Dat is een goede tip dan moeten wij helemaal niet ver te zoeken en wij zijn er toch al op tijd want we moeten de kaarten nog ophalen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je van Tapas houdt kan je daarvoor in de Theaterfabriek zelf terecht.
(gebouw staat tegenover mijn vorige werkgever Het Parool).
Van de site: Bezoekers kunnen in Theater Fabriek Amsterdam bovendien genieten van een heerlijke tapas en drankjes in een indrukwekkende omgeving.
Huh?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef fokit_tja het volgende:
polonia is niks dan lekker naar de nieuwezijds voor gaan en als ze geen smaak heb er juist verassen lekker naar de tai of zow warmoesstraat volgens mij nr 18 aan kant van cs,,ktijgt ze wel smaak
Ik ben sinds een paar maanden fan van Vis aan de Scheldequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik ben sinds 1 week fan van Pasta e Basta!
Dan raad ik je de Febo aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 05:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Shabu Shabu aan de Kerkstraat (bij het Leidseplein) in Amsterdam? Is de sfeer er goed genoeg om met je vriendin heen te gaan? Over het voedsel maak ik me minder zorgen: m'n vriendin heeft geen smaak.
Of anders Pools/Russisch in restaurant Polonia, 3e Oosterparkstraat, iemand daar ervaring mee?![]()
Op Iens.nl niet geweldige ervaringen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |