dolle_hond + 1quote:
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 22 september 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Money Pit?
Maakt toch niet uit wie de puntjes binnens sleept. De FMTmafia wordt er beter van.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
mr_a
damn, ik kijk het hele uur...behalve nu....
sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
mr_a
damn, ik kijk het hele uur...behalve nu....
Frank79 +1quote:Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Frank79 het volgende:
Is dat toevallig Viggo Mortensen?
= Frank80quote:
In een vorig topic was hij al eens Frank81.quote:
Ik wilde het niet zeggen...maar inderdaad ja..quote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In een vorig topic was hij al eens Frank81.![]()
Drat moet echt een afspraak maken bij de opticien!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Frank79 het volgende:
Helaas... Alleen de jongensnaam Mr_a..
oooooh zeg dat dan ook....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Frank79 het volgende:
Helaas... Alleen de jongensnaam Mr_a..
En dat betekend?quote:
Zoek maar op in de Van Dale - Brabant editie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, Abeltje.quote:
Omdat je deze nu pas met hulp noemt? Uiteraard niet! Ik stel al veel te vaak te makkelijke vragen...quote:
Ach een brutaal mens heeft de halve wereld. De andere helft bluffen ze er wel bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Omdat je deze nu pas met hulp noemt? Uiteraard niet! Ik stel al veel te vaak te makkelijke vragen...
Daarom; pas op de plaats voor jou.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach een brutaal mens heeft de halve wereld. De andere helft bluffen ze er wel bij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |