abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30970429
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk dat zij op deze manier naar een grote slag toe aan het werken zijn. Althans, dat hoop ik voor hen. Bij het laatste seizoen van Andromeda dacht ik dat namelijk ook, maar dat gebeurde nooit.
dat zou dus betekenen dat enkel het begin en eind van het seizoen echt super zijn en daartussenin niet echt een bepaalde lijn in het geheel zit waar dit aan te zien is.......
zoals een zeer belangrijke ontdekking die later van grote waarde gaat worden.

zoals je bijvoorbeeld bij SG1 had met de replicators.....
lange tijd kansloos tegen ze, zoekende naar een wapen totdat ze die chick ontdekten die de eerste generatie beestjes heeft gemaakt. daardoor kregen ze een kans en nog later wisten ze daardoor een wapen te ontwikkelen waarmee ze die krengen verslaan konden.

in atlantis wordt er wel gezocht naar een zpm, maar daar hoor je te weinig over..... het zijn teveel losse verhalen zonder echt een grote lijn in het totaal verhaal.... (op de wraith na dan natuurlijk, maar die komen ze enkel af en toe tegen en meer niet.....)
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  Donald Duck held dinsdag 27 september 2005 @ 13:25:58 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30970554
de grote verhaallijn komt nog wel. SG-1 had vele verhalen door elkaar lopen: Goa'uld, Tok'ra, Replicators, Asgard...maar die serie loopt dan ook al 9 jaar. In seizoen 1 draaide het ook alleen om de Goa'uld.
Bij Atlantis komt dat nog wel. Ik hoop op nog meer verhalen met de Genii.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 27-09-2005 14:30:24 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30972206
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
de grote verhaallijn komt nog wel. SG-1 had vele verhalen door elkaar lopen: Goa'uld, Tok'ra, Replicators, Asgard...maar die serie loopt dat ook al 9 jaar. In seizoen 1 draaide het ook alleen om de Goa'uld.
Bij Atlantis komt dat nog wel. Ik hoop op nog meer verhalen met de Genii.
ik ben het weer eens met je eens, ook al zijn een aantal verhaallijnen van SG1 toch al in het eerste seizoen opgestart bij wijze van spreken, in Atlantis is het alleen de Wraith
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
pi_30975652
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:26 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

ik ben het weer eens met je eens, ook al zijn een aantal verhaallijnen van SG1 toch al in het eerste seizoen opgestart bij wijze van spreken, in Atlantis is het alleen de Wraith
en van die wraith zie je juist weer te weinig..... te weinig achtergrond. wat is hun structuur, wat kunnen ze nou precies enz.. enz... enz...

we weten nu enkel dat ze oppermachtig zijn doordat ze niet snel doodvallen na een paar kogels in hun lichaam, dat ze schepen hebben waarmee ze je vrij gemakkelijk op kunnen pikken, dat ze mensen nodig hebben om te voeden, maar verder helemaal niets.....

komt er dus op neer dat de keren dat we die gasten tegen komen, dat ze met hun schepen ons oppikken, zich aan ons voeden en dat als we ze neer willen schieten ze maar niet dood willen gaan. verder weten we nog niet zo veel over hun. zoals wie is de grote baas (zoals bij de goa's de systemlords) zijn er volkeren die mee willen vechten tegen ze, behalve leia's gasten enz...
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  Donald Duck held dinsdag 27 september 2005 @ 17:07:38 #55
46149 __Saviour__
pi_30976765
stukje bij beetje komen we toch steeds meer te weten.
We weten hoe ze waarschijnlijk ontstaan zijn, namelijk een kruising tussen dat insect en mensen. Ze zijn pas ontstaan nadat de Ancient in Pegasus kwamen. Hun taal is een afgeleide van Ancient.
Op jonge leeftijd eten de Wraith nog normaal, net zoals mensen. De hiveships opereren individueel.
Hun technologie is geavanceerder dan van de meeste (tot nu toe zelfs alle) beschavingen in Pegasus, maar is primitiever dan Ancient technologie.
Ook de Genii maken met hun atoomwapens een redelijke kans tegen ze, maar ze hebben geen ruimteschepen. Dat wordt dus samenwerken met de Atlantians.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30977852
Ik hoop juist dat de Genii wegblijven, doet mij te veel denken aan al die koude-oorlog shit, dat ken ik nou wel.
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_30982208
Goede samenvatting weer Saviour!
maar toch vindt ik de Goa'uld betere vijanden, okay de Wraith zijn erg gevaarlijk en moeilijk te doden, maar ik mis de back-stabbing system lords, dat had wel iets, de verdeeldheid en broze allianties die steeds weer op niks uitliepen (tot Anubis kwam en ging, en Baal)

Want dit alles heb ik bij de Wraith nog niet gezien, maar dat komt ook omdat we nu weten dat ieder Hiveship zelfstandig prooi zoekt...
pi_31003805
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef Mattievandezolder het volgende:
Goede samenvatting weer Saviour!
maar toch vindt ik de Goa'uld betere vijanden, okay de Wraith zijn erg gevaarlijk en moeilijk te doden, maar ik mis de back-stabbing system lords, dat had wel iets, de verdeeldheid en broze allianties die steeds weer op niks uitliepen (tot Anubis kwam en ging, en Baal)

Want dit alles heb ik bij de Wraith nog niet gezien, maar dat komt ook omdat we nu weten dat ieder Hiveship zelfstandig prooi zoekt...
dat kreeg je ook in 10 te horen dat eronderling onenigheid is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 30 september 2005 @ 04:38:49 #59
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31049248
http://en.wikipedia.org/wiki/Ori_(Stargate)

Ook nog een best aardige link, geen idee of hij al geplaatst is.
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31062908
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat kreeg je ook in 10 te horen dat eronderling onenigheid is
Vandaar de laatste zin in mijn stukje...

Maar goed, nu maar ff afwachten wat de tweede helft van het seizoen gaat bieden, hopelijk meer actie enzo...
pi_31306075
sorry voor het onnodige schopje. Mijn tracker gaf "Notice: Undefined variable: topicid" aan. en nu niet meer
pi_32368158
deze week dus een nieuwe aflevering
via de canadezen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held vrijdag 18 november 2005 @ 14:10:39 #63
46149 __Saviour__
pi_32372011
yup, lekker snel weer. voordeel van die candese zender is dat ze de lange intro uitzenden, die's veel mooier
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:30:58 #64
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_32374467
Jaaaaaaaaaaaa. Toch mooi dat de canadezen er nog zijn
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_32381865
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
deze week dus een nieuwe aflevering
via de canadezen
Enkel Atlantis, of ook SG-1?
  Donald Duck held vrijdag 18 november 2005 @ 19:51:39 #66
46149 __Saviour__
pi_32381915
Alleen Atlantis. SG-1 in januari weer op SciFi
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:03:05 #67
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_32394007
When all else fails, you always have delusion.
pi_32399564
quote:
Hmmm eerst aflevering 7, die hebben we al gezien.
Do what you love, love what you do!
pi_32458351
Issie der al, issie der al?
pi_32462312
morgen ochtend
pi_32466617
ja nog ff wachten, hopelijk wordt het cool, maar dat zal wel, maar we hebben er in ieder geval weer een seizoen bij, met dezelfde hoofdrolspelers, dus meer dan genoeg tijd om Ronon Dex nog wat beter uit te werken en wat meer achtergrond te geven...
  Donald Duck held dinsdag 22 november 2005 @ 01:59:37 #72
46149 __Saviour__
pi_32470507
Veronica heeft de start van Atlantis uitgesteld. Oorspronkelijk zou de serie eind dit jaar beginnen. Maar door vele mailtjes van fans die vroegen om de serie beter te laten aansluiten op SG-1, is besloten om de serie uit te stellen totdat seizoen 7 van SG-1 is uitgezonden. Het goede nieuws hiervan is dat Veronica dus de uitzendrechten van seizoenen 6 en 7 heeft!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:43:39 #73
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_32484360
In welke winkel kan ik de nieuwe aflevering vinden jongens?
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:27:12 #74
22944 Breetai
....Relax....
pi_32485613
Ik die schedule van de nieuwe aflevering steeds opschuiven bij Moveinetwork.
Hmmm.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  Donald Duck held dinsdag 22 november 2005 @ 18:33:18 #75
46149 __Saviour__
pi_32485769
nog steeds hetzelfde hoor:
Stargate: Atlantis 2: Ep. 11 - The Hive November 21 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 12 - Epiphany November 28 - 8:00 pm
The Hive is nu uit en Epiphany (geschreven door Joe Flanigan) volgende week
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤