Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:40 schreef The_Masterer het volgende:
Of je probeert een van haar ringen "voor de gein" eens om je eigen vingers. Onthoud om welke vinger deze het beste past. Is makkelijk als je bij de juwelier een indruk wilt hebben, ringen kunnen altijd wel iets vergroot worden, verkleinen kan ook maar is lastiger.
In Amerika doen ze dus juist gewoon de verlovingsring en de trouwring aan dezelfde vingerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:34 schreef Jelief het volgende:
De trouwring gaat aan de hand die je zelf het prettigst vindt of bij protestanten rechts en bij katholieken links (dacht ik). Dus hecht je geen waarde aan geloof dan kun je het helemaal zelf uitkiezen. bvb de hand waar je niet mee schrijft. Ow ennuh de verlovingsring zit meestal tegenovergesteld aan de trouwring.
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef steve2003 het volgende:
ze hebben met vuurwerk gespeeld
Misschien kunnen jullie samen trouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:33 schreef Anitra het volgende:
Die si zeker mooi Bluezz
Gister smsje gehad van mijn broertje, dat Djen over een paa weken beter moet zijn. Dus ik huh waarom? Zijn antwoord: Dan hebben we een ja-ik-wil-feestje
Broertje-lief is dus toch sneller dan ons
quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef Kyara het volgende:
Spannend hoor Jelief!
Wij hebben vandaag de receptie en het diner bevestigd. De huwelijksnacht krijgen we van mijn schoonzusje en zwager. Dus de dag zelf is rond!
Mijn vriendje keer ook al zo vreemd toen ik voorstelde om de huwelijksnacht uit te besteden aan de ceremoniemeestersquote:Sorry, vond het gewoon lachwekkend
Helaas zit heter niet in dat wij dit jaar al kunnen trouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen trouwen
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:47 schreef Anitra het volgende:
Jelief en Mike heel veel plezier vandaag!
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:47 schreef Anitra het volgende:
Jelief en Mike heel veel plezier vandaag!
Kan hier wel, de chat-mevrouw van de gemeente raadde het mij zelfs aan, omdat ze daht dat die datum wel redelijk populair zou zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Tally het volgende:
Jullie trouwen in 2007 toch Freecell?
Kunnen jullie dat al vastleggen dan?
Hier mag dat pas een jaar van tevoren..
Ik moest op 26 mei 2005 bellen voor 26 mei 2006...
Dat ken ik ook. Ben verloofd met IamRedLeader die ook op fok post en wij we wachten nu al 6 weken voor post van de gemeente, maar ik ben ook buitenlandse en ook nog eens duits, dus misschien dat ze daarom zo vervelend lang nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Sorry, vond het gewoon lachwekkend![]()
Verder hier geen update, we hadden de brief van de gemeente, ter bevestiging van de datum, al moeten hebben, maar hij is er nog niet.
De traagheid van de gemeente kennende wacht ik deze week nog even af.
Ben zelf nu ziek thuis en mijn humeur lijdt daar behoorlijk onder, maar af en toe denk ik: "we gaan heus trouwen!!!!" en dan ben ik weer blij![]()
edit: mooie foto bluezz!![]()
Wel fijn als je hem kent inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef Droeke het volgende:
Weer een nieuw topic!![]()
Net de pastoor gebeld, was behoorlijk spannend! Ik had hem al vaker gebeld, maar was er steeds niet enzo, bovendien heb ik hem echt al 10 jaar (zo niet NOG langer) niet meer gezien, dus wist niet echt of hij mij nog kende. Maar vroeger (als kind) was ik misdinaar enzo dus wel veel met de kerk betrokken. Het hij kende mij nogSterker nog hij zei: "hoe zou ik jou ook kunnen vergeten"
![]()
Ik weet nooit zo goed of dat nou een compliment is... Was ik zo'n batje vroeger?![]()
Maar gelukkig wil hij het graag doen![]()
![]()
![]()
Oh ik ben zo blij! Ik vind het veel leuker als een pastoor ons trouwt die mij of mijn vriend goed kent, dan 'zomaareen pastoor'.
Yippie![]()
Zeg gewoon dat het op 29 februari 2007 isquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef freecell het volgende:
Het probleem is dat het eigenlijk nog wat te lang duurt om nu al te vertellen..... Best lastig, mijn familie bestaat uit volhoudertjes.
Uhm.... het is ergens in 2007 en we hebben hem nog niet zo lang geplannedquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:07 schreef teigan het volgende:
freecell, hoe ver vooruit hebben jullie nu gepland, als ik vragen mag? En hoever in het voren kun je in Groningen een datum vastleggen??
vriendje en ik hebben ook al een datum bedacht, alleen dat duurt nog bijna 4 jaar......., dus ik lurk nog wel een tijdje mee....
Gaarne,ik zal hier voorlopig nog wel even vertoevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky! Gefeliciteerd!
junkiexp natuurlijk ook. Wil je in het lijstje?
Je kan ook heel goed trouwen zonder aanzoek hoor...quote:
Ja, dat doen wij ook!!! En elkaar meneer en mevrouw ... noemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Jelief het volgende:
Overigens roepen we nu om de haverklap tegen elkaar dat we getrouwd zijn![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef sjak het volgende:
Ja, dat doen wij ook!!! En elkaar meneer en mevrouw ... noemen.
Ik hoop dat wij deze week de foto's gaan krijgen of misschien beter gezegd, of we de tijd hebben om een afspraak te maken een dezer dagen. De foto's zijn namelijk klaar![]()
toch niet op donderdag hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:22 schreef Wennie het volgende:
Wij gaan trouwens trouwen in het stadhuis van Delft. Dat is ook nog het enige wat we geregeld hebben
Linkje voor de liefhebbersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef innepin het volgende:
Er is trouwens 8/9 oktober een trouwbeurs in Utrecht
Een mooie bos bloemen met een lief persoonlijk kaartje lijkt me erg leuk. Of een foto van jullie bruiloft of jullie kinderen laten vergroten/inlijsten en aan haar geven?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef Fogel het volgende:
Komende zaterdag, 1 jaar getrouwd... en nu!?
Uit eten zit er niet in omdat we geen oppas krijgen voor onze 3 maanden oude kinderen (tweeling). Eten bestellen kan een optie zijn, maar aangezien het erop lijkt dat mijn vrouw mijn keelontsteking overgenomen heeft, zou het zo maar kunnen dat ze dan geen eetlust heeft...
En wat blijft er dan over: 'iets' kopen... maar wat? Sierraden gebruikt ze niet, buiten de trouwring. Dingen die we willen hebben (of vinden dat de ander nodig heeft), kopen we gewoon meteen, vorige week bijvoorbeeld een ipod voor haar gehaald (ik vond het niks dat ze de mijne steeds leende). Daarbij ben ik weinig creatief in dingen verzinnen of maken, als ik een keer iets bedenk doe ik het meteen, en wacht daar niet mee tot een speciale dag (en ook is dit de eerste keer dat ik getrouwd ben), maar ik vind het ook weer lullig om niks te doen.... heeft iemand tips?
Bloemen doe ik haar geen plezier mee, maar een persoonlijke kaart welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Een mooie bos bloemen met een lief persoonlijk kaartje lijkt me erg leuk. Of een foto van jullie bruiloft of jullie kinderen laten vergroten/inlijsten en aan haar geven?
Spaaaannend!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
MIjn jurk is af trouwens!
Althans... zo goed als. Mijn moeder heeft hem vandaag gezoomd, maar ze is nog niet helemaal tevreden. Maandagavond gaan we dus nog een laatste keertje passen en prutsen.
Maar hij is supermooi!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Wanneer ga je(oh nee jullie) trouwen? Of doe je dat nog steeds niet verklappen?
Ik gok in ieder geval ná maandagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maandagavond gaan we dus nog een laatste keertje passen en prutsen.
* Reese kan dit alleen maar beamenquote:Maar hij is supermooi!
Oeh spannond!!! Ik wens je dan gewoon nu maar elke dag veel plezier en een mooi dag toe....want morgen kan het al de dag zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, foto'tje kan nog niet en de datum hou ik ook nog even stil.
Het is iig deze maand... Dus het aftellen is al wel begonnen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kaartje is hier ook zowat klaar nu de rest van het drukwerk nog.
Thanks!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Oeh spannond!!! Ik wens je dan gewoon nu maar elke dag veel plezier en een mooi dag toe....want morgen kan het al de dag zijn![]()
* Denkt nog even zwijmelend aan die dag (in mijn ring kijkt) ongeveer 6 jaar terug*
Whiiiiiiiiii wat leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, foto'tje kan nog niet en de datum hou ik ook nog even stil.
Het is iig deze maand... Dus het aftellen is al wel begonnen.
Idd een mooi teken èn handig als je niet zo goed met data bentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks!
En idd, de ringen!Ik kan niet wachten tot we hem om mogen. Als bewijs, als teken...
Ze zijn zo mooi!
En dan te bedenken dat we in eerste instantie niet eens ringen zouden nemen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Er komen wrsch 's middags al een paar fototjes hier.
dat vermoed ik ook, dus ook van mij alvast een hele mooie dag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef sjak het volgende:
deze week
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:13 schreef Tally het volgende:
Op donderdag 25 oktober ga ik jurken passen.. *bibber*
Leuk, leuk het eerste keer passen van de jurkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zondag 6 november ga ik jurken passen ook bibber
Je bent er dus al helemaal klaar voor merk ik!!! Ik ben zo benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jurk idd gisteren gepast, nog een heel klein dingetje strijken aan de zoom en that's it. Oh, en nog bandjes erop maken zodat mijn bh-bandjes er niet onderuit komen zakken.
Ik hoop dat het snel isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, net nog even snel een klein tasje gemaakt van dezelfde stof. BH-bandjes dingetjes zitten erop. Nu ben ik echt klaar...
En nu dus maar wachten... wachten tot de dag daar is.![]()
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:12 schreef DarkElf het volgende:
Veel plezier vandaag op deze mooie dag!!!
Dat dacht ik ook toen ik de foto zagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Zeg BE, jouw hand hier betekent dat wat ik denk?
Eerlijk gezegd zie ik wel een beetje op tegen het jurken passen... Lijkt me zo'n heisa... maarik wil natuurlijk wel wit-achtig trouwen dus ik zal er niet onderuit komen... Maar het lijkt me HELEMAAL niet zo leuk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook al wat jurken gepast, rijkelijk vroeg, maar wel heel leuk
Heb nu tegen mezelf gezegd dat ik pas weer jurken mag passen als het nog minder dan een jaar duurt
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Feli BE en Stinkie !
Zeg BE, jouw hand hier betekent dat wat ik denk?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:17 schreef Nouk het volgende:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!
stinkie man, gewoon getrouwd!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd meneer&mevrouwStinkie!![]()
![]()
lekker blije en gelukkige foto's!
![]()
![]()
![]()
en als jullie dan toch sjaks advies gaan opvolgen: zet je 'NOD' ook meteen ff in 't tweedestreepjestopic.
ik snap emquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:22 schreef SilverStar het volgende:
Het was bij die bruiloft waar ik was ook een pleedeur van hun eigen huis hoor.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit thuis te wachten op de aflevering van onze trouwkaarten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
vandaag postzegels halen voor de trouwkaarten enzo
Het helemaal met Reesje eens isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:57 schreef Reese het volgende:Trouwkaart
![]()
Zo mooi ....Thanks!!
[afbeelding]
Nee ik vond het echt vreselijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd met jurkaankoop! Wat vond je niet leuk aan het passen dan? Ik vind het wel leuk eigenlijk. Alleen na 4 winkels en nog steeds geen jurk is het toch wat teleurstellender...
Wij wilden het eerst ook zo doen maar hebben toch anders besloten. Ik denk dat ik er anders wel spijt van zou krijgen. Dus nu gaan we trouwen in besloten kring.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef teig het volgende:
nadat mijn vriend me en paar maandjes terug gevragd ad hebben we het saampjed eigenlijk een beetjelinks laen liggen. Maar na een vakantie met zijn tweetjs tochbesloten er gewoon maar voor te gaan. Dus toen we een dag terug waren naar het gemeente huis geweest om te kijken wat we allemaal moesten regelen om in ondertrouw te gaan. Mijn papieren zijn er nu, maar die van mijn vriend zijn wat lastiger.
Hij is al eerder getrouwd en moet in die gemeente ook zijn scheidingsverklaring halen.
We hebben al wel een datum vastgelegd. Het is 20-06-2006 geworden. Een mooie datum
we hadden allebei niet gedacht dat ie nog vrij zou zijn.
Hoe we het gaan doen?? Geen idee. Eigenlijk willen we heel klein en dan iedereen een kaarte met foto sturen: Wij zijn 20-06 getrouwd. Maar ja de familie he?? Ik weet dat mijn moeder het heel jammer zou vinden als ze er niet bij ( al mag zeer niks van zeggen want ze is zelf ook zo getrouwd)
We hbben gelukkig nog even om er ovr na te denken..
Dat had ik dus ook.. Maar dit is me dus wel 10000% meegevallen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:49 schreef Droeke het volgende:
Ik ga vrijdag jurken passen voor het eerst... Ik weet wel ongeveer wat ik wil dus dat helpt wel. Alleen mijn borsten zijn al mijn hele leven... uit proportie, zeg maar... en ik haat dus bijv. bh's passen. Nu ben ik eigk ook bang dat dat met jurken ook een heel groot probleem gaat worden... Met andere woorden: ik heb er niet zin in.
![]()
Mijn vriendin die meegaat wel gelukkig, dus dat compenseerd dan wel weer
![]()
Ik ben bang dat wanneer we het besloten houden dat we dan mensen voor het hoofd stoten... dus is het eigenlijk alles of niks. Tja en allles hebben we en geen zin in en geen geld voor..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij wilden het eerst ook zo doen maar hebben toch anders besloten. Ik denk dat ik er anders wel spijt van zou krijgen. Dus nu gaan we trouwen in besloten kring.
Is dat alles?quote:
Neuh, maar ik heb wel zin in dat feestjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat alles?
Ik verwachtte op zijn minst een aankondiging dat JIJ ging trouwen
Zelfs ík dacht dat...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef Brighteyes het volgende:Troel! Ik had ook al zoiets van: '
HW in het trouwtopic!'
Maar idd... Feest!
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfs ík dacht dat... [afbeelding]
quote:
Ik weet niet of je dit al hebt geprobeerd, maar het was het eerste wat ik kon bedenken. Als je voor een tweedelige combinatie gaat, is dat voor jou misschien beter omdat je dan ook verschillende maten kan nemen. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Ik ga volgend jaar trouwen en ben ook echt zoveel bruidszaken binnen geweest. wat ik jou nu aanraad, stond mij bijvoorbeeld helemaal niet, omdat ik te een kleine taille heb en niet heel erg groot ben. Maar je vind vast iets dat je leuk vind. Soms duurt het gewoon een beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef Droeke het volgende:
Ben dus vrijdag jurken gaan passen. Op zijn zachts gezegd HELEMAAL NIET LEUK. Echt een strontvrouw. (En dat zeg ik niet snel). Ik heb dus grote borsten (niet echt in verhouding tot de rest van mijn lichaam) om een voorbeeld te geven: meestal heb ik maat 42 alleen bovenom (lees rond mijn borsten) heb ik wel maat 46/48. Ik me dus hijsen in van die jurken en het zag gewoon niet uit
![]()
Ik ben ook best fors en heb bij www.mijndroomjurk.nl mn jurk gevonden!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik neem daarom ook een tweedelige jurk is ook makkelijker op de wc en zo en ik ben ook best fors.
Ik ga dus zondag hier passen http://www.anastasi.nl/ is meer een attelier dan een bruidzaak.
euh...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ow ik lees nu dat Droeke hetzelfde probleem heeftWat voor cupmaat heb je? Ik heb een 80 DD, dus ik ben benieuwd, ik heb boven dus ook maat 46/48 en onder niet. Nou ja de mevrouw van de bruidswinkel klonk erg aardig!
Ik heb het net opnieuw laten meten en ik heb 80 Equote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Droeke het volgende:
Wat een LIEVE reacties allemaalDat doet me echt goed. Zit egenlijk nog altijd beetje in de put omdat ik denk dat ik helemaal geen mooie jurk ga krijgen
En vinden jullie echt dat ik aan de late kant ben? Dat valt toch wel mee?! Ik ga 'pas' op 21 april 2006 trouwen dat is dus nog een kleine 6 maanden... Is dat kort?!
Nee ik heb zowiezo besloten om niet terug te gaan. Heb nu een nieuwe bruidswinkel gevonden in de buurt. Als ik een vriendinnetje meegesleept krijg ga ik daar vrijdagavond kijken... ben eens benieuwd, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!
@ Silmarwen: heel veel pasplezier!!!
[..]
euh...Nou.... Ik heb eigenlijk 80 F of G....Dat ligt aan het merk Tegen niemand zeggen, he?!
Het probleem is eigenlijk dat grote maten nou eenmaal meestal ook een grote omvang met zich mee brengen. Dus als ik omvang 100 had, had ik helemaal geen probleem. Maar ja daar ben ik nou eenmaal te 'slank' voor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |