Attentie afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, alstublieft.quote:
Wees eens duidelijk, het is alweer aardig laat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Attentie afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, afdeling moddergooiers naar de post van SHERMAN, alstublieft.
Wat snap je niet kassa sletje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wees eens duidelijk, het is alweer aardig laat.
Idioot.quote:
Er is op het hoofdkantoor een afdeling Replenishment die bijstuurt. Er wordt ook rekening gehouden met het weer. Zegt de voorspelling dat het donderdag boven de 25 graden wordt, dan gaat de barbequebesturing aan. Dat betekent meer van het één en minder van het ander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Silverado het volgende:
Hmm nee ben ik blij dat wij dat niet hebben. De kassa bepaalt in feite je bestellingen. Wij balken gewoon de restanten af, en noteren alle rest aan het einde van de dag..
Groente en brood worden nog steeds voor een deel met de hand besteld.. Acties bij bestellen is een vak apart.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er is op het hoofdkantoor een afdeling Replenishment die bijstuurt. Er wordt ook rekening gehouden met het weer. Zegt de voorspelling dat het donderdag boven de 25 graden wordt, dan gaat de barbequebesturing aan. Dat betekent meer van het één en minder van het ander.
Het grote voordeel is een stuk rust op de winkelvloer (je hoeft niet meer voor 10 uur 's ochtends je bestellingen klaar te hebben; je hoeft zelf niet meer te gaan gokken met acties).
Iedereen toetst wel is perongeluk 2 keer een nul ipv 1 keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Groente en brood worden nog steeds voor een deel met de hand besteld.. Acties bij bestellen is een vak apart.
Carpento, heb je de acties van JvZ gehoord met zijn acties? De idioot.
Hij heeft tig collo extra boordevol yoghurt besteld. Waarom? Omdat er in de bancarella waar die boordevol in ligt ook kaas van de deli lag. Hij ging er dus vanuit dat die kaas er lag omdat er geen boordevol meer was. Terwijl ik achter op de retour container nog 12 collo had staan met die meuk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:00 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Iedereen toetst wel is perongeluk 2 keer een nul ipv 1 keer
Mjah, tactisch is anders ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
Held!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:59 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ik heb er een paar voor het eerst van hun leven de vulnorm laten voelen geloof ik.
Niks held. Zijn gewoon sukkels. Het is dat ik geen zin heb om alles te vertellen anders had je nu dubbel gelegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Held!
Ik ging eigenlijk vet langzaam vandaag
Moest ff een gangpad buitenlandse gerechten enzo doen, ging vet kut!
Was blij dat ik weer terug mocht naar kassa![]()
doe alvast een begin stukje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niks held. Zijn gewoon sukkels. Het is dat ik geen zin heb om alles te vertellen anders had je nu dubbel gelegen.
Ben te moe om veel te typen nu.
Oke... Ik was op het einde de bancarella's aan het vullen. En ik had nogal wat karton op de grond liggen. Komt er een collega naar me toe die ook zuivel staat, en hij zegt tegen mij dat ie klaar was met vullen en dat alles er nu dus inzat en wat ie nu dus moest gaan doen. Ik zeg tegen hem dus van: "ga een winkelwagentje halen er staat er waarschijnlijk nog eentje bij de zuivel breng die ff hierheen en ga daarna maar spiegelen." 5 minuten gaan voorbij... nog geen karretje gezien hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
doe alvast een begin stukje.
Bij ons loopt het allemaal wel tof
Och, ik heb mij nog nooit zo verveeld in mijn hele levenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oke... Ik was op het einde de bancarella's aan het vullen. En ik had nogal wat karton op de grond liggen. Komt er een collega naar me toe die ook zuivel staat, en hij zegt tegen mij dat ie klaar was met vullen en dat alles er nu dus inzat en wat ie nu dus moest gaan doen. Ik zeg tegen hem dus van: "ga een winkelwagentje halen er staat er waarschijnlijk nog eentje bij de zuivel breng die ff hierheen en ga daarna maar spiegelen." 5 minuten gaan voorbij... nog geen karretje gezien hoor.Komt ie aangelopen. "er staat geen karretje meer op de zuivel, wat zal ik nu doen?"
ikke:![]()
![]()
Dan haal je er eentje buiten misschien?
Hij kan nooit na denken.Altijd van die stomme dingen.
Wij waren nog de enigste in de winkel met een karretje. Houdbaar was al klaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik heb mij nog nooit zo verveeld in mijn hele leven![]()
Ik ben iemand die graag wat te doen wilt hebben, nou, dan vraag ik altijd dingen.
Maar sinds een tijdje ben ik er mee gestopt.
Vandaag zat ik te pielen met een bordje, en maar voor me uit tikken![]()
Maar een karretje "hij staat vast op zuivel" dan haal je toch automatisch eentje verderop weg
(5 minuten!!!!!!!!!!)
Welke AH zit je in Amsterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef firecow het volgende:
Wordt mijn 4e kerst nu.... Altijd leuk idd
Vandaag les boek gehad voor een cursus bedrijfshulpverlener....
1okt is er zeg maar een cursus dag voor een aantal mensen van ons filiaal waaronder ik...
Ben benieuwdpop reanimeren etc
Kreeg ik vanmorgen dus ook te horenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Groente en brood worden nog steeds voor een deel met de hand besteld.. Acties bij bestellen is een vak apart.
Degene die die naam heeft bedacht moet dronken zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:36 schreef firecow het volgende:
Zie opening post1146 Buikslotermeerplein
Of ze me willen of nietquote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef SHERMAN het volgende:
Wat voor bericht?
dat soort cursusjes zijn leuk, paar maanden geleden ook gehad met een groep. Brandje blussen, pop reanimeren ed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef firecow het volgende:
Wordt mijn 4e kerst nu.... Altijd leuk idd
Vandaag les boek gehad voor een cursus bedrijfshulpverlener....
1okt is er zeg maar een cursus dag voor een aantal mensen van ons filiaal waaronder ik...
Ben benieuwdpop reanimeren etc
Hier wel. Ik heb zelf ook wat gehad met n collegaquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Even andere insteek aan dit topic, onstaan er bij jullie ook zoveel relatie's tussen collega's? (of gewoon wat gezoen in de kroeg etc)
* Meldtquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Even andere insteek aan dit topic, onstaan er bij jullie ook zoveel relatie's tussen collega's? (of gewoon wat gezoen in de kroeg etc)
Dat hoeft hier dus weer niet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
* Meldt![]()
zijn ze ook niet zo blij mee, ik denk dat er eentje van ons beiden weg moet.
Bij ons is er ook een stel, alleen zij doet counter en hij HB en beiden zijn geen VM of SM ofzo, en dan is het denk ik niet zo hele ramp. Het officiële beleid is idd wel dat een stel niet samen in 1 filiaal werktquote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
* Meldt![]()
zijn ze ook niet zo blij mee, ik denk dat er eentje van ons beiden weg moet.
Ja maar ik ben leidinggevende, dat is toch weer anders. Maar ben toch al op zoek naar iets anders, want ben net afgestudeerd. Nou, dan moet ik toch eens afscheid gaan nemen van AHquote:
We hebben hele familiesquote:Op zondag 25 september 2005 15:05 schreef Brammie1 het volgende:
Bij ons volgens mij niet.
Hoe zit het dan met familieleden die ook een collega van je zijn? Mijn broertje werkt namelijk in hetzelfde filiaal als ik (maar dan op HB)
Relaties zijn er wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef febster het volgende:
echt welquote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja wij ook![]()
Ze kunnen volgens mij echt in elke Albert Heyn een Reality soap maken
Je bedoelt dat die wat met elkaar hebben?quote:Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Moeders en dochters.
Moeders en zonen.
Zussen en broertjes.
Het kan allemaal.
Die er werken.quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die wat met elkaar hebben?![]()
Ik heb 5 jaar lang met m'n vader in een filiaal gezeten (Hij zit nu een filiaal verderop )quote:Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
Moeders en dochters.
Moeders en zonen.
Zussen en broertjes.
Het kan allemaal.
Spiegelen jullie altijd zo netjes? Of had je toevallig een WK-jurering?quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef zenith_ust het volgende:
de winkel
jmmr van telefoon kwaliteit, met beschadigd frontje
http://img2.imageweb.info/img2/kas76076.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/O7z76192.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/Pm676330.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/iZ376512.jpg
http://img2.imageweb.info/img2/X7L76618.jpg
Ziet er zeker niet slecht uit, behalve dan die actiekoppen... waarom kijk ik tegen allemaal zijkanten van produkten aan? Hier leer ik ze aan om 'helemaal rond' te spiegelen zodat je vanaf de zijkant (waar uiteindelijk toch de meeste klanten vandaan komen) ook (1) een verzorgd winkelbeeld hebt, en (2) duidelijk kunt zien wat er in de bonus is.quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef highway101 het volgende:
[..]
Spiegelen jullie altijd zo netjes? Of had je toevallig een WK-jurering?
Inderdaad. Dat heb ik zelf in de periode van augustus 2002 tot april 2004 gedaanquote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ziet er zeker niet slecht uit, behalve dan die actiekoppen... waarom kijk ik tegen allemaal zijkanten van produkten aan? Hier leer ik ze aan om 'helemaal rond' te spiegelen zodat je vanaf de zijkant (waar uiteindelijk toch de meeste klanten vandaan komen) ook (1) een verzorgd winkelbeeld hebt, en (2) duidelijk kunt zien wat er in de bonus is.
Zo staat het hier standaard op de kop-indelingen die wij binnen krijgen :xquote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ziet er zeker niet slecht uit, behalve dan die actiekoppen... waarom kijk ik tegen allemaal zijkanten van produkten aan? Hier leer ik ze aan om 'helemaal rond' te spiegelen zodat je vanaf de zijkant (waar uiteindelijk toch de meeste klanten vandaan komen) ook (1) een verzorgd winkelbeeld hebt, en (2) duidelijk kunt zien wat er in de bonus is.
Altijd leuk als er HK-ers op bezoek komen. gebeurt bij ons best wel vaak ( zitten op steenworp afstand.)quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef zenith_ust het volgende:
neeh bezoek van de hoge bazen van HK morgen
maar over het algemeen streven we wel naar zo spiegelen maar gebeurt niet altijd
Klopt het dat jullie op 1262 een nieuw kader lid krijgen?quote:Op maandag 26 september 2005 08:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Altijd leuk als er HK-ers op bezoek komen. gebeurt bij ons best wel vaak ( zitten op steenworp afstand.)
WTF WTF WTF!!!quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef zenith_ust het volgende:
vernieuwd kassa park
[afbeelding]
klant gaat naar scanpunt
cassiere scant producten
klant krijgt bonnetje
gaat met deze bon naar een van de betaal palen(4 contact en pin en 4 pin only)
krijgt na betaling nog een bonnetje scant deze bij het klaphekje om de winkel via de klaphekjes te verlaten
eerste indruk klanten ..
varierend.
Is het hele kassapark zo of zijn er ook nog traditionele kassa's?quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef zenith_ust het volgende:
vernieuwd kassa park
[afbeelding]
klant gaat naar scanpunt
cassiere scant producten
klant krijgt bonnetje
krijgt na betaling nog een bonnetje scant deze bij het klaphekje om de winkel via de klaphekjes te verlaten
eerste indruk klanten ..
varierend.
Wat doen Sint en Piet nu al in het landquote:Op maandag 26 september 2005 17:35 schreef Meki het volgende:
Sinterklaas steelt Pepernoten uit AH-Supermarkt
Kees Cats is idd mijn nieuwe (oude) bedrijfsleiderquote:Op maandag 26 september 2005 13:14 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie op 1262 een nieuw kader lid krijgen?
Kees Cats...![]()
Wij hadden gistreren een afscheidsfeestje in de kantine van hem..![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF WTF WTF!!!
Geen normale kassieres meer?
Precies dezelfde foto staat ook op www.uwsupermarkt.nl !! Zelf gemaakt? Je bent beroemdquote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef zenith_ust het volgende:
vernieuwd kassa park
[afbeelding]
klant gaat naar scanpunt
cassiere scant producten
klant krijgt bonnetje
eerste indruk klanten ..
varierend.
Nee, dat heeft hij weer van mij gepikt van www.forumaddict.nlquote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef highway101 het volgende:
[..]
Precies dezelfde foto staat ook op www.uwsupermarkt.nl !! Zelf gemaakt? Je bent beroemd![]()
Als het zover is post ik ook wel foto's van de overgang van onze winkel ( over maand of 3-4quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef o-fiel het volgende:
* o-fiel werkt bij 1393, Sumatrastraat Den Haag.
Hebben een half jaar geleden een verbouwing gehad...ff wat foto's...
[afbeelding]
Als alles nog leeg is...
[afbeelding]
Eén van de 6 vrachtwagens...what a day that was...
[afbeelding]
Avondeten...olé!
[afbeelding]
Als alles bijna is zoals het moet...wow...
[afbeelding]
Stelletje rommelmakers!
Hmmm, zover even wat foto's van de verbouwing in mijn AH, alweer een half jaar geleden ondertussen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |