dolle_hond + 1quote:
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 22 september 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Money Pit?
Maakt toch niet uit wie de puntjes binnens sleept. De FMTmafia wordt er beter van.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
mr_a
damn, ik kijk het hele uur...behalve nu....
sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
mr_a
damn, ik kijk het hele uur...behalve nu....
Frank79 +1quote:Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Frank79 het volgende:
Is dat toevallig Viggo Mortensen?
= Frank80quote:
In een vorig topic was hij al eens Frank81.quote:
Ik wilde het niet zeggen...maar inderdaad ja..quote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In een vorig topic was hij al eens Frank81.![]()
Drat moet echt een afspraak maken bij de opticien!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Frank79 het volgende:
Helaas... Alleen de jongensnaam Mr_a..
oooooh zeg dat dan ook....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Frank79 het volgende:
Helaas... Alleen de jongensnaam Mr_a..
En dat betekend?quote:
Zoek maar op in de Van Dale - Brabant editie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, Abeltje.quote:
Omdat je deze nu pas met hulp noemt? Uiteraard niet! Ik stel al veel te vaak te makkelijke vragen...quote:
Ach een brutaal mens heeft de halve wereld. De andere helft bluffen ze er wel bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Omdat je deze nu pas met hulp noemt? Uiteraard niet! Ik stel al veel te vaak te makkelijke vragen...
Daarom; pas op de plaats voor jou.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach een brutaal mens heeft de halve wereld. De andere helft bluffen ze er wel bij.![]()
De broer van George Kennedy?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Bedoel je rechts Bwennie?
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef BwennieBren het volgende:
Jean Renoir?
quote:
Dacht eerst aan Peter Stormare maar die kon ik niet linken aan Gladiator.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef Sokolsky het volgende:
mr_a is snel. Heel snel.
enne ikke maar zoeken plakken en knippen en creatief zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Constantine, The Island, Gladiator, Amistad?
Djimon Hounsou?
Puntje gescoord.quote:
Constantine wist ik ook niet maar aangezien ik hem wel aan Amistad, Gladiator en The island kon linken gokte ik maar op Djimon.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wist niet eens dat Hounsou in Constantine en Island speelde. Misschien komt dat omdat ik die niet heb gezien
Vond zijn rol in In America wel interessant.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
Shouf Shouf habibi?
Ranja +1quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef ranja het volgende:
Jezus was een Palestijn?
Hij doet ook een stem in Minoes.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:02 schreef ranja het volgende:
de enige film met Teeuwen die ik ken
Zo scoort er altijd wel een van ons. Handig die 26 klonen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef Sheridana het volgende:
[..]dat hebben we goed gedaan!!
quote:Was infamous for his intense, intimidating personality. When Julie Christie complained to directorthat she was afraid of him,
replied, "My dear, everyone is scared of
."
Daar had ik het van onthouden.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
George C. Scott ja. Heb ik ook een keer gevraagd.
Arty: David Lean. So?
Helemaal vergeten dat ik een vraag had gesteldquote:Op donderdag 22 september 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
George C Scott
ranja1quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef Sokolsky het volgende:
Welke naam ga je dan gebruiken ranja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |