Euhm denk Bert en Joost..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Carpento het volgende:
@Sherman: Enig idee wie er vanavond nog meer zijn ?
Wij hebben een stukje grond van x*x meter.quote:
Volgens mijn gegevens is het een AH-5quote:Op donderdag 22 september 2005 18:17 schreef Rouser het volgende:
* Rouser Meld zich als AH medewerker
HB+AGF+ZV+BR
1274 Gouda AH-4 Geloof ik (wil het wel opzoeken maar de site is niet bereikbaar).
Kom je vanavond op tijd?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef Carpento het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens is het een AH-5
Toegevoegd in de OP
Laten we gaan tellen:quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef MouseInteractive het volgende:
Vandaag gewerkt 9-18.
Eindelijk maar eens een monteur gebeld voor het kassapark, voordat de kassa's écht van ellende in elkaar storten
Wat een waardeloos kassapark hebben jullie dan. Hier 12kassa's+2 counter, en nooit problemen. Kapotte kassa's zijn dit jaar nog maar 2 x voorgekomenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we gaan tellen:
2 kassas vallen van ellende uit mekaar.
Regelmatig uitvallende scanners,
Kassa's flappen automatisch open![]()
Pinautomaten doen tiepus moeilijk
[00] knop hapert regelmatig - verkeede bedragen.
De printers houden er wel eens mee op (happen het papier en printen dus niets)
Moet ik door gaan?
- Als je bij kassa twee de lade dicht doet stort bijna het hele meubel in elkaar (zit helemaal los)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we gaan tellen:
2 kassas vallen van ellende uit mekaar.
Regelmatig uitvallende scanners,
Kassa's flappen automatisch open![]()
Pinautomaten doen tiepus moeilijk
[00] knop hapert regelmatig - verkeede bedragen.
De printers houden er wel eens mee op (happen het papier en printen dus niets)
Moet ik door gaan?
Onze kassa's dateren van 1994 als ik het goed heb. Ruim 10 jaar oud, echt aan vervanging toe. Het is helaas niet anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat een waardeloos kassapark hebben jullie dan. Hier 12kassa's+2 counter, en nooit problemen. Kapotte kassa's zijn dit jaar nog maar 2 x voorgekomen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Eftalou het volgende:
Wat is een counterkassa eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Eftalou het volgende:
Wat is een counterkassa eigenlijk?
Onze zijn nog ouder...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Onze kassa's dateren van 1994 als ik het goed heb. Ruim 10 jaar oud, echt aan vervanging toe. Het is helaas niet anders.
Is dat allemaal nog wel volgens de arbo-wet enzo dan? Die ouwe troep lijkt me niet lekker zitten 8 of 9 uur lang. Maargoed ik kan me vergissenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze zijn nog ouder...
iig de stoelen 18 jaar!!
Hoe kom je erbij dat ik echt ongelovelijk brak ben na 3 uur lang constant zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef highway101 het volgende:
[..]
Is dat allemaal nog wel volgens de arbo-wet enzo dan? Die ouwe troep lijkt me niet lekker zitten 8 of 9 uur lang. Maargoed ik kan me vergissen![]()
En met die nieuwe pauzeprofielen kan je ook steeds langer werken zonder pauze.. helaas...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik echt ongelovelijk brak ben na 3 uur lang constant zitten.
2 / 2.5 uur is al best moeilijk soms.
Je kan er haast niets aan stellen omdat de kassa's te laag zijn!!
Ik mis een sta/zit kassa..
4 uur werken = 15min pauze.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
En met die nieuwe pauzeprofielen kan je ook steeds langer werken zonder pauze.. helaas...
Kleine correctie: Koffiepauze is 10 minuutjes+5 minuten looptijd ed. In de praktijk is het echter wel 15 minuten (bij ons tenminste)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
4 uur werken = 15min pauze.
3 uur werken = geen pauze, tot mijn spijt.
Vind ik bullshit.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Kleine correctie: Koffiepauze is 10 minuutjes+5 minuten looptijd ed. In de praktijk is het echter wel 15 minuten (bij ons tenminste)
- relling voor het schap is nog steeds kapotquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:14 schreef Renesite het volgende:
Dan ga ik nu zo maar naar mijn werk
Gebruiken jullie die nog, wat ouderwetsquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef Carpento het volgende:
Yep, met van die leuke oranje stickertjes die je makkelijk zou moeten kunnen verwijderen maar waar in de koeling áltijd wel wat restjes van blijven zitten![]()
![]()
![]()
welke AH zit jijquote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef firecow het volgende:
wtf is afbalken ?![]()
Een ezel afrukken ?![]()
Wij hoeven sinds kort niet meer af te balken omdat het toch geen zin heeft.quote:fok die winkelwedstrijden, die bitches gaan opeens streng doen en zeuren over afbalken terwijl ze er normaal nooit wat van zeggen
Wij doen het juist sinds RE bijna niet meer, voorheen hadden we altijd veel restanten in het magazijn staan, dit is nu bijna niks meer. Nadeel van RE is dus dat onze winkel veels te leeg is in het weekend :xquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie balken dus niet af?
Wij doen het volgens mij pas sinds we RE hebben...
Nog niet van gehoord!? Maar ik werk ook alleen op zaterdag..quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:45 schreef blrrrt het volgende:
Wie heeft trouwens die kassa-avond al gehad?
Via via hoorde ik dat er veel aan de procedures gaat veranderen. Je mag niet meer terug tellen; je mag pas met de volgende klant beginnen als de eerste klaar is met inpakken. Wij hebben die avond pas over anderhalve week.
Nee, wij hebben een dolly, dat zijn paar vusten op een karretje en daar ga je je dingen opquote:Moeten jullie ook zo vullen met een vulplank op je winkelwaggeltje ?
Dat gaat niet wekren!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:45 schreef blrrrt het volgende:
Wie heeft trouwens die kassa-avond al gehad?
Via via hoorde ik dat er veel aan de procedures gaat veranderen. Je mag niet meer terug tellen; je mag pas met de volgende klant beginnen als de eerste klaar is met inpakken. Wij hebben die avond pas over anderhalve week.
Ik hoop voor je dat je kans maakt. Ze nemen op het moment vrij veel 16-jarigen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb vandaag een sollicitatie verstuurd naar Albert Heijn (filiaal 1596 in Hellevoetsluis)
Misschien na 1,5 jaar terug bij mijn oude werkplek
Bwah!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb vandaag een sollicitatie verstuurd naar Albert Heijn (filiaal 1596 in Hellevoetsluis)
Misschien na 1,5 jaar terug bij mijn oude werkplek
Replenishment in door AH zelf ontwikkeld, dus geen enkele andere supermarkt heeft het.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef Carpento het volgende:
[..]
Iets wat AH-medewerkers wel weten en jij niet![]()
Heeft Plus geen RE ?![]()
geef eens paar subtiele hints zodat onze konmar en super de boer er ook wat op vooruit kunnen!, je moet oa bij super de boer 60 collie per uur halen O_o zieke gemiddeldesquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Replenishment in door AH zelf ontwikkeld, dus geen enkele andere supermarkt heeft het.
Het is door dit soort ontwikkelingen, en bijvoorbeeld Tripple O in het DC, dat AH jaren voorsprong heeft op de concurrentie.![]()
Dat hanteer ik hier ook als standaard voor de meeste gangen. Wat is daar ziek aan, het is op de meeste gangen vrij makkelijk te halen als je een beetje normaal doorwerkt. En als je niet normaal doorwerkt, voor jou 10 anderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
geef eens paar subtiele hints zodat onze konmar en super de boer er ook wat op vooruit kunnen!, je moet oa bij super de boer 60 collie per uur halen O_o zieke gemiddeldes
5 uurtjes kassa.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zo, net ook ff 3 uurtjes geholpen bij de kassa. Nieuwe (oude) bedrijfsleider weer terug.
Jullie ook al, alleen wij later 20.30-22.00quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
5 uurtjes kassa.
in week 40, 41, 42 op vrijdag 16 - 17.30 of 18 - 19.30 team avond
Die zijn nog lang niet toe aan de technische voorsprong die RE biedt... Wat heeft het voor nut een V8 motor te ontwikkelen alvorens je het wiel uitgevonden hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
geef eens paar subtiele hints zodat onze konmar en super de boer er ook wat op vooruit kunnen!
Bij AH ligt dat op zuivel rond de 40 geloof ik, diepvries iets hoger.quote:, je moet oa bij super de boer 60 collie per uur halen O_o zieke gemiddeldes
Ik heb al met Michel, Karst en de filiaalleider gepraatquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kans maakt. Ze nemen op het moment vrij veel 16-jarigen aan.
Bier/Fris red je makkelijk 60 per uurquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef Carpento het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet toe aan de technische voorsprong die RE biedt... Wat heeft het voor nut een V8 motor te ontwikkelen alvorens je het wiel uitgevonden hebt
[..]
Bij AH ligt dat op zuivel rond de 40 geloof ik, diepvries iets hoger.
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb al met Michel, Karst en de filiaalleider gepraatDus blijven hopen.
Chips ook,quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bier/Fris red je makkelijk 60 per uur
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Eftalou het volgende:
[..]
Chips ook,
Btw wij moeten in de winkel 40 collies per uur vullen. En nog lopen vooral nieuwelingen te zeiken dat het een te hoog gemiddelde isomdat volgens hun bij de Boni en Super de Boer maar gemiddeld 20 of 30 collies per uur hoeft te vullen
![]()
Ach komt op het zelfde neer. En wij moeten het juist door RE doen zodat je dan kan zien wat er nog achter staan en of er moet worden bijbesteld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:42 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb het woord afbalken ook nog nooit gehoord, en ik werk er nu toch al 8 jaar
Wij noemen dat afstikkeren. Wordt volgens mij nauwelijks meer gedaan sinds we RE hebben...
50/55 is te doen op de zuivel. Als je een beetje door kan werken dus geen gezeik van klanten enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
40 collis per uur triest laag
Ik zat vroeg altijd op het ontbijt gedeelte.
Dat is nou aardigquote:
Dan heb je het ook wel over buurtsupersquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Eftalou het volgende:
[..]
Chips ook,
Btw wij moeten in de winkel 40 collies per uur vullen. En nog lopen vooral nieuwelingen te zeiken dat het een te hoog gemiddelde isomdat volgens hun bij de Boni en Super de Boer maar gemiddeld 20 of 30 collies per uur hoeft te vullen
![]()
Met 9 euro 95 alstublieft tot ziens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef Knoekie het volgende:
Niet meer terug tellen? Moet je dan tegenwoordig het geld gewoon in de hand gooien
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef Carpento het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet toe aan de technische voorsprong die RE biedt... Wat heeft het voor nut een V8 motor te ontwikkelen alvorens je het wiel uitgevonden hebt
Soms heeft Carpento wel humor hoor.quote:
Zó weinig? Ik hanteer bij zuivel 50 - 55, en bij AGF-panklaar ook zoiets. Vlees zelfs 60 - 70 colli, das te doen, heb wel eens 100 colli in een uur gevuld. Maargoed, met 20 colli in het uur doe je dus 10 uur over een normale middagvulling zuivelquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Eftalou het volgende:
[..]
Chips ook,
![]()
Zuivel is vrij snel te vullen als de omstandigheden mee zitten, klanten, worp niet verneukt, goeie collega's. Dan kan je zo een container weg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zó weinig? Ik hanteer bij zuivel 50 - 55, en bij AGF-panklaar ook zoiets. Vlees zelfs 60 - 70 colli, das te doen, heb wel eens 100 colli in een uur gevuld. Maargoed, met 20 colli in het uur doe je dus 10 uur over een normale middagvulling zuivelWat belachelijk zeg.
![]()
En soms ben jij slachtoffer en is het niet meer grappig hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Soms heeft Carpento wel humor hoor.
Ik blijf toch altijd lachen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Carpento het volgende:
[..]
En soms ben jij slachtoffer en is het niet meer grappig he![]()
Tja mss noemen wij het andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef Carpento het volgende:
[..]
Iets wat AH-medewerkers wel weten en jij niet![]()
Heeft Plus geen RE ?![]()
Hij meent het niet serieus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Silverado het volgende:
[..]
Tja mss noemen wij het anders, maar wat is er op tegen als ik gewoon mee wil praten?
![]()
Nee.quote:
Vergeet niet dat rfba uitging van een basisvakvoorraad, maar RE van wat er in het vak past = minder neeverkoop. Je kan van een artikel trouwens minder laten uitleveren door het op obstructie te zetten. Dan heb je minder last van overcode artikelen omdat het vak te vol zit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
Bestel systeem.
Aan het begin moest elke voorraad exact in het systeem worden gezet. De computer bekijkt aan de hand van de verkoop hoeveel er besteld moet worden. Wat er binnen komt telt de computer er automatisch bij. En wat er bij de kassa's of de mutaties weer afgaat trekt ie er weer vanaf. Zo houd je in theorie minder retouren over omdat de computer steeds beter het klanten patroon kan inschatten en zo de inkoop op de verkoop kan afstemming.
Ofzo iets.
Ouderwetsquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Silverado het volgende:
Hmm nee ben ik blij dat wij dat niet hebben. De kassa bepaalt in feite je bestellingen. Wij balken gewoon de restanten af, en noteren alle rest aan het einde van de dag..
Restanten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat rfba uitging van een basisvakvoorraad, maar RE van wat er in het vak past = minder neeverkoop. Je kan van een artikel trouwens minder laten uitleveren door het op obstructie te zetten. Dan heb je minder last van overcode artikelen omdat het vak te vol zit.
Wat bedoel je met retouren? lege fusten of afvoer/restanten?
Dan zijn we nu te laat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ouderwets![]()
Of zitten wij nu allemaal bedrijfsgeheimen door te vertellen?![]()
![]()
Ligt eraan wat je ouderwets vindtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ouderwets![]()
Of zitten wij nu allemaal bedrijfsgeheimen door te vertellen?![]()
![]()
Attentie afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, alstublieft.quote:
Wees eens duidelijk, het is alweer aardig laat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Attentie afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, alstublieft.
Wat snap je niet kassa sletje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk, het is alweer aardig laat.
Idioot.quote:
Er is op het hoofdkantoor een afdeling Replenishment die bijstuurt. Er wordt ook rekening gehouden met het weer. Zegt de voorspelling dat het donderdag boven de 25 graden wordt, dan gaat de barbequebesturing aan. Dat betekent meer van het één en minder van het ander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Silverado het volgende:
Hmm nee ben ik blij dat wij dat niet hebben. De kassa bepaalt in feite je bestellingen. Wij balken gewoon de restanten af, en noteren alle rest aan het einde van de dag..
Groente en brood worden nog steeds voor een deel met de hand besteld.. Acties bij bestellen is een vak apart.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er is op het hoofdkantoor een afdeling Replenishment die bijstuurt. Er wordt ook rekening gehouden met het weer. Zegt de voorspelling dat het donderdag boven de 25 graden wordt, dan gaat de barbequebesturing aan. Dat betekent meer van het één en minder van het ander.
Het grote voordeel is een stuk rust op de winkelvloer (je hoeft niet meer voor 10 uur 's ochtends je bestellingen klaar te hebben; je hoeft zelf niet meer te gaan gokken met acties).
Iedereen toetst wel is perongeluk 2 keer een nul ipv 1 keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Groente en brood worden nog steeds voor een deel met de hand besteld.. Acties bij bestellen is een vak apart.
Carpento, heb je de acties van JvZ gehoord met zijn acties? De idioot.
Hij heeft tig collo extra boordevol yoghurt besteld. Waarom? Omdat er in de bancarella waar die boordevol in ligt ook kaas van de deli lag. Hij ging er dus vanuit dat die kaas er lag omdat er geen boordevol meer was. Terwijl ik achter op de retour container nog 12 collo had staan met die meuk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:00 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Iedereen toetst wel is perongeluk 2 keer een nul ipv 1 keer
Mjah, tactisch is anders ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
Held!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:59 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ik heb er een paar voor het eerst van hun leven de vulnorm laten voelen geloof ik.
Niks held. Zijn gewoon sukkels. Het is dat ik geen zin heb om alles te vertellen anders had je nu dubbel gelegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Held!
Ik ging eigenlijk vet langzaam vandaag
Moest ff een gangpad buitenlandse gerechten enzo doen, ging vet kut!
Was blij dat ik weer terug mocht naar kassa![]()
doe alvast een begin stukje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niks held. Zijn gewoon sukkels. Het is dat ik geen zin heb om alles te vertellen anders had je nu dubbel gelegen.
Ben te moe om veel te typen nu.
Oke... Ik was op het einde de bancarella's aan het vullen. En ik had nogal wat karton op de grond liggen. Komt er een collega naar me toe die ook zuivel staat, en hij zegt tegen mij dat ie klaar was met vullen en dat alles er nu dus inzat en wat ie nu dus moest gaan doen. Ik zeg tegen hem dus van: "ga een winkelwagentje halen er staat er waarschijnlijk nog eentje bij de zuivel breng die ff hierheen en ga daarna maar spiegelen." 5 minuten gaan voorbij... nog geen karretje gezien hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
doe alvast een begin stukje.
Bij ons loopt het allemaal wel tof
Och, ik heb mij nog nooit zo verveeld in mijn hele levenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oke... Ik was op het einde de bancarella's aan het vullen. En ik had nogal wat karton op de grond liggen. Komt er een collega naar me toe die ook zuivel staat, en hij zegt tegen mij dat ie klaar was met vullen en dat alles er nu dus inzat en wat ie nu dus moest gaan doen. Ik zeg tegen hem dus van: "ga een winkelwagentje halen er staat er waarschijnlijk nog eentje bij de zuivel breng die ff hierheen en ga daarna maar spiegelen." 5 minuten gaan voorbij... nog geen karretje gezien hoor.Komt ie aangelopen. "er staat geen karretje meer op de zuivel, wat zal ik nu doen?"
ikke:![]()
![]()
Dan haal je er eentje buiten misschien?
Hij kan nooit na denken.Altijd van die stomme dingen.
Wij waren nog de enigste in de winkel met een karretje. Houdbaar was al klaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik heb mij nog nooit zo verveeld in mijn hele leven![]()
Ik ben iemand die graag wat te doen wilt hebben, nou, dan vraag ik altijd dingen.
Maar sinds een tijdje ben ik er mee gestopt.
Vandaag zat ik te pielen met een bordje, en maar voor me uit tikken![]()
Maar een karretje "hij staat vast op zuivel" dan haal je toch automatisch eentje verderop weg
(5 minuten!!!!!!!!!!)
Welke AH zit je in Amsterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef firecow het volgende:
Wordt mijn 4e kerst nu.... Altijd leuk idd
Vandaag les boek gehad voor een cursus bedrijfshulpverlener....
1okt is er zeg maar een cursus dag voor een aantal mensen van ons filiaal waaronder ik...
Ben benieuwdpop reanimeren etc
Kreeg ik vanmorgen dus ook te horenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Groente en brood worden nog steeds voor een deel met de hand besteld.. Acties bij bestellen is een vak apart.
Degene die die naam heeft bedacht moet dronken zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:36 schreef firecow het volgende:
Zie opening post1146 Buikslotermeerplein
Of ze me willen of nietquote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef SHERMAN het volgende:
Wat voor bericht?
dat soort cursusjes zijn leuk, paar maanden geleden ook gehad met een groep. Brandje blussen, pop reanimeren ed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef firecow het volgende:
Wordt mijn 4e kerst nu.... Altijd leuk idd
Vandaag les boek gehad voor een cursus bedrijfshulpverlener....
1okt is er zeg maar een cursus dag voor een aantal mensen van ons filiaal waaronder ik...
Ben benieuwdpop reanimeren etc
Hier wel. Ik heb zelf ook wat gehad met n collegaquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Even andere insteek aan dit topic, onstaan er bij jullie ook zoveel relatie's tussen collega's? (of gewoon wat gezoen in de kroeg etc)
* Meldtquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Even andere insteek aan dit topic, onstaan er bij jullie ook zoveel relatie's tussen collega's? (of gewoon wat gezoen in de kroeg etc)
Dat hoeft hier dus weer niet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
* Meldt![]()
zijn ze ook niet zo blij mee, ik denk dat er eentje van ons beiden weg moet.
Bij ons is er ook een stel, alleen zij doet counter en hij HB en beiden zijn geen VM of SM ofzo, en dan is het denk ik niet zo hele ramp. Het officiële beleid is idd wel dat een stel niet samen in 1 filiaal werktquote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
* Meldt![]()
zijn ze ook niet zo blij mee, ik denk dat er eentje van ons beiden weg moet.
Ja maar ik ben leidinggevende, dat is toch weer anders. Maar ben toch al op zoek naar iets anders, want ben net afgestudeerd. Nou, dan moet ik toch eens afscheid gaan nemen van AHquote:
We hebben hele familiesquote:Op zondag 25 september 2005 15:05 schreef Brammie1 het volgende:
Bij ons volgens mij niet.
Hoe zit het dan met familieleden die ook een collega van je zijn? Mijn broertje werkt namelijk in hetzelfde filiaal als ik (maar dan op HB)
Relaties zijn er wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef febster het volgende:
echt welquote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja wij ook![]()
Ze kunnen volgens mij echt in elke Albert Heyn een Reality soap maken
Je bedoelt dat die wat met elkaar hebben?quote:Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Moeders en dochters.
Moeders en zonen.
Zussen en broertjes.
Het kan allemaal.
Die er werken.quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die wat met elkaar hebben?![]()
Ik heb 5 jaar lang met m'n vader in een filiaal gezeten (Hij zit nu een filiaal verderop )quote:Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Moeders en dochters.
Moeders en zonen.
Zussen en broertjes.
Het kan allemaal.
Spiegelen jullie altijd zo netjes? Of had je toevallig een WK-jurering?quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef zenith_ust het volgende:
de winkel
jmmr van telefoon kwaliteit, met beschadigd frontje
http://img2.imageweb.info/img2/kas76076.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/O7z76192.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/Pm676330.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/iZ376512.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/X7L76618.jpg
Ziet er zeker niet slecht uit, behalve dan die actiekoppen... waarom kijk ik tegen allemaal zijkanten van produkten aan? Hier leer ik ze aan om 'helemaal rond' te spiegelen zodat je vanaf de zijkant (waar uiteindelijk toch de meeste klanten vandaan komen) ook (1) een verzorgd winkelbeeld hebt, en (2) duidelijk kunt zien wat er in de bonus is.quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef highway101 het volgende:
[..]
Spiegelen jullie altijd zo netjes? Of had je toevallig een WK-jurering?
Inderdaad. Dat heb ik zelf in de periode van augustus 2002 tot april 2004 gedaanquote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ziet er zeker niet slecht uit, behalve dan die actiekoppen... waarom kijk ik tegen allemaal zijkanten van produkten aan? Hier leer ik ze aan om 'helemaal rond' te spiegelen zodat je vanaf de zijkant (waar uiteindelijk toch de meeste klanten vandaan komen) ook (1) een verzorgd winkelbeeld hebt, en (2) duidelijk kunt zien wat er in de bonus is.
Zo staat het hier standaard op de kop-indelingen die wij binnen krijgen :xquote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ziet er zeker niet slecht uit, behalve dan die actiekoppen... waarom kijk ik tegen allemaal zijkanten van produkten aan? Hier leer ik ze aan om 'helemaal rond' te spiegelen zodat je vanaf de zijkant (waar uiteindelijk toch de meeste klanten vandaan komen) ook (1) een verzorgd winkelbeeld hebt, en (2) duidelijk kunt zien wat er in de bonus is.
Altijd leuk als er HK-ers op bezoek komen. gebeurt bij ons best wel vaak ( zitten op steenworp afstand.)quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef zenith_ust het volgende:
neeh bezoek van de hoge bazen van HK morgen
maar over het algemeen streven we wel naar zo spiegelen maar gebeurt niet altijd
Klopt het dat jullie op 1262 een nieuw kader lid krijgen?quote:Op maandag 26 september 2005 08:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Altijd leuk als er HK-ers op bezoek komen. gebeurt bij ons best wel vaak ( zitten op steenworp afstand.)
WTF WTF WTF!!!quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef zenith_ust het volgende:
vernieuwd kassa park
[afbeelding]
klant gaat naar scanpunt
cassiere scant producten
klant krijgt bonnetje
gaat met deze bon naar een van de betaal palen(4 contact en pin en 4 pin only)
krijgt na betaling nog een bonnetje scant deze bij het klaphekje om de winkel via de klaphekjes te verlaten
eerste indruk klanten ..
varierend.
Is het hele kassapark zo of zijn er ook nog traditionele kassa's?quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef zenith_ust het volgende:
vernieuwd kassa park
[afbeelding]
klant gaat naar scanpunt
cassiere scant producten
klant krijgt bonnetje
krijgt na betaling nog een bonnetje scant deze bij het klaphekje om de winkel via de klaphekjes te verlaten
eerste indruk klanten ..
varierend.
Wat doen Sint en Piet nu al in het landquote:Op maandag 26 september 2005 17:35 schreef Meki het volgende:
Sinterklaas steelt Pepernoten uit AH-Supermarkt
Kees Cats is idd mijn nieuwe (oude) bedrijfsleiderquote:Op maandag 26 september 2005 13:14 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie op 1262 een nieuw kader lid krijgen?
Kees Cats...![]()
Wij hadden gistreren een afscheidsfeestje in de kantine van hem..![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF WTF WTF!!!
Geen normale kassieres meer?
Precies dezelfde foto staat ook op www.uwsupermarkt.nl !! Zelf gemaakt? Je bent beroemdquote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef zenith_ust het volgende:
vernieuwd kassa park
[afbeelding]
klant gaat naar scanpunt
cassiere scant producten
klant krijgt bonnetje
eerste indruk klanten ..
varierend.
Nee, dat heeft hij weer van mij gepikt van www.forumaddict.nlquote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef highway101 het volgende:
[..]
Precies dezelfde foto staat ook op www.uwsupermarkt.nl !! Zelf gemaakt? Je bent beroemd![]()
Als het zover is post ik ook wel foto's van de overgang van onze winkel ( over maand of 3-4quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef o-fiel het volgende:
* o-fiel werkt bij 1393, Sumatrastraat Den Haag.
Hebben een half jaar geleden een verbouwing gehad...ff wat foto's...
[afbeelding]
Als alles nog leeg is...
[afbeelding]
Eén van de 6 vrachtwagens...what a day that was...
[afbeelding]
Avondeten...olé!
[afbeelding]
Als alles bijna is zoals het moet...wow...
[afbeelding]
Stelletje rommelmakers!
Hmmm, zover even wat foto's van de verbouwing in mijn AH, alweer een half jaar geleden ondertussen...
zeker als bronvermelding mijn naam er onderquote:Op maandag 26 september 2005 19:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij weer van mij gepikt van www.forumaddict.nl![]()
Ik ga hem maar is mailen over een bronvermelding...
En waar was ik he?quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Carpento het volgende:
Ben vandaag met twee collega's een rondje XL wezen doen naar Rijswijk, hadden officieel ook nog in de planning om even bij de winkel van zenith_ust te gaan kijken in Utrecht maar dat kwam er door tijdgebrek niet van
Die mensen bij de XL dachten dat we voor de WK kwamen
Wat leuk....quote:Op maandag 26 september 2005 17:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kees Cats is idd mijn nieuwe (oude) bedrijfsleider
Ik heb zelfs nog op een zondag bij jullie in het filiaal geholpen ( Was toen een personeelsuitje van jullie)
Dan mag je uitslapen, want bij ons openen ze om die tijd alquote:Op maandag 26 september 2005 22:45 schreef MouseInteractive het volgende:
Nou ik ga maar eens naar bed![]()
Moet morgen de winkel openen, dus 05.45 m'n bed uit![]()
Ze leasen die auto's van verschillende bedrijven (verschilt ook nog per DC). Das goedkoper, want je hoeft alleen de wagens te leasen op het moment dat je ze nodig hebt. Maargoed, er zijn wel enkele AH-vrachtwagens.quote:Op maandag 26 september 2005 23:25 schreef Meki het volgende:
waarom heeft AH geen eigen vrachtwagens
Waarom Simon Loos ipv. Eigen AH auto´s
Een winkel openen om kwart voor 6quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dan mag je uitslapen, want bij ons openen ze om die tijd al![]()
Nope. Wij hadden Edwin Hart. Die is nu naar Heerhugowaard geloof ikquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Wat leuk....![]()
Komt de gene die Kees bij ons vervangt bij jullie vandaan?
ene Bert...
Elke dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 06:50 schreef febster het volgende:
[..]
Een winkel openen om kwart voor 6?
Heb zelf maar ff een bronvermelding op www.uwsupermarkt.nl gezet.quote:Op maandag 26 september 2005 22:53 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
zeker als bronvermelding mijn naam er onder
Medewerker
AH1078
DE klant scant geen producten dat doet nog steeds een blondine achter het scanpunt..
de klant krijgt van cassiere bonnetje en loopt hiermee na betaal paal
btw mijn foto
eersteonline
Er komen dus nog meer testen!?quote:Het Scanpunt in Utrecht is één van de nieuwe kassa-oplossingen die Albert Heijn dit najaar test.
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:58 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik een zelfscan klant ben en ik scan niet alles af dan kan ik dus wel zo dingen mee nemen of niet soms?
En ik was degene die altijd om 05:30 moest komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:14 schreef ElmarO het volgende:
Bij ons beginnen ze om 06.30. Maar dat zijn er dan meestal niet heel veel. Was een paar jaar geleden zelfs nog 05.30. En de winkel gaat dan om 08.00 open voor klanten.
Hier welquote:
waar heb je die EHBO cursusquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef firecow het volgende:
Gaat lekker zo..... Aanstaande maandag ben ik officieel winkel wedstrijd keur meester![]()
Me SM vroeg aan me of ik het leuk vond om maandag bij een aantal andere albert heijns te gaan kijken hoe hun er voor staan etc.... Ik natuurlijk ""ja leuk daar kan ik een hoop van leren... Of zien wat zei beter doen als ons" Komt hij paar uur later naar me toe in de kantine..... Is het voor de winkel wedstrijd![]()
Dus mag ik met zo'n keycord en pasje en mapje 5 appies langs gaan
![]()
Hoop dat het dus gaat lukken![]()
Die maandag Daarop EHBO cursus geval dus![]()
Leuk die maandagen
Dinsdagochtend komen ze altijd al binnenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dinsdag avond altijd loonbriefjes
quote:Albert Heijn
Goudse Rijweg 701-707
3031 CG Rotterdam
datum: 28-09-2005
referentie: Vulploegmedewerker d.d. 27-09-2005
Geachte heer Willems,
Naar aanleiding van uw sollicitatie op de vacature van
Vulploegmedewerker delen wij u het volgende mee.
UIt de vele reacties die wij op deze vacature hebben gehad, hebben
wij een voorselectie gemaakt. Het spijt ons u te moeten mededelen
dat wij, op grond van de door u verstrekte gegevens, de voorkeur
hebben gegeven aan andere kandidaten die, naar onze mening, beter
aan de door ons gestelde functie-eisen voldoen.
Wij danken u voor de door u getoonde interesse in onze organisatie
en wensen u veel succes bij uw -eventuele- verdere sollicitaties.
Hoogachtend,
ALBERT HEIJN BV
Verkoopmanager
Man, dacht je nou echt met je 21 nog een kans te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]En dat met 1.5 jaar werkervaring
Waarom wilt AH Hellevoetsluis mij dan welquote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Man, dacht je nou echt met je 21 nog een kans te maken
Hij màg jou niet eens meer aannemen
quote:AH: Betalen bij de kassa verleden tijd
Van onze redactie economie
Woensdag 28 september 2005 - UTRECHT – Albert Heijn start in een vestiging in het centrum van Utrecht een experiment met een nieuw soort scankassa's en een betaalpaal.
(Foto GPD)
Hierdoor verwacht het supermarktbedrijf cassieres vrij te kunnen maken voor service in de winkel en tegelijk de wachttijden bij de traditionele kassa's te bekorten.
In het nieuws systeem pakt personeel boodschappen uit het karrertje, haalt ze door een scanner en legt ze terug of pakt ze in. Met een scanbon en de boodschappen gaat de klant naar een ‘betaalpaal,’ waar de scanbon in gestopt wordt. Met pinpas of contanten wordt vervolgens afgerekend. Met de betaalbon die daar het resultaat van is, loopt de klant naar klaphekjes om de winkel te kunnen verlaten. Die gaan niet open als er geen betaalbewijs is.
AH denkt dat in de toekomst meerdere betaalsystemen naast elkaar noodzakelijk zullen blijken, omdat veel klanten toch gewoon liever bij een gewone kassa in de rij gaan staan. Het supermarktbedrijf wil over enkele maanden beoordelen of het systeem aanslaat bij de klant.
Ook wil AH andere betaalsystemen onderzoeken. Als straks de IFRS-chip (radiosignalen) de streepjescode vervangt, kan een klant met de boodschappen in de kar of het mandje door een poortje lopen. Een ‘chiplezer’ herkent alle prijzen en print een bon uit.
Daarmee kan worden betaald bij het poortje, of ook weer bij een centrale betaalzuil.
Owja. Nu zie ik het staan. Te snel gelezen, sorry.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Weemz het volgende:
Personeel gaat alles scannen, dus dat gebeurt wel eerlijk denk ik.
En wat voor 1quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef super-muffin het volgende:
Deze week had ik mn jubileum bij de AH
Ach leeftijd is maar een getal hequote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En wat voor 1
1. Jongste AH'er ooit?
Aangezien dit: 1996-01-27 je geboorte datum is
En als jij je Nederlands verbetert kunnen we meepratenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef donald_dick het volgende:
baggerkassa's
dan heeft c1000 betere zelfscan dingen heeft
Does niet zo verdedigendquote:Op woensdag 28 september 2005 15:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En als jij je Nederlands verbetert kunnen we meepraten
Hoe lang werk je er al?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef super-muffin het volgende:
Deze week had ik mn jubileum bij de AH
Hmm, en wat als je dan met een eerder gekochte rol snoep opzak rondloopt? Moet je die dan nog een keer betalen?quote:Ook wil AH andere betaalsystemen onderzoeken. Als straks de IFRS-chip (radiosignalen) de streepjescode vervangt, kan een klant met de boodschappen in de kar of het mandje door een poortje lopen. Een ‘chiplezer’ herkent alle prijzen en print een bon uit.
Ja, dat is ook weer zoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ach leeftijd is maar een getal he
ik zal me nederlands verbeterenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En als jij je Nederlands verbetert kunnen we meepraten
RF chips zijn te duur om op elk pakje boter zo kreng te plakken. zo'n chip kost per 1 miljoen zo'n 50 cent...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hmm, en wat als je dan met een eerder gekochte rol snoep opzak rondloopt? Moet je die dan nog een keer betalen?
Dank voor de mededeling.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef buzzer het volgende:
Dames en Heren AH ers
Met ingang van heden gaat dit topic verhuizen naar een ander forum.
Voortaan is WGR de gastheer van dit topic.
Omdat GC een beetje aan het verreeksen was en dit topic toch meer raakvlak heeft met WGR hebben we in overleg met de WGR mods besloten deze reeks te verplaatsen.
oowquote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef buzzer het volgende:
Dames en Heren AH ers
Omdat GC een beetje aan het verreeksen was en dit topic toch meer raakvlak heeft met WGR hebben we in overleg met de WGR mods besloten deze reeks te verplaatsen.
Ik neem aan dat verder het niveau van het topic kan en mag blijven zoals het is ? Of mag er in de GC meer dan in WGR ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef buzzer het volgende:
Dames en Heren AH ers
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oow
waarom eigenlijk ben je tegen AH![]()
In GC mag niet meer of minder dan in WGR. Het idee van het verplaatsen (net als het TPG-topic) is o.a. dat dit toch wel werkgerelateerd is.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik neem aan dat verder het niveau van het topic kan en mag blijven zoals het is ? Of mag er in de GC meer dan in WGR ?
* Carpento is een beetje Fok-n00b hoor
Wat heb jij tegen [WGR]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oow
waarom eigenlijk ben je tegen AH![]()
Kassa?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:41 schreef febster het volgende:
Zijn er al filialen over op wat waarschijnlijk wel een grote verandering gaat zijn?
RE Totaal?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:41 schreef febster het volgende:
Zijn er al filialen over op wat waarschijnlijk wel een grote verandering gaat zijn?
Euhhh... meer uitleg?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef febster het volgende:
Nee geen kassa en RE Totaal, maar dat van die service en productie medewerkers gebeuren en de daarbij behorende veranderende DC stromen.
Ja ik hoopte dat iemand anders daar al meer over gehoord had, in mijn contract staat namelijk dat ik vertrouwelijke info (wat dit waarschijnlijk net wel/net niet meer is) niet door mag vertellen dus jaquote:
Wat ik kan opmaken uit je verhaal is dat er aparte productie (vulploeg, cassière) en service (euhh..) medewerkers komen? Doe maar ff knikken als dit klopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik hoopte dat iemand anders daar al meer over gehoord had, in mijn contract staat namelijk dat ik vertrouwelijke info (wat dit waarschijnlijk net wel/net niet meer is) niet door mag vertellen dus jaMaar als het goed is zijn er al een aantal filialen mee aan het werk (dat is wat ik gehoord heb dan)
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat ik kan opmaken uit je verhaal is dat er aparte productie (vulploeg, cassière) en service (euhh..) medewerkers komen? Doe maar ff knikken als dit klopt.
Was de SM er dan niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Oké. Ik kom net terug van AH. En bleek dat de VM een cursus aan het doen was en niet aanwezig was in het filiaal
Morgen mag ik terugkomen.
SM was er idd ook niet. Maar morgen was hij er wel. 1 van de 2.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Was de SM er dan niet?
Overigens vind ik het al heel wat dat je via mail kan solliciteren, in ons filiaal heb je die formulieren meestal een bult liggen waar weinig netjes mee om wordt gegaan, alleen als we iemand nodig hebben gaan we pas bellen
Zit het in de personele hoek? (weet dat er nog wat gaat gebeuren met het MT)quote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef febster het volgende:
[..]maar das niet de grootste verandering
Welk filiaal en waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:42 schreef Vulkan het volgende:
Ik heb zelf bij de AH gewerkt toen ik 15 was. Leo Kleuver was mijn manager, wat een klootzak was dat zeg! Ik kan me nog zo erg aan hem irriteren.
Egoïstisch, onbeschoft, eigenwijs, gebruikt je als slaaf. Ik kan blijven doorgaan.
Mocht hij toevallig hier zijn...Leo, je bent een h*****lul
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 6 ]quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Weemz het volgende:
WGR?
ok!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:31 schreef Carpento het volgende:
En we hebben een Deel 7:
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 7 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |