quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, híj was closer.
Maar ik vond jouw antwoord mooier.![]()
alleen als we nog een vraagje krijgenquote:
Ze lijkt wat op Scarlett Johansson...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
De naam van dit lieve vrouwke
[afbeelding]
Ik vind deze dame mooier, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ze lijkt wat op Scarlett Johansson...
Er staat al een lief vrouwtje wiens naam geraden moet worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
alleen als we nog een vraagje krijgen
![]()
Ik zag ook wel dat ze het niet is, maar de ogen en de lach doen een beetje aan haar denken. Deze heeft een mooier gebouwd gezichtje met betere verhoudingen. Maar ik kom er zo snel niet op.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Er staat al een lief vrouwtje wiens naam geraden moet worden.
Virginie idd.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Plaatje van The Beach..
Virginie Ledoyen?
Slaap ze Arty
Slaap lekker Mr_Aquote:Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook pitten nu BB. Truste
Natuurlijk is dat goed, nieuwe vraag.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:51 schreef ArtyShock het volgende:
Natalie Portman en Keira Knightley toch?
Ook goedenmorgen!
quote:
Heeft dat gevolgen voor Fok Movie Trivia, worden dingen nu aangepast ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef dolle_hond het volgende:
klopt t dat je weer druk mee gaat doen patch?
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft dat gevolgen voor Fok Movie Trivia, worden dingen nu aangepast ofzo?
antwoord was 11quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Sheridana het volgende:
Morning! Patch, die vraag van gister over The Princess Bride...was dat nou goed?
Ik ben weer terug bij mijn rootsquote:Op donderdag 22 september 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en bij de evolutie van die regels ben jij zelf betrokken geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |