quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is lief maar ik moet nu gewoon appeltaart want ik ben zwanger en jullie niet dus dat begrijpt niemand
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb dat concept nooit begrepen... Moet je bij een koekje met snelle koolhydraten d'r achteraan rennen om hem te pakken te krijgen of zo? Net als rechtsdraaiend melkzuur... Moet je dat linksom roeren anders wordt het misselijk?
Zijn ook mijn favorietenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat 'ie bij de laatste 3 zit!
Samen met Joost en Ingrid.
En de stem van Nathalie voor Ralph vind ik zó ruk, die jongen is de goedheid zelve, ook tegen haar. Teken van zwakte.
ik kan goed afkijken van wat ik op de streams zie maar het heeft hier geen effectquote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Spewey het volgende:
[..]
![]()
Gaat je toch wel goed af dat Koninginnegedrag
[..]
is lief maar ik moet nu gewoon appeltaart want ik ben zwanger en jullie niet dus dat begrijpt niemand
![]()
bedanktquote:
misschien wordt het wel uitgezonden zodat de andere het ook kunnen zienquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB nog gaan ingrijpen omdat Joost zo overduidelijk heeft gezegd tegen Menno dat hij Tanja ging nomineren? (op voorwaarde dat hij dat ook idd gedaan heeft natuurlijk)
[..]
![]()
nou die van tanja he dat ze zwanger isquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
Dit is de BB van de "geheimen".. welke geheimen hebben de bewoners eigenlijk dan??
Dat zullen we nog wel eens zien. Ook Ralph loopt deze week het risico tegen 2 andere, zeer populaire bewoners te moeten opboksen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn ook mijn favorieten![]()
![]()
en dan mag Joost winnen
![]()
![]()
![]()
Ralph zou is moeten weten hoe veel er gebeld is voor hem, hij hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
Hmm, dat hangt er vanaf. Als hij met Roel en Lieske genomineerd is, gaat hij er uit (als de polls kloppen).quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn ook mijn favorieten![]()
![]()
en dan mag Joost winnen
![]()
![]()
![]()
Ralph zou is moeten weten hoe veel er gebeld is voor hem, hij hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
ahhh nee ik ben verder best lief maar een koekje of appeltaart met slagroom...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
ttss.. ik ga jou gewoon nomineren...
![]()
ook een vervelende vader-van-het-kindjequote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Catty het volgende:
Zelfde probleem hier, Knurkie! Nul effect
Ze heeft wel een eigen IMDb paginaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt
niet veel te vinden ga nog wel eens verder zoeken.
en Rob mist een been, en een zeer goed gelukte omgebouwde (teminste als hij/zij erin zit).. En wat nog meer dan?? Of zijn die geheimen slechts om de paar weken dat iemand een opdrachtje moet verpesten??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Inca het volgende:
[..]
nou die van tanja he dat ze zwanger is
Trustenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt
niet veel te vinden ga nog wel eens verder zoeken.
Ga slapen![]()
![]()
Niet te veel appeltaart eten en nog veel plezier
stukje OT copy/pasten uit een koolhydratendiscussie elders vanaaf... uit mijn geniale brein.. (quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb dat concept nooit begrepen... Moet je bij een koekje met snelle koolhydraten d'r achteraan rennen om hem te pakken te krijgen of zo? Net als rechtsdraaiend melkzuur... Moet je dat linksom roeren anders wordt het misselijk?
quote:Langzame koolhydraten zitten er in Liga Continue...
Geloof er geen ruk van.. hoe weet een koolhydraat nu of ie snel of langzaam moet zijn? En als er alleen langzame in zitten waaraan meten hun dan hun snelheid aan af? Ze weten dan toch niet hoe snel de snelle koolhydraten gaan?? En wat als de snelle koolhydraten nu te snel gaan? Krijgen ze dan een boete voor te hard gaan? Worden ze dan in ene TBS koekjesrol gezet met langzame koolhydraten die hun moeten leren op het rechte koekjespad te blijven??
Ze zijn wel lekker trouwens![]()
Rob dat hij maar één been heeft.... Ingrid misschien dat ze in aktueel heeft gestaan (topless), Roel misschien dat hij regelmatig softdrugs gebruikt. Nathalie dat ze kanker heeft gehad.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
Dit is de BB van de "geheimen".. welke geheimen hebben de bewoners eigenlijk dan??
Da's op zich al best stoerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen IMDb pagina
http://bigbrother.fok.nl/blog/236quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen IMDb pagina
Rob mist een been!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
De mijne doet dat soort dingen nou meestal wel... En er zijn niet eens kids in zicht hier....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ahhh nee ik ben verder best lief maar een koekje of appeltaart met slagroom...
[..]
ook een vervelende vader-van-het-kindje![]()
ik heb van wel weer mensen begrepen wie ze wilden nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB nog gaan ingrijpen omdat Joost zo overduidelijk heeft gezegd tegen Menno dat hij Tanja ging nomineren? (op voorwaarde dat hij dat ook idd gedaan heeft natuurlijk)
Ja, echt wel!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ahhh nee ik ben verder best lief maar een koekje of appeltaart met slagroom...
[..]
ook een vervelende vader-van-het-kindje![]()
Pure Evil!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar ja, hij is dan ook een enorme snoepkont en ik hoef vaak alleen maar op een strategisch moment het woord ijsje ofzo te laten vallen en even later krijgt híj er dan zin in...![]()
Schat... Als je toch gaat, wil je er dan ook eentje voor mij meenemen?![]()
eh...uh...eh...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mijne doet dat soort dingen nou meestal wel... En er zijn niet eens kids in zicht hier....
Maar ja, hij is dan ook een enorme snoepkont en ik hoef vaak alleen maar op een strategisch moment het woord ijsje ofzo te laten vallen en even later krijgt híj er dan zin in...![]()
Schat... Als je toch gaat, wil je er dan ook eentje voor mij meenemen?![]()
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zittenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb van wel weer mensen begrepen wie ze wilden nomineren.
Menno, Dido, Nathalie, Joost, Linda.
Nathalie had bij die eerste reprimande ook de naam Ralph niet genoemd, maar het was wel overduidelijk wie ze bedoelde, toen tegen Rob.
Zo ook met de genoemde bewoners nu.
Of ze het ook daadwerkelijk gedaan hebben....
Yep, samen met Tanja Jess was dat.quote:
Dan pies ik dus in m'n broek van het lachen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zitten
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
stukje OT copy/pasten uit een koolhydratendiscussie elders vanaaf... uit mijn geniale brein.. ()
[..]
Wauwquote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, samen met Tanja Jess was dat.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zitten
Ik weet het nog zo net niet, Ralph stond de vorige keer in de live uitzending al zo hoog dat er weinig reden was om voor hem te bellen en toch eindigde hij als eerstequote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Ook Ralph loopt deze week het risico tegen 2 andere, zeer populaire bewoners te moeten opboksen.
Wel meer dan 1 hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef Woessssj het volgende:
D'r haalt er ook 1 graag 'n wit neusje..
Toch is het écht zo... Wellicht helpt het als ik vertel dat Victor Reinier en Piet Römer op hetzelfde moment op dezelfde plek aan het werk warenquote:
Net als in de film ik wil het lalalaquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw de Baantjer DVD serie bestelllen!![]()
Baantjer mensenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch is het écht zo... Wellicht helpt het als ik vertel dat Victor Reinier en Piet Römer op hetzelfde moment op dezelfde plek aan het werk waren![]()
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet, Ralph stond de vorige keer in de live uitzending al zo hoog dat er weinig reden was om voor hem te bellen en toch eindigde hij als eerste![]()
Grote kans dat hij nog een weekje mag blijven(en dat Tanja mag gaan
)
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staat op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
Staat Roel op 1 van meest niet-geliefde bewoner?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend worden
Ik moet er niet aan denken dat één van die drie eruit moetquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend worden
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Begrijp ik het nou goed (uit de streamverslagen) dat Lieske tegen Tanja heeft gezegd dat ze gisteravond boos op d'r was?
Respect voor Lieske!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze zei dat ze behoorlijk baalde toen Tanja haar de rug toe draaide.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Begrijp ik het nou goed (uit de streamverslagen) dat Lieske tegen Tanja heeft gezegd dat ze gisteravond boos op d'r was?
Respect voor Lieske!![]()
Tanja/Rob/Chantalquote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat één van die drie eruit moet
Laten we hopen dat er nog een 4e genomineerde is.
Verkeerd gelezen, foutjequote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Staat Roel op 1 van meest niet-geliefde bewoner?![]()
![]()
Maar als aan de andere kant iemand Chantal nomineert weten we nu al wie er volgende week vertrekt.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
heeft Tanja niet ook duidelijk gezegd op wie zij zou stemmen, ja hè, ja hè, ja hè![]()
Die gaat er morgen sowieso niet uit. Dat gaat dan nog een week duren. De volgende exit is pas over 8 dagen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Als Tanja er morgen niet uitgaat dan trek ik het niet meer![]()
stop maar met trekken dan morgen gaat er niemand uitquote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Als Tanja er morgen niet uitgaat dan trek ik het niet meer![]()
Nee, heeft ze niet gedaan. Wel dat ze niet van haar eerder opgestelde lijstje afwijkt. Hoop overigens van wel, want ze nomineerde Lieske.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
heeft Tanja niet ook duidelijk gezegd op wie zij zou stemmen, ja hè, ja hè, ja hè![]()
Oh die 2quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
Precies, veel meer zei Lieske ook niet, maar ze zéi tenminste iets, dat is al heel wat in dat huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze zei dat ze behoorlijk baalde toen Tanja haar de rug toe draaide.
Tanja ging er trouwens niets echt op in.
Roel staat door die stem direct genomineerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh die 2Staan die zo hoog in de poll dan?
Ik verwacht Roel er niet bij eigenlijk, hij heeft de stem van Rikkert maar kan niet zo peilen wie hem nog meer weg zou willen hebben![]()
Ook mijn favoriet. Eigenlijk alles van Leendert Jan VIs. Helemaal goed!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ff offtopic, je hebt mijn favo beertje in je avatar
Leendert Jan Vis![]()
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef bemeall het volgende:
Hmm volgens mij gaat dit de saaiste nacht worden waarop wel activiteit is![]()
* bemeall gaat maar slapen voordat er wel iets leuks gebeurd
Truste all, veel plezier deze nacht en tot later
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef bemeall het volgende:
Hmm volgens mij gaat dit de saaiste nacht worden waarop wel activiteit is![]()
* bemeall gaat maar slapen voordat er wel iets leuks gebeurd
Truste all, veel plezier deze nacht en tot later
Moeten we nog een week wachten dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
stop maar met trekken dan morgen gaat er niemand uit![]()
ja denk het wel als er elke week iemand uit gaat blijven er niet genoeg over aan het einde van de ritquote:Op donderdag 22 september 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moeten we nog een week wachten dan?![]()
Nominatie van Rikkert was bindend... Roel zit er dus op zeker al WEL bij.quote:Ik verwacht Roel er niet bij eigenlijk, hij heeft de stem van Rikkert maar kan niet zo peilen wie hem nog meer weg zou willen hebben
leuk! veel plezierquote:Op donderdag 22 september 2005 00:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook maar naar bed... Morgen naar de Efteling.
Ik moet tijdens deze vakantie nml toch een keer écht iets doen wat op vakantie lijkt..
Jezus zeg Ralph wat maak je me nouquote:Ralph:
Houdt van:reggae- en R&B-muziek
Nee ze maken morgen de nominaties bekend en dan mogen de kijkers vijf minuten bellen en sms'en. Je heb toch wel vaker naar BB gekeken?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moeten we nog een week wachten dan?![]()
Klopt, alles isquote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef Catty het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Eigenlijk alles van Leendert Jan VIs. Helemaal goed!
Die site!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ff offtopic, je hebt mijn favo beertje in je avatar
Leendert Jan Vis![]()
Ah gelukkigquote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze maken morgen de nominaties bekend en dan mogen de kijkers vijf minuten bellen en sms'en. Je heb toch wel vaker naar BB gekeken?
Ships! Verkeerd begrepen, ik dacht dat hij gewoon 1 stem hadquote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel staat door die stem direct genomineerd.
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Knurkie het volgende:
ik duik ook mn mandje in slaap lekker allemaal
Bedankt voor de tip! Ik ga gelijk op zoek. Mijn grote liefde is namelijk 4 oktober jarig!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die site!![]()
Bedankt!![]()
LJV is zó vreselijk leuk, in onze boekhandel hebben we een molen met wenskaarten van 'm, en een aantal boekjes.
Tip om aan een geliefde te geven: [afbeelding]
Geen woorden voor dit boekje....
Jaja, offtopic piepel... fuck you.![]()
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Rica het volgende:
O jee een blote borst. Gelijk alle streams van slag.
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Trusten bemeal en flugeltje!
Jij ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Knurkie het volgende:
ik duik ook mn mandje in slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |