quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is lief maar ik moet nu gewoon appeltaart want ik ben zwanger en jullie niet dus dat begrijpt niemand
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb dat concept nooit begrepen... Moet je bij een koekje met snelle koolhydraten d'r achteraan rennen om hem te pakken te krijgen of zo? Net als rechtsdraaiend melkzuur... Moet je dat linksom roeren anders wordt het misselijk?
Zijn ook mijn favorietenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat 'ie bij de laatste 3 zit!
Samen met Joost en Ingrid.
En de stem van Nathalie voor Ralph vind ik zó ruk, die jongen is de goedheid zelve, ook tegen haar. Teken van zwakte.
ik kan goed afkijken van wat ik op de streams zie maar het heeft hier geen effectquote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Spewey het volgende:
[..]
![]()
Gaat je toch wel goed af dat Koninginnegedrag
[..]
is lief maar ik moet nu gewoon appeltaart want ik ben zwanger en jullie niet dus dat begrijpt niemand
![]()
bedanktquote:
misschien wordt het wel uitgezonden zodat de andere het ook kunnen zienquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB nog gaan ingrijpen omdat Joost zo overduidelijk heeft gezegd tegen Menno dat hij Tanja ging nomineren? (op voorwaarde dat hij dat ook idd gedaan heeft natuurlijk)
[..]
![]()
nou die van tanja he dat ze zwanger isquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
Dit is de BB van de "geheimen".. welke geheimen hebben de bewoners eigenlijk dan??
Dat zullen we nog wel eens zien. Ook Ralph loopt deze week het risico tegen 2 andere, zeer populaire bewoners te moeten opboksen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn ook mijn favorieten![]()
![]()
en dan mag Joost winnen
![]()
![]()
![]()
Ralph zou is moeten weten hoe veel er gebeld is voor hem, hij hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
Hmm, dat hangt er vanaf. Als hij met Roel en Lieske genomineerd is, gaat hij er uit (als de polls kloppen).quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn ook mijn favorieten![]()
![]()
en dan mag Joost winnen
![]()
![]()
![]()
Ralph zou is moeten weten hoe veel er gebeld is voor hem, hij hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
ahhh nee ik ben verder best lief maar een koekje of appeltaart met slagroom...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
ttss.. ik ga jou gewoon nomineren...
![]()
ook een vervelende vader-van-het-kindjequote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Catty het volgende:
Zelfde probleem hier, Knurkie! Nul effect
Ze heeft wel een eigen IMDb paginaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt
niet veel te vinden ga nog wel eens verder zoeken.
en Rob mist een been, en een zeer goed gelukte omgebouwde (teminste als hij/zij erin zit).. En wat nog meer dan?? Of zijn die geheimen slechts om de paar weken dat iemand een opdrachtje moet verpesten??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Inca het volgende:
[..]
nou die van tanja he dat ze zwanger is
Trustenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedankt
niet veel te vinden ga nog wel eens verder zoeken.
Ga slapen![]()
![]()
Niet te veel appeltaart eten en nog veel plezier
stukje OT copy/pasten uit een koolhydratendiscussie elders vanaaf... uit mijn geniale brein.. (quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb dat concept nooit begrepen... Moet je bij een koekje met snelle koolhydraten d'r achteraan rennen om hem te pakken te krijgen of zo? Net als rechtsdraaiend melkzuur... Moet je dat linksom roeren anders wordt het misselijk?
quote:Langzame koolhydraten zitten er in Liga Continue...
Geloof er geen ruk van.. hoe weet een koolhydraat nu of ie snel of langzaam moet zijn? En als er alleen langzame in zitten waaraan meten hun dan hun snelheid aan af? Ze weten dan toch niet hoe snel de snelle koolhydraten gaan?? En wat als de snelle koolhydraten nu te snel gaan? Krijgen ze dan een boete voor te hard gaan? Worden ze dan in ene TBS koekjesrol gezet met langzame koolhydraten die hun moeten leren op het rechte koekjespad te blijven??
Ze zijn wel lekker trouwens![]()
Rob dat hij maar één been heeft.... Ingrid misschien dat ze in aktueel heeft gestaan (topless), Roel misschien dat hij regelmatig softdrugs gebruikt. Nathalie dat ze kanker heeft gehad.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef BtheBest het volgende:
Dit is de BB van de "geheimen".. welke geheimen hebben de bewoners eigenlijk dan??
Da's op zich al best stoerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen IMDb pagina
http://bigbrother.fok.nl/blog/236quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen IMDb pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |