Je draait het een beetje om. Door de welvaart is de noodzaak om dicht bij je werk te wonen afgenomen. Mijn voorkeur heeft toch eerder een baan waar ik lekker op de fiets heen kan. 's ochtends lekker wakker wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
Dat heet nou welvaart. Mensen willen verder van hun werk wonen.
Niets mee mis. Ik zou ook niet naast mijn werk willen wonen.
Ook daar vind je geen echte ruimte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:11 schreef Floripas het volgende:
Oost-Groningen overwogen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook daar vind je geen echte ruimte.
Het is wel ruimer dan de Randstad maar nog steeds vrij beperkt.
Daar is ruimte genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:11 schreef Floripas het volgende:
Oost-Groningen overwogen?
Dat is opzich een voordeel van de fiets maar echt ver van je werk kan je dan nooit wonen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:12 schreef du_ke het volgende:
Je draait het een beetje om. Door de welvaart is de noodzaak om dicht bij je werk te wonen afgenomen. Mijn voorkeur heeft toch eerder een baan waar ik lekker op de fiets heen kan. 's ochtends lekker wakker worden.
Oh, man, wat heb ik over dat Hogelaand zitten staren, en staren, en staren...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook daar vind je geen echte ruimte.
Het is wel ruimer dan de Randstad maar nog steeds vrij beperkt.
Ben je weleens in de VS geweest? dáár heb je ruimte.quote:
Och de meeste steden hebben wel redelijk landelijk gelegen woonwijken. Maar voorlopig zit ik nog wel even prima op mijn kleine studentenkamer midden in stadquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is opzich een voordeel van de fiets maar echt ver van je werk kan je dan nooit wonen.
Of je moet een stadsmens zijn dan is het geen probleem
Maar dan zit je toch wel even op de fiets. Landelijk en stad gaat niet echt direct samen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef du_ke het volgende:
Och de meeste steden hebben wel redelijk landelijk gelegen woonwijken. Maar voorlopig zit ik nog wel even prima op mijn kleine studentenkamer midden in stad.
Ja best wel inderdaad. Ach het heeft op sommige momenten ook wel zo z'n charme.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, man, wat heb ik over dat Hogelaand zitten staren, en staren, en staren...
![]()
Het is he-le-maal leeg.
Wil je een heel natuurpark om je huis heen ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ben je weleens in de VS geweest? dáár heb je ruimte.
De ruimte in Nederland is madurodam ruimte
quote:GRÖNNENS LAID
Van Lauwerzee tot Dollard tou,
van Drenthe tot aan 't Wad,
doar gruit, doar bluit ain wonderlaand
rondom ain wondre stad.
Ain Pronkjewail in golden raand
is Grönnen, Stad en Ommelaand;
ain Pronkjewail in golden raand
is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
doar soest 't aan diek en wad,
moar rustig waarkt en wuilt het volk,
het volk van Loug en Stad.
is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
de wille, vast as stoal,
doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
in richt- en slichte toal.
is Stad en Ommelaand!
Met geen mensen om me heen zou ik ook gillend gek wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wil je een heel natuurpark om je huis heen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |