quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:26 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd meneer&mevrouwStinkie!![]()
![]()
lekker blije en gelukkige foto's!
![]()
![]()
![]()
en als jullie dan toch sjaks advies gaan opvolgen: zet je 'NOD' ook meteen ff in 't tweedestreepjestopic.
ik snap emquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:22 schreef SilverStar het volgende:
Het was bij die bruiloft waar ik was ook een pleedeur van hun eigen huis hoor.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit thuis te wachten op de aflevering van onze trouwkaarten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
vandaag postzegels halen voor de trouwkaarten enzo
Het helemaal met Reesje eens isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:57 schreef Reese het volgende:Trouwkaart
![]()
Zo mooi ....Thanks!!
[afbeelding]
Nee ik vond het echt vreselijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd met jurkaankoop! Wat vond je niet leuk aan het passen dan? Ik vind het wel leuk eigenlijk. Alleen na 4 winkels en nog steeds geen jurk is het toch wat teleurstellender...
Wij wilden het eerst ook zo doen maar hebben toch anders besloten. Ik denk dat ik er anders wel spijt van zou krijgen. Dus nu gaan we trouwen in besloten kring.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef teig het volgende:
nadat mijn vriend me en paar maandjes terug gevragd ad hebben we het saampjed eigenlijk een beetjelinks laen liggen. Maar na een vakantie met zijn tweetjs tochbesloten er gewoon maar voor te gaan. Dus toen we een dag terug waren naar het gemeente huis geweest om te kijken wat we allemaal moesten regelen om in ondertrouw te gaan. Mijn papieren zijn er nu, maar die van mijn vriend zijn wat lastiger.
Hij is al eerder getrouwd en moet in die gemeente ook zijn scheidingsverklaring halen.
We hebben al wel een datum vastgelegd. Het is 20-06-2006 geworden. Een mooie datum
we hadden allebei niet gedacht dat ie nog vrij zou zijn.
Hoe we het gaan doen?? Geen idee. Eigenlijk willen we heel klein en dan iedereen een kaarte met foto sturen: Wij zijn 20-06 getrouwd. Maar ja de familie he?? Ik weet dat mijn moeder het heel jammer zou vinden als ze er niet bij ( al mag zeer niks van zeggen want ze is zelf ook zo getrouwd)
We hbben gelukkig nog even om er ovr na te denken..
Dat had ik dus ook.. Maar dit is me dus wel 10000% meegevallen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:49 schreef Droeke het volgende:
Ik ga vrijdag jurken passen voor het eerst... Ik weet wel ongeveer wat ik wil dus dat helpt wel. Alleen mijn borsten zijn al mijn hele leven... uit proportie, zeg maar... en ik haat dus bijv. bh's passen. Nu ben ik eigk ook bang dat dat met jurken ook een heel groot probleem gaat worden... Met andere woorden: ik heb er niet zin in.
![]()
Mijn vriendin die meegaat wel gelukkig, dus dat compenseerd dan wel weer
![]()
Ik ben bang dat wanneer we het besloten houden dat we dan mensen voor het hoofd stoten... dus is het eigenlijk alles of niks. Tja en allles hebben we en geen zin in en geen geld voor..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij wilden het eerst ook zo doen maar hebben toch anders besloten. Ik denk dat ik er anders wel spijt van zou krijgen. Dus nu gaan we trouwen in besloten kring.
Is dat alles?quote:
Neuh, maar ik heb wel zin in dat feestjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat alles?
Ik verwachtte op zijn minst een aankondiging dat JIJ ging trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |