waar ik een soort roti zei, had gistpannekoeken moeten staan. en waar bij jou het eten erop ligt, krijg je in een zijstraat van de utrechtse straat een pannetje dat boven een vlammetje hangt en dat blijft dan warm zeg maar. het met de handen eten blijft identiek. heb het pas een keer gegeten en was lekker!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:32 schreef Melusine het volgende:
Nee, je krijgt een enorme platte schaal met gistpannekoeken waarop het eten wat je gekozen hebt ligt.
neej addis ababba, dat zit ertegenoverquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:07 schreef Melusine het volgende:
Abyssinia zeker? Dat is inderdaad geweldig, ik loop daar de deur plat. Ik vind het eten juist best bijzonder... van de Franse en Mediterrane keuken heb ik meestal nog wel ongeveer door hoe iets bereid is en hoe het na te maken is, maar de smaak van de goddelijke Temtemo van Abyssinia heb ik nooit kunnen evenaren.
mkay.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow die gistpannenkoeken, goor dat ik die vond... sorry hoor...
Ik heb een keer Afrikaans gegeten en echt, die pannenkoeken waren echt viessss
het was bij mij zeer smakelijk. ik ga binnenkort ook eten bij een op de weesperzijde naar aanleiding van dit topic. zijstraat utrechtse is prima in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
De inhoud van de pannenkoeken vond ik ook buitengewoon schraal...
De hele tafel vond het vies eigenlijk... misschien gewoon een verkeerde Afrikaan uitgekozen
Ja zuur inderdaad! Blehhhhquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef snowqueen911 het volgende:
hmm ik vind het wel lekker! Van die hele luchtige, zure pannekokeies. Maarja je moet ze ook niet los etenZijn bedoeld om je happie vlees of linzen mee naar binnen te werken
yep, overal zelfs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef snowqueen911 het volgende:
zebra! zou ik best eens willen proberen. Mag dat in NL?
ja zekers heb er zelfs een foto vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:01 schreef MaRySe het volgende:
Het was leuk dus?
Jaah! Himalaya, links van het stationquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet helaas niet meer waar het precies was...
Binnenstad A'dam, maar meer weet ik echt niet meer...
Het was een klein donker restaurantje met een aantal gerechten uit de hele Afrikaanse keuken, niet alleen Zuid-Afrikaans ofzo...
Ach, waarschijnlijk toch allang weer van eigenaar veranderd(was 3 jaar geleden)
Noge en aanrader: bij pygmalion op de spiegelgracht eet je ook heerlijk zuid afrikaans! Het eten is prima en bovendien is de bediening ook erg vriendelijk (wat ik in amsterdam vaak mis) en is de ambiance ook okay. Het ziet er een beetje trendy uit, maar is supergezellig met een gemengd publiekquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
als je echt (zuid) afrikaans wil eten kan je ook op de utrechtse straat terecht. is wel iets boven het budget van ts, maar dan eet je zebra ofzo. waterbuffeltje.
Afrika heeft ook geen grote keuken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow die gistpannenkoeken, goor dat ik die vond... sorry hoor...
Ik heb een keer Afrikaans gegeten en echt, die pannenkoeken waren echt viessss
Naar Nam Kee dan maar; in China hebben ze nl. wel een grote keukenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afrika heeft ook geen grote keuken.
iddquote:
Ben er laatst ook gaan eten met m'n vriendin, en was erg leuk en lekker. Moet er even bij vertellen hoe het precies werkt. Je kan nl met z'n 2en een menu bestellen, en dan kan je kiezen uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Natuurlijk neit volle porties, maar meer dan genoeg voor 2 personen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:47 schreef Laurabeest het volgende:
Lieve aan de Herengracht
Belgisch restaurant met een heel apart concept: je kiest eerst in welke sfeer je eet en dan word je naar een bijpassende tafel gebracht en wordt het in die gekozen sfeer geserveerd. Veel keus in wijn per glas/karaf ook en veel verschillende dingen op het menu. Menu wisselt elke 3 maanden. En niet al te duur (22 tot 25 voor 3 gangen en 28 voor 5 gangen geloof ik)
Damn die sushi actie die ze hebben! Damn ik ga maar nog eens een keer ofzo! Fokking cheap en goede sushi!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:57 schreef Coolfool het volgende:
Ik heb laatst erg lekker ge-teppan yakiet bij Tokyo Cafe op het Spui. Dat was erg lekkker en ze hebben ook een gewoon restaurant gedeelte
dat d8 ik alquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef Leintje het volgende:
moeders...haha maar das niet echt wat voor mannen ..
Kat en of muizenval meenemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef innepin het volgende:
Casa di DavidAan de Singel geloof ik. Heerlijk Italiaans eten met echte Italianen
Die dan ook nauwelijks NL spreken. Uitzicht over de gracht.
Geen idee hoe duur het is trouwens![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |