abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:13:53 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_30980486
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef thunderbunny het volgende:
Enige mages hier die sinds 1.8 tegen ontzettend veel resists aanlopen PvP?

Ik wordt er een beetje triets van dat mn talisman - PoM - Pyroblast echt 50% vande tijd geresist wordt in Arathi Basin... (Als ie dan raak en Crit heb ik wel lol ^^)
Niks van gemerkt (en 1.8 is nog niet uit)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:22:00 #152
62182 Georges
That's the shit
pi_30980693
quote:
Vind dit wel een tegenvaller eigenlijk, zo snel?
Ik dacht dat Nefarion wel wat moeilijker dan Ragnaros zou zijn en dat het zeker nog wel een maand zou duren.
Even goed een mooie prestatie natuurlijk.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:23:26 #153
69994 seto
-|||--------|||-
pi_30983815
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef Leshy het volgende:

[..]

Bubbels zijn er twee en hebben een cooldown van vijf minuten. Ankhen heeft er eentje van 30 en vereist een reagent.

Goede vergelijking
60 minuten zelfs, zonder talents.
Maar niemand neemt die.
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Georges het volgende:

[..]

Vind dit wel een tegenvaller eigenlijk, zo snel?
Ik dacht dat Nefarion wel wat moeilijker dan Ragnaros zou zijn en dat het zeker nog wel een maand zou duren.
Even goed een mooie prestatie natuurlijk.
Ik heb gehoord dat ze een exploit gebruikt hebben, weet het echter niet zeker.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_30987145
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!

Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
pi_30987734
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!

Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
ik had dus precies hetzelfde, behalve dan dat ik teveel idle was, die lui kickte me omdat ik weigerde te farmen iedere raid, ook gelijk van me verslaving afgeholpen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30987877
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik had dus precies hetzelfde, behalve dan dat ik teveel idle was, die lui kickte me omdat ik weigerde te farmen iedere raid, ook gelijk van me verslaving afgeholpen
blegh, het enige dat ik deed naast raiden was farmen voor repaircosts
Om de een of andere stomme reden had ik altijd crappy drops met farmen terwijl anderen steeds items kregen en 20silver per mob. Het leek wel een vloek
Ach ja, life's so much sweeter already
pi_30989391
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef thunderbunny het volgende:
Enige mages hier die sinds 1.8 tegen ontzettend veel resists aanlopen PvP?

Ik wordt er een beetje triets van dat mn talisman - PoM - Pyroblast echt 50% vande tijd geresist wordt in Arathi Basin... (Als ie dan raak en Crit heb ik wel lol ^^)
Belachelijk veel. Ik denk dat bijna 20 tot 30% van al mijn damage geresist word. En daar ben je dan firemage voor
  woensdag 28 september 2005 @ 04:44:25 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_30990688
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef engessa het volgende:

[..]

Belachelijk veel. Ik denk dat bijna 20 tot 30% van al mijn damage geresist word. En daar ben je dan firemage voor
Je bent een firemage, dat zal het zijn. Ik heb als je een beetje pech hebt 97 fire resistance als ik tegenover je sta, dat houdt in dat ik ongeveer 25% van je spells resist (gedeeltelijk of helemaal)

[ Bericht 14% gewijzigd door Maanvis op 28-09-2005 05:03:07 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 28 september 2005 @ 05:41:38 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_30990719
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!

Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
Ahja herkenbaar probleem, maar dan van mijn kant. Ik ben een officer in een pretty much leading guild op de server waarop we spelen. We hebben een paar weken geleden ragnaros gemold en hopen nu BWL te gaan focussen. Omdat we nogal wat problemen hebben met een ideale raid vormen op doordeweekse dagen, hebben we het normale MC-farmavondje dat we op zondag hadden verplaatst naar een doordeweekse dag, zodat we op zondag BWL kunnen gaan leren. Best frappant om dan te zien dat een aantal mensen die er op zondag altijd waren, dan ineens niet komen opdagen. Dit komt waarschijnlijk omdat BWL gewoon een klote instance is en die je niet makkelijk kunt leren als je er niet eerst een hele hoop keer op wiped.. zegmaar een bult ragnarossen achter elkaar (die overigens nu een eitje is nu er 16 debuff slots beschikbaar zijn)

Op zich wil ik die mensen niet verplichten om te komen, maar aan de andere kant, als je vooruitgang wilt boeken moet iedereen daar aan meewerken en dan kan je niet de helft van de mensen dedicated bezig laten zijn terwijl de rest van de mensen alleen meelift op de MC farming runs. Op zich heb ik het idee dat 80% van de guild wel dedicated is en echt vooruitgang wil boeken, maar die 20% rotte appels.. zie die er maar eens uit te pikken en die op fatsoenlijke grond te kicken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 28 september 2005 @ 06:01:47 #160
2347 deff
..until the reaper sings
pi_30990727
Nef down in EU to (jammer dat het niet een dagje eerder was:))
http://www.wow-inner-sanctum.org/

En over dat raiden, ik denk dat er dan toch echt fundementeel iets mis zit binnen je guild als je er zo'n instelling op na houd. Moeten raiden als je online bent?? pff het is nog altijd een spelletje hoor.
Ik zit nu sinds een week of 2 bij een nieuwe guild en daar zijn ze net lekkere vorderingen aan het maken binnen MC (yay!). De raid aanvangstijd is 20.00, dit gaat ik nooit zomaar kunnen halen (al is het alleen maar omdat rond die tijd ik mijn zoontje van 4 op bed leg en die gaat niet slapen zonder verhaaltje, leg maar eens aan zo'n knulletje uit dat hij of eerder naar bed moet of geen verhaaltje krijgt omdat papa een computerspelletje moet spelen).
20.30 is voor mij wel te doen, dus of ik mis steeds de DKP punten voor het op tijd zijn of ik mag niet mee, whatever hapens dat zie ik dan wel (ben ook pas lvl55 ).
Tuurlijk kan ik met me vrouw overlegggen dat ik op sommige dagen niet dyland naar bed breng, maar zij heeft al de hele dag de zorg voor die 2 smurfen en wil s'avonds ook wel eens rust.

time willl tell
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_30990879
Jezus, kan me voorstellen dat je er dan geen ene reet meer aanvind!

Zelf ben ik al een geruime tijd lvl60 maar ben nog 0x meegeweest naar MC oid (guild heeft 200+ lvl 60's) Ik doe lekker waar ik zin in heb en als ik mee wil dan doe ik dat en andersom!

Je hebt het gewoon voor jezelf verpest! Achja, wat boeit het
pi_30991935
Lekkere guilds idd...

Zo gaat 't plezier best snel over als je een slaaf bent. Onze guild richt zich voornamelijk op fun! Ons boeit het ook niet echt dat we een aantal keer gewiped worden. En verder doet iedereen waar hij/zij zin in heeft en we helpen elkaar veel.

En dat met die geen epics voor paladins slaat natuurlijk ook nergens op... Als een item +spir/+int heeft, heeft een warrior er natuurlijk geen kont aan: ideaal voor een pala. Maarja, mensen zijn greedy hé... of iig die heb je er tussen zitten...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_30992378
quote:
Op woensdag 28 september 2005 05:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ahja herkenbaar probleem, maar dan van mijn kant. Ik ben een officer in een pretty much leading guild op de server waarop we spelen. We hebben een paar weken geleden ragnaros gemold en hopen nu BWL te gaan focussen. Omdat we nogal wat problemen hebben met een ideale raid vormen op doordeweekse dagen, hebben we het normale MC-farmavondje dat we op zondag hadden verplaatst naar een doordeweekse dag, zodat we op zondag BWL kunnen gaan leren. Best frappant om dan te zien dat een aantal mensen die er op zondag altijd waren, dan ineens niet komen opdagen. Dit komt waarschijnlijk omdat BWL gewoon een klote instance is en die je niet makkelijk kunt leren als je er niet eerst een hele hoop keer op wiped.. zegmaar een bult ragnarossen achter elkaar (die overigens nu een eitje is nu er 16 debuff slots beschikbaar zijn)

Op zich wil ik die mensen niet verplichten om te komen, maar aan de andere kant, als je vooruitgang wilt boeken moet iedereen daar aan meewerken en dan kan je niet de helft van de mensen dedicated bezig laten zijn terwijl de rest van de mensen alleen meelift op de MC farming runs. Op zich heb ik het idee dat 80% van de guild wel dedicated is en echt vooruitgang wil boeken, maar die 20% rotte appels.. zie die er maar eens uit te pikken en die op fatsoenlijke grond te kicken.
Ach, 't was gewoon bullshit weet je.
Ik heb paar maandjes meer dan 50 uur per week gewerkt, vroeg beginnen, laat thuis. We begonnen met MC en ja, dan is 't wipe wipe wipe wipe, zelfs als we geen volle raid of wel een volle raid maar niet genoeg healers of dps hadden bij Ragnaros kwamen we er steeds om posities te leren, maar met geen enkele kans om Rag neer te halen. En ook al had ik echt slaap nodig (lichamelijk nogal uitputtend werk), ik was er toch eigenlijk bijna altijd bij. En dan praat de guild leader over geen motivatie van mijn kant. Hmm, alleen spelen om je raids te kunnen bekostigen en je slaapgebrek gestaag opbouwen is tegenwoordig al geen motivatie meer. Tja, nou, sorry dan hoor

Enne, BWL een klote instance?
Hmz, ik heb nog wel wat tactics voor je van Nightwatchers
pi_30992504
quote:
Op woensdag 28 september 2005 07:35 schreef McGilles het volgende:
Jezus, kan me voorstellen dat je er dan geen ene reet meer aanvind!

Zelf ben ik al een geruime tijd lvl60 maar ben nog 0x meegeweest naar MC oid (guild heeft 200+ lvl 60's) Ik doe lekker waar ik zin in heb en als ik mee wil dan doe ik dat en andersom!

Je hebt het gewoon voor jezelf verpest! Achja, wat boeit het
Ik heb /played 66+ days op mijn main. Ik heb alles zowiezo wel gezien nu. Ik heb nog een lvl 10 warrior, een lvl 8 mage en een lvl 46 rogue, maar vrij weinig zin om die te levelen, ken alles echt wel nu. 't is voor mij tijd voor een expansion met een minstens even zo grote wereld als dat er nu is. Maar ja, dat zit er niet in
  woensdag 28 september 2005 @ 09:59:17 #165
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_30992702
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is voor mij tijd voor een expansion met een minstens even zo grote wereld als dat er nu is. Maar ja, dat zit er niet in
Ze zijn bezig met het ontwikkelen van een add-on. Als ik me niet vergis staat deze voor kerst geplanned, welke een nieuw continent zou moeten gaan bevatten. Het gaat hier om geruchten, maar you never know.
  woensdag 28 september 2005 @ 10:00:33 #166
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_30992724
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Wat een %$&*-guild dan. In mijn guild doet iedereen zijn ding maar iedereen helpt elkaar ook. Hele ontspannen ieder-kent-ieder-sfeer, wat in grote guilds een probleem is.
pi_30993336
Ik blij dat ik een guild gevonden heb die MC wekelijks 2 keer raid, maar waar je geen enkele verplichting hebt.

Je kunt doen en laten wat je zelf wil, en inderdaad lijkt me dat normaal aangezien het een spelletje blijft wat je voor je plezier speelt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30995446
Mja, ik vond 't ook een niet erg behulpzame guild.
Ik zat er ook alleen maar in omdat het de enige guild was die nieuwe content deed op een goed niveau (lees: BWL), zat er al eerder aan te denken om eruit te stappen vanwege de sfeer.
True, ik heb me echt wel vermaakt daar en er zitten hele goede mensen bij, maar over het algemeen was het toch niet echt mijn guild.

En ik bedoel, als je bij DE lootwhore bij uitstek zit, Recca (aka DjNivek) tja, dan weet je wel hoe laat het is

Zit er trouwens aan te denken om m'n main char naar die nieuwe server te gooien en te kijken hoe het er daar voor staat. Hmz, mja, dan vind ik straks weer een guild en zit ik weer te spelen. Bad idea

[ Bericht 20% gewijzigd door Migwi op 28-09-2005 12:08:18 ]
  woensdag 28 september 2005 @ 13:33:06 #169
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_30997689
Jammer om 't te horen, Mig. Vond 't altijd erg gezellig in Fokkers Guild met je en later natuurlijk in fokkers channel. Ook jammer dat je spelplezier een beetje verziekt is door je guild.
Wij zitten met Disorder nu in een fase dat we iets meer structuur proberen aan te brengen in 't guild, omdat 't met 120 man gewoon niet haalbaar is om ongestructureerd te werken.
pi_31000571
Hoe kom ik in de fokkersguild?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 28 september 2005 @ 15:56:03 #171
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_31001504
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe kom ik in de fokkersguild?
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:41 schreef DjNivek het volgende:
[afbeelding]

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC

[...]

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild
  woensdag 28 september 2005 @ 16:02:13 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_31001663
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Wat een %$&*-guild dan. In mijn guild doet iedereen zijn ding maar iedereen helpt elkaar ook. Hele ontspannen ieder-kent-ieder-sfeer, wat in grote guilds een probleem is.
Tis maar net waar je als guild op wilt focusen, en dat weet je als je in zo'n guild geinvite wordt .
Er zijn bij mij in het guild echt een hoop mensen die speciaal IRL tijd vrijmaken om BWL/MC/Onyxia te doen, en als dat dan niet door kan gaan omdat er een stel mensen liever andere dingen ingame doen is dat best fucked up voor die 35 mensen die er wel tijd voor vrij hebben gemaakt
Maargoed, dat weten mensen ook als ze ons guild joinen dus op zich is het geen probleem.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_31002618
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe kom ik in de fokkersguild?
Umm, niet. Nuja, je kan t wel joinen uiteraard, alleen je bent zeer waarschijnlijk dan één van de weinigen online. Alleen onze alts zitten er nog in en tja, dat zijn niet voor niets alts, die spelen we dus veel minder.
pi_31004819
Ik merkte nadat ik mijn account verkocht die in een van de 6 guilds zat die richting Ragnaros ging op Dunemaul (3 zelfs al BWL)

En ik nu net op Laughing Skull als alliance ipv Horde ben begonnen dat ik stukken minder speel, puur en alleen vanwege de gezellige sfeer die ik in mijn oude guild had.
Tijd om een nieuwe guild te beginnen

En Migwi, had je niet eerst een warning gekregen voor idlen?
pi_31006656
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
En Migwi, had je niet eerst een warning gekregen voor idlen?
Nee, tuurlijk niet.
Nightwatchers heeft de pro uber Officers
pi_31012146
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:02 schreef Migwi het volgende:
En ik bedoel, als je bij DE lootwhore bij uitstek zit, Recca (aka DjNivek) tja, dan weet je wel hoe laat het is

Valt wel mee hoor, Silwyth is volledig epic, ik niet
(Wel Nemesis Boots vandaag geloot )
pi_31013562
lol, wtf, ben je nog steeds niet volledig epic?
loser!!
  donderdag 29 september 2005 @ 01:07:27 #178
24291 Biotje
Fuck me, I'm famous!
pi_31016037
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef seto het volgende:

Ik heb gehoord dat ze een exploit gebruikt hebben, weet het echter niet zeker.
Drama en IS hebben geen exploits gebruikt. IS wilde zelfs bijna zover gaan om de video van hun hele Nefarius kill op internet te zetten maar 30 seconden nadat ze deze op filefront hadden gezegd kwam een GM met het verhaal dat ze geen exploits hadden gebruikt.

Vandaag zelf ook voor het eerst Nefarius geprobeerd en phase 1 is echt een regelrechte chaos. Als je denkt dat Razorgore erg is, wacht dan maar af :p maar binnen een week moet ie toch wel dood zijn denk ik zo.
  donderdag 29 september 2005 @ 01:15:18 #179
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_31016127
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef Leshy het volgende:

[..]

Bubbels zijn er twee en hebben een cooldown van vijf minuten. Ankhen heeft er eentje van 30 en vereist een reagent.

Goede vergelijking
10 seconden immunity of EEN TWEEDE LEVEN.

PS:Neuh, zo vaak wordt ik niet door shammies ingemaakt. Kwam ook niet spontaan met de post, alleen een shaman die over een pally bubble gaat huilen is echt te treurig.

PPS: Inner Sanctum cascade zich de tyfus en had zelfs een dagelijkse Rag-spawn + kill.
  donderdag 29 september 2005 @ 01:30:50 #180
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31016319
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
10 seconden immunity of EEN TWEEDE LEVEN.
Die tien seconden leidt onverbiddelijk tot een Full Heal. Een Shaman die ankht, komt niet terug met maximale hit points en mana. Die Paladin bubbles lijken meer op een extra leven dan een ankhende shaman.
pi_31016502
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

10 seconden immunity of EEN TWEEDE LEVEN.

PS:Neuh, zo vaak wordt ik niet door shammies ingemaakt. Kwam ook niet spontaan met de post, alleen een shaman die over een pally bubble gaat huilen is echt te treurig.

PPS: Inner Sanctum cascade zich de tyfus en had zelfs een dagelijkse Rag-spawn + kill.
Cascade??? En Rag kan toch maar 1x per week?
  donderdag 29 september 2005 @ 05:37:43 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_31017662
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:07 schreef Biotje het volgende:

[..]

Drama en IS hebben geen exploits gebruikt. IS wilde zelfs bijna zover gaan om de video van hun hele Nefarius kill op internet te zetten maar 30 seconden nadat ze deze op filefront hadden gezegd kwam een GM met het verhaal dat ze geen exploits hadden gebruikt.
Nou nee, dat was Inner sanctum die die video hadden geplaatst
quote:
Vandaag zelf ook voor het eerst Nefarius geprobeerd en phase 1 is echt een regelrechte chaos. Als je denkt dat Razorgore erg is, wacht dan maar af :p maar binnen een week moet ie toch wel dood zijn denk ik zo.
Ik help het je hopen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_31019610
Yay, afgelopen vrijdag eindelijk mn Beaststalker set complete, alleen nog effe een mooie necklace, 2 elven rings en een 2e bone slicing hatchet, en mn hunter is klaar voorlopig klik

Ik zit niet in zo'n grote "je moet dit en je moet dat" guild dus MC en zulke ongein is er nog niet bij
Comfortably numb
  donderdag 29 september 2005 @ 10:06:37 #184
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_31019978
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef Leshy het volgende:

[..]

Die tien seconden leidt onverbiddelijk tot een Full Heal. Een Shaman die ankht, komt niet terug met maximale hit points en mana. Die Paladin bubbles lijken meer op een extra leven dan een ankhende shaman.
Um, meestal op 't moment dat ik m'n Divine Shield activeer, is mijn health laag en mijn mana ook niet veel hoger. Maar goed, ik heb dan ook nog Divine Favor zodat ik een mooie crit heal kan doen zonder mana te verliezen.
pi_31020881
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef Denni5 het volgende:
Yay, afgelopen vrijdag eindelijk mn Beaststalker set complete, alleen nog effe een mooie necklace, 2 elven rings en een 2e bone slicing hatchet, en mn hunter is klaar voorlopig klik

Ik zit niet in zo'n grote "je moet dit en je moet dat" guild dus MC en zulke ongein is er nog niet bij
Ik was ook helemaal blij met mijn Beaststalker set toen ik 'm compleet had, maar toen zag ik de items uit DM.
Ogre Forged Hauberk, Backwood Helmet, Warpwood Binding, Leggings of Destruction.
En weg was Beaststalker
Oh ja, Bone Slicing Hatchet, ook gehad, eentje dan, maar toenDal'Rend's set compleet.
Ook dat 2h sword (naam ff kwijt) uit DM pwns dual wielding Bone Slicing Hatchet. Of je moet er 2x de +15 agi enchant op zetten.
Enne, Tarnished Elven Ring is leuk uiteraard, maar ipv 2 kan je er beter 1 nemen en een umm, nuja die ring die van drakkisath dropt. Painweaver Band meen ik. (ik heb per ongeluk mijn Tarnished Elven Ring verkocht )
  donderdag 29 september 2005 @ 10:56:54 #186
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31021187
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Kwam ook niet spontaan met de post, alleen een shaman die over een pally bubble gaat huilen is echt te treurig.
Paladins die met shield cappen in AB zijn pas treurig.
En nee, niet alleen shamans huilen daarover.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 29 september 2005 @ 12:41:53 #187
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31024172
quote:
World of Warcraft Client Patch 1.8.0 (2005-??-??)


Disturbance at the Great Trees
Something is amiss in the Emerald Dream. Immense dragons with the shimmering emerald scales of the Green Dragonflight have been sighted guarding the portals at the Great Trees... but these once-noble creatures crawl with a new, strange menace, not the peace for which Ysera is known. Bring many allies should you dare to confront them; their powers are formidable and they will not hesitate to crush any who draw near.

The Stirring of the Silithid
The arid sands of Silithus are shifting. Something is awakening beyond the wall to the south... Aid the Druids of the Cenarion Circle as they delve into the mysteries of the desert. Seek answers behind the Twilight Hammer's presence. Discover more about the alien creatures known as the Silithid as you explore their hives. Many new endeavors await the high-level adventurer!

Hallow's End
When the decorations of Hallow's End light up Azeroth's cities, you know there's mischief afoot! Seek special vendors in Orgrimmar or Ironforge and get your hands on treats! Aid a sick orphan in a little trick-or-treating! Deathcaller Yanka, attending the Forsaken's Wickerman Festival, and Sergeant Hartman of Southshore are seeking your aid in keeping the enemy out of their holiday affairs -- are you up to the challenge?

General
Instant Attacks
The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

Two-handed weapons: 3.3

Daggers: 1.7

All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.

This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.

Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.


The cost per point of durability to repair plate, chain, and leather items has been reduced to be equal to the cost of repairing cloth items of the same quality.

You can now repurchase up to 12 items that you have sold to a vendor. There is now a buyback tab on all merchants that you can select to repurchase the last 12 items you sold since you last logged in. When your character leaves the game, this list of items will be cleared, so if you have accidentally sold something, don’t wait to buy it back. Buy it back immediately.

Perception (Human Racial) is now usable while stealthed.

There is now a spell effect when you increase your reputation to a new level.

The loading screen upon login now displays gameplay tips.

Channeled spells that are cancelled by movement can no longer be cast while moving.

Fixed bug where the debuff Tetanus was reducing stamina by one more than it should.

Pets no longer break off attacks when their target is affected by Warlock Fear.

The "Knockout" mechanic has been renamed "Disorient" and all tooltips that referenced this mechanic should be updated.

PvP
Honor System
The percentage of players that may reach ranks 6 through 14 has been increased.

Lower-level players should advance in the Honor System more quickly than they had previously (although this change does not affect the highest ranks they can achieve).

Battlegrounds
Each Battleground has an individual turn-in quest associated with its related victory/loss condition. Upon completion of a Battleground, the winning side will be awarded three Marks of Honor while the losing side will be awarded one Mark of Honor. Three Marks of Honor may be turned in to the associated questgiver for Honor Points and faction increase. Should players complete this turn-in quest, they will find that the bonus Honor Points for completion are twice that of normal turn-in conditions (individual).

Players of levels 10 - 19 will now be able to participate in the battle for Warsong Gulch.

Alterac Valley has received an overhaul:
In order to keep teams in Alterac Valley more numerically balanced, players will now enter Alterac Valley on a one-for-one basis (i.e. if there are 30 players in the battleground for each side with 10 players in the Alliance queue and 2 players in the Horde queue, only two players from each team will be added, bringing the total to 32 per side).

The minimum number of players required to start a battle in Alterac Valley has been lowered to 20 (the maximum is still 40).

Points for completing the map and winning have been slightly decreased.

Graveyards and graveyard capture points are now at different locations. This was done to correct the negative behavior and tactics associated with graveyard captures and the subsequent player swarming factor. Graveyards should be much more meaningful now to both defense and offense.

Several terrain changes were made to fix some geometry exploits as well as to adjust for the new graveyard mechanic.

Iceblood Graveyard has been fortified.

The Frostwolf Relief Hut now has appropriate guards.

A great avalanche has closed off both the eastern and western segments of Alterac Valley. This has displaced the Syndicate, the Woodpaw Gnolls, and many of the Winterax Trolls.

Due to the avalanche, Korrak the Bloodrager and a small band of surviving Trolls have made the Snowfall Graveyard their new home. Players will find that Snowfall is now under Korrak's control and they must defeat Korrak and his Troll guards if they wish to take Snowfall.

The quests Korrak the Bloodrager (Alliance), Korrak the Everliving (Alliance), The Legend of Korrak (Horde), and The Return of Korrak (Horde) have been removed from the game. The rewards for the initial quest involving Korrak have been moved and can be acquired by completing the quest associated with winning a match in Alterac Valley. We realize that some players may have had the Korrak quest and never completed it. These players may have already completed the quest for killing the General and thus might not be able to benefit from the rewards from the previous quest line. We have opted to add an extra quest step at the end of the General kill quests to reward players that fall under such conditions.

A new item has been added as one of the reward choices for the quests Hero of the Stormpike and Hero of the Frostwolf.

NPC difficulty has been scaled down. All NPCs have had their power reduced by 15-30%.

There is now a portcullis at the end of each of the entrance tunnels inside Alterac Valley. They will rise two minutes into the battle.

The PvP Tier2 Alliance and Horde Cloth armor sets have new updated textures.

Druids
Due to significant talent changes, talent points for Druids have been refunded and can be respent. Training costs for all talent spell/ability replacements have been significantly reduced.

Hurricane - No longer a talent. Now available to all Druids at level 40. Damage and Mana cost increased on all ranks. Spell is now cast on a targeted area up to 30 yards away and affected by Nature’s Reach. Multiple Druids casting Hurricane will no longer stack the slowdown effect. Radius of effect decreased slightly.

Remove Curse - Updated tooltip to reflect that it's usable on friendly targets only.

Shapeshifting - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when shapeshifting.

Swipe - Self cooldown removed.

Tranquility - Cooldown reduced to 5 minutes. Mana cost reduced by 25%.

Cat Form - The attack power bonus from the base cat form will now calculate correctly on zoning or logging in.

Hunters
Counterattack - Now properly sets its cooldown.

Throw - Use of this ability will no longer cause a global cooldown with all other abilities.

Auto-shot is now cancelled when you die.

Added Lightning Breath pet ability for Wind Serpents. This ability instantly hits a single target for Nature damage at medium range.

Mages
Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar.

Paladins
Judgement of Light and Judgement of Wisdom will now benefit players that are immune to Holy effects (e.g. Divine Shield).

Priests
Psychic Scream - Updated tooltip to reflect that damage caused to the feared target may break the effect. Included radius in tooltip.

Devouring Plague (Undead) - Will now properly consume the Inner Focus effect when cast.

Shadowguard (Troll) - Tooltip updated to reflect actual functionality.

Elune's Grace (Night Elf) - New icon.

Rogues
Vanish - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when vanishing.

Parry - Minimum level to train this ability has been lowered to 12.

Blade Flurry - This ability will now trigger correctly off of special attacks such as Sinister Strike and Kick.

Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.

Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.

Ambush - Now uses normalized attack power.

Backstab - Now uses normalized attack power.

Riposte - Now properly sets its cooldown.

Sinister Strike - Now uses normalized attack power.

Shaman
Lightning Shield - Tooltip updated to reflect actual functionality.

Ghost Wolf - Will now correctly have its cast time reduced by Nature's Swiftness.

Warlocks
Death Coil - Cooldown reduced, mana cost increased, and now causes a short Fear effect that is not diminished.

Corruption - Duration reduced and damage per tick increased. Total damage over duration approximately identical.

Curse of Agony - Duration reduced to 24 seconds and damage per tick increased. Total damage over duration approximately identical.

Conflagrate - Conflagrate will now correctly remove Immolate rank 4 from its victim when cast.

Bane - Now reduces casting time of the Soul Fire and Hellfire spells in addition to Immolate and Shadow Bolt.

Intensity - Now reduces chance to be interrupted during cast time of Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire spells.

Pyroclasm - Now gives a chance to stun when Rain of Fire, Hellfire, and Soul Fire spells damage the target.

Soul Link - Percentage of damage split with pet has been reduced.

Ruin - Critical damage bonus reduced.

Summon Felhunter - Has a new, unique sound effect.

Improved Drain Mana - Damage caused by this talent will now cause 150% damage instead of 200% damage, which is now consistent with other damage spells.

Lesser Invisibility (Succubus) - Tooltip updated to reflect actual functionality.

Fixed a bug that would cause the Master Demonologist buff to be removed if the pet was banished.

Warriors
Concussion Blow - Will now initiate combat when used.

Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.

Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.

Mortal Strike - Now uses normalized attack power.

Overpower - Now uses normalized attack power.

Whirlwind - Now uses normalized attack power.

Warriors can immediately charge after using trinkets to remove immobilizing effects.

Camera angles when using Charge should be improved.

Items
Items which provide +hit chance will now be allowed to counteract the increased miss chance penalty of dual-wielding.

The 5-piece set bonus for the Warrior's Wrath set now works with Whirlwind and Retaliation.

The 5-piece set bonus for the Druid's Stormrage set now properly displays the reduction in casting time.

The Cenarion Druid set bonus that improves Thorns damage now properly works when Thorns is cast on other players.

Anathema, Benediction, Thunderstrike, and Shadowstrike will now remember the enchantments and durability data they possessed when they transform.

The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.

The Drape of Benediction had the statistics and effects of a Superior quality item, but was an Epic item. The item has been improved to have the proper Epic stats.

The effect of the Admiral's Hat has been changed. You can now click the Admiral's Hat to provide yourself with an aura that gives you and your nearby party members a stamina increase. Taking the hat off will remove the effect. The Headmaster's Charge item has also been changed in a similar manner.

Shard of the Flame and Shard of the Scale are now unique.

Rod of Resurgence now heals more health over time.

The Puncture Armor ability found on the Rivenspike, Bashguuder, Digmaster 5000, and Vibroblade will no longer stack with Faerie Fire.

Chromatic Gauntlets no longer has a listed Holy Resistance bonus, since there is no actual Holy Resistance.

Ring of Binding and Blade of Eternal Darkness now have appropriate minimum levels.

Demonic Rune has been changed to a Good (green) item so it will display the bind on pickup dialogue when looted.

Invulnerability will no longer protect you from a Demonic Rune.

Deviate Fish changed to appear in the Trade Goods section of the Auction House.

Jadefire Pants texture fixed.

The icon for Flash Powder has been changed.

Shredder Operating Manual pages will no longer drop for the Alliance.

Gurubashi Helm now properly hides long hair.

The Sheen of Zanza has a tooltip typo fixed.

Professions
There is now Silithid armor that can be made by leatherworkers. The recipes require Cenarion Circle faction to learn.

Additional Tailoring and Blacksmithing recipes can be found in encoded messages found on the members of the Twilight's Hammer in Silithus.

Two additional pieces of Dragonscale Leatherworking were added to the Dragonscale Leatherworking Trainer.

A Dragonscale Recipe has been added that requires killing the great Green Dragons.

The Blue, Green, and Black Dragonscale Leatherworking Armor pieces are now parts of sets and have set bonuses so they should be significantly more desirable.

Green Dragonscale Armor has slightly reduced spirit and now has a stamina component.

Ironfeather Armor set bonus has been improved.

Leatherworking item Murloc Scale Belt improved.

Leatherworking pattern for Black Whelp Tunic added to vendor in Redridge Mountains.

All Wild Leather patterns for Leatherworking are now bind on acquire.

All Wild Leather patterns for Leatherworking no longer have cash value with vendors.

Enchanter-made wands are now Good (green) quality and have had their damage increased.

The minimum level for the Artisan First Aid, Artisan Fishing, and Artisan Cooking quest lines has been lowered to 35.

Water Breathing potions will no longer be overwritten by Shaman and Warlock Water Breathing spells if the potion has a longer duration.

The Pet Healing effect of the Robe of the Void has been improved.

Expert Alchemy requires 125 skill now instead of 100 skill.

Free Action Potion text changed to clearly indicate that the potion is not retroactive. No actual change was made other than the text.

Gnomish Mind Control Cap - Is now subject to diminishing returns in the Charm category.

Blindweed has been increased in size, making it easier to see.

Quests
Added level 50 class quests for the Warrior, Shaman, Paladin, and Warlock. Trainers in the major cities will let you know where to start your quest.

A few new quests have been added in Tanaris. Head over to Steamwheedle Port to see if you can help out.

The Rin'ji's Secret quest line now has an ending and reward. If you previously finished the Rin'ji's Secret quest out of The Hinterlands, speak with Oran Snakewrithe in the Magic Quarter of the Undercity and select the Oran's Gratitude quest.

The following repeatable quests have had their levels increased to 55: Morrowgrain to Darnassus, Morrowgrain to Feathermoon Stronghold, and Morrowgrain to Thunder Bluff. The net result of this change is that level 56+ characters will notice an increased amount of reputation when turning in Morrowgrain.

The Thistlewood Axe will no longer be an available option as a quest reward for the Webwood Venom quest.

The level 30 Mage class quest rewards are now Superior (blue) quality.

Raids and Dungeons
Azuregos is now properly resistant to Frost damage.

If you are in front of Chromaggus and can hit him with spells, his breath attack will hit you.

Razorgore now has the ability to summon players to him if he cannot reach them for a time.

Fixed a bug that was causing Broodlord Lashlayer to do less damage than intended with his Mortal Strike.

Fixed a bug that would cause the debuff "Burning Adrenaline" to be able to be removed if enough other debuffs were applied to the target.

Fixed erratic taunt behavior for Ebonroc, Firemaw, and Flamegot in Blackwing Lair.

You now receive Core Leather when you skin Magmadar.

Fixed a bug that would cause High Priestess Jeklik to not be able to summon Frenzied Bloodseeker Bats.

Fixed a bug that would allow Hakkar's Corrupted Blood ability to target pets.

User Interface
To speed up game loading and reduce memory usage, several portions of the UI have been converted to add-ons. These are completely transparent to the player, but custom add-ons may need to be updated.

You can now search for random suffixes such as "of the Monkey" in the Auction House.

Items that are in your action bar and are equipped will now display a green border around them so it's easy to tell which of your action bar items are equipped and therefore usable.

The Reputation tab will now display on mouseover exactly how many reputation points you need to attain the next reputation level with that faction.

When you gain reputation, the combat log message will now display the numeric value of how much reputation you gained as well as the previous relative message.

There is now an option in the interface window to put a translucent pane behind the portraits and health/mana of other party members for easier visibility.

When you place an auction up on the Auction House, the auctions tab now displays your minimum bid and buyout price even if there are no bids on the item.

Players should no longer miss loot rolling messages when they're outside of the immediate area.

World Environment
The flight paths in Silithus have been moved from Valor's Rest to the new Cenarion Hold. Characters that previously discovered the Valor's Rest flight path will be treated as having discovered the Cenarion Hold flight path.

A neutral graveyard has been added to Silithus at Cenarion Hold. With the addition of this graveyard, characters dying in Silithus will be sent to whichever graveyard they are closer to when they die: Valor's Rest or Cenarion Hold.

Killing Twilight’s Hammer and Silithid enemies in Silithus now awards reputation increases with the Cenarion Circle. You may increase your faction to the middle of Friendly with non-elite mobs and to the middle of Honored with elites.

Flamekin Imps (Ragers, Spitters and Sprites) in the Burning Steppes now drop Elemental Fire.

A new weapon merchant who can also repair durability damage on items has moved in to Talonbranch Glade in Felwood.

The Silithus area map has been modified and its scale has changed.

Modifications were made to several areas of Azeroth so that the undiscovered areas of the map are revealed easier.

The Woodpaw Hills sub-area of Feralas now properly grants discovery experience when you enter it for the first time.

Brackenwall Village now has an arrow on the minimap that points to it when you get within range.

Sayge’s buffs at the Darkmoon Faire are now exclusive to one another.

Due to popular demand the general goods vendor in Undercity now sells Morning Glory Dew.

All graveyards that needed adjustment were changed so that a character's spirit comes into the world facing toward the Spirit Healer.

Bug Fixes
You no longer become stuck and unable to loot if you try to open clams and chests while you are a ghost.

Fixed bug where players would get stuck in the falling animation if they cast an instant-cast spell while jumping.
pi_31024335
quote:
Mages
Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of range" indicator on the action bar.
Fix die bug verdomme is dat die missiles niet komen stelletje prutsers!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31024399
lol, ik heb m'n main naar de nieuwe server gegooid.
om te kijken hoe het daar was.
lol lol!
tip: maak nooit beslissingen als je niet helemaal wakker bent.
Sta ik daar met mijn epic lvl 60 hunter op een server met...nuja..niemand

EDIT:
quote:
The ability to transform Rhok'delar and Lok'delar has been removed, but you can talk to Vartrus the Ancient to receive the item you currently don't possess.
Bah! Moet je dus voortaan wel repair costs dokken voor je bow/staff
quote:
Added Lightning Breath pet ability for Wind Serpents. This ability instantly hits a single target for Nature damage at medium range.
Weeee, ranged attack pets!
Niet dat ik er 1 wil, maar 't is toch cool

Valt me wel tegen dat ze maar 1 pet ability hebben deze patch. Waar blijft Backhand voor apes en bash voor bears?

[ Bericht 61% gewijzigd door Migwi op 29-09-2005 12:58:22 ]
pi_31024467
ik ga ook verhuizen van shattered hand zodra het kan.
shattered hand is de onofficieele zweedse server
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 29 september 2005 @ 13:36:29 #191
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31025523
Mijn guild is ook verhuisd van Shadow Moon naar Magtheridon
  donderdag 29 september 2005 @ 15:23:37 #192
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_31028297
Wooot Priest met een neie Icon!
pi_31028386
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Max_Dark het volgende:
Wooot Priest met een neie Icon!
IMBA!
pi_31030232
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Max_Dark het volgende:
Wooot Priest met een neie Icon!
Jaja, het wordt nog wel eens wat met priests...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_31030916
Verrassend, Warlocks generfed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:06:31 #196
62182 Georges
That's the shit
pi_31031310
En net als je dacht dat het nog niet gekker kon:

http://www.thottbot.com/?i=51920

Nefarion dropt deze.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_31031365
Ze zijn de nieuwe mages icon's vergeten .
Overigens dacht ik dat wij enkele veranderingen in de mage tree kregen deze patch, dus niet .
pi_31032694
no seriously, zijn jullie echt allemaal zo zielig...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  donderdag 29 september 2005 @ 18:36:12 #199
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31033734
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef Genjuro het volgende:
no seriously, zijn jullie echt allemaal zo zielig...

Migwi binnenkort niet meer trouwens.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 29 september 2005 @ 18:58:37 #200
24291 Biotje
Fuck me, I'm famous!
pi_31034345
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef Leshy het volgende:
Mijn guild is ook verhuisd van Shadow Moon naar Magtheridon
Welke guild/faction zit je daar en hoe is het met de balance tussen horde en alliance?
Wij gaan vannacht met hele guild verhuizen waarschijnlijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')