Dat had Paul gisteren over in Paul's paren-avond !quote:
Afgelopen gisterenquote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef snellejelle het volgende:
afgelopen gisteren was er een heel mooi meisje dat met hem uit wilde, vorige week iemand die een shirt wilde met de tekst "ik ben verliefd op adje", dus hij is nog steeds populair
het zou ook volgende gisteren kunnen zijnquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Afgelopen gisteren
OT: Adje is tof! Maar zoals ik begrijp is de Trofee vorige week vrijdag al uitgereikt?
Valt mee hoorquote:Op maandag 19 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
Adje heeft een verdomd scheve rotkop.
Och wat een bullshit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Naja, zijn kop is in ieder geval scheef genoeg om overtuigend over te komen als mongooltje.
Heb ik weer; zit de voorzitter van de "Adje is een lekker ding" fanclub op Fokquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef Dementor het volgende:
Och wat een bullshit.
Inderdaad, niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Naja, zijn kop is in ieder geval scheef genoeg om overtuigend over te komen als mongooltje.
dan is de lol er vrij snel af. wat zou hgij bovendien moeten doen in een eigen show?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, ik zie het ook vet vaak staan, volgens mij zijn die reacties nog echt ook. Dat Adje populair is, is zo duidelijk als wat. Mensen pleiten al voor een eigen show..... Maar dat lijkt me te ver gaan....
Adje in het Glazen Huis op het Neude in Utrecht voor de Serious Request actie van 3FM.quote:
ik zag net eeen stukje van Adje op TVquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Adje in het Glazen Huis op het Neude in Utrecht voor de Serious Request actie van 3FM.
Kling Klokje Klingelingeling. Na 16 minuten...
[afbeelding]
jij, jij, jij, foremschoremquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:21 schreef Forumschorem het volgende:
Dat soort mongolen horen niet op de buis maar in een concentratiekamp.
Ik zag laatst ook 2 foto's van ze ... echt preciesquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
trwsn over onze Adje; Er werd eerst toch gezegd dat hij Napoleon Dynamite was? Ik weet dat dat niet waar is maar zag gister op MTV eens stukje van die film; Jeetje t lijken wel tweelingbroers! Werkelijk precies gelijk!!
Zeer merkwaardig!![]()
Hij lijkt er wel op, zal ie dat niet zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij lijkt er wel op ja
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is hem niet natuurlijk.
Dan had imdb ons dat wel vertelt
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:46 schreef Tiim het volgende:
Duidelijk een Napoleon Dynamite ripoff.
Niet alleen uiterlijk maar ook zn hele voorkomen enzo.
Echt? Waarvan dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Grappig is wel dat het personage Adje al jaren bestaat.
Dat Zingende decoupeerzaag groepje in ieder geval, en natuurlijk van de DEEEEP ofzo, De enige echte Efteling fanfare oid.quote:
Ze zaten dus bij Mooi! Weer de Leeuw om reclame te maken voor hun eerste optreden. Ik denk dus dat Adje jonger is dat Napoleon Dynamite.quote:Bij DEEEF leerde hij Han Hazewindus, Sander Loog, Rolf Rombouts, Bart van de Put en Albert van de Linden kennen, met wie hij De Zingende Decoupeerzaag oprichtte. In hun eerste voorstelling spelen ze een muziekvereniging uit Budel die voor het eerst buiten het dorp gaat optreden. Om reclame te maken voor deze voorstelling besluiten de zes in hun rol mee te doen met het programma Mooi weer De Leeuw van Paul de Leeuw.
quote:Adje & Theo komen met carnavalskraker
HILVERSUM - Adje en Theo, beiden bekend van hun optredens bij Paul de Leeuw, komen zondag met een carnavalskraker. De single 'Boem is ho, tuut tuut' moet het zuiden van Nederland gaan veroveren. Het nummer beleeft zondag zijn première in de nieuwjaarsuitzending van Paul de Leeuw op Nederland 3.
Adje en Theo vormen samen met Tinus, Tjeerd en Tom van Dongen muziekvereniging De Zingende Decoupeerzaag uit het Brabantse Budel. Kijkers van Barend en Van Dorp kozen Adje onlangs tot belangrijkste persoonlijkheid van het jaar. Het leverde hem de BVD-trofee op.
Ik heb het gekeken maar geen adje tussen die studenten herkend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef DrDentz het volgende:
donderdagavond Adje in Masterclass.. maar niet als Adje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |