2 keer giantstalker glovesquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
wat dacht je van deze: http://wow.allakhazam.com/profile.html?38322
Voor zover ik weet, is het een US profile, dus die spelen al 2x zolang als ons. Daarom jagen die ook zo hard door BWL heen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat profiel is echt te erg.
Klopt het wel? Als je ziet wat hij/zij ook nog in de inventory heeft.
So true!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef Bacow het volgende:
Een heel hip mage filmpje van +/- 10 mb:
http://files.filefront.co(...)4392;;/fileinfo.html
WoW al opnieuw geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef Koentje3 het volgende:
:cry: help mij, ik kan nogsteeds niet spelen
ik ben atm bezig met het degraden naar 1,0 met blizz repair util... Laat wel weten hoe het is verlopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
WoW al opnieuw geïnstalleerd?
Vergeet niet eventueel een back-up van je Interface dir te maken... Ik ben laatst al mijn Gatherer zooi kwijt geraakt...
Ik moest gisterenavond ff offline om 21:10, was rond 21:30 weer online en er was een grote queue, dat wil je niet weten. Wel 38 man.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef Jefkie het volgende:
Ik ben zo te horen blij dat ik me wow ff niet heb verlengt, met zulke queues kan je toch niet spelen... misschien na herfstvakantie weer, als het in orde komt...
leuke items, maar alleen relatief weinig extra spelldamagequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef DjNivek het volgende:
Had mijn profiel ook al een tijdje niet meer geupdate >_>
http://wow.allakhazam.com/profile.html?165516
On the road to being purple!
Heb je al in m'n backpack gekeken?quote:Op zondag 25 september 2005 12:02 schreef mooiegek het volgende:
[..]
leuke items, maar alleen relatief weinig extra spelldamage
dan kom je inderdaad een heel stuk verder. zou alleen voor andere trinkets gaan in raid: de reward van harnessing shadows en briarwood reed. en vind zelf +crit erg overgewaardeerd dus die rumination zou ik inruilen voor een seal of jin bv.quote:Op zondag 25 september 2005 12:14 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Heb je al in m'n backpack gekeken?
Snowblind Shoes, Robe of the Void, Sapphiron Drape, Sash of Whispered Secrets, etc.
Ook qua damage gear richt ik me nu meer op epics, hoewel sommige blues ook nog leuke +damage hebben (zoals dat Zul'Gurub ding, 41 spell damage op head).
Daarnaast heb ik sinds gisteren (nog niet geupdate) de Band of Dark Dominion, die geeft ook nog eens +33 shadow damage.
Nu wel weer up to date
Daarnaast draag ik het liefste ook 'normale' gear in instances zoals BWL, want ik weet dat healers en de rest van de raid pissed kan worden als je de aggro pakt tijdens een bossfight (gisteren een leuk voorbeeldje van gehad...)
Met het spellpower enchant ben ik nog even aan het wachten totdat ik een Azuresong Mageblade, Bloodcaller of Claw of Chromaggus heb. Als 1-hander heb je (vind ik) meer aan de spellpower enchant dan de Staff of Dominance. Fel Infused Leggings is zeker iets wat ik nog steeds wil, maar het probleem op Bloodscalp is dat minimaal 3 Horde guilds Kazzak campen. De kans dat Alliance Kazzak doodmaakt is echt enorm klein (hoewel we hem een weekje geleden ong. hadden, maar geen Fel Infused Leggings )quote:Op zondag 25 september 2005 12:58 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dan kom je inderdaad een heel stuk verder. zou alleen voor andere trinkets gaan in raid: de reward van harnessing shadows en briarwood reed. en vind zelf +crit erg overgewaardeerd dus die rumination zou ik inruilen voor een seal of jin bv.
en daarnaast natuurlijk:
-fel infused leggings
-spellpower enchants
maar voor de rest erg indrukwekkend
maar als je problemen hebt met aggro: md/ruin build en 15min salvation.
och spellpower misstaat niet op een dominance. Marals je toch gaat wachten op een 1 hander wacht dan gelijk op chromaggus.quote:Op zondag 25 september 2005 13:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Met het spellpower enchant ben ik nog even aan het wachten totdat ik een Azuresong Mageblade, Bloodcaller of Claw of Chromaggus heb. Als 1-hander heb je (vind ik) meer aan de spellpower enchant dan de Staff of Dominance. Fel Infused Leggings is zeker iets wat ik nog steeds wil, maar het probleem op Bloodscalp is dat minimaal 3 Horde guilds Kazzak campen. De kans dat Alliance Kazzak doodmaakt is echt enorm klein (hoewel we hem een weekje geleden ong. hadden, maar geen Fel Infused Leggings )
Ik heb zelf geen probleem met m'n aggro, omdat ik het goed weet te doseren. Maar een andere warlock van m'n guild is TE eigenwijs. Hij is ook MD/Ruin, maar in plaats van de imp te gebruiken (waarmee je dus ook meteen de MT's mee hebt), gebruikt hij Fel Stamina. Op zich wel te begrijpen, maar het is gewoon stom... Als je weinig mana hebt, lifetap je. Er zijn healers aangesteld om de ranged te healen.
Daarnaast kreeg ik, toen ik hem erop aansprak, meteen een opmerking naar me toe gegooit dat ik dan net zo goed het hele gevecht kon blijven zitten, want de imp is nutteloos voor ons. Je kan geen dps doen als je de imp gebruikt (right, daarom doe ik zelfs dan nog een crit van ong. 3000, zonder enkele damage bonus van Succubus of Shadow Mastery). Hij heeft dus wel problemen met z'n aggro, maar het toegeven gaat te ver voor hem. Daarnaast had hij nog geen ervaringen met de gevechten van Firemaw t/m Flamegor, en toch weigert hij naar de normale werkende strategieën te luisteren, en gaat hij lekker zelf z'n gang (met aggro als gevolg)
Dat zou al helemaal slecht zijn in zijn geval, want hij kan zich niet inhouden. Het lukt hem altijd wel om over te nuken, zelfs zonder de Demonic Sacrifice van de Succubus. Maar ja, een groot deel van de guild is niet echt positief meer over hem, dus ik hoop dat hij nog een beetje bij kan draaien...quote:En over die andere knakker.. tja. imo optiek is het slecht tov de raid om geen imp te gebruiken. en dan helemaal inruilen voor dat beetje mana. kan je net zo goed je succ ds'en. doe je meer damage met lifetap dan wat hij nu doet denk ik.
Officieel vast niet, hij speelt keurig volgens de regels. Het is alleen niet sociaal. Misschien kenden anderen nog een druid waaraan hij het item zou willen geven.quote:Op maandag 26 september 2005 08:58 schreef Chevalric het volgende:
Even een vraagje:
Stel, je zit in een party voor UBRS, en er droppen Wildheart Gloves. Er is geen druid in de party. Echter, omdat het een set item is, gelden de standaard loot regels "pass on blue and set" en iedereen passt dus. Een iemand rollt echter een hoge greed roll en wil niet mee rollen met de /roll die daarna door de rest gedaan wordt. Niemand komt hoger dan de greed roll, dus diegene vindt dat de Greed roll maar moet tellen als zijn cash roll.
Is dit nou een ninja looter of niet?
Ik heb alleen 260 DKPs overgehouden aan de afgelopen 6 runs, alleen Felheart Glover dropte een keer, maar daar bood iemand al zijn punten voor, en dan pass ik wel ffquote:Op maandag 26 september 2005 11:52 schreef Chevalric het volgende:
Jullie ook al? Wij hebben gisteren ook Gehennas en Garr neergelegd. En dat nadat we zondag Lucifron en Magmadar in een keer geslacht hadden . Ik heb er in ieder geval m'n eerste epic aan overgehouden: Lawbringer Gauntlets .
Ik vond het wel grappig toen ik Garr tegenkwam. Mijn character heet Garrcomm (afgeleid van de naam van een bestaande druïde), en ben een tauren druid. Toen ging ik Garr (ook een Tauren druid) killen.quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond Garr en Gehennas down, we zijn nu 4 weken bezig, niet slecht al zeg ik het zelf
Ik gebruik fel stamina alleen bij het grinden omdat je dan geen downtime hebt, en bij onyxia komt het ook wel van pas. Maar in BWL als we zover komen gebruik ik ook liever m'n imp.. Niet dat dat nou zo'n groot verschil maakt, aangezien ik het idee heb dat dmv BOS en imp's MD bonus het alleen langer duurt voordat je aggro krijgt, en dat het niet echt het risico geheel wegneemt. Anyway, aangezien ik horde speel en geen BOS op me kan hebben, hoop ik maar dat m'n impje genoeg isquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat zou al helemaal slecht zijn in zijn geval, want hij kan zich niet inhouden. Het lukt hem altijd wel om over te nuken, zelfs zonder de Demonic Sacrifice van de Succubus. Maar ja, een groot deel van de guild is niet echt positief meer over hem, dus ik hoop dat hij nog een beetje bij kan draaien...
Omdat ik de vorige MC runs nogal eens aggro trok, heb ik gisteren mijn Dreadmist set aangedaan, en toen kon ik zonder MD Imp continu nuken zonder aggro te krijgen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik gebruik fel stamina alleen bij het grinden omdat je dan geen downtime hebt, en bij onyxia komt het ook wel van pas. Maar in BWL als we zover komen gebruik ik ook liever m'n imp.. Niet dat dat nou zo'n groot verschil maakt, aangezien ik het idee heb dat dmv BOS en imp's MD bonus het alleen langer duurt voordat je aggro krijgt, en dat het niet echt het risico geheel wegneemt. Anyway, aangezien ik horde speel en geen BOS op me kan hebben, hoop ik maar dat m'n impje genoeg is
Jah maar epic weapons wel, en ook al droppen er een hoop set items in MC die voor class only zijn droppen er in ZG en MC ook items die niet class bounded zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Kaap het volgende:
Wat een gelul, MC raids nemen altijd 4 paladins mee voor de buffs, cleansing en healing.
En een beetje raid zorgt dat er per epic item gekeken wordt naar de functies, int en spirit gaat bij ons dus zowiezo naar paladins en bij bepaalde damage wapens en plate worden vaak ook retro paladins meegenomen.
Obsidian Edged Blade gaat bij ons vaker naar paladins dan naar warriors.
Besides, tier 1 paladin set kan echt niet door een warrior gedragen worden.
Hey leuk voor je... welke guild heb je gejoined als ik vragen mag ?quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zit al in een guild Ik snap het nut er nog niet van, maar dat komt hopelijk nog.
Ik denk dat je een Shaman moet gaan spelen .quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef SwithleR het volgende:
Hmm ik wil ff kijken wat de mensen hier op fok vinden van mijn class.
Ik ben zelf dus een paladin en speel al sinds de closed beta.. Ik heb eigenlijk altijd de paladin class gekozen vanwege de omschrijving: Hybrid melee. Het idee erachter is gewoon erg goed uit te werken althans dat dacht ik toen.
Ik ben al een hele tijd lvl 60 en heb alle instances in de game een aantal keer gedaan ( behalve BWL ). Steeds vaker wordt ik geconfronteerd met opmerking als: Paladins cannot roll on epic weapons. Kan alleen op plate rollen als de warrior het niet wil, ook al zit er +int en + spirit in etc.
Nu lees je ook steeds vaker op het wow (official) forums van blizzard dat paladins steeds vaker worden weg-gelaten uit raids en als ze al mee mogen dus alleen maar healen en cleansen.. Nu heb ik met dat laatste niet zo'n heel groot probleem want ik heb dan in ieder geval nog iets te doen.
Maar goed waar ik me dus een beetje misselijk van begin te voelen is het contrast met de shaman en de toekomst plannen van blizz met de paladin. Blessing of Salvation wat een ideaal hulpmiddel is om agro beter te controleren zal naar alle waarschijnlijkheid of verwijderd of generfed worden.. volgens de officiele blizz post vanwege zeurende shamans. Als dit verwijderd word is de paladin echt zo goed als waardeloos geworden.. Daarnaast wordt naar alle waarschijnlijkheid patch 1.9 de Love patch voor paladins. De uitgelekte plannen ( american wow forums) geven aan dat de paladin niet zal veranderen en dat de talents nog meer op healing worden gericht en dat bijv: Buff durations niet zullen veranderen en dat bijv de dmg done niet zal verbeteren en dus allemaal chance on hit zal blijven.
Daarnaast willen ze "de bubble" een end talent laten worden, ook op gezeik van horde.. dus als ik het zo tot nu toe allemaal goed heb gezien/gelezen wordt de paladin een aantal grote dingen ontnomen om er vervolgens niets voor terug te krijgen
De shaman class is zoals omschreven een Caster Hybrid.. hoe kan het dan dat een shaman meer melee dmg doet dan de paladin?
Nou jah ik vraag me af of jullie nu vinden dat de paladin terecht generfd word of dat jullie toch een beetje medelijden krijgen met ze?
Ik bedoel we mogen niet eens meer op epic weapons rollen, een maat van me is uit zijn guild gekickt omdat hij zijn Raid points wilde inleveren voor een epic weapon..
Ik zelf ben dus opzoek naar een nieuwe class om tot lvl 60 te brengen.. enige suggesties?
Chaos guild geloof ik. Leuke die engelse kindjesquote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Hey leuk voor je... welke guild heb je gejoined als ik vragen mag ?
Zeg dat tegen de paladin met 5000 hp en Unstoppable Force die voor 450 per hit slaat en me afmaakte met een SoC crit van 1700 op mijn serverquote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef SwithleR het volgende:
De shaman class is zoals omschreven een Caster Hybrid.. hoe kan het dan dat een shaman meer melee dmg doet dan de paladin?
QFStupidity!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:52 schreef seto het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de paladin met 5000 hp en Unstoppable Force die voor 450 per hit slaat en me afmaakte met een SoC crit van 1700 op mijn server
Paladins zijn 1 van de beste classes die je in group PVP kan hebben, ze zijn vooral defensive terwijl Shaman meer offensive is. En die bubble, tja die is gewoon lame.
Heb zelf een 60 Shaman btw
Tuurlijk, is Excalted niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:15 schreef Nealz het volgende:
Ik hoorde van iemand, als je excalted bent in UC, je een mount kan kopen van 90g, lijkt me een beetje sterk maar ik denk ik vraag het toch hier maar even, iemand die hier mee van weet ?
Dat is wel heel erg vaag. Of hij zit echt 24/7 online...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij is dit niet normaal: Iemand uit mijn guild was precies een week geleden level 27, en ik 29, op dit moment ben ik 33 en is hij level 55 !!!!!!
Ik heb hem nog nooit offline gezien eigenlijk .quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vaag. Of hij zit echt 24/7 online...
Dank je voor je tip.. maar ik vergat 1 woord in mn post te vermelden, epicquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk, is Excalted niet eens voor nodig.
Iedere race kan een mount kopen op level 40, als je status honored of hoger is, is deze 90G.
Alleen heb je Excalted nodig als die mount bij een andere race hoort.
Zie ook http://www.wow-europe.com/en/info/basics/mounts.shtml
Nee. Dan moet je volgens mij pvp-honor op level 11 hebben (Commander / Lieutenant General). Al kan ik me vergissen, ben zelf maar level 46quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Nealz het volgende:
[..]
Dank je voor je tip.. maar ik vergat 1 woord in mn post te vermelden, epic
Epic mount voor 90g, is dat mogelijk met excalted bij UC ?
Ingemaakt door een shaman?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:47 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
QFStupidity!
Ja man, die 10seconden dat je een keer moet wegrennen zijn echt zooo imba. Gelukkig kan je naderhand gewoon Ahnken en 'm alsnog de kop in slaan. Oh dat heeft een cooldown? "Bubblen" niet dan?
Bubbels zijn er twee en hebben een cooldown van vijf minuten. Ankhen heeft er eentje van 30 en vereist een reagent.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:47 schreef Max_Dark het volgende:
Oh dat heeft een cooldown? "Bubblen" niet dan?
Dat is dus Bubble #2, ja. En "maar 10 seconden", dat is dus gewoon net zo lang als die van je normale bubble.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef Chevalric het volgende:
En dan hebben we nog Blessing of Protection die alleen tegen melee attacks helpt, en maar 10 seconden duurt.
Niks van gemerkt (en 1.8 is nog niet uit)quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef thunderbunny het volgende:
Enige mages hier die sinds 1.8 tegen ontzettend veel resists aanlopen PvP?
Ik wordt er een beetje triets van dat mn talisman - PoM - Pyroblast echt 50% vande tijd geresist wordt in Arathi Basin... (Als ie dan raak en Crit heb ik wel lol ^^)
Vind dit wel een tegenvaller eigenlijk, zo snel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Nefarian down in US
http://photobucket.com/albums/a181/vehn23/?action=view¤t=nefdown.jpg
60 minuten zelfs, zonder talents.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Bubbels zijn er twee en hebben een cooldown van vijf minuten. Ankhen heeft er eentje van 30 en vereist een reagent.
Goede vergelijking
Ik heb gehoord dat ze een exploit gebruikt hebben, weet het echter niet zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Georges het volgende:
[..]
Vind dit wel een tegenvaller eigenlijk, zo snel?
Ik dacht dat Nefarion wel wat moeilijker dan Ragnaros zou zijn en dat het zeker nog wel een maand zou duren.
Even goed een mooie prestatie natuurlijk.
ik had dus precies hetzelfde, behalve dan dat ik teveel idle was, die lui kickte me omdat ik weigerde te farmen iedere raid, ook gelijk van me verslaving afgeholpenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!
Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
blegh, het enige dat ik deed naast raiden was farmen voor repaircostsquote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had dus precies hetzelfde, behalve dan dat ik teveel idle was, die lui kickte me omdat ik weigerde te farmen iedere raid, ook gelijk van me verslaving afgeholpen
Belachelijk veel. Ik denk dat bijna 20 tot 30% van al mijn damage geresist word. En daar ben je dan firemage voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef thunderbunny het volgende:
Enige mages hier die sinds 1.8 tegen ontzettend veel resists aanlopen PvP?
Ik wordt er een beetje triets van dat mn talisman - PoM - Pyroblast echt 50% vande tijd geresist wordt in Arathi Basin... (Als ie dan raak en Crit heb ik wel lol ^^)
Je bent een firemage, dat zal het zijn. Ik heb als je een beetje pech hebt 97 fire resistance als ik tegenover je sta, dat houdt in dat ik ongeveer 25% van je spells resist (gedeeltelijk of helemaal)quote:Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef engessa het volgende:
[..]
Belachelijk veel. Ik denk dat bijna 20 tot 30% van al mijn damage geresist word. En daar ben je dan firemage voor
Ahja herkenbaar probleem, maar dan van mijn kant. Ik ben een officer in een pretty much leading guild op de server waarop we spelen. We hebben een paar weken geleden ragnaros gemold en hopen nu BWL te gaan focussen. Omdat we nogal wat problemen hebben met een ideale raid vormen op doordeweekse dagen, hebben we het normale MC-farmavondje dat we op zondag hadden verplaatst naar een doordeweekse dag, zodat we op zondag BWL kunnen gaan leren. Best frappant om dan te zien dat een aantal mensen die er op zondag altijd waren, dan ineens niet komen opdagen. Dit komt waarschijnlijk omdat BWL gewoon een klote instance is en die je niet makkelijk kunt leren als je er niet eerst een hele hoop keer op wiped.. zegmaar een bult ragnarossen achter elkaar (die overigens nu een eitje is nu er 16 debuff slots beschikbaar zijn)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!
Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
Ach, 't was gewoon bullshit weet je.quote:Op woensdag 28 september 2005 05:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ahja herkenbaar probleem, maar dan van mijn kant. Ik ben een officer in een pretty much leading guild op de server waarop we spelen. We hebben een paar weken geleden ragnaros gemold en hopen nu BWL te gaan focussen. Omdat we nogal wat problemen hebben met een ideale raid vormen op doordeweekse dagen, hebben we het normale MC-farmavondje dat we op zondag hadden verplaatst naar een doordeweekse dag, zodat we op zondag BWL kunnen gaan leren. Best frappant om dan te zien dat een aantal mensen die er op zondag altijd waren, dan ineens niet komen opdagen. Dit komt waarschijnlijk omdat BWL gewoon een klote instance is en die je niet makkelijk kunt leren als je er niet eerst een hele hoop keer op wiped.. zegmaar een bult ragnarossen achter elkaar (die overigens nu een eitje is nu er 16 debuff slots beschikbaar zijn)
Op zich wil ik die mensen niet verplichten om te komen, maar aan de andere kant, als je vooruitgang wilt boeken moet iedereen daar aan meewerken en dan kan je niet de helft van de mensen dedicated bezig laten zijn terwijl de rest van de mensen alleen meelift op de MC farming runs. Op zich heb ik het idee dat 80% van de guild wel dedicated is en echt vooruitgang wil boeken, maar die 20% rotte appels.. zie die er maar eens uit te pikken en die op fatsoenlijke grond te kicken.
Ik heb /played 66+ days op mijn main. Ik heb alles zowiezo wel gezien nu. Ik heb nog een lvl 10 warrior, een lvl 8 mage en een lvl 46 rogue, maar vrij weinig zin om die te levelen, ken alles echt wel nu. 't is voor mij tijd voor een expansion met een minstens even zo grote wereld als dat er nu is. Maar ja, dat zit er niet inquote:Op woensdag 28 september 2005 07:35 schreef McGilles het volgende:
Jezus, kan me voorstellen dat je er dan geen ene reet meer aanvind!
Zelf ben ik al een geruime tijd lvl60 maar ben nog 0x meegeweest naar MC oid (guild heeft 200+ lvl 60's) Ik doe lekker waar ik zin in heb en als ik mee wil dan doe ik dat en andersom!
Je hebt het gewoon voor jezelf verpest! Achja, wat boeit het
Ze zijn bezig met het ontwikkelen van een add-on. Als ik me niet vergis staat deze voor kerst geplanned, welke een nieuw continent zou moeten gaan bevatten. Het gaat hier om geruchten, maar you never know.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is voor mij tijd voor een expansion met een minstens even zo grote wereld als dat er nu is. Maar ja, dat zit er niet in
Wat een %$&*-guild dan. In mijn guild doet iedereen zijn ding maar iedereen helpt elkaar ook. Hele ontspannen ieder-kent-ieder-sfeer, wat in grote guilds een probleem is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe kom ik in de fokkersguild?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:41 schreef DjNivek het volgende:
[afbeelding]
HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
[...]
Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild
Tis maar net waar je als guild op wilt focusen, en dat weet je als je in zo'n guild geinvite wordt .quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat een %$&*-guild dan. In mijn guild doet iedereen zijn ding maar iedereen helpt elkaar ook. Hele ontspannen ieder-kent-ieder-sfeer, wat in grote guilds een probleem is.
Umm, niet. Nuja, je kan t wel joinen uiteraard, alleen je bent zeer waarschijnlijk dan één van de weinigen online. Alleen onze alts zitten er nog in en tja, dat zijn niet voor niets alts, die spelen we dus veel minder.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe kom ik in de fokkersguild?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
En Migwi, had je niet eerst een warning gekregen voor idlen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:02 schreef Migwi het volgende:
En ik bedoel, als je bij DE lootwhore bij uitstek zit, Recca (aka DjNivek) tja, dan weet je wel hoe laat het is
Drama en IS hebben geen exploits gebruikt. IS wilde zelfs bijna zover gaan om de video van hun hele Nefarius kill op internet te zetten maar 30 seconden nadat ze deze op filefront hadden gezegd kwam een GM met het verhaal dat ze geen exploits hadden gebruikt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef seto het volgende:
Ik heb gehoord dat ze een exploit gebruikt hebben, weet het echter niet zeker.
10 seconden immunity of EEN TWEEDE LEVEN.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Bubbels zijn er twee en hebben een cooldown van vijf minuten. Ankhen heeft er eentje van 30 en vereist een reagent.
Goede vergelijking
Die tien seconden leidt onverbiddelijk tot een Full Heal. Een Shaman die ankht, komt niet terug met maximale hit points en mana. Die Paladin bubbles lijken meer op een extra leven dan een ankhende shaman.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
10 seconden immunity of EEN TWEEDE LEVEN.
Cascade??? En Rag kan toch maar 1x per week?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
10 seconden immunity of EEN TWEEDE LEVEN.
PS:Neuh, zo vaak wordt ik niet door shammies ingemaakt. Kwam ook niet spontaan met de post, alleen een shaman die over een pally bubble gaat huilen is echt te treurig.
PPS: Inner Sanctum cascade zich de tyfus en had zelfs een dagelijkse Rag-spawn + kill.
Nou nee, dat was Inner sanctum die die video hadden geplaatstquote:Op donderdag 29 september 2005 01:07 schreef Biotje het volgende:
[..]
Drama en IS hebben geen exploits gebruikt. IS wilde zelfs bijna zover gaan om de video van hun hele Nefarius kill op internet te zetten maar 30 seconden nadat ze deze op filefront hadden gezegd kwam een GM met het verhaal dat ze geen exploits hadden gebruikt.
Ik help het je hopenquote:Vandaag zelf ook voor het eerst Nefarius geprobeerd en phase 1 is echt een regelrechte chaos. Als je denkt dat Razorgore erg is, wacht dan maar af :p maar binnen een week moet ie toch wel dood zijn denk ik zo.
Um, meestal op 't moment dat ik m'n Divine Shield activeer, is mijn health laag en mijn mana ook niet veel hoger. Maar goed, ik heb dan ook nog Divine Favor zodat ik een mooie crit heal kan doen zonder mana te verliezen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef Leshy het volgende:
[..]
Die tien seconden leidt onverbiddelijk tot een Full Heal. Een Shaman die ankht, komt niet terug met maximale hit points en mana. Die Paladin bubbles lijken meer op een extra leven dan een ankhende shaman.
Ik was ook helemaal blij met mijn Beaststalker set toen ik 'm compleet had, maar toen zag ik de items uit DM.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef Denni5 het volgende:
Yay, afgelopen vrijdag eindelijk mn Beaststalker set complete, alleen nog effe een mooie necklace, 2 elven rings en een 2e bone slicing hatchet, en mn hunter is klaar voorlopig klik
Ik zit niet in zo'n grote "je moet dit en je moet dat" guild dus MC en zulke ongein is er nog niet bij
Paladins die met shield cappen in AB zijn pas treurig.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Kwam ook niet spontaan met de post, alleen een shaman die over een pally bubble gaat huilen is echt te treurig.
quote:World of Warcraft Client Patch 1.8.0 (2005-??-??)
Disturbance at the Great Trees
Something is amiss in the Emerald Dream. Immense dragons with the shimmering emerald scales of the Green Dragonflight have been sighted guarding the portals at the Great Trees... but these once-noble creatures crawl with a new, strange menace, not the peace for which Ysera is known. Bring many allies should you dare to confront them; their powers are formidable and they will not hesitate to crush any who draw near.
The Stirring of the Silithid
The arid sands of Silithus are shifting. Something is awakening beyond the wall to the south... Aid the Druids of the Cenarion Circle as they delve into the mysteries of the desert. Seek answers behind the Twilight Hammer's presence. Discover more about the alien creatures known as the Silithid as you explore their hives. Many new endeavors await the high-level adventurer!
Hallow's End
When the decorations of Hallow's End light up Azeroth's cities, you know there's mischief afoot! Seek special vendors in Orgrimmar or Ironforge and get your hands on treats! Aid a sick orphan in a little trick-or-treating! Deathcaller Yanka, attending the Forsaken's Wickerman Festival, and Sergeant Hartman of Southshore are seeking your aid in keeping the enemy out of their holiday affairs -- are you up to the challenge?
General
Instant Attacks
The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:
Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4
As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.
The cost per point of durability to repair plate, chain, and leather items has been reduced to be equal to the cost of repairing cloth items of the same quality.
You can now repurchase up to 12 items that you have sold to a vendor. There is now a buyback tab on all merchants that you can select to repurchase the last 12 items you sold since you last logged in. When your character leaves the game, this list of items will be cleared, so if you have accidentally sold something, don’t wait to buy it back. Buy it back immediately.
Perception (Human Racial) is now usable while stealthed.
There is now a spell effect when you increase your reputation to a new level.
The loading screen upon login now displays gameplay tips.
Channeled spells that are cancelled by movement can no longer be cast while moving.
Fixed bug where the debuff Tetanus was reducing stamina by one more than it should.
Pets no longer break off attacks when their target is affected by Warlock Fear.
The "Knockout" mechanic has been renamed "Disorient" and all tooltips that referenced this mechanic should be updated.
PvP
Honor System
The percentage of players that may reach ranks 6 through 14 has been increased.
Lower-level players should advance in the Honor System more quickly than they had previously (although this change does not affect the highest ranks they can achieve).
Battlegrounds
Each Battleground has an individual turn-in quest associated with its related victory/loss condition. Upon completion of a Battleground, the winning side will be awarded three Marks of Honor while the losing side will be awarded one Mark of Honor. Three Marks of Honor may be turned in to the associated questgiver for Honor Points and faction increase. Should players complete this turn-in quest, they will find that the bonus Honor Points for completion are twice that of normal turn-in conditions (individual).
Players of levels 10 - 19 will now be able to participate in the battle for Warsong Gulch.
Alterac Valley has received an overhaul:
In order to keep teams in Alterac Valley more numerically balanced, players will now enter Alterac Valley on a one-for-one basis (i.e. if there are 30 players in the battleground for each side with 10 players in the Alliance queue and 2 players in the Horde queue, only two players from each team will be added, bringing the total to 32 per side).
The minimum number of players required to start a battle in Alterac Valley has been lowered to 20 (the maximum is still 40).
Points for completing the map and winning have been slightly decreased.
Graveyards and graveyard capture points are now at different locations. This was done to correct the negative behavior and tactics associated with graveyard captures and the subsequent player swarming factor. Graveyards should be much more meaningful now to both defense and offense.
Several terrain changes were made to fix some geometry exploits as well as to adjust for the new graveyard mechanic.
Iceblood Graveyard has been fortified.
The Frostwolf Relief Hut now has appropriate guards.
A great avalanche has closed off both the eastern and western segments of Alterac Valley. This has displaced the Syndicate, the Woodpaw Gnolls, and many of the Winterax Trolls.
Due to the avalanche, Korrak the Bloodrager and a small band of surviving Trolls have made the Snowfall Graveyard their new home. Players will find that Snowfall is now under Korrak's control and they must defeat Korrak and his Troll guards if they wish to take Snowfall.
The quests Korrak the Bloodrager (Alliance), Korrak the Everliving (Alliance), The Legend of Korrak (Horde), and The Return of Korrak (Horde) have been removed from the game. The rewards for the initial quest involving Korrak have been moved and can be acquired by completing the quest associated with winning a match in Alterac Valley. We realize that some players may have had the Korrak quest and never completed it. These players may have already completed the quest for killing the General and thus might not be able to benefit from the rewards from the previous quest line. We have opted to add an extra quest step at the end of the General kill quests to reward players that fall under such conditions.
A new item has been added as one of the reward choices for the quests Hero of the Stormpike and Hero of the Frostwolf.
NPC difficulty has been scaled down. All NPCs have had their power reduced by 15-30%.
There is now a portcullis at the end of each of the entrance tunnels inside Alterac Valley. They will rise two minutes into the battle.
The PvP Tier2 Alliance and Horde Cloth armor sets have new updated textures.
Druids
Due to significant talent changes, talent points for Druids have been refunded and can be respent. Training costs for all talent spell/ability replacements have been significantly reduced.
Hurricane - No longer a talent. Now available to all Druids at level 40. Damage and Mana cost increased on all ranks. Spell is now cast on a targeted area up to 30 yards away and affected by Nature’s Reach. Multiple Druids casting Hurricane will no longer stack the slowdown effect. Radius of effect decreased slightly.
Remove Curse - Updated tooltip to reflect that it's usable on friendly targets only.
Shapeshifting - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when shapeshifting.
Swipe - Self cooldown removed.
Tranquility - Cooldown reduced to 5 minutes. Mana cost reduced by 25%.
Cat Form - The attack power bonus from the base cat form will now calculate correctly on zoning or logging in.
Hunters
Counterattack - Now properly sets its cooldown.
Throw - Use of this ability will no longer cause a global cooldown with all other abilities.
Auto-shot is now cancelled when you die.
Added Lightning Breath pet ability for Wind Serpents. This ability instantly hits a single target for Nature damage at medium range.
Mages
Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar.
Paladins
Judgement of Light and Judgement of Wisdom will now benefit players that are immune to Holy effects (e.g. Divine Shield).
Priests
Psychic Scream - Updated tooltip to reflect that damage caused to the feared target may break the effect. Included radius in tooltip.
Devouring Plague (Undead) - Will now properly consume the Inner Focus effect when cast.
Shadowguard (Troll) - Tooltip updated to reflect actual functionality.
Elune's Grace (Night Elf) - New icon.
Rogues
Vanish - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when vanishing.
Parry - Minimum level to train this ability has been lowered to 12.
Blade Flurry - This ability will now trigger correctly off of special attacks such as Sinister Strike and Kick.
Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.
Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.
Ambush - Now uses normalized attack power.
Backstab - Now uses normalized attack power.
Riposte - Now properly sets its cooldown.
Sinister Strike - Now uses normalized attack power.
Shaman
Lightning Shield - Tooltip updated to reflect actual functionality.
Ghost Wolf - Will now correctly have its cast time reduced by Nature's Swiftness.
Warlocks
Death Coil - Cooldown reduced, mana cost increased, and now causes a short Fear effect that is not diminished.
Corruption - Duration reduced and damage per tick increased. Total damage over duration approximately identical.
Curse of Agony - Duration reduced to 24 seconds and damage per tick increased. Total damage over duration approximately identical.
Conflagrate - Conflagrate will now correctly remove Immolate rank 4 from its victim when cast.
Bane - Now reduces casting time of the Soul Fire and Hellfire spells in addition to Immolate and Shadow Bolt.
Intensity - Now reduces chance to be interrupted during cast time of Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire spells.
Pyroclasm - Now gives a chance to stun when Rain of Fire, Hellfire, and Soul Fire spells damage the target.
Soul Link - Percentage of damage split with pet has been reduced.
Ruin - Critical damage bonus reduced.
Summon Felhunter - Has a new, unique sound effect.
Improved Drain Mana - Damage caused by this talent will now cause 150% damage instead of 200% damage, which is now consistent with other damage spells.
Lesser Invisibility (Succubus) - Tooltip updated to reflect actual functionality.
Fixed a bug that would cause the Master Demonologist buff to be removed if the pet was banished.
Warriors
Concussion Blow - Will now initiate combat when used.
Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.
Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.
Mortal Strike - Now uses normalized attack power.
Overpower - Now uses normalized attack power.
Whirlwind - Now uses normalized attack power.
Warriors can immediately charge after using trinkets to remove immobilizing effects.
Camera angles when using Charge should be improved.
Items
Items which provide +hit chance will now be allowed to counteract the increased miss chance penalty of dual-wielding.
The 5-piece set bonus for the Warrior's Wrath set now works with Whirlwind and Retaliation.
The 5-piece set bonus for the Druid's Stormrage set now properly displays the reduction in casting time.
The Cenarion Druid set bonus that improves Thorns damage now properly works when Thorns is cast on other players.
Anathema, Benediction, Thunderstrike, and Shadowstrike will now remember the enchantments and durability data they possessed when they transform.
The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.
The Drape of Benediction had the statistics and effects of a Superior quality item, but was an Epic item. The item has been improved to have the proper Epic stats.
The effect of the Admiral's Hat has been changed. You can now click the Admiral's Hat to provide yourself with an aura that gives you and your nearby party members a stamina increase. Taking the hat off will remove the effect. The Headmaster's Charge item has also been changed in a similar manner.
Shard of the Flame and Shard of the Scale are now unique.
Rod of Resurgence now heals more health over time.
The Puncture Armor ability found on the Rivenspike, Bashguuder, Digmaster 5000, and Vibroblade will no longer stack with Faerie Fire.
Chromatic Gauntlets no longer has a listed Holy Resistance bonus, since there is no actual Holy Resistance.
Ring of Binding and Blade of Eternal Darkness now have appropriate minimum levels.
Demonic Rune has been changed to a Good (green) item so it will display the bind on pickup dialogue when looted.
Invulnerability will no longer protect you from a Demonic Rune.
Deviate Fish changed to appear in the Trade Goods section of the Auction House.
Jadefire Pants texture fixed.
The icon for Flash Powder has been changed.
Shredder Operating Manual pages will no longer drop for the Alliance.
Gurubashi Helm now properly hides long hair.
The Sheen of Zanza has a tooltip typo fixed.
Professions
There is now Silithid armor that can be made by leatherworkers. The recipes require Cenarion Circle faction to learn.
Additional Tailoring and Blacksmithing recipes can be found in encoded messages found on the members of the Twilight's Hammer in Silithus.
Two additional pieces of Dragonscale Leatherworking were added to the Dragonscale Leatherworking Trainer.
A Dragonscale Recipe has been added that requires killing the great Green Dragons.
The Blue, Green, and Black Dragonscale Leatherworking Armor pieces are now parts of sets and have set bonuses so they should be significantly more desirable.
Green Dragonscale Armor has slightly reduced spirit and now has a stamina component.
Ironfeather Armor set bonus has been improved.
Leatherworking item Murloc Scale Belt improved.
Leatherworking pattern for Black Whelp Tunic added to vendor in Redridge Mountains.
All Wild Leather patterns for Leatherworking are now bind on acquire.
All Wild Leather patterns for Leatherworking no longer have cash value with vendors.
Enchanter-made wands are now Good (green) quality and have had their damage increased.
The minimum level for the Artisan First Aid, Artisan Fishing, and Artisan Cooking quest lines has been lowered to 35.
Water Breathing potions will no longer be overwritten by Shaman and Warlock Water Breathing spells if the potion has a longer duration.
The Pet Healing effect of the Robe of the Void has been improved.
Expert Alchemy requires 125 skill now instead of 100 skill.
Free Action Potion text changed to clearly indicate that the potion is not retroactive. No actual change was made other than the text.
Gnomish Mind Control Cap - Is now subject to diminishing returns in the Charm category.
Blindweed has been increased in size, making it easier to see.
Quests
Added level 50 class quests for the Warrior, Shaman, Paladin, and Warlock. Trainers in the major cities will let you know where to start your quest.
A few new quests have been added in Tanaris. Head over to Steamwheedle Port to see if you can help out.
The Rin'ji's Secret quest line now has an ending and reward. If you previously finished the Rin'ji's Secret quest out of The Hinterlands, speak with Oran Snakewrithe in the Magic Quarter of the Undercity and select the Oran's Gratitude quest.
The following repeatable quests have had their levels increased to 55: Morrowgrain to Darnassus, Morrowgrain to Feathermoon Stronghold, and Morrowgrain to Thunder Bluff. The net result of this change is that level 56+ characters will notice an increased amount of reputation when turning in Morrowgrain.
The Thistlewood Axe will no longer be an available option as a quest reward for the Webwood Venom quest.
The level 30 Mage class quest rewards are now Superior (blue) quality.
Raids and Dungeons
Azuregos is now properly resistant to Frost damage.
If you are in front of Chromaggus and can hit him with spells, his breath attack will hit you.
Razorgore now has the ability to summon players to him if he cannot reach them for a time.
Fixed a bug that was causing Broodlord Lashlayer to do less damage than intended with his Mortal Strike.
Fixed a bug that would cause the debuff "Burning Adrenaline" to be able to be removed if enough other debuffs were applied to the target.
Fixed erratic taunt behavior for Ebonroc, Firemaw, and Flamegot in Blackwing Lair.
You now receive Core Leather when you skin Magmadar.
Fixed a bug that would cause High Priestess Jeklik to not be able to summon Frenzied Bloodseeker Bats.
Fixed a bug that would allow Hakkar's Corrupted Blood ability to target pets.
User Interface
To speed up game loading and reduce memory usage, several portions of the UI have been converted to add-ons. These are completely transparent to the player, but custom add-ons may need to be updated.
You can now search for random suffixes such as "of the Monkey" in the Auction House.
Items that are in your action bar and are equipped will now display a green border around them so it's easy to tell which of your action bar items are equipped and therefore usable.
The Reputation tab will now display on mouseover exactly how many reputation points you need to attain the next reputation level with that faction.
When you gain reputation, the combat log message will now display the numeric value of how much reputation you gained as well as the previous relative message.
There is now an option in the interface window to put a translucent pane behind the portraits and health/mana of other party members for easier visibility.
When you place an auction up on the Auction House, the auctions tab now displays your minimum bid and buyout price even if there are no bids on the item.
Players should no longer miss loot rolling messages when they're outside of the immediate area.
World Environment
The flight paths in Silithus have been moved from Valor's Rest to the new Cenarion Hold. Characters that previously discovered the Valor's Rest flight path will be treated as having discovered the Cenarion Hold flight path.
A neutral graveyard has been added to Silithus at Cenarion Hold. With the addition of this graveyard, characters dying in Silithus will be sent to whichever graveyard they are closer to when they die: Valor's Rest or Cenarion Hold.
Killing Twilight’s Hammer and Silithid enemies in Silithus now awards reputation increases with the Cenarion Circle. You may increase your faction to the middle of Friendly with non-elite mobs and to the middle of Honored with elites.
Flamekin Imps (Ragers, Spitters and Sprites) in the Burning Steppes now drop Elemental Fire.
A new weapon merchant who can also repair durability damage on items has moved in to Talonbranch Glade in Felwood.
The Silithus area map has been modified and its scale has changed.
Modifications were made to several areas of Azeroth so that the undiscovered areas of the map are revealed easier.
The Woodpaw Hills sub-area of Feralas now properly grants discovery experience when you enter it for the first time.
Brackenwall Village now has an arrow on the minimap that points to it when you get within range.
Sayge’s buffs at the Darkmoon Faire are now exclusive to one another.
Due to popular demand the general goods vendor in Undercity now sells Morning Glory Dew.
All graveyards that needed adjustment were changed so that a character's spirit comes into the world facing toward the Spirit Healer.
Bug Fixes
You no longer become stuck and unable to loot if you try to open clams and chests while you are a ghost.
Fixed bug where players would get stuck in the falling animation if they cast an instant-cast spell while jumping.
Fix die bug verdomme is dat die missiles niet komen stelletje prutsers!quote:Mages
Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar.
Bah! Moet je dus voortaan wel repair costs dokken voor je bow/staffquote:The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.
Weeee, ranged attack pets!quote:Added Lightning Breath pet ability for Wind Serpents. This ability instantly hits a single target for Nature damage at medium range.
IMBA!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Max_Dark het volgende:
Wooot Priest met een neie Icon!
Jaja, het wordt nog wel eens wat met priests...quote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Max_Dark het volgende:
Wooot Priest met een neie Icon!
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef Genjuro het volgende:
no seriously, zijn jullie echt allemaal zo zielig...
Welke guild/faction zit je daar en hoe is het met de balance tussen horde en alliance?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef Leshy het volgende:
Mijn guild is ook verhuisd van Shadow Moon naar Magtheridon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |