Nominatie van Rikkert was bindend... Roel zit er dus op zeker al WEL bij.quote:Ik verwacht Roel er niet bij eigenlijk, hij heeft de stem van Rikkert maar kan niet zo peilen wie hem nog meer weg zou willen hebben
leuk! veel plezierquote:Op donderdag 22 september 2005 00:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook maar naar bed... Morgen naar de Efteling.
Ik moet tijdens deze vakantie nml toch een keer écht iets doen wat op vakantie lijkt..
Jezus zeg Ralph wat maak je me nouquote:Ralph:
Houdt van:reggae- en R&B-muziek
Nee ze maken morgen de nominaties bekend en dan mogen de kijkers vijf minuten bellen en sms'en. Je heb toch wel vaker naar BB gekeken?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moeten we nog een week wachten dan?![]()
Klopt, alles isquote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef Catty het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet. Eigenlijk alles van Leendert Jan VIs. Helemaal goed!
Die site!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ff offtopic, je hebt mijn favo beertje in je avatar
Leendert Jan Vis![]()
Ah gelukkigquote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze maken morgen de nominaties bekend en dan mogen de kijkers vijf minuten bellen en sms'en. Je heb toch wel vaker naar BB gekeken?
Ships! Verkeerd begrepen, ik dacht dat hij gewoon 1 stem hadquote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel staat door die stem direct genomineerd.
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Knurkie het volgende:
ik duik ook mn mandje in slaap lekker allemaal
Bedankt voor de tip! Ik ga gelijk op zoek. Mijn grote liefde is namelijk 4 oktober jarig!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die site!![]()
Bedankt!![]()
LJV is zó vreselijk leuk, in onze boekhandel hebben we een molen met wenskaarten van 'm, en een aantal boekjes.
Tip om aan een geliefde te geven: [afbeelding]
Geen woorden voor dit boekje....
Jaja, offtopic piepel... fuck you.![]()
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Rica het volgende:
O jee een blote borst. Gelijk alle streams van slag.
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
Trusten bemeal en flugeltje!
Jij ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Knurkie het volgende:
ik duik ook mn mandje in slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |