dat zou dus betekenen dat enkel het begin en eind van het seizoen echt super zijn en daartussenin niet echt een bepaalde lijn in het geheel zit waar dit aan te zien is.......quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk dat zij op deze manier naar een grote slag toe aan het werken zijn. Althans, dat hoop ik voor hen. Bij het laatste seizoen van Andromeda dacht ik dat namelijk ook, maar dat gebeurde nooit.
ik ben het weer eens met je eens, ook al zijn een aantal verhaallijnen van SG1 toch al in het eerste seizoen opgestart bij wijze van spreken, in Atlantis is het alleen de Wraithquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
de grote verhaallijn komt nog wel. SG-1 had vele verhalen door elkaar lopen: Goa'uld, Tok'ra, Replicators, Asgard...maar die serie loopt dat ook al 9 jaar. In seizoen 1 draaide het ook alleen om de Goa'uld.
Bij Atlantis komt dat nog wel. Ik hoop op nog meer verhalen met de Genii.
en van die wraith zie je juist weer te weinig..... te weinig achtergrond. wat is hun structuur, wat kunnen ze nou precies enz.. enz... enz...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:26 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
ik ben het weer eens met je eens, ook al zijn een aantal verhaallijnen van SG1 toch al in het eerste seizoen opgestart bij wijze van spreken, in Atlantis is het alleen de Wraith
dat kreeg je ook in 10 te horen dat eronderling onenigheid isquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef Mattievandezolder het volgende:
Goede samenvatting weer Saviour!
maar toch vindt ik de Goa'uld betere vijanden, okay de Wraith zijn erg gevaarlijk en moeilijk te doden, maar ik mis de back-stabbing system lords, dat had wel iets, de verdeeldheid en broze allianties die steeds weer op niks uitliepen (tot Anubis kwam en ging, en Baal)
Want dit alles heb ik bij de Wraith nog niet gezien, maar dat komt ook omdat we nu weten dat ieder Hiveship zelfstandig prooi zoekt...
Vandaar de laatste zin in mijn stukje...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat kreeg je ook in 10 te horen dat eronderling onenigheid is
Enkel Atlantis, of ook SG-1?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
deze week dus een nieuwe aflevering
via de canadezen
Hmmm eerst aflevering 7, die hebben we al gezien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Mirel het volgende:
http://www.themovienetwork.ca/stargateatlantis/schedule.php![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |