Dat had Paul gisteren over in Paul's paren-avond !quote:
Afgelopen gisterenquote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef snellejelle het volgende:
afgelopen gisteren was er een heel mooi meisje dat met hem uit wilde, vorige week iemand die een shirt wilde met de tekst "ik ben verliefd op adje", dus hij is nog steeds populair
het zou ook volgende gisteren kunnen zijnquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Afgelopen gisteren
OT: Adje is tof! Maar zoals ik begrijp is de Trofee vorige week vrijdag al uitgereikt?
Valt mee hoorquote:Op maandag 19 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
Adje heeft een verdomd scheve rotkop.
Och wat een bullshit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Naja, zijn kop is in ieder geval scheef genoeg om overtuigend over te komen als mongooltje.
Heb ik weer; zit de voorzitter van de "Adje is een lekker ding" fanclub op Fokquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef Dementor het volgende:
Och wat een bullshit.
Inderdaad, niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Naja, zijn kop is in ieder geval scheef genoeg om overtuigend over te komen als mongooltje.
dan is de lol er vrij snel af. wat zou hgij bovendien moeten doen in een eigen show?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, ik zie het ook vet vaak staan, volgens mij zijn die reacties nog echt ook. Dat Adje populair is, is zo duidelijk als wat. Mensen pleiten al voor een eigen show..... Maar dat lijkt me te ver gaan....
Adje in het Glazen Huis op het Neude in Utrecht voor de Serious Request actie van 3FM.quote:
ik zag net eeen stukje van Adje op TVquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Adje in het Glazen Huis op het Neude in Utrecht voor de Serious Request actie van 3FM.
Kling Klokje Klingelingeling. Na 16 minuten...
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |