Nooit gehoord van training on the job ?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef du_ke het volgende:
Nee daar hebben we veel aan in een kenniseconomie.
Good cop, bad cop.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
En wij moeten collega's worden [afbeelding]?
Jawel hoor maar de tijd is ook wel voorbij dat je als 18 jarige in een bedrijf instroomt en het daar je hele leven uit houdt. Een stevige theoretische basis kan geen kwaad lijkt me.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van training on the job ?
Je hebt toch ook mensen nodig die bijv. het vuil ophalen, helemaal niet denigrerend bedoeld.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef du_ke het volgende:
Nee daar hebben we veel aan in een kenniseconomie.
Dit doe je expres!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frank de Grave is het eeuwige talend èn het bewijs dat trendwatchers enkel onzin verkopen.
Uiteraard en die zullen er altijd ook wel blijven. Maar dan nog moet je proberen het niveau van je populatie zo hoog mogelijk te krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook mensen nodig die bijv. het vuil ophalen, helemaal niet denigrerend bedoeld.
Is zo, maar mag je dan niet verwachten dat mensen ook zelf investeren in hun toekomst?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard en die zullen er altijd ook wel blijven. Maar dan nog moet je proberen het niveau van je populatie zo hoog mogelijk te krijgen.
Ik heb hem gisteren nog gezien tijdens een dabat over Prinsjesdag. Wat kan die man slap lullen zeg. Lange betogen houden zonder antwoord te geven op de vraag is ook een kunst.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Frank de Grave is het eeuwige talend èn het bewijs dat trendwatchers enkel onzin verkopen.
Discussietip 3: Als je in debat bent met prof. dr. Arnold Heertje en je wil dat hij boos opstapt, laat je dan gewoon critisch uit over Israël. Succes verzekerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien tijdens een dabat over Prinsjesdag. Wat kan die man slap lullen zeg. Lange betogen houden zonder antwoord te geven op de vraag is ook een kunst.
Briljante tip.quote:
Is dat niet gewoon politici eigenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien tijdens een dabat over Prinsjesdag. Wat kan die man slap lullen zeg. Lange betogen houden zonder antwoord te geven op de vraag is ook een kunst.
Of je nu later je eigen studie afbetaalt, of dat je meer belasting betaalt omdat je hoger opgeleid bent en dus meer verdient, maakt toch ook niet veel verschil.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is zo, maar mag je dan niet verwachten dat mensen ook zelf investeren in hun toekomst?
Aan de andere kant mag je als student dan ook goed onderwijs verwachten. En daar zit juist het probleem. Het onderwijs in Nederland is mi niet bijster goed door eerder genoemde acties.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb zojuist eens EuroNews opgezet. Wat een pravda-achtige nonsense-propaganda.
KIJK DAAR! BAROSSO! HIJ VINDT DAT DE EU ZIJN HOOFD NIET IN HET ZAND MAG STEKEN NA DE UITSLAG VAN DE REFERENDA IN NEDERLAND EN FRANKRIJK. <toespraak van Barosso in het frans> NU NAAR TERRORISME BESTRIJDING! DE EU COMMISIE KAN HAAR INWONERS NIET GEHEEL BESCHERMEN TEGEN ISLAMITISCHE TERRORISTEN. HOE KAN DIT? <shots van een vliegtuigterminal> WE MOETEN BETER WAKEN VOOR ONZE VIJANDEN EN VRIENDEN EN DIEGENE DIE ZEGGEN ONZE VRIENDEN OF VIJANDEN TE ZIJN. <volgende onderwerp, etc, etc, etc>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |