Lagspikes zijn er nog steeds enorm vaak hoor, beetje mosterd na de maaltijd wat Blizz gedaan heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef Leshy het volgende:
Precies. Beter 15.000 man tegelijk op een onspeelbare server, dan 12.000 op een speelbare!
het irritantste vind ik nog de volledig nieuwe spelers die een high pop server pakken omdat ze gehoord hebben dat het daar cool is maar voorderest niemand kennen daar, die moeten ze een schop verkopen naar een andere serverquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:35 schreef Slomy het volgende:
Ik word gewoon moe van die wachttijden. Blizzard had de realms die vol waren al lang geleden dicht moeten gooien. Het is toch niet normaal dat je eerst een uur moet wachten voordat je kan gaan spelen. Meestal heb ik er dan al geen zin meer in en sluit ik het spel af.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het irritantste vind ik nog de volledig nieuwe spelers die een high pop server pakken omdat ze gehoord hebben dat het daar cool is maar voorderest niemand kennen daar, die moeten ze een schop verkopen naar een andere server
Aah, nu kan je mooi achter mij aan rijden en dispells spammequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef R_o_N het volgende:
Jiehoo eindelijk level 40 geworden en op jacht gegaan naar me mount, ik heb een mooie Black Stallion bemachtigd voor me priest
[[url=http://img325.imageshack.us/img325/8370/mount3gr.th.png]afbeelding][/URL]
Nu op naar de 50
heb je nog geen epic mount dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Bacow het volgende:
[..]
Aah, nu kan je mooi achter mij aan rijden en dispells spamme.
Dat heet maintenancequote:Op woensdag 21 september 2005 07:41 schreef cizzztm32 het volgende:
Heerlijk, lekker nog even een uurtje door de highlands rennen zo 's ochtends vroeg........Blizzard vind van niet en alles ligt plat.
hoe krijg je zoveel dmg voor elkaar met een imp? wat voor build heb je?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef DjNivek het volgende:
*joins the ranks of useless trinkets met z'n [The Black Book]*
Nou ja, useless... Het is best lollig eigenlijk. M'n imp kan een rogue/mage binnen 15 seconden neermaaien als deze hem niet aanvalt. Hij heeft dan 200-250 dps zonder crits. Crits lopen op tot 350 damage
Da's iedere week, is altijd tevoren aangekondigd en staat zelfs in je loginscherm.quote:Op woensdag 21 september 2005 07:41 schreef cizzztm32 het volgende:
Heerlijk, lekker nog even een uurtje door de highlands rennen zo 's ochtends vroeg........Blizzard vind van niet en alles ligt plat.
Als je de Improved Firebolt hebt, is je Imp al een machine gun geworden. 1 firebolt per seconde. Deze firebolt doet zonder Improved Imp al ongeveer 100-125 damage. Maar als ik m'n trinket (The Black Book) gebruik, dan wordt de damage en armor van een warlock pet verdubbelt. M'n Imp heeft hierdoor 2,3k armor, en z'n damage ligt dan tussen de 200-250 per firebolt (die per seconde afgevuurt wordt), als ze niet critten.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef Miiso het volgende:
[..]
hoe krijg je zoveel dmg voor elkaar met een imp? wat voor build heb je?
Het is een trinket die in Blackwing Lair dropt.quote:The Black Book
Binds when picked up
Unique
Trinket
Classes: Warlock
Requires Level 60
Use: Empowers your pet, increasing pet damage by 100% and increasing pet armor by 100% for 30 sec. This spell will only affect an Imp, Succubus, Voidwalker, or Felhunter.
Cooldown: 5 min
Gebruik titan bar en wat bij behorende plug-ins, feed-o-matic om mijn pet te voeden, Ghosty-mod om mijn interface aan te passen, en verder auctioneer, bankitems, en nog wat meer dat ik nu vergeet. En het bevalt goed. Alleen als er een nieuwe patch is, was ik wel een dag bezig om alles uptodate te krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Fratz het volgende:
gebruik er iemand ook addons? en welke? en bevallen ze?
ik heb er zelf namelijk een paar op het oog en ben benieuwd wat gebruikers van die addons er van vinden.
aha, interessant! ik ga meteen ff kijken hoe het werkt enzo!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Gebruik titan bar en wat bij behorende plug-ins, feed-o-matic om mijn pet te voeden, Ghosty-mod om mijn interface aan te passen, en verder auctioneer, bankitems, en nog wat meer dat ik nu vergeet. En het bevalt goed. Alleen als er een nieuwe patch is, was ik wel een dag bezig om alles uptodate te krijgen.
rogues zijn er al zat, neem dan een magequote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef McGilles het volgende:
Mijn tip:
Neem zeker geen druid
Aanrader: Rogue, maar dat is persoonlijk
Mage is imo leuker dan rogue en meer nodig waardoor het op lvl 60 leuker isquote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef Rahl het volgende:
Het gaat erom wat leuk is, niet wat nodig is.
Ja dat zal best, maar het klonk even alsof je dat uit het oog verloren wasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mage is imo leuker dan rogue en meer nodig waardoor het op lvl 60 leuker is
Je kan beter zelf iets kiezen, het is namelijk heel verschillend wat iemand wilt.. zo vind de 1 het uiterlijk van ze character heel belangrijk en de ander maakt dat niks uit maar wilt gewoon zoveel mogelijk damage doen... de 1 wilt alleen questen terwijl de ander liever een character wilt die goed in groepjes passen en dergelijke.. snuffel gewoon wat rond op diverse webpagina's dan kom je er wel uit...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Welk ras raden jullie een beginnende speler aan?Of nog tips voor als ik ga beginnen?
Thanks, ik kies die denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Je kan beter zelf iets kiezen, het is namelijk heel verschillend wat iemand wilt.. zo vind de 1 het uiterlijk van ze character heel belangrijk en de ander maakt dat niks uit maar wilt gewoon zoveel mogelijk damage doen... de 1 wilt alleen questen terwijl de ander liever een character wilt die goed in groepjes passen en dergelijke.. snuffel gewoon wat rond op diverse webpagina's dan kom je er wel uit...
enne die tauren Shaman zal het vast goed doen...
Iedere gamestore sowieso volgens mij, en bij deFree Record Shop.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar kan je die gamecards btw kopen? Heb er 1 snel nodig, dus zoek een winkel.
Ah thanksquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Iedere gamestore sowieso volgens mij, en bij deFree Record Shop.
Doe ik daarna wel, als ik dat nu doe moet ik te lang wachten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef R_o_N het volgende:
Je kan ze daarna ook makkelijk online bestellen via Bol.com
haha, ben je nou al hooked?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Doe ik daarna wel, als ik dat nu doe moet ik te lang wachten.
Ik heb nog niet eens gespeeld en door alle filmpjes, teksten over de rassen en jullie blije reacties ben ik al verslaafdquote:
wilquote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef R_o_N het volgende:
wat iemand wilt [...] de ander wilt [...] de 1 wilt
ik had precies hetzelfde! weet je al wat voor ras enzo je gaat nemen? en op welke server ga je spelen?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gespeeld en door alle filmpjes, teksten over de rassen en jullie blije reacties ben ik al verslaafd
BWL loot ?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:
Ring of Spellpower is wel nice, maar ik ga eerst voor Band of Dark Dominion
Een Warlock Ring of Spellpower met stats
Ik zit te twijfelen tussen de orcs of taurenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:30 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde! weet je al wat voor ras enzo je gaat nemen? en op welke server ga je spelen?
Yep, dropt van de trashmobs daar (voor zover die er zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BWL loot ?
Daar kom ik de komende maanden echt nog niet, dus die ring of spellpower is voorlopig wel even genoeg
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=7014quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
Iemand iets meegekregen van een plaag in WoW? Ik las een nieuwsberichtje: http://www.webwereld.nl/articles/37405 maar zelf nooit iets van meegekregen...
nou je hebt drie verschillende soorten servers, PvP, PvE en RP servers. Hangt er een beetje vanaf wat je leuk vindt denk ik. en het is wel handig om te kijken hoe crowded een server is!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de orcs of taurenVerder heb ik nog geen verstand van servers, is er nog iets waar ik op moet letten als ik naar servers kijk?
naast dat PvP, PvE geval van hierboven, 1 tip : kies GEEN full serverquote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de orcs of taurenVerder heb ik nog geen verstand van servers, is er nog iets waar ik op moet letten als ik naar servers kijk?
hehehe, dat zei ik ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
naast dat PvP, PvE geval van hierboven, 1 tip : kies GEEN full server
PvP = Player vs Player (dus je kan altijd door de andere partij aangevallen worden)quote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, dat ik geen full server moet kiezen klinkt logisch...alleen wat is het verschil tussen PvP, PvE en RP servers?
Staat uitgelegd op: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/realmtypes.htmlquote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, dat ik geen full server moet kiezen klinkt logisch...alleen wat is het verschil tussen PvP, PvE en RP servers?
fuck ik ben een nerd!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
PvP = Player vs Player (dus je kan altijd door de andere partij aangevallen worden)
PvE = Player vs Environment (kan je niet aangevallen worden door de andere partij , alleen als je dat zelf wil of in Battlegrounds)
RP = RolePlaying (voor nerds die denken dat ze in Lord of the rings terecht zijn gekomn dus ook zo gaan praaten etc etc)
Zie ook mijn post, 13 posts naar bovenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoorde vandaag iets over een virtuele ziekte die is uitgebroken in WoW en waar Blizzard geen vat op lijkt te hebben?![]()
bron : US Boardsquote:I've been working closely with several of the designers over the last several weeks discussing a variety of the subjects and relaying much of the feedback appearing on our discussion boards. Primarily, our meetings have focused on each of the nine classes. In short, I wanted to take a moment and share with each of you - "The Warlocks", the information specifically discussed pertaining to your class. I sincerely hope you enjoy both the read and information presented!
We realize that some of you have expressed dissatisfaction with the soul shard system, and have even gone so far to request its complete removal. It should be noted that we are pleased with the system overall, however, are in the process of taking a very close look at each spell and ability requiring a shard to ensure that it's one which merits such a cost. Another thing that may aid the Warlock in this area is a system we're investigating which is designed to provide the Warlock with a replacement shard should the little demon become lost due to lag or any otherwise unintended circumstance.
While it doesn't necessarily address the soul shard "farming" issue, the upcoming Soul Shard bag should assist with the management factor, and allow for better item organization.
Moving on to more specific information, in patch version 1.8 (next patch) some changes have been made which should serve the Warlock well in the ways of additional defense, as the topic of Warlock defense/escape utility has been hot for a while now.
Death Coil - The cooldown on this spell has been reduced to two minutes and there will now be a short duration (3 sec), non-diminishing fear effect applied to the target. The mana cost has been increased so the spell is less efficient for purposes of DPS.
Pyroclasm – Now gives a chance to stun when Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire hit the target.
Concerning Damage over Time Spells (DoTs), in patch 1.8 we’ve lowered the duration of Corruption and Curse of Agony, increasing the damage per tick. Rest assured that the total damage over the entire duration is identical. Once this change is in effect, players should notice an increase to the frequency at which these DoTs apply their maximum potential for damage, especially in PvP encounters which often end quickly.
Two other improvements you can expect with the next patch include the talent Bane, which will now reduce the casting time of Soul Fire and Immolation spells in addition to Shadow Bolt. The second improvement affects Intensity, which will now reduce the chance to be interrupted while casting Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire spells.
End Game Warlock pets have been the center for concern and players should be pleased to know that both the DoomGuard and Infernal are slated to see improvements upon the release of patch 1.9. These End-game pets were originally designed to defeat two even con mobs at 60, however, overall creature power has increased, and therefore we recognize the need to ensure the power of these pets remain on par with our original design philosophy. Internally, they've already been given a very noticeable boost, and are now being tested by our Quality Assurance Department.
It should be noted that with the next patch we've also slightly reduced the critical damage bonus of Ruin. This change is very small and shouldn't impact overall Warlock DPS to a noticeable degree. While I realize that this change will not be seen as an improvement, I did feel it important to be fair and inform you the moment I became aware.
Als deze (itt de vorige "patchnotes") echt zijn ben ik zeer tevreden... Zie die deathcoil buffquote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
1.8 buffs voor Warlocks !!!
[..]
bron : US Boards
Ometh is beter jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef Chevalric het volgende:
Gooi Cosmos eraf, 't is bagger en waarschijnlijk de oorzaak van je disconnects.
Volgens mij heb jij een lekkere critkans als ik dat zo bekijk... mischien moet ik dan ook me hunter maar weer eens tot leven roepenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Weer eens een post van mij. Ik heb afgelopen vrijdag mn hunter epic quest gekregen, en binnen 24 uur lagen de demons neer. Ik ben al bezig met een hunter pvp movie die zo snel mogelijk uitkomt...
Dit is mn profile atm: http://wow.allakhazam.com/profile.html?309423
Ze waren gepost door een 'Blue' (Eyonix), dus ik neem aan dat ze waar zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 17:57 schreef rawdemin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Als deze (itt de vorige "patchnotes") echt zijn ben ik zeer tevreden... Zie die deathcoil buff![]()
Bliz FTW !!!!111etc...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:52 schreef QuietGuy het volgende:
ik geef je zo ff een linkje...
-edit-
shit, normaal slaat hij ze op in D:\games\World of Warcraft, maar dit keer niet...
Dit bestand is aangepast in de /data/-dir: patch-2.MPQquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:50 schreef Koentje3 het volgende:wat nu weer.. eindeljik had ik hem gister avond aan de gang gekregen .. Hebben ze een of andere nieuwe patch geinstalleerd.. Nu open ik wow, autenticating, crash
..
Heeft er iemand een directe link voor 1.7.1, of kan mij helpen om aan de blizzard downloader te komen, want als ik BNetupdater doe, dan zecht hij: there is no patch file to apply...
1. staat in OPquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef DuckyV het volgende:
Hay![]()
Ik zit er over te denken om WOW te spelen. Het spel ziet er echt ontzettend mooi uit.
Ben een Handheld-Gamer, maar dat spel lijkt me zo vet. Maar even wat vraagjes:
1. Hoe duur is het?
2. Kan ik het spel zelf "Downloaden" en dan voor de rest van die dagen kaartjes kopen?
3. Hoe begint het spel dan?
4. Als ik een beetje "goed" wil worden, hoe lang ben ik dan elke dag bezig?
5. Het spel is volgens mij al een tijdje uit. Raden jullie mij aan om te wachten tot de volgende Online RPG die keigoed is?
Vooral ook die "Ziekte" die nu ook is, komop geef het toe, dat is supervette shizzle.
Kmoet ook 35 uur naar school in de week en dan ook nog werken. Tis WOW of een draadloze Router voor mn PSP.
Vast bedankt Fokkers!
Thanksquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
1. staat in OP
2. DL kan wel maar kost veel heel veel tijd, installen is makkelijker
3. je maakt een account aan, logt in kiest nieuw char. Dan welk ras en class en je start bij je startpunt volgen de eerste missies van zelf
4. Ik denk dat je zo'n 300 uur nodig hebt wil je lvl 60 worden
5. nee
5.
Eerst zei ik tegen mijzelf "Ik ga niet elke maand betalen voor een game"quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Thanks
Andere reacties zijn nog welkom.
wat dacht je van deze: http://wow.allakhazam.com/profile.html?38322quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef Sjo3rdZ het volgende:
als je paar coole profiles van hunters wilt zien :
http://wow.allakhazam.com/profile.html?132735
http://wow.allakhazam.com/profile.html?66635
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
wat dacht je van deze: http://wow.allakhazam.com/profile.html?38322
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |