Klopt, en het is er nog niet ingestort.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
Maar Oost-Groningen gaat het voor mij niet worden
Daar zitten toch communisten?
Ja het Oldambt. Daarom zetten ze dat nu onder waterquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
Maar Oost-Groningen gaat het voor mij niet worden
Daar zitten toch communisten?
kan wel hoor, beetje sportief figuur fietst 20-30 kilometer naar zijn werk en zelfde aantal weer terug naar huisquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is opzich een voordeel van de fiets maar echt ver van je werk kan je dan nooit wonen.
...
De graanrepubliekquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het Oldambt. Daarom zetten ze dat nu onder water.
Boeiende literatuur over dit onderwerp is overigens de Graanrepubliek van Frank Westerman.
Ja echt een boek dat ik met veel plezier gelezen hebquote:
Als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wil je een heel natuurpark om je huis heen ofzo?
Complot van de kapitalistenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef du_ke het volgende:
Ja het Oldambt. Daarom zetten ze dat nu onder water.
Boeiende literatuur over dit onderwerp is overigens de Graanrepubliek van Frank Westerman.
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&stream=TKStream3&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Over 3 minuten wordt gestemd over de moties van de Tweede Kamer![]()
hmm, ik zou dan zeker geluk hebben gehad, veel Belgische leraren nl. alhoewel die fietsende leraar geen Belg wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef du_ke het volgende:
Ja maar leraren zijn niet productief schijnt.
Welke moties eigenlijk? Dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Over 3 minuten wordt gestemd over de moties van de Tweede Kamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |