Euhm denk Bert en Joost..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Carpento het volgende:
@Sherman: Enig idee wie er vanavond nog meer zijn ?
Wij hebben een stukje grond van x*x meter.quote:
Volgens mijn gegevens is het een AH-5quote:Op donderdag 22 september 2005 18:17 schreef Rouser het volgende:
* Rouser Meld zich als AH medewerker
HB+AGF+ZV+BR
1274 Gouda AH-4 Geloof ik (wil het wel opzoeken maar de site is niet bereikbaar).
Kom je vanavond op tijd?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef Carpento het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens is het een AH-5
Toegevoegd in de OP
Laten we gaan tellen:quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef MouseInteractive het volgende:
Vandaag gewerkt 9-18.
Eindelijk maar eens een monteur gebeld voor het kassapark, voordat de kassa's écht van ellende in elkaar storten
Wat een waardeloos kassapark hebben jullie dan. Hier 12kassa's+2 counter, en nooit problemen. Kapotte kassa's zijn dit jaar nog maar 2 x voorgekomenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we gaan tellen:
2 kassas vallen van ellende uit mekaar.
Regelmatig uitvallende scanners,
Kassa's flappen automatisch open![]()
Pinautomaten doen tiepus moeilijk
[00] knop hapert regelmatig - verkeede bedragen.
De printers houden er wel eens mee op (happen het papier en printen dus niets)
Moet ik door gaan?
- Als je bij kassa twee de lade dicht doet stort bijna het hele meubel in elkaar (zit helemaal los)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we gaan tellen:
2 kassas vallen van ellende uit mekaar.
Regelmatig uitvallende scanners,
Kassa's flappen automatisch open![]()
Pinautomaten doen tiepus moeilijk
[00] knop hapert regelmatig - verkeede bedragen.
De printers houden er wel eens mee op (happen het papier en printen dus niets)
Moet ik door gaan?
Onze kassa's dateren van 1994 als ik het goed heb. Ruim 10 jaar oud, echt aan vervanging toe. Het is helaas niet anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wat een waardeloos kassapark hebben jullie dan. Hier 12kassa's+2 counter, en nooit problemen. Kapotte kassa's zijn dit jaar nog maar 2 x voorgekomen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Eftalou het volgende:
Wat is een counterkassa eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Eftalou het volgende:
Wat is een counterkassa eigenlijk?
Onze zijn nog ouder...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Onze kassa's dateren van 1994 als ik het goed heb. Ruim 10 jaar oud, echt aan vervanging toe. Het is helaas niet anders.
Is dat allemaal nog wel volgens de arbo-wet enzo dan? Die ouwe troep lijkt me niet lekker zitten 8 of 9 uur lang. Maargoed ik kan me vergissenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze zijn nog ouder...
iig de stoelen 18 jaar!!
Hoe kom je erbij dat ik echt ongelovelijk brak ben na 3 uur lang constant zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef highway101 het volgende:
[..]
Is dat allemaal nog wel volgens de arbo-wet enzo dan? Die ouwe troep lijkt me niet lekker zitten 8 of 9 uur lang. Maargoed ik kan me vergissen![]()
En met die nieuwe pauzeprofielen kan je ook steeds langer werken zonder pauze.. helaas...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik echt ongelovelijk brak ben na 3 uur lang constant zitten.
2 / 2.5 uur is al best moeilijk soms.
Je kan er haast niets aan stellen omdat de kassa's te laag zijn!!
Ik mis een sta/zit kassa..
4 uur werken = 15min pauze.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
En met die nieuwe pauzeprofielen kan je ook steeds langer werken zonder pauze.. helaas...
Kleine correctie: Koffiepauze is 10 minuutjes+5 minuten looptijd ed. In de praktijk is het echter wel 15 minuten (bij ons tenminste)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
4 uur werken = 15min pauze.
3 uur werken = geen pauze, tot mijn spijt.
Vind ik bullshit.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Kleine correctie: Koffiepauze is 10 minuutjes+5 minuten looptijd ed. In de praktijk is het echter wel 15 minuten (bij ons tenminste)
- relling voor het schap is nog steeds kapotquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:14 schreef Renesite het volgende:
Dan ga ik nu zo maar naar mijn werk
Gebruiken jullie die nog, wat ouderwetsquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef Carpento het volgende:
Yep, met van die leuke oranje stickertjes die je makkelijk zou moeten kunnen verwijderen maar waar in de koeling áltijd wel wat restjes van blijven zitten![]()
![]()
![]()
welke AH zit jijquote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef firecow het volgende:
wtf is afbalken ?![]()
Een ezel afrukken ?![]()
Wij hoeven sinds kort niet meer af te balken omdat het toch geen zin heeft.quote:fok die winkelwedstrijden, die bitches gaan opeens streng doen en zeuren over afbalken terwijl ze er normaal nooit wat van zeggen
Wij doen het juist sinds RE bijna niet meer, voorheen hadden we altijd veel restanten in het magazijn staan, dit is nu bijna niks meer. Nadeel van RE is dus dat onze winkel veels te leeg is in het weekend :xquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie balken dus niet af?
Wij doen het volgens mij pas sinds we RE hebben...
Nog niet van gehoord!? Maar ik werk ook alleen op zaterdag..quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:45 schreef blrrrt het volgende:
Wie heeft trouwens die kassa-avond al gehad?
Via via hoorde ik dat er veel aan de procedures gaat veranderen. Je mag niet meer terug tellen; je mag pas met de volgende klant beginnen als de eerste klaar is met inpakken. Wij hebben die avond pas over anderhalve week.
Nee, wij hebben een dolly, dat zijn paar vusten op een karretje en daar ga je je dingen opquote:Moeten jullie ook zo vullen met een vulplank op je winkelwaggeltje ?
Dat gaat niet wekren!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:45 schreef blrrrt het volgende:
Wie heeft trouwens die kassa-avond al gehad?
Via via hoorde ik dat er veel aan de procedures gaat veranderen. Je mag niet meer terug tellen; je mag pas met de volgende klant beginnen als de eerste klaar is met inpakken. Wij hebben die avond pas over anderhalve week.
Ik hoop voor je dat je kans maakt. Ze nemen op het moment vrij veel 16-jarigen aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb vandaag een sollicitatie verstuurd naar Albert Heijn (filiaal 1596 in Hellevoetsluis)
Misschien na 1,5 jaar terug bij mijn oude werkplek
Bwah!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb vandaag een sollicitatie verstuurd naar Albert Heijn (filiaal 1596 in Hellevoetsluis)
Misschien na 1,5 jaar terug bij mijn oude werkplek
Replenishment in door AH zelf ontwikkeld, dus geen enkele andere supermarkt heeft het.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef Carpento het volgende:
[..]
Iets wat AH-medewerkers wel weten en jij niet![]()
Heeft Plus geen RE ?![]()
geef eens paar subtiele hints zodat onze konmar en super de boer er ook wat op vooruit kunnen!, je moet oa bij super de boer 60 collie per uur halen O_o zieke gemiddeldesquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Replenishment in door AH zelf ontwikkeld, dus geen enkele andere supermarkt heeft het.
Het is door dit soort ontwikkelingen, en bijvoorbeeld Tripple O in het DC, dat AH jaren voorsprong heeft op de concurrentie.![]()
Dat hanteer ik hier ook als standaard voor de meeste gangen. Wat is daar ziek aan, het is op de meeste gangen vrij makkelijk te halen als je een beetje normaal doorwerkt. En als je niet normaal doorwerkt, voor jou 10 anderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
geef eens paar subtiele hints zodat onze konmar en super de boer er ook wat op vooruit kunnen!, je moet oa bij super de boer 60 collie per uur halen O_o zieke gemiddeldes
5 uurtjes kassa.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zo, net ook ff 3 uurtjes geholpen bij de kassa. Nieuwe (oude) bedrijfsleider weer terug.
Jullie ook al, alleen wij later 20.30-22.00quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
5 uurtjes kassa.
in week 40, 41, 42 op vrijdag 16 - 17.30 of 18 - 19.30 team avond
Die zijn nog lang niet toe aan de technische voorsprong die RE biedt... Wat heeft het voor nut een V8 motor te ontwikkelen alvorens je het wiel uitgevonden hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
geef eens paar subtiele hints zodat onze konmar en super de boer er ook wat op vooruit kunnen!
Bij AH ligt dat op zuivel rond de 40 geloof ik, diepvries iets hoger.quote:, je moet oa bij super de boer 60 collie per uur halen O_o zieke gemiddeldes
Ik heb al met Michel, Karst en de filiaalleider gepraatquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kans maakt. Ze nemen op het moment vrij veel 16-jarigen aan.
Bier/Fris red je makkelijk 60 per uurquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef Carpento het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet toe aan de technische voorsprong die RE biedt... Wat heeft het voor nut een V8 motor te ontwikkelen alvorens je het wiel uitgevonden hebt
[..]
Bij AH ligt dat op zuivel rond de 40 geloof ik, diepvries iets hoger.
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb al met Michel, Karst en de filiaalleider gepraatDus blijven hopen.
Chips ook,quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bier/Fris red je makkelijk 60 per uur
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Eftalou het volgende:
[..]
Chips ook,
Btw wij moeten in de winkel 40 collies per uur vullen. En nog lopen vooral nieuwelingen te zeiken dat het een te hoog gemiddelde isomdat volgens hun bij de Boni en Super de Boer maar gemiddeld 20 of 30 collies per uur hoeft te vullen
![]()
Ach komt op het zelfde neer. En wij moeten het juist door RE doen zodat je dan kan zien wat er nog achter staan en of er moet worden bijbesteld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:42 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb het woord afbalken ook nog nooit gehoord, en ik werk er nu toch al 8 jaar
Wij noemen dat afstikkeren. Wordt volgens mij nauwelijks meer gedaan sinds we RE hebben...
50/55 is te doen op de zuivel. Als je een beetje door kan werken dus geen gezeik van klanten enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
40 collis per uur triest laag
Ik zat vroeg altijd op het ontbijt gedeelte.
Dat is nou aardigquote:
Dan heb je het ook wel over buurtsupersquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Eftalou het volgende:
[..]
Chips ook,
Btw wij moeten in de winkel 40 collies per uur vullen. En nog lopen vooral nieuwelingen te zeiken dat het een te hoog gemiddelde isomdat volgens hun bij de Boni en Super de Boer maar gemiddeld 20 of 30 collies per uur hoeft te vullen
![]()
Met 9 euro 95 alstublieft tot ziens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef Knoekie het volgende:
Niet meer terug tellen? Moet je dan tegenwoordig het geld gewoon in de hand gooien
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:58 schreef Carpento het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet toe aan de technische voorsprong die RE biedt... Wat heeft het voor nut een V8 motor te ontwikkelen alvorens je het wiel uitgevonden hebt
Soms heeft Carpento wel humor hoor.quote:
Zó weinig? Ik hanteer bij zuivel 50 - 55, en bij AGF-panklaar ook zoiets. Vlees zelfs 60 - 70 colli, das te doen, heb wel eens 100 colli in een uur gevuld. Maargoed, met 20 colli in het uur doe je dus 10 uur over een normale middagvulling zuivelquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:14 schreef Eftalou het volgende:
[..]
Chips ook,
![]()
Zuivel is vrij snel te vullen als de omstandigheden mee zitten, klanten, worp niet verneukt, goeie collega's. Dan kan je zo een container weg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zó weinig? Ik hanteer bij zuivel 50 - 55, en bij AGF-panklaar ook zoiets. Vlees zelfs 60 - 70 colli, das te doen, heb wel eens 100 colli in een uur gevuld. Maargoed, met 20 colli in het uur doe je dus 10 uur over een normale middagvulling zuivelWat belachelijk zeg.
![]()
En soms ben jij slachtoffer en is het niet meer grappig hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Soms heeft Carpento wel humor hoor.
Ik blijf toch altijd lachen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Carpento het volgende:
[..]
En soms ben jij slachtoffer en is het niet meer grappig he![]()
Tja mss noemen wij het andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef Carpento het volgende:
[..]
Iets wat AH-medewerkers wel weten en jij niet![]()
Heeft Plus geen RE ?![]()
Hij meent het niet serieus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Silverado het volgende:
[..]
Tja mss noemen wij het anders, maar wat is er op tegen als ik gewoon mee wil praten?
![]()
Nee.quote:
Vergeet niet dat rfba uitging van een basisvakvoorraad, maar RE van wat er in het vak past = minder neeverkoop. Je kan van een artikel trouwens minder laten uitleveren door het op obstructie te zetten. Dan heb je minder last van overcode artikelen omdat het vak te vol zit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
Bestel systeem.
Aan het begin moest elke voorraad exact in het systeem worden gezet. De computer bekijkt aan de hand van de verkoop hoeveel er besteld moet worden. Wat er binnen komt telt de computer er automatisch bij. En wat er bij de kassa's of de mutaties weer afgaat trekt ie er weer vanaf. Zo houd je in theorie minder retouren over omdat de computer steeds beter het klanten patroon kan inschatten en zo de inkoop op de verkoop kan afstemming.
Ofzo iets.
Ouderwetsquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Silverado het volgende:
Hmm nee ben ik blij dat wij dat niet hebben. De kassa bepaalt in feite je bestellingen. Wij balken gewoon de restanten af, en noteren alle rest aan het einde van de dag..
Restanten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat rfba uitging van een basisvakvoorraad, maar RE van wat er in het vak past = minder neeverkoop. Je kan van een artikel trouwens minder laten uitleveren door het op obstructie te zetten. Dan heb je minder last van overcode artikelen omdat het vak te vol zit.
Wat bedoel je met retouren? lege fusten of afvoer/restanten?
Dan zijn we nu te laat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ouderwets![]()
Of zitten wij nu allemaal bedrijfsgeheimen door te vertellen?![]()
![]()
Ligt eraan wat je ouderwets vindtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ouderwets![]()
Of zitten wij nu allemaal bedrijfsgeheimen door te vertellen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |