Spaaaannend!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
MIjn jurk is af trouwens!
Althans... zo goed als. Mijn moeder heeft hem vandaag gezoomd, maar ze is nog niet helemaal tevreden. Maandagavond gaan we dus nog een laatste keertje passen en prutsen.
Maar hij is supermooi!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Wanneer ga je(oh nee jullie) trouwen? Of doe je dat nog steeds niet verklappen?
Ik gok in ieder geval ná maandagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maandagavond gaan we dus nog een laatste keertje passen en prutsen.
* Reese kan dit alleen maar beamenquote:Maar hij is supermooi!
Oeh spannond!!! Ik wens je dan gewoon nu maar elke dag veel plezier en een mooi dag toe....want morgen kan het al de dag zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, foto'tje kan nog niet en de datum hou ik ook nog even stil.
Het is iig deze maand... Dus het aftellen is al wel begonnen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kaartje is hier ook zowat klaar nu de rest van het drukwerk nog.
Thanks!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Oeh spannond!!! Ik wens je dan gewoon nu maar elke dag veel plezier en een mooi dag toe....want morgen kan het al de dag zijn![]()
* Denkt nog even zwijmelend aan die dag (in mijn ring kijkt) ongeveer 6 jaar terug*
Whiiiiiiiiii wat leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, foto'tje kan nog niet en de datum hou ik ook nog even stil.
Het is iig deze maand... Dus het aftellen is al wel begonnen.
Idd een mooi teken èn handig als je niet zo goed met data bentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks!
En idd, de ringen!Ik kan niet wachten tot we hem om mogen. Als bewijs, als teken...
Ze zijn zo mooi!
En dan te bedenken dat we in eerste instantie niet eens ringen zouden nemen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Er komen wrsch 's middags al een paar fototjes hier.
dat vermoed ik ook, dus ook van mij alvast een hele mooie dag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef sjak het volgende:
deze week
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:13 schreef Tally het volgende:
Op donderdag 25 oktober ga ik jurken passen.. *bibber*
Leuk, leuk het eerste keer passen van de jurkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zondag 6 november ga ik jurken passen ook bibber
Je bent er dus al helemaal klaar voor merk ik!!! Ik ben zo benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jurk idd gisteren gepast, nog een heel klein dingetje strijken aan de zoom en that's it. Oh, en nog bandjes erop maken zodat mijn bh-bandjes er niet onderuit komen zakken.
Ik hoop dat het snel isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, net nog even snel een klein tasje gemaakt van dezelfde stof. BH-bandjes dingetjes zitten erop. Nu ben ik echt klaar...
En nu dus maar wachten... wachten tot de dag daar is.![]()
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:12 schreef DarkElf het volgende:
Veel plezier vandaag op deze mooie dag!!!
Dat dacht ik ook toen ik de foto zagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Zeg BE, jouw hand hier betekent dat wat ik denk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |