Sherryzonderrietje +1quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
sidney poitier
Sidney Poitier?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
In Six degrees of Separation zegt Will Smith de zoon van een bekende acteur te zijn. Welke acteur?
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Sheridana het volgende:
sidney poitier
Arty het is nog te vroeg, s'nachts ben je op je best.quote:
Och, Julie Christie, een overleden regisseur... Dat soort dingen. Maar goed. 't Raakte kant noch wal.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
George C. Scott ja. Heb ik ook een keer gevraagd.
Arty: David Lean. So?
Ciao Mennosonquote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef Mennosson het volgende:
Sidney Poitier
Succes nog mensen, ik ga weer eens, tot morgen
En natuurlijk Elizabeth, Les Miserables, Intolerable Cruelty, House on Haunted Hill etc..quote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef BwennieBren het volgende:
Mag ik aanvullen?
Frida
Pirates of the Caribean
Pirates of the Caribean 2
Shakespeare in love
Finding Nemo
Quills
Ned Kelly
Shine
mon sheri +1quote:Op donderdag 22 september 2005 16:24 schreef Sheridana het volgende:
sommersby
an officer and a gentleman
Primal Fear
Chicago
American Gigolo
Pretty woman
runaway bride
the jackal
autumn in new york
Internal affairs
Nee hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat too late!
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef BwennieBren het volgende:
Vader en dochter Plummer?
Nee...maar in allebei de films een Plummer....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat CP ook in PF?
Had Supermario brothers er ook wel bij gekund. Gaat over 2 plummers.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:http://forum.fok.nl/user/active/92644
My Active Topics
[..]
Nee...maar in allebei de films een Plummer....
Plumbersquote:Op donderdag 22 september 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had Supermario brothers er ook wel bij gekund. Gaat over 2 plummers.
Ohja dan is het maar goed dat ie er niet bij zat.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hearts in Atlantis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |