wat is niet duur precies?:Squote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Ripley het volgende:
Tapas eten bij Pata Negra in de Utrechtse straat - leuk sfeertje, lekker eten en niet duur
nee dit valt in de categorie ik-wil-vanavond-leuk-en-goedkoop-uit-eten-wie-heeft-er-tips?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:44 schreef Fling het volgende:
Deze valt in de categorie "wie weet er leuke liedjes uit de jaren 80" en "wie weet er een leuke strandbestemming in Zuid-Europa".
maakt opzich niet zo veel uit. Als het maar lekker eten isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:49 schreef Ripley het volgende:
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1497
Ik ben meestal met wijn en alles erbij een euro of 20 kwijt.
Bij moeders mooiste op het heinekenplein hebben ze een lekkere daghap voor 10 euro.
Verder kun je in Het Pakhuis en De Schutter in naar ik meen de voetboogsteeg prima no-nonsense eten. Veel amsterdamse studenten zijn daar kind aan huis.
Wat voor soort tent zoek je?
Of Siempre Tapas bij het Sarphatiparkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Ripley het volgende:
Tapas eten bij Pata Negra in de Utrechtse straat - leuk sfeertje, lekker eten en niet duur
Ik vond Gauchos vorige keer toen ik er was anders flink aan de prijs...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef Neva het volgende:
gauchosleker en niet zo duur voorgerecht hoodgrecht salade en nagrecht en drinken voor 2 man 50 eurie kwijt
Gauchos eten is over het algemeen noga slecht vind ik persoonlijk - taaie lappen vlees met sausje uit een pot.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef Neva het volgende:
gauchosleker en niet zo duur voorgerecht hoodgrecht salade en nagrecht en drinken voor 2 man 50 eurie kwijt
goffer hoe kon ik loetje vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gauchos eten is over het algemeen noga slecht vind ik persoonlijk - taaie lappen vlees met sausje uit een pot.
Ibis aan de weesperzijde is ook een aanrader als je van ethiopisch houdt en supergoedkoop
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?r=990
Bij Loetje eet je in het kader van d elappen vlees (veel mannen vinden dat superokay) de beste biefstuk van amsterdam, staan ze bekend om
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1197
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1187quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
turks restaurant, van woustraat ergens in de buurt van de 115.
die ja. goede vriend woont er praktisch naast. lekker hoor. en goedkoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1187
Deze? heb ik idd wel eens gegeten, was ook prima
27,50 leek me redelijk voor drie gangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Ripley het volgende:
Odessa is superleuk iddMaar niet heel goedkoop volgens mij
Nee, zo lijkt het ook inderdaad niet. 27,50 voor een vast menu lijkt me vergeefbaar voor wat je er aan ambiance voor terugkrijgt. Bovendien zit je dichtbij de panama, the ship of fools en de AMP als je dan toch iets anders wil.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Ripley het volgende:
Odessa is superleuk iddMaar niet heel goedkoop volgens mij
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:49 schreef Ripley het volgende:
Verder kun je in Het Pakhuis en De Schutter in naar ik meen de voetboogsteeg prima no-nonsense eten. Veel amsterdamse studenten zijn daar kind aan huis.
Herinerringen aan enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:33 schreef anoukforza het volgende:
Smoeshaan lijkt me wel wat.
www.desmoeshaan.nl
toelichting en waar is het???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Al's Plaice
Echte engelse fish en chips op de nieuwendijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Al's Plaice
culinaire donderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Echte engelse fish en chips op de nieuwendijk
Verder ook de Keuken van 1870, Oerhollands voedsel op de spuistraat
Ja! Da's een hele leuke kroegquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef snowqueen911 het volgende:
We zijn toch naar de Ethiopier gegaan! Vond hij leuk want hij was nooit Afrikaans uit eten gegaan dus dat met je handen eten was nieuw voor hem. Was dus gezellig! Tjsa en eten zelf blijft natuurlijk niet heel bijzonder en is niet heel luxe, maar het de hele opdiening (van één bord eten, met je handen eten) is natuurlijk heel gezellig en apart! Wel aanrader dus. En is goedkoop. We hebben gegeten en gedronken voor 27 euro met zn tweetjes, incl. fooi!
waar ik een soort roti zei, had gistpannekoeken moeten staan. en waar bij jou het eten erop ligt, krijg je in een zijstraat van de utrechtse straat een pannetje dat boven een vlammetje hangt en dat blijft dan warm zeg maar. het met de handen eten blijft identiek. heb het pas een keer gegeten en was lekker!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:32 schreef Melusine het volgende:
Nee, je krijgt een enorme platte schaal met gistpannekoeken waarop het eten wat je gekozen hebt ligt.
neej addis ababba, dat zit ertegenoverquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:07 schreef Melusine het volgende:
Abyssinia zeker? Dat is inderdaad geweldig, ik loop daar de deur plat. Ik vind het eten juist best bijzonder... van de Franse en Mediterrane keuken heb ik meestal nog wel ongeveer door hoe iets bereid is en hoe het na te maken is, maar de smaak van de goddelijke Temtemo van Abyssinia heb ik nooit kunnen evenaren.
mkay.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow die gistpannenkoeken, goor dat ik die vond... sorry hoor...
Ik heb een keer Afrikaans gegeten en echt, die pannenkoeken waren echt viessss
het was bij mij zeer smakelijk. ik ga binnenkort ook eten bij een op de weesperzijde naar aanleiding van dit topic. zijstraat utrechtse is prima in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
De inhoud van de pannenkoeken vond ik ook buitengewoon schraal...
De hele tafel vond het vies eigenlijk... misschien gewoon een verkeerde Afrikaan uitgekozen
Ja zuur inderdaad! Blehhhhquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef snowqueen911 het volgende:
hmm ik vind het wel lekker! Van die hele luchtige, zure pannekokeies. Maarja je moet ze ook niet los etenZijn bedoeld om je happie vlees of linzen mee naar binnen te werken
yep, overal zelfs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef snowqueen911 het volgende:
zebra! zou ik best eens willen proberen. Mag dat in NL?
ja zekers heb er zelfs een foto vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:01 schreef MaRySe het volgende:
Het was leuk dus?
Jaah! Himalaya, links van het stationquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet helaas niet meer waar het precies was...
Binnenstad A'dam, maar meer weet ik echt niet meer...
Het was een klein donker restaurantje met een aantal gerechten uit de hele Afrikaanse keuken, niet alleen Zuid-Afrikaans ofzo...
Ach, waarschijnlijk toch allang weer van eigenaar veranderd(was 3 jaar geleden)
Noge en aanrader: bij pygmalion op de spiegelgracht eet je ook heerlijk zuid afrikaans! Het eten is prima en bovendien is de bediening ook erg vriendelijk (wat ik in amsterdam vaak mis) en is de ambiance ook okay. Het ziet er een beetje trendy uit, maar is supergezellig met een gemengd publiekquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
als je echt (zuid) afrikaans wil eten kan je ook op de utrechtse straat terecht. is wel iets boven het budget van ts, maar dan eet je zebra ofzo. waterbuffeltje.
Afrika heeft ook geen grote keuken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow die gistpannenkoeken, goor dat ik die vond... sorry hoor...
Ik heb een keer Afrikaans gegeten en echt, die pannenkoeken waren echt viessss
Naar Nam Kee dan maar; in China hebben ze nl. wel een grote keukenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afrika heeft ook geen grote keuken.
iddquote:
Ben er laatst ook gaan eten met m'n vriendin, en was erg leuk en lekker. Moet er even bij vertellen hoe het precies werkt. Je kan nl met z'n 2en een menu bestellen, en dan kan je kiezen uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Natuurlijk neit volle porties, maar meer dan genoeg voor 2 personen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:47 schreef Laurabeest het volgende:
Lieve aan de Herengracht
Belgisch restaurant met een heel apart concept: je kiest eerst in welke sfeer je eet en dan word je naar een bijpassende tafel gebracht en wordt het in die gekozen sfeer geserveerd. Veel keus in wijn per glas/karaf ook en veel verschillende dingen op het menu. Menu wisselt elke 3 maanden. En niet al te duur (22 tot 25 voor 3 gangen en 28 voor 5 gangen geloof ik)
Damn die sushi actie die ze hebben! Damn ik ga maar nog eens een keer ofzo! Fokking cheap en goede sushi!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:57 schreef Coolfool het volgende:
Ik heb laatst erg lekker ge-teppan yakiet bij Tokyo Cafe op het Spui. Dat was erg lekkker en ze hebben ook een gewoon restaurant gedeelte
dat d8 ik alquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef Leintje het volgende:
moeders...haha maar das niet echt wat voor mannen ..
Kat en of muizenval meenemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef innepin het volgende:
Casa di DavidAan de Singel geloof ik. Heerlijk Italiaans eten met echte Italianen
Die dan ook nauwelijks NL spreken. Uitzicht over de gracht.
Geen idee hoe duur het is trouwens![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
JE gaat met een vriend gek, ga dan naar de teasers
Ja, volgens mij wel..die spaanse Ham...steekt weliswaar qua prijs met kop en schouders boven alles op de kaart uit: volgens mij 16 euro, tegenover ong. 5 euro voor alle andere tapa's...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Euc- het volgende:
Hebben ze bij Pata Negra ook Pata Negra?
Wagamama's, goed te eten.quote:Op zondag 25 september 2005 10:31 schreef bonke het volgende:
vlakbij het leidseplein zit er zo`knoedelschuur
gebouw tegenover paradiso
ziet er modern uit
en je zit aan lange tafels \
best wel grappig en nog lekker ook
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef NickNEC het volgende:
ik ga in het weekend naar Paso Doble, de keus is gemaakt!
teasers:![]()
idd lekkere tapas.. veel spanjaarden ook, goed teken!!quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef pos het volgende:
[..]
Lekkere tapas en erg gezellig...ik eet er regelmatig
Geen idee, maar Afghanistan ligt wel in Aziëquote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
afgaans valt dat onder aziatisch?
Ik vond het daar vreselijkquote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Dragoneer het volgende:
De Ponteneur is leuk, niet duur ook en heel goed eten!
http://www.ponteneur.nl/
Ziet er goed uit. Moet je reserveren?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef Herkauwer het volgende:
http://www.lekade.nl/Leuk restaurant
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, ik was bij de openingquote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef sjak het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Moet je reserveren?
Er is idd een gelijksoortig topic:quote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef Ynske het volgende:
Schop me als er al een gelijksoortig topic bestaat
Schandalig dure en slechte toeristenfuiken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:16 schreef Jesuz het volgende:
Gauchos of Humphreys?
Grapjas ...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef Leffe48 het volgende:
La Rive bij het Amstelhotel
Vrij duur, hoofdgerecht 22 euroquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef innepin het volgende:
Casa di DavidAan de Singel geloof ik. Heerlijk Italiaans eten met echte Italianen
Die dan ook nauwelijks NL spreken. Uitzicht over de gracht.
Geen idee hoe duur het is trouwens![]()
wij hadden er heerlijk gegetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Met casa di david in Utreg hadden wij nou net géén goede ervaringen
Maar dat kan altijd een keer gebeuren... bovendien vind ik het aan de prijs voor wat voor kwaliteit je krijgt hoor
Bij Humphreys is voor- hoofd- en nagerecht 17.50quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Schandalig dure en slechte toeristenfuiken.
Absolute afrader....
das zonder wijn en koffie danquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef Jesuz het volgende:
lekker eten voor +/- 50 euro pp, dan moet je naar de Kas gaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef Arjan het volgende:
Ik was op zoek naar een gewoon restaurant in Amsterdam. Eentje waar ze niet perse geforceerd hip zijn, waar de bediening niet zingt, en dat niet aan een plein ligt dat al is uitgewoond door Ajax-supporters.
Kortom, ik zoek een leuk restaurant(je) in Amsterdam waar je gewoon gezellig kan eten en wellicht ook nog kan genieten van meer uitzicht dan de overkant van de steeg.
Bestaan die restaurants wel in Amsterdam?? Op zich wel, ik moet de laatste tijd 1x per week in de grachtengordel zijn en dan zie ik best leuke tentjes, maar ik vergeet die namen steeds.
A.s. dinsdag gaan de kinderen uit logeren en wil ik met mijn vrouw ergens eten in Amsterdam, want ik moet er sowieso heen. Scheelt mij weer een file, en het is gezellig. Maar goeiendag zeg, probeer eens wat te reserveren via internet. Ik kan niet eens normaal zoeken naar een restaurant, want alles is bijzonder, hip, smaakvol etc.
Wie heeft er nu echt goeie tips voor een burgermansrestaurant(je) binnen de grachtengordel waar je ook nog lekker kan eten???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:25 schreef Arjan het volgende:
OK, thnx.
Moet je daar ook nog reserveren in die straten, of doen ze het van het voorbijlopende "aanbod"?
Dat lijkt me nou echt leuk voor een keertje!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef brrrrrrt het volgende:
eten in amsterdam:
In de spuistraat zit "de keuken van 1870"
een vroegere gaarkeuken
nu een prachtig, ruim ingericht restaurant
nog steeds zwaar gesubsidieerd, zodat de minder bedeelden ook eens buiten de deur kunnen gaan eten
het eten is heerlijk, heerlijk, traditioneel hollands. Stamppotten, soepen, en griesmeel en poffertjes toe. Alles wat je mist als je in het buitenland zit.
De inrichting en bediening is klasse, niet anders dan een officieel restaurant.
De sfeer is gemoedelijker. Vreemden praten tegen je, echt amsterdams.
De prijzen zijn, door de subsidies, minder dan de helft van wat je in een goedkoop restaurant gewend bent (afgezien van het drinken wat de normale prijs is)
Het dagmenu (was vandaag: kippesoep, hutspot met gehaktbal, vla met slagroom toe) kost 7,50
je leest het goed.
Het wordt tot ongeveer half acht opgediend.
spuit 11quote:Op maandag 13 maart 2006 08:56 schreef Ripley het volgende:
Voor de mensne die zebra ed. willen proberen: Op de spiegelgracht zit een leuk Zuid afrikaans restaurant, pygma-lion.
Leuke ambiance, lekker en apart eten zoals krokodil en zebragehakt. Niet heel goedkoop helaas, maar wel echt weer eens wat anders.
http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1309
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
Maandagavond ga ik naar het Concertgebouw in Amsterdam en wil daarvoor graag even een hapje eten op loopafstand van het Concertgebouw, omgeving museumplein dus. Wie weet er uit ervaring een leuk en lekker eet-tentje?
Alle suggesties zijn welkom!![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:43 schreef Melusine het volgende:
Bij de Overtoom zit een goddelijke Ethiopier, maar dat is een klein eindje lopen.
Rond het Museumplein heb ik eigenlijk nooit gegeten, vind ik geen geweldige buurt daarvoor.
Er zit wel iets op de hoek bij het Concertgebouw rechts waar ik iig heel lekkere warme chocolademelk heb gehad, maar of het eten daar ook goed is? Volgens mij is het nogal een dure buurt.
Wat je wel kan doen is eens achter het Concertgebouw kijken, bij de Valeriusstraat enzo in de buurt. Daar zit iig een pizzeria en nog wat restaurants.
Naar welk concert ga je?
Jeugdorkest, buurmeisje mag voor het eerst meespelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Uit Leuk eet-tentje Museumplein/concertgebouw Amsterdam?
[..]
[..]
Paso Doble, Westerstraatquote:Op donderdag 20 april 2006 15:07 schreef Stiemie het volgende:
Graag zou ik zaterdag tapas gaan eten in Amsterdam.
Op Iens kom ik er echter niet helemaal uit. Liefst in West /Jordaan/Centrum, maar voor echt lekkere tapas willen we natuurlijk ook best wat verder reizen
Iemand een leuke en vooral lekkere suggestie?
La Sala, Plantage Kerkstraat.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:07 schreef Stiemie het volgende:
Graag zou ik zaterdag tapas gaan eten in Amsterdam.
Op Iens kom ik er echter niet helemaal uit. Liefst in West /Jordaan/Centrum, maar voor echt lekkere tapas willen we natuurlijk ook best wat verder reizen
Iemand een leuke en vooral lekkere suggestie?
Maandje geleden ofzo...Ik eet er regelmatig en het is er erg lekker en gezellig.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:57 schreef Stiemie het volgende:
Paso Doble heb ik inderdaad van gehoord. Ik las op iens.nl echter een aantal minder goede recensies. Heb je hier zelf onlangs nog gegeten?
Ik weet het maar vind het een rare sitequote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Stiemie het volgende:
Misschien maar eens proberen dan al zijn ze er op iens niet echt dolenthousiast over http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1434
Gewoon allemaal nemenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef Stiemie het volgende:
Nou, dan gaan we het er maar gewoon op wagen.![]()
Morgen maar even bellen om te reserveren. Zijn er nog tapas die ik absoluut moet proberen?![]()
Neem van mij aan: de betere keuzequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:24 schreef Stiemie het volgende:
Het wordt toch La Sala tegenover Artis. Paso Doble zat vol en het was wel mogelijk, maar dan pas na 9 uur en dat is niet handig ivm de rest van de plannen van die avond. Ben erg benieuwd!
Veel plezier. Laat even weten hoe de tapas warenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:24 schreef Stiemie het volgende:
Het wordt toch La Sala tegenover Artis. Paso Doble zat vol en het was wel mogelijk, maar dan pas na 9 uur en dat is niet handig ivm de rest van de plannen van die avond. Ben erg benieuwd!
Oe, jij bent veeeel belangrijker dan andere users op fok! natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:01 schreef Melusine het volgende:
Ja, dan zal ik lekker veel reacties krijgen... ik zoek geen zomaar leuk gezellig restaurantje, maar iets heel specifieks. Nou ja, thanks anyway.
Voor een hele leuke avond!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:01 schreef Melusine het volgende:
Ja, dan zal ik lekker veel reacties krijgen... ik zoek geen zomaar leuk gezellig restaurantje, maar iets heel specifieks. Nou ja, thanks anyway.
Ja, dat is inderdaad een erg sterke parafrasering van wat ik zei.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, jij bent veeeel belangrijker dan andere users op fok! natuurlijk
Dankjewel voor de tip! Ik had dat restaurant al gevonden, maar het leek me niet helemaal geschikt. Dat van die leuke avond geloof ik zeker, maar zoals ik zei gaan we nog naar een concert, dus zocht ik meer iets waar je snel iets lekkers kan eten en niet de hele avond blijft hangen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:20 schreef pos het volgende:
Voor een hele leuke avond!
http://www.shibli.nl/flash/nl/index.html
Behalve belangrijker dan andere users voel je je ook nog eens te goed om ons mee te laten genieten van je tip?quote:Ik heb iets gevonden trouwens, dus bedankt!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef _Boo_ het volgende:
Ik ben totaal niet bekend in Amsterdam maar ik zoek een leuk, betaalbaar restaurantje op loofafstand van Amsterdam centraal station. Ik dacht zelf aan een Italiaans restaurant of eetcafe, iets eenvoudigs. We gaan alleen de trein even uit om even snel wat te eten dus vandaar het liefst zo dicht mogelijk bij het station.
Kan iemand mij een restaurantje aanraden?
Anyonequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef _Boo_ het volgende:
Ik ben totaal niet bekend in Amsterdam maar ik zoek een leuk, betaalbaar restaurantje op loofafstand van Amsterdam centraal station. Ik dacht zelf aan een Italiaans restaurant of eetcafe, iets eenvoudigs. We gaan alleen de trein even uit om even snel wat te eten dus vandaar het liefst zo dicht mogelijk bij het station.
Kan iemand mij een restaurantje aanraden?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:57 schreef marcom2 het volgende:
Binnenkort heb ik eerst 's middags een afspraak in de buurt van de Arena en 's avonds gaan we met wat vrienden naar een concert, nu heeft het weinig zin om heen en weer naar huis te rijden en het kost net te veel tijd om naar het centrum van A'dam te gaan.
Daarom is mijn vraag, weet iemand waar je lekker kan eten in de buurt van de Arena, liefst niet meer dan 10min. reistijd?
Alvast bedankt!
Ik vind de Jordaan nou niet echt op loopafstand vanaf het CS.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef LeentjeRoos het volgende:
Ik weet niet hoever je wilt lopen, maar de Jordaan schat ik in als loopafstand en daar vind je genoeg tentjes. Bijvoorbeeld De eetkamer van de Jordaan aan de Westerstaat. Of de Reiger, Nieuwe Leliestraat.
Dat gaat nog netquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:09 schreef anoukforza het volgende:
niet?! Wat wel dande Febo op het damrak?
Het enige wat mij te binnen schiet is Nam Kee op de Zeedijk, maar dat is Chinees en dat zoek je niet geloof ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:30 schreef _Boo_ het volgende:
Ik dacht aan 5 a 10 minuutjes van CS. Die straat die parallel loopt aan het Damrak zitten geloof ik wel een aantal restaurantjes, ik heb alleen geen idee welke daarvan de moeite waard zijn
Nee inderdaad, ben niet zo'n fan van Chinees, maar bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef pos het volgende:
[..]
Het enige wat mij te binnen schiet is Nam Kee op de Zeedijk, maar dat is Chinees en dat zoek je niet geloof ik.
Behalve enorm zeiken kun je niet ingaan op argumenten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Behalve belangrijker dan andere users voel je je ook nog eens te goed om ons mee te laten genieten van je tip?
Welke argumenten?quote:Behalve enorm zeiken kun je niet ingaan op argumenten?
Ja, waarom een openbaar forum waar iedereen wat aan heeft als je ook naar de helpdesk van Melusine kan bellen he.quote:En mocht iemand wel precies naar hetzelfde op zoek zijn als ik dan openen ze er maar lekker een topic over dan vragen ze wel aan me of ik een tip voor ze heb.
Nee, de argumenten waren, dat 1 je in een Centraal Topic volgens Bluezz minder goed/snel antwoord kreeg en 2 dat ik niet verwachtte dat toevallig die ene persoon die een tip zou kunnen hebben een centraal topic zou bezoeken, maar eerder op een topic af zou komen waarvan ze dachten "hey, dat weet ik".quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
Welke argumenten?
Eerst vind je dat je geen gebruik hoeft te maken van een centraal topic omdat je zogenaamd iets zoekt waar niemand anders vast wat aan heeft *kuch* , en vervolgens als je iets gevonden hebt, wil je het niet melden.
Heel praktisch, meid
Als je van Tapas houdt kan je daarvoor in de Theaterfabriek zelf terecht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Wij gaan zaterdag naar de Theater Fabriek in Amsterdam ( Czaar Peterstraat ) en we zijn nog op zoek naar een simpel maar wel lekker restaurantje / eetcafe in die buurt (Liefst loopafstand).
Heeft er iemand tips
Dat is een goede tip dan moeten wij helemaal niet ver te zoeken en wij zijn er toch al op tijd want we moeten de kaarten nog ophalen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je van Tapas houdt kan je daarvoor in de Theaterfabriek zelf terecht.
(gebouw staat tegenover mijn vorige werkgever Het Parool).
Van de site: Bezoekers kunnen in Theater Fabriek Amsterdam bovendien genieten van een heerlijke tapas en drankjes in een indrukwekkende omgeving.
Huh?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef fokit_tja het volgende:
polonia is niks dan lekker naar de nieuwezijds voor gaan en als ze geen smaak heb er juist verassen lekker naar de tai of zow warmoesstraat volgens mij nr 18 aan kant van cs,,ktijgt ze wel smaak
Ik ben sinds een paar maanden fan van Vis aan de Scheldequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik ben sinds 1 week fan van Pasta e Basta!
Dan raad ik je de Febo aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 05:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Shabu Shabu aan de Kerkstraat (bij het Leidseplein) in Amsterdam? Is de sfeer er goed genoeg om met je vriendin heen te gaan? Over het voedsel maak ik me minder zorgen: m'n vriendin heeft geen smaak.
Of anders Pools/Russisch in restaurant Polonia, 3e Oosterparkstraat, iemand daar ervaring mee?![]()
Op Iens.nl niet geweldige ervaringen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |