n lugubere vraag?
Robocopquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Forrest Gump = Sinise
Born on the fourth of july = Cruise
Star Ship Troopers = Ironside
Aliens = Henriksen
Saving private Ryan
Boxing Helena
Johnny got his gun
Ik heb geen kloon die zo heet hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Sheridana het volgende:
En de gingerbreadman is mijn held!!
Ik noemde er 2½ (onduidelijk of het in SPR een hoofdpersoon was), misschien is dat een troost. En Amores Perros weet ik ook nog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdrie zit me niet mee vandaag eerst een paar seconde te laat en nu noem ik er zeven en gaat sokolsky er met het punt van door.![]()
Dan verdien je hem wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik noemde er 2½ (onduidelijk of het in SPR een hoofdpersoon was), misschien is dat een troost. En Amores Perros weet ik ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |