Baantjer mensenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch is het écht zo... Wellicht helpt het als ik vertel dat Victor Reinier en Piet Römer op hetzelfde moment op dezelfde plek aan het werk waren![]()
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet, Ralph stond de vorige keer in de live uitzending al zo hoog dat er weinig reden was om voor hem te bellen en toch eindigde hij als eerste![]()
Grote kans dat hij nog een weekje mag blijven(en dat Tanja mag gaan
)
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staat op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
Staat Roel op 1 van meest niet-geliefde bewoner?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend worden
Ik moet er niet aan denken dat één van die drie eruit moetquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa site staat Roel op 1 Lieske op 2 en Ralph op 3 dat kon dus wel spannend worden
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Begrijp ik het nou goed (uit de streamverslagen) dat Lieske tegen Tanja heeft gezegd dat ze gisteravond boos op d'r was?
Respect voor Lieske!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een HELE GROTE stunt zijn als ze morgen zeggen dat er door 5 mensen overduidelijk is gesproken over de nominaties.... en dat in plaats van de genomineerden die 5 mensen nu op de schopstoel zitten
Ja, ze zei dat ze behoorlijk baalde toen Tanja haar de rug toe draaide.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Begrijp ik het nou goed (uit de streamverslagen) dat Lieske tegen Tanja heeft gezegd dat ze gisteravond boos op d'r was?
Respect voor Lieske!![]()
Tanja/Rob/Chantalquote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat één van die drie eruit moet
Laten we hopen dat er nog een 4e genomineerde is.
Verkeerd gelezen, foutjequote:Op donderdag 22 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Staat Roel op 1 van meest niet-geliefde bewoner?![]()
![]()
Maar als aan de andere kant iemand Chantal nomineert weten we nu al wie er volgende week vertrekt.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
heeft Tanja niet ook duidelijk gezegd op wie zij zou stemmen, ja hè, ja hè, ja hè![]()
Die gaat er morgen sowieso niet uit. Dat gaat dan nog een week duren. De volgende exit is pas over 8 dagen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Als Tanja er morgen niet uitgaat dan trek ik het niet meer![]()
stop maar met trekken dan morgen gaat er niemand uitquote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Als Tanja er morgen niet uitgaat dan trek ik het niet meer![]()
Nee, heeft ze niet gedaan. Wel dat ze niet van haar eerder opgestelde lijstje afwijkt. Hoop overigens van wel, want ze nomineerde Lieske.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
heeft Tanja niet ook duidelijk gezegd op wie zij zou stemmen, ja hè, ja hè, ja hè![]()
Oh die 2quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest het opnemen tegen 2 niet populaire bewoners. Als hij tegen Roel en Lieske moet is het wel even heel wat anders. Die staan op redelijk gelijke hoogte, dus dar gaat heel spannend worden.
Precies, veel meer zei Lieske ook niet, maar ze zéi tenminste iets, dat is al heel wat in dat huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze zei dat ze behoorlijk baalde toen Tanja haar de rug toe draaide.
Tanja ging er trouwens niets echt op in.
Roel staat door die stem direct genomineerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh die 2Staan die zo hoog in de poll dan?
Ik verwacht Roel er niet bij eigenlijk, hij heeft de stem van Rikkert maar kan niet zo peilen wie hem nog meer weg zou willen hebben![]()
Ook mijn favoriet. Eigenlijk alles van Leendert Jan VIs. Helemaal goed!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ff offtopic, je hebt mijn favo beertje in je avatar
Leendert Jan Vis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |