quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oow
waarom eigenlijk ben je tegen AH![]()
In GC mag niet meer of minder dan in WGR. Het idee van het verplaatsen (net als het TPG-topic) is o.a. dat dit toch wel werkgerelateerd is.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik neem aan dat verder het niveau van het topic kan en mag blijven zoals het is ? Of mag er in de GC meer dan in WGR ?
* Carpento is een beetje Fok-n00b hoor
Wat heb jij tegen [WGR]quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oow
waarom eigenlijk ben je tegen AH![]()
Kassa?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:41 schreef febster het volgende:
Zijn er al filialen over op wat waarschijnlijk wel een grote verandering gaat zijn?
RE Totaal?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:41 schreef febster het volgende:
Zijn er al filialen over op wat waarschijnlijk wel een grote verandering gaat zijn?
Euhhh... meer uitleg?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef febster het volgende:
Nee geen kassa en RE Totaal, maar dat van die service en productie medewerkers gebeuren en de daarbij behorende veranderende DC stromen.
Ja ik hoopte dat iemand anders daar al meer over gehoord had, in mijn contract staat namelijk dat ik vertrouwelijke info (wat dit waarschijnlijk net wel/net niet meer is) niet door mag vertellen dus jaquote:
Wat ik kan opmaken uit je verhaal is dat er aparte productie (vulploeg, cassière) en service (euhh..) medewerkers komen? Doe maar ff knikken als dit klopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik hoopte dat iemand anders daar al meer over gehoord had, in mijn contract staat namelijk dat ik vertrouwelijke info (wat dit waarschijnlijk net wel/net niet meer is) niet door mag vertellen dus jaMaar als het goed is zijn er al een aantal filialen mee aan het werk (dat is wat ik gehoord heb dan)
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat ik kan opmaken uit je verhaal is dat er aparte productie (vulploeg, cassière) en service (euhh..) medewerkers komen? Doe maar ff knikken als dit klopt.
Was de SM er dan niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Oké. Ik kom net terug van AH. En bleek dat de VM een cursus aan het doen was en niet aanwezig was in het filiaal
Morgen mag ik terugkomen.
SM was er idd ook niet. Maar morgen was hij er wel. 1 van de 2.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Was de SM er dan niet?
Overigens vind ik het al heel wat dat je via mail kan solliciteren, in ons filiaal heb je die formulieren meestal een bult liggen waar weinig netjes mee om wordt gegaan, alleen als we iemand nodig hebben gaan we pas bellen
Zit het in de personele hoek? (weet dat er nog wat gaat gebeuren met het MT)quote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef febster het volgende:
[..]maar das niet de grootste verandering
Welk filiaal en waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:42 schreef Vulkan het volgende:
Ik heb zelf bij de AH gewerkt toen ik 15 was. Leo Kleuver was mijn manager, wat een klootzak was dat zeg! Ik kan me nog zo erg aan hem irriteren.
Egoïstisch, onbeschoft, eigenwijs, gebruikt je als slaaf. Ik kan blijven doorgaan.
Mocht hij toevallig hier zijn...Leo, je bent een h*****lul
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 6 ]quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Weemz het volgende:
WGR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |