Zelfs ík dacht dat...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef Brighteyes het volgende:Troel! Ik had ook al zoiets van: '
HW in het trouwtopic!'
Maar idd... Feest!
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfs ík dacht dat... [afbeelding]
quote:
Ik weet niet of je dit al hebt geprobeerd, maar het was het eerste wat ik kon bedenken. Als je voor een tweedelige combinatie gaat, is dat voor jou misschien beter omdat je dan ook verschillende maten kan nemen. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Ik ga volgend jaar trouwen en ben ook echt zoveel bruidszaken binnen geweest. wat ik jou nu aanraad, stond mij bijvoorbeeld helemaal niet, omdat ik te een kleine taille heb en niet heel erg groot ben. Maar je vind vast iets dat je leuk vind. Soms duurt het gewoon een beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef Droeke het volgende:
Ben dus vrijdag jurken gaan passen. Op zijn zachts gezegd HELEMAAL NIET LEUK. Echt een strontvrouw. (En dat zeg ik niet snel). Ik heb dus grote borsten (niet echt in verhouding tot de rest van mijn lichaam) om een voorbeeld te geven: meestal heb ik maat 42 alleen bovenom (lees rond mijn borsten) heb ik wel maat 46/48. Ik me dus hijsen in van die jurken en het zag gewoon niet uit
![]()
Ik ben ook best fors en heb bij www.mijndroomjurk.nl mn jurk gevonden!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik neem daarom ook een tweedelige jurk is ook makkelijker op de wc en zo en ik ben ook best fors.
Ik ga dus zondag hier passen http://www.anastasi.nl/ is meer een attelier dan een bruidzaak.
euh...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ow ik lees nu dat Droeke hetzelfde probleem heeftWat voor cupmaat heb je? Ik heb een 80 DD, dus ik ben benieuwd, ik heb boven dus ook maat 46/48 en onder niet. Nou ja de mevrouw van de bruidswinkel klonk erg aardig!
Ik heb het net opnieuw laten meten en ik heb 80 Equote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Droeke het volgende:
Wat een LIEVE reacties allemaalDat doet me echt goed. Zit egenlijk nog altijd beetje in de put omdat ik denk dat ik helemaal geen mooie jurk ga krijgen
En vinden jullie echt dat ik aan de late kant ben? Dat valt toch wel mee?! Ik ga 'pas' op 21 april 2006 trouwen dat is dus nog een kleine 6 maanden... Is dat kort?!
Nee ik heb zowiezo besloten om niet terug te gaan. Heb nu een nieuwe bruidswinkel gevonden in de buurt. Als ik een vriendinnetje meegesleept krijg ga ik daar vrijdagavond kijken... ben eens benieuwd, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!
@ Silmarwen: heel veel pasplezier!!!
[..]
euh...Nou.... Ik heb eigenlijk 80 F of G....Dat ligt aan het merk Tegen niemand zeggen, he?!
Het probleem is eigenlijk dat grote maten nou eenmaal meestal ook een grote omvang met zich mee brengen. Dus als ik omvang 100 had, had ik helemaal geen probleem. Maar ja daar ben ik nou eenmaal te 'slank' voor
![]()
Jeweetwel is Knut, die is nog vaker op FOK! dan ik ben aangezien hij SA isquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef iamredleader het volgende:
Ja, veel plezier Silmarwen. Laat je hier wat foto's zien? Of kan dat niet vanwege je-weet-wel-wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |