BwennieBren +1quote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef BwennieBren het volgende:
Andrew Divoff
Wishmaster
Wishmaster II
Air force 1
Doe ik ongeduldig?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Nie zo ongeduldig voortaan Arty!![]()
Ik was bezig een topic te openen maar jij was me voor. Geeft niks hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Doe ik ongeduldig?
Maar ik weet al waarvan ik 'm ken: A Low Down Dirty Shame en Another 48 Hours. 't Is een prima bad guy.
bijna goedquote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
George Lazenby?
Och, d'r is toch zo'n herenakkoord dat zegt dat de sluiter opent? Ik was de laatste post, vandaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was bezig een topic te openen maar jij was me voor. Geeft niks hoor.
Daar zat Andrew ook in inderdaad. Echt een criminelenkop heeft ie.
Ik dacht dat het diegene met de openstaande vraag was juist.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, d'r is toch zo'n herenakkoord dat zegt dat de sluiter opent? Ik was de laatste post, vandaar.
Nee, George Kennedy natuurlijk!quote:
Misschien moet een regel daarvoor nog in het sjabloon worden opgenomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat het diegene met de openstaande vraag was juist.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef mr_anonimous het volgende:
John Saxon?
ook bijna goedquote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, George Kennedy natuurlijk!
George C. Scott?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef BwennieBren het volgende:
als ik nou zeg bijna goed...?
ook bijna goed
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
George Chakiris?
Ja, hebbes! George Hamilton!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:04 schreef BwennieBren het volgende:
Hij wordt vaak verward met Warren Beatty
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, hebbes! George Hamilton!
Mèn, wat een bevalling. Ik herkende 'm gelijk al en toen mr_a George zei, wist ik dat dat goed was. Ik kon alleen maar niet op z'n achternaam komen. Volgens mij heeft die man z'n complete oevre met dat suffe kapsel en zo'n minachtende kop gespeeld.quote:
waaronder in The Godfatherquote:Op donderdag 22 september 2005 02:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mèn, wat een bevalling. Ik herkende 'm gelijk al en toen mr_a George zei, wist ik dat dat goed was. Ik kon alleen maar niet op z'n achternaam komen. Volgens mij heeft die man z'n complete oevre met dat suffe kapsel en zo'n minachtende kop gespeeld.
't Was nog best moeilijk een shot te maken waarop beide acteurs nauwelijks te herkennen zijn anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Closer!
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Closer!
Tja, híj was closer.quote:
quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, híj was closer.
Maar ik vond jouw antwoord mooier.![]()
alleen als we nog een vraagje krijgenquote:
Ze lijkt wat op Scarlett Johansson...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
De naam van dit lieve vrouwke
[afbeelding]
Ik vind deze dame mooier, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze lijkt wat op Scarlett Johansson...
Er staat al een lief vrouwtje wiens naam geraden moet worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
alleen als we nog een vraagje krijgen
![]()
Ik zag ook wel dat ze het niet is, maar de ogen en de lach doen een beetje aan haar denken. Deze heeft een mooier gebouwd gezichtje met betere verhoudingen. Maar ik kom er zo snel niet op.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Er staat al een lief vrouwtje wiens naam geraden moet worden.
Virginie idd.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Plaatje van The Beach..
Virginie Ledoyen?
Slaap ze Arty
Slaap lekker Mr_Aquote:Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook pitten nu BB. Truste
Natuurlijk is dat goed, nieuwe vraag.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:51 schreef ArtyShock het volgende:
Natalie Portman en Keira Knightley toch?
Ook goedenmorgen!
quote:
Heeft dat gevolgen voor Fok Movie Trivia, worden dingen nu aangepast ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef dolle_hond het volgende:
klopt t dat je weer druk mee gaat doen patch?
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft dat gevolgen voor Fok Movie Trivia, worden dingen nu aangepast ofzo?
antwoord was 11quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Sheridana het volgende:
Morning! Patch, die vraag van gister over The Princess Bride...was dat nou goed?
Ik ben weer terug bij mijn rootsquote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en bij de evolutie van die regels ben jij zelf betrokken geweest
Dat blijkt.quote:
als niet BOLD ik niet telquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke, ik ga zeuren nu...mag ik dan nog een punt hebben...?
tuurlijk, jij altijd...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke, ik ga zeuren nu...mag ik dan nog een punt hebben...?
imagehosting.usquote:Op donderdag 22 september 2005 10:17 schreef Patch het volgende:
Kan iemand mij nog snel z0´n gratis website geven waar ik plaatjes op kan zetten en die dan vervolgens hier gebruiken voor een vraag?
Nee joh !quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef Sheridana het volgende:
Udo Kier?
Zo´n naam als Sky Dumont vergeet je idd vrij moeilijk....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:05 schreef Sheridana het volgende:
Ik zal het nooit meer vergeten...
Môgge luitjes!quote:Op donderdag 22 september 2005 08:51 schreef ArtyShock het volgende:
Natalie Portman en Keira Knightley toch?
Ook goedenmorgen!
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef Sheridana het volgende:
Klopt het dat hij hetzelfde kleurtje heeft als ik?
Hoi C!
dolle_hond + 1quote:
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 22 september 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Money Pit?
Maakt toch niet uit wie de puntjes binnens sleept. De FMTmafia wordt er beter van.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
mr_a
damn, ik kijk het hele uur...behalve nu....
sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
mr_a
damn, ik kijk het hele uur...behalve nu....
Frank79 +1quote:Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Frank79 het volgende:
Is dat toevallig Viggo Mortensen?
= Frank80quote:
In een vorig topic was hij al eens Frank81.quote:
Ik wilde het niet zeggen...maar inderdaad ja..quote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In een vorig topic was hij al eens Frank81.![]()
Drat moet echt een afspraak maken bij de opticien!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Frank79 het volgende:
Helaas... Alleen de jongensnaam Mr_a..
oooooh zeg dat dan ook....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Frank79 het volgende:
Helaas... Alleen de jongensnaam Mr_a..
En dat betekend?quote:
Zoek maar op in de Van Dale - Brabant editie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, Abeltje.quote:
Omdat je deze nu pas met hulp noemt? Uiteraard niet! Ik stel al veel te vaak te makkelijke vragen...quote:
Ach een brutaal mens heeft de halve wereld. De andere helft bluffen ze er wel bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Omdat je deze nu pas met hulp noemt? Uiteraard niet! Ik stel al veel te vaak te makkelijke vragen...
Daarom; pas op de plaats voor jou.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach een brutaal mens heeft de halve wereld. De andere helft bluffen ze er wel bij.![]()
De broer van George Kennedy?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Bedoel je rechts Bwennie?
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef BwennieBren het volgende:
Jean Renoir?
quote:
Dacht eerst aan Peter Stormare maar die kon ik niet linken aan Gladiator.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef Sokolsky het volgende:
mr_a is snel. Heel snel.
enne ikke maar zoeken plakken en knippen en creatief zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Constantine, The Island, Gladiator, Amistad?
Djimon Hounsou?
Puntje gescoord.quote:
Constantine wist ik ook niet maar aangezien ik hem wel aan Amistad, Gladiator en The island kon linken gokte ik maar op Djimon.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wist niet eens dat Hounsou in Constantine en Island speelde. Misschien komt dat omdat ik die niet heb gezien
Vond zijn rol in In America wel interessant.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
Shouf Shouf habibi?
Ranja +1quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef ranja het volgende:
Jezus was een Palestijn?
Hij doet ook een stem in Minoes.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:02 schreef ranja het volgende:
de enige film met Teeuwen die ik ken
Zo scoort er altijd wel een van ons. Handig die 26 klonen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef Sheridana het volgende:
[..]dat hebben we goed gedaan!!
quote:Was infamous for his intense, intimidating personality. When Julie Christie complained to directorthat she was afraid of him,
replied, "My dear, everyone is scared of
."
Daar had ik het van onthouden.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
George C. Scott ja. Heb ik ook een keer gevraagd.
Arty: David Lean. So?
Helemaal vergeten dat ik een vraag had gesteldquote:Op donderdag 22 september 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
George C Scott
ranja1quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef Sokolsky het volgende:
Welke naam ga je dan gebruiken ranja?
Sherryzonderrietje +1quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
sidney poitier
Sidney Poitier?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
In Six degrees of Separation zegt Will Smith de zoon van een bekende acteur te zijn. Welke acteur?
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
sidney poitier
Arty het is nog te vroeg, s'nachts ben je op je best.quote:
Och, Julie Christie, een overleden regisseur... Dat soort dingen. Maar goed. 't Raakte kant noch wal.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
George C. Scott ja. Heb ik ook een keer gevraagd.
Arty: David Lean. So?
Ciao Mennosonquote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef Mennosson het volgende:
Sidney Poitier
Succes nog mensen, ik ga weer eens, tot morgen
En natuurlijk Elizabeth, Les Miserables, Intolerable Cruelty, House on Haunted Hill etc..quote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef BwennieBren het volgende:
Mag ik aanvullen?
Frida
Pirates of the Caribean
Pirates of the Caribean 2
Shakespeare in love
Finding Nemo
Quills
Ned Kelly
Shine
mon sheri +1quote:Op donderdag 22 september 2005 16:24 schreef Sheridana het volgende:
sommersby
an officer and a gentleman
Primal Fear
Chicago
American Gigolo
Pretty woman
runaway bride
the jackal
autumn in new york
Internal affairs
Nee hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat too late!
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef BwennieBren het volgende:
Vader en dochter Plummer?
Nee...maar in allebei de films een Plummer....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat CP ook in PF?
Had Supermario brothers er ook wel bij gekund. Gaat over 2 plummers.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:http://forum.fok.nl/user/active/92644
My Active Topics
[..]
Nee...maar in allebei de films een Plummer....
Plumbersquote:Op donderdag 22 september 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had Supermario brothers er ook wel bij gekund. Gaat over 2 plummers.
Ohja dan is het maar goed dat ie er niet bij zat.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hearts in Atlantis.
Arty +1quote:Op donderdag 22 september 2005 18:02 schreef ArtyShock het volgende:
Euh. Andy Garcia, Al Pacino, Francis Ford Coppola... 't Is toch niet zoiets simpels als The Godfather III hè?
Da's waar. Hij zat volgens mij alleen in de laatste. (Die ik nooit gezien heb...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoort nog wat achter. AG zat niet in alle delen!
Heb je het punt toch toegekend hoor. Ciaoquote:Op donderdag 22 september 2005 18:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's waar. Hij zat volgens mij alleen in de laatste. (Die ik nooit gezien heb...)
Haha, je wilde er wel èrg snel van af hè? 't Is zeker omdat het rond etenstijd is dat deze er nog stond...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
Ben nu echt weg. Tot later vanavond
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
hable con ella
ik was al vóór Mr_A's vraag even gaan liggen. Net wakkertquote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
is er nou echt niemand die in dit uur JC of LW herkent?
of zat iedereen net als ik te eten
Zoveel Spaans heb ik nu ook weer niet gezien... Veel meer dan My Life Without Me zou ik zo niet weten...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef dolle_hond het volgende:
noem nog maar 3 andere films met Leonor Watling
Kan dan niets anders zijn dan la mala educacion, toch ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef dolle_hond het volgende:
andere, recenter
Gezien z'n post in een ander topic is Dolle al slaapjes aan het doen volgens mij...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Kan dan niets anders zijn dan la mala educacion, toch ?
Hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef EricusMaximus het volgende:
ik zal even opzoeken of het echt vaak in rat race voorkomt, want dan krijg je gewoon het punt wel
Die is het ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:11 schreef Sheridana het volgende:
Het zit in de trailer van The Corpse Bride......maar of het ook in de film zit weet ik nie...
Ik dacht dat het vaker was, maar dit zou goed kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik kan maar 1 scene vinden, namelijk:
'the song that plays when the car is being lifted at the airport by the thing spinning'
Had jij het vaker gehoord?
Nee, wel een andere hint.quote:
Ik heb maar één film gezien uit 1931 en dat is niet deze film...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:30 schreef EricusMaximus het volgende:
film is uit 1931
Als het goed is heb je geen boek nodigquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:32 schreef wyccie het volgende:
Zo, da's wel heel oud, en toen liepen er al moordenaars rond in films....
Ik zou wel een boek kunnen pakken waar de film misschien in staat....maar dat is niet leuk hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |