Wauwquote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, samen met Tanja Jess was dat.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zitten
Ik weet het nog zo net niet, Ralph stond de vorige keer in de live uitzending al zo hoog dat er weinig reden was om voor hem te bellen en toch eindigde hij als eerstequote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Ook Ralph loopt deze week het risico tegen 2 andere, zeer populaire bewoners te moeten opboksen.
Wel meer dan 1 hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef Woessssj het volgende:
D'r haalt er ook 1 graag 'n wit neusje..
Toch is het écht zo... Wellicht helpt het als ik vertel dat Victor Reinier en Piet Römer op hetzelfde moment op dezelfde plek aan het werk warenquote:
Net als in de film ik wil het lalalaquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw de Baantjer DVD serie bestelllen!![]()
Baantjer mensenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch is het écht zo... Wellicht helpt het als ik vertel dat Victor Reinier en Piet Römer op hetzelfde moment op dezelfde plek aan het werk waren![]()
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet, Ralph stond de vorige keer in de live uitzending al zo hoog dat er weinig reden was om voor hem te bellen en toch eindigde hij als eerste![]()
Grote kans dat hij nog een weekje mag blijven(en dat Tanja mag gaan
)
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staat op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
Staat Roel op 1 van meest niet-geliefde bewoner?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend worden
Ik moet er niet aan denken dat één van die drie eruit moetquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend worden
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Begrijp ik het nou goed (uit de streamverslagen) dat Lieske tegen Tanja heeft gezegd dat ze gisteravond boos op d'r was?
Respect voor Lieske!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |