HHHHHHHHHHHH! okay dan! nee, het hoeft niet super goedkoop te zijn. moet gewoon een beetje redelijke prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef succubus het volgende:
ik weet nog een goede schranzbunker waar je voor 7 euro onbeperkt kunt eten
Een Ethiopisch restaurant bleek in mijn geval aan die eis te voldoen.quote:[..] Heeft iemand suggesties voor een tentje waar je gezellig wat kan eten. Niet te strak allemaal, maar wel romantisch?[..]
Ja, Addis Abeba heet die. Da's inderdaad leuk...En ook niet duur; voor zon 15-20 euro kan je je helemaal ongans eten en meerdere drankjes bestellen. Wel natuurlijk het bananenbier kiezen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:43 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Een Ethiopisch restaurant bleek in mijn geval aan die eis te voldoen.Aan de Overtoom.
Het leuke is dat je samen van één bord eet, wat geen bord is maar een soort pannenkoek, die gelijk als 'bestek' fungeert.
Maar leuk & gezellig is voor iedereen anders. Misschien vind jij het wel een belachelijk idee.
Nee man! Dat is zo'n restaurant van een grote keten: best leuk met een groep vrienden of zo, maar toch niet als je je vriendinnetje romantisch uit eten wilt nemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Barty het volgende:
Ik vind humpreys altijd erg gezellig, zit ook in amsterdam, gewoon bistrootje waar je 3 gangen krijgt en voor elke gang kan je kiezen uit een aantal gerechten (meestal wat apartere dingen), en erg lekker
www.humpreys.nl
Dat is geen bistrootje maar een reusachtig groot ketenrestaurant. Ik denk dat je in de war bent!?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:00 schreef Barty het volgende:
Ik vind humpreys altijd erg gezellig, zit ook in amsterdam, gewoon bistrootje waar je 3 gangen krijgt en voor elke gang kan je kiezen uit een aantal gerechten (meestal wat apartere dingen), en erg lekker
www.humpreys.nl
edit: Ripley was me al voor..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is geen bistrootje maar een reusachtig groot ketenrestaurant. Ik denk dat je in de war bent!?
Dat is inderdaad een erg gezellig leuk klein restaurantje, of je bij de mensen in de huiskamer aan het eten bent.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:43 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Een Ethiopisch restaurant bleek in mijn geval aan die eis te voldoen.Aan de Overtoom.
Het leuke is dat je samen van één bord eet, wat geen bord is maar een soort pannenkoek, die gelijk als 'bestek' fungeert.
Maar leuk & gezellig is voor iedereen anders. Misschien vind jij het wel een belachelijk idee.
Tegnover Artis zit La Sala, die schijnt idd ook leuk te zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef Aventura het volgende:
Waar ook leuke restaurants zitten waaronder een goede Portugees is op en rond de Plantagebuurt. Tram 9-14 gaan erheen. Kan je daarvoor nog even rondstruinen op het Waterlooplein, of naar Artis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |