Is zeker een beetje vreemd. Maar de samenleving van de ancients is dan ook al 10,000 jaar dood (de ontwikkeling staat stil). De stargates zijn natuurlijk erg geavanceerd en ze hadden al een hyperdrive alleen nog geen intergalactic-hyperdrive, maar met een paar modificaties kon de huidige hyperdrive wel aangepast worden (die Wraith was nog niet zo lang aan boord en volgens mij had hij die environment zo aangepast dat ze in relatief korte tijd een interactive hyperdrive ontwikkelden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Roellio het volgende:
Ik vind het overigens wel nep dat de Asgard über-motoren hebben en de Anciënts, die vééél verder ontwikkeld waren nog voor de helft rondvliegen met 2-takt motoren.
Ik heb ze aangepastquote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
de [meer] link in de OP geeft een rare pagina. Dit moet de goede zijn:
http://www.stargate-sg1.nl/index.php?option=content&task=view&id=134
klopt komen a.s zaterdagquote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef longinus het volgende:
210 en 211 moeten toch nog worden uitgezonden of loop ik achter.
klopt was vergeten dat 209 alleen in canada was uitgezondenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:33 schreef Darkinforcer het volgende:
209 en 210 lijkt me? Want in usa 209 nog niet geweest, dat was in canada. Dus in canada en in usa lopen ze gewoon weer gelijk omdat in de USA dubbele ep wordt vertoond.
Dat lijkt me echt een chick voor erotische films, is haar naam bekend?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jezus zeg waar heben ze die vandaan gehaald die mag elke aflevering wel terugkomen.
Naja ze hebben inmiddels een gevonden donkere Tealc wannebe geadopteerdquote:valt het jullie trouwens ook op dat alle atlantis mensen ariers zijn
Die hoeven ook helemaal niet bestaan. Sterker nog, er hoeven niet eens zwarten én blanke mensen te bestaan op één planeet, maar voor de politieke correctheid doen ze dat wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef SpugendeLama het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat als bv het SGC team op missie gaat op een planeet waar misschien 100 mensen wonen iedereen of wit of zwart is, je ziet nooit eens een halfbloedje![]()
Wat raar, met hun eigen search kreeg ik geen resultaten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Darkinforcer het volgende:
http://www.themovienetwork.ca/stargateatlantis/schedule.php
Stargate: Atlantis 2: Ep. 1 - The Siege Prt 3 October 3 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 2 - The Intruder October 10 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 3 - Runner October 17 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 4 - Duet October 24 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 5 - Condemned October 31 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 9 - Aurora September 24 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 10 - The Lost Boys September 26 - 8:00 pm
na ep 10 die vandaag in usa is geweest gaat deze canadese zender season 2 opnieuw uitzenden vanaf het begin. Dus helaas moeten we stargate gaan missen tot januari..
Eerste keer dat Star Wars gequote wordt nietwaar? In ieder geval erg leukquote:
Star Trek heeft ie naar mijn idee ook al een keer aangehaald.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef DarthNick het volgende:
Eerste keer dat Star Wars gequote wordt nietwaar? In ieder geval erg leuk
neuh gebeurt wel vaker ook in in SG1quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Eerste keer dat Star Wars gequote wordt nietwaar? In ieder geval erg leuk
Ik kan me anders niet zo een quote herinneren uit stargate die betreking heeft op Starwars... Hoewel ik het niet onkarakterestiek zou vinden als Jack ooit een opmerking zou hebben gemaakt over 'the darkside'quote:Op zondag 25 september 2005 12:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
neuh gebeurt wel vaker ook in in SG1
quote:Hi, my name is Olo. Hans Olo
die eerste is zij niet kijk naar die wangenquote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef LSDsmurf het volgende:
Wat een schattige Wraith :p
[[url=http://img169.imageshack.us/img169/6652/afc35uc.th.jpg]afbeelding][/url]
Wraith Queen
2
3
DVDoutletquote:Op zondag 25 september 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
waar was die zo goedkoop?
Ik poste pics van iemand anders.. Namelijk Andee Frizzell, deze actrice heeft al tweemaal Wraith Queen gespeeld.quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die eerste is zij niet kijk naar die wangen
en ze speelt ook mee in de fantastic four
verder lukt het downloaden van aflevering 10 niet echt
dat is inderdaad het probleem......quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:04 schreef TechXP het volgende:
Ja ik vond het ook wat magertjes. Niet erg veel actie.
dat zou dus betekenen dat enkel het begin en eind van het seizoen echt super zijn en daartussenin niet echt een bepaalde lijn in het geheel zit waar dit aan te zien is.......quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk dat zij op deze manier naar een grote slag toe aan het werken zijn. Althans, dat hoop ik voor hen. Bij het laatste seizoen van Andromeda dacht ik dat namelijk ook, maar dat gebeurde nooit.
ik ben het weer eens met je eens, ook al zijn een aantal verhaallijnen van SG1 toch al in het eerste seizoen opgestart bij wijze van spreken, in Atlantis is het alleen de Wraithquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
de grote verhaallijn komt nog wel. SG-1 had vele verhalen door elkaar lopen: Goa'uld, Tok'ra, Replicators, Asgard...maar die serie loopt dat ook al 9 jaar. In seizoen 1 draaide het ook alleen om de Goa'uld.
Bij Atlantis komt dat nog wel. Ik hoop op nog meer verhalen met de Genii.
en van die wraith zie je juist weer te weinig..... te weinig achtergrond. wat is hun structuur, wat kunnen ze nou precies enz.. enz... enz...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:26 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
ik ben het weer eens met je eens, ook al zijn een aantal verhaallijnen van SG1 toch al in het eerste seizoen opgestart bij wijze van spreken, in Atlantis is het alleen de Wraith
dat kreeg je ook in 10 te horen dat eronderling onenigheid isquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef Mattievandezolder het volgende:
Goede samenvatting weer Saviour!
maar toch vindt ik de Goa'uld betere vijanden, okay de Wraith zijn erg gevaarlijk en moeilijk te doden, maar ik mis de back-stabbing system lords, dat had wel iets, de verdeeldheid en broze allianties die steeds weer op niks uitliepen (tot Anubis kwam en ging, en Baal)
Want dit alles heb ik bij de Wraith nog niet gezien, maar dat komt ook omdat we nu weten dat ieder Hiveship zelfstandig prooi zoekt...
Vandaar de laatste zin in mijn stukje...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat kreeg je ook in 10 te horen dat eronderling onenigheid is
Enkel Atlantis, of ook SG-1?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
deze week dus een nieuwe aflevering
via de canadezen
Hmmm eerst aflevering 7, die hebben we al gezien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Mirel het volgende:
http://www.themovienetwork.ca/stargateatlantis/schedule.php![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |