Rob dat hij maar één been heeft.... Ingrid misschien dat ze in aktueel heeft gestaan (topless), Roel misschien dat hij regelmatig softdrugs gebruikt. Nathalie dat ze kanker heeft gehad.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
Dit is de BB van de "geheimen".. welke geheimen hebben de bewoners eigenlijk dan??
Da's op zich al best stoerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen IMDb pagina
http://bigbrother.fok.nl/blog/236quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen IMDb pagina
Rob mist een been!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
Dit is de BB van de "geheimen".. welke geheimen hebben de bewoners eigenlijk dan??
De mijne doet dat soort dingen nou meestal wel... En er zijn niet eens kids in zicht hier....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ahhh nee ik ben verder best lief maar een koekje of appeltaart met slagroom...
[..]
ook een vervelende vader-van-het-kindje![]()
ik heb van wel weer mensen begrepen wie ze wilden nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB nog gaan ingrijpen omdat Joost zo overduidelijk heeft gezegd tegen Menno dat hij Tanja ging nomineren? (op voorwaarde dat hij dat ook idd gedaan heeft natuurlijk)
Ja, echt wel!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ahhh nee ik ben verder best lief maar een koekje of appeltaart met slagroom...
[..]
ook een vervelende vader-van-het-kindje![]()
Pure Evil!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar ja, hij is dan ook een enorme snoepkont en ik hoef vaak alleen maar op een strategisch moment het woord ijsje ofzo te laten vallen en even later krijgt híj er dan zin in...![]()
Schat... Als je toch gaat, wil je er dan ook eentje voor mij meenemen?![]()
eh...uh...eh...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mijne doet dat soort dingen nou meestal wel... En er zijn niet eens kids in zicht hier....
Maar ja, hij is dan ook een enorme snoepkont en ik hoef vaak alleen maar op een strategisch moment het woord ijsje ofzo te laten vallen en even later krijgt híj er dan zin in...![]()
Schat... Als je toch gaat, wil je er dan ook eentje voor mij meenemen?![]()
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zittenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb van wel weer mensen begrepen wie ze wilden nomineren.
Menno, Dido, Nathalie, Joost, Linda.
Nathalie had bij die eerste reprimande ook de naam Ralph niet genoemd, maar het was wel overduidelijk wie ze bedoelde, toen tegen Rob.
Zo ook met de genoemde bewoners nu.
Of ze het ook daadwerkelijk gedaan hebben....
Yep, samen met Tanja Jess was dat.quote:
Dan pies ik dus in m'n broek van het lachen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zitten
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
stukje OT copy/pasten uit een koolhydratendiscussie elders vanaaf... uit mijn geniale brein.. ()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |