quote:Op zondag 6 november 2005 14:07 schreef Kenker het volgende:
Adje nep?![]()
Bedankt dat je het ook voor mij verneukt hebt.![]()
Hmm, volgens mij ken ik die ergens vanquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef StephanL het volgende:
Hehe diegene die accordeon speelt, die altijd zo saggo is ook een tekstschrijver en regisseur geloof ik
Ik dacht Zwadje Pietquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef GaRleC het volgende:
Zwarte padje hahah. Zo noemden ze hem met sinterklaar.
Wat is hij jongquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef StephanL het volgende:
Adje als model
Wikipedia over Arijan van Bavel
Hehe diegene die accordeon speelt, die altijd zo saggo is ook een tekstschrijver en regisseur geloof ik
zeker doen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Impry het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=3451/typeofpage=51230
Stem daar ook elke dag allemaal op Adje, BvD-trofee 2005. Elke dag valt degene met de minste stemmen af. Tot nu toe heeft Adje elke dag iedereen geownt
Ik dacht ik Budelquote:Op woensdag 14 december 2005 18:03 schreef partyyboyy het volgende:
waar woont die gast?
Inderdaad in Budelquote:
da kan gvd helemaal niet.quote:
Dat heeft Adje vaak over bij Paul de Leeuw dat ie uit Budel komt.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
da kan gvd helemaal niet.
ik woon daar en dan zou ik hem toch echt wel moeten kennen.
ja ok, maar zou dat niet ook geacteerd zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heeft Adje vaak over bij Paul de Leeuw dat ie uit Budel komt.![]()
Nee, dat is echt zo.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja ok, maar zou dat niet ook geacteerd zijn?
raar dat ik hem dan niet kenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo.
Hij speelt met de zingende decourpeerzaag
De man waar jij de zinnen van in je signature hebt staan komt ook uit Budelquote:Op woensdag 14 december 2005 21:30 schreef edje34 het volgende:
graag gedaan er staat alleen weinig op
Maffer dan Adje kan nietquote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
De man waar jij de zinnen van in je signature hebt staan komt ook uit Budel
Er komen alleen maar maffe mensen vandaan als ik het zo na ga
meld.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
De man waar jij de zinnen van in je signature hebt staan komt ook uit Budel
Er komen alleen maar maffe mensen vandaan als ik het zo na ga
Er is alleen maar een gastenboek stond eropquote:Op woensdag 14 december 2005 21:30 schreef edje34 het volgende:
graag gedaan er staat alleen weinig op
en ken jij hem?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
meld.![]()
Hier nog een Buulander.
Adje niet. Maar ik dacht ook dat hij alleen maar zei met een Budelse muziekvereniging mee te doen, niet dat hij er zelf vandaan komt.quote:
Ik kijk vanavond ook naar BVD !quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat BVD vanavond voor het eerst meer kijkers gaat krijgen, doordat Adje komt![]()
Maandag toch pas?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat BVD vanavond voor het eerst meer kijkers gaat krijgen, doordat Adje komt![]()
Hoezo? als Guus vanavond afvalt dan zijn Rita en Adje toch nog over?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |