quote:Ik hoop dat iemand een oplossing weet en anders mag dit een verzameltopic worden voor alle problemen met Microsoft.
Je vraagt niet om antwoord, je vraagt om bevestiging. Een bevestiging dat MS idd zo kut is als jij vind, en dat al die problemen die jij met MS hebt iedereen heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef DaveM het volgende:
Slarioux, kun je even uitleg geven?
MSN space??
Ik geef een duidelijke probleemomschrijving (programma's die niet starten enz.) en vraag om antwoord. En ja, aangezien het de zoveelste keer is dat MS programma's me in de steek laten (en ik vast niet de enige zal zijn) heb ik MS in de titel gezet.
Jullie worden toch niet gesponsord door MS ofzo?
Genoeg mensen die buiten hun schuld uren tijd/werk kwijt zijn dankzij bugs in MS software.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je vraagt niet om antwoord, je vraagt om bevestiging. Een bevestiging dat MS idd zo kut is als jij vind, en dat al die problemen die jij met MS hebt iedereen heeft.
Het is enkel een inleiding, niet meer.quote:Je begint je topic met "Wat een klotebedrijf is dat toch." en je vind het gek dat ik het bashen vind?
Hoor je mij zeggen dat alles van MS bagger is, ze hebben best aardige programma's, alleen blijken die anno 2005 nog steeds vol met bugs en lekken te zitten...quote:Waren we maar gesponsord door MS, die Visual Studio serie vind ik zo gek nog niet, maar die is zo duur .
Hier heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef Jump het volgende:
Nee, we worden niet door MS gesponserd. Maar zoals je het uitlegd is het vragen om 'Ik kots op m$' reacties. Zeker in deze zin:
[..]
Als je nou gewoon gelijk zonder die opmerking was begonnen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef DaveM het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in.
Leuker was geweest als dus enkel die laatste opmerking uit de OP was weggemod.
Maar goed, wie ben ik om hierover te mogen zeuren op een forum dat niet van mij is...
Het resulteert altijd in een flame topic, dat zag je al aankomen, de Apple reacties.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:23 schreef DaveM het volgende:
[..]
Genoeg mensen die buiten hun schuld uren tijd/werk kwijt zijn dankzij bugs in MS software.
Dat jij een verzameling van al die ervaringen in 1 topic niet nuttig vindt, ok so be it.
Maar had dan gewoon die laatste opmerking weggemod (dat het een verzameltopic mag worden), dan is er geen enkel verschil met willekeurige andere topics die een probleem aankaarten en waar misschien mensen op reageren die een oplossing weten.
Dat ligt idd aan jou.quote:[..]
Het is enkel een inleiding, niet meer.
Ik zou je nog kunnen volgen als er verder geen concreet probleem werd aangekaart in de OP met duidelijke uitleg waarom ik de schuld bij MS leg...
Het lijkt alsof al te negatieve topics over MS gesloten worden, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Aangezien diezelfde programma's anno 2005 ook vol met nieuwe features en mogelijkheden zitten, vind ik het ontstaan van bugs niet zo gek.quote:Hoor je mij zeggen dat alles van MS bagger is, ze hebben best aardige programma's, alleen blijken die anno 2005 nog steeds vol met bugs en lekken te zitten...
maar het is zo'n simpel vraagje, nauwelijks een topic waard.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef Jump het volgende:
Er was ooit een centraal topic daarover met paar posts in. Dus laten we het op nee houden
Een topic sluiten omdat het mogelijk kan uitlopen op een bashtopic, dan kun je wel aan de gang blijven want er zijn zat mensen die een software of hardware probleem aan de kaak stellen en daarbij duidelijk hun ongenoegen laten blijken over het bedrijf in kwestie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het resulteert altijd in een flame topic, dat zag je al aankomen, de Apple reacties.
Een besturingssysteem dat al zeker 15 jaar in ontwikkeling is hoort zo onderhand probleemloos te draaien en zo niet dan hebben betalende gebruikers zoals ik het volste recht om ontevreden te zijn over zo'n leverancier. Ok dit is een discussie die niet hier thuishoort maar wilde het toch even kwijt.quote:Aangezien diezelfde programma's anno 2005 ook vol met nieuwe features en mogelijkheden zitten, vind ik het ontstaan van bugs niet zo gek.
Potentiele bash-topics gaan altijd op slot. Juist als ze over Microsoft gaan, want dan ontketen je binnen notime de Microsoft versus Apple versus Linux rellen en daar is geen modden tegen te beginnen. En een topic waarin een user een probleem heeft met hard- of software en daar gelijk over klaagt gaat normaal niet dicht nee, maar ik schaar jouw topic niet in die categorie, om voorgenoemde redenen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef DaveM het volgende:
[..]
Een topic sluiten omdat het mogelijk kan uitlopen op een bashtopic, dan kun je wel aan de gang blijven want er zijn zat mensen die een software of hardware probleem aan de kaak stellen en daarbij duidelijk hun ongenoegen laten blijken over het bedrijf in kwestie.
Zoiets gebeurt zelden in DIG, het is zelden nodig. En in dit geval was ik het niet van plan. Je weet namelijk dondersgoed wat je deed toen je het topic opende, en dan ga ik er niet naast zitten van "edit dat maar even wegquote:Normaal krijgt de TS dan de gelegenheid om de openingspost aan te passen, wordt de TT gewijzigd en/of deelt de mod waarschuwingen uit.
Zoals ik al zei, het heeft met MS te maken, maar niet op de manier waarop jij denkt. Je mag namelijk best een probleem/klacht hebben over MS, maar niet op de manier waarop jij dat tentoonstelde. Sowieso gaat een centraal problemen / klachten topic over MS niet werken, dit is DIG en niet KLB.quote:Nu opent DaveM een topic over Microsoft en wordt het in no time definitief gesloten, erg moeilijk om dan niet te denken dat het te maken heeft met het onderwerp MS of misschien zelfs met mij persoonlijk (vanwege andere posts van mij die misschien niet goed zijn gevallen).
Als ik jouw verhaal samenvat wordt er neutraal gemod en is er totaal geen sprake van dat een bedrijf als MS uit de wind wordt gehouden door het team van DIG.quote:Op woensdag 30 november 2005 07:18 schreef Slarioux het volgende:
[uitleg]
Omdat dat topic nog niet vol is misschien?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[Fok!strip] De Aftrap.
Waarom is die nog open?
Ik richtte me tot mensen die mogelijkheden hebben iets aan die situatie te veranderenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Omdat dat topic nog niet vol is misschien?
omdat er geen update meer komt?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Jump het volgende:
Ik zie geen reden om te sluiten?
Eens zien wat ik kan doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Pats hier met je 3D creaties - Deel II
Kan die naar DIG verplaatst worden? Of een ander subforum waar hij wel past, nu DSG dicht is?
Er wordt een beetje gebabbeld over Linux en wat code uitgewisseld. Verder niks. Het gaat gewoon nergens over. Niet over iets dat in DIG past iig. Bovendien hoorde het topic meer in KLB anyway.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef LintuxCx het volgende:
@Slarioux: Dat jij niet snapt waar het over gaat betekent niet dat het nergens over gaat. Laat het topic maar dicht, dat boeit me verder geen fuck, maar je redenering slaat als een lul op een drumstel.
Linux lessen op school
Sinds wanneer mag er in DIG niet over Linux gepraat worden? Zet dat anders even in de policy, dat je toch liever hebt dat mensen alleen over Windows praten, in plaats van vaag beargumenteerde slotjes te zetten.quote:Op woensdag 7 december 2005 07:31 schreef Slarioux het volgende:
Er wordt een beetje gebabbeld over Linux en wat code uitgewisseld. Verder niks. Het gaat gewoon nergens over.
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag er in DIG niet over Linux gepraat worden? Zet dat anders even in de policy, dat je toch liever hebt dat mensen alleen over Windows praten, in plaats van vaag beargumenteerde slotjes te zetten.
Of laat een andere mod, die zich meer in Linux heeft verdiept, bepalen of iets slotwaardig is.
Precies, het topic, dat al uit KLB ging en al niet echt DIG materiaal was, dwaalde nogal af.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef LintuxCx het volgende:
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het een hoogstaand topic was. Maar het ging niet nergens over. Het ging erover of Linux nog van een diskette bootbaar is (wat het overigens al lange tijd eigenlijk zo goed als niet is). Dat heeft idd weinig met Linux lessen te maken, maar zeg dat dan gewoon...
Better get used to it.quote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Slarioeks je bent een harteloze xenofoob
Welkom GAD-vluchtelingen!
Zo, dat moest er ff uit
Slaat echt weer helemaal nergens op.quote:Denk dat je hem gewoon had moeten kopen... Want denk dat je spyware of een virus er bij hebt gehad.
Draai hitman is
Huilen...quote:Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef mschol het volgende:
KPN verhoogt snelheden ADSL dit jaar!
misschien dat een modje veldmuis eff erop kan wijzen zich een beetje normaal te gedragen?
Heb je het desbetreffende topic gelezen?quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Reageer normaal of ga in ONZ spelen.
Gut, er wordt van je verwacht dat je mensen niet zomaar voor lamlul uitscheldt. Huuu.quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je het desbetreffende topic gelezen?
Gutgut, ik plaatste een reactie waar iemand niet blij van werd.
Een zwarte dag in de geschiedenis van Fok.
Dat zoiets ooit nog zou gebeuren, een post waar iemand niet blij van werd.
Had niets met uitschelden te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gut, er wordt van je verwacht dat je mensen niet zomaar voor lamlul uitscheldt. Huuu.
Whatever.quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had niets met uitschelden te maken.
Gaat er niet komen. Men mag meeposten in de DIG SC.quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is nou de beslissing over een GAd SC in DIGEr is iig behoefte aan
Is er ook een duidelijke beredenering?quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gaat er niet komen. Men mag meeposten in de DIG SC.
Er is al genoeg slowchat in DIG en de modjes hebben geen behoefte aan nog meer aparte reeksen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is er ook een duidelijke beredenering?
Moet je zien waar dat over gaat, man.quote:Sjowhan - maandag 12 december 2005 @ 12:49
Gekheid de grootste
Even terug om een happie te eten
Gaat allemaal voorspoedig, helaas wel WinNT4-server, dus alles oude koek. Systemen gaan vanmiddag geupgrade worden naar XP
Als je er problemen mee hebt, post je toch niet mee?quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je zien waar dat over gaat, man.
Zal wel ff proberen mee te posten.
Dus zo worden de GVH-ers opgevangenquote:Op maandag 12 december 2005 23:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt, post je toch niet mee?
Voel je je al een beetje Marokkaans?quote:Op maandag 12 december 2005 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus zo worden de GVH-ers opgevangen
Al 21 jaarquote:Op maandag 12 december 2005 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Voel je je al een beetje Marokkaans?
En als je een Apple-hater bent die niet van nerds houdt?quote:Op maandag 12 december 2005 23:59 schreef Slarioux het volgende:
Zoals ik al zei, DIG heeft twee prima slowchat reeksen, en daar kunnen jullie heus wel terecht. Als je fan van Apple bent heb je zelfs een superreeks, die er helemaal overgaat. Een extra reeks voor GVH is overbodig. Wij willen geen nieuwe SC reeksen in DIG, de huidige voldoen prima.
Bovendien vind ik dat het op deze manier nogal een krampachtige poging wordt om GVH toch een beetje leven in te blazen. Het forum is dicht, exit, over, weg, foetsie. En dat betekent simpelweg dat de SC reeks ook weg is en ik ben niet van plan er wat aan te doen. Je bent welkom in de DIG reeks, maar daar houden mijn inspanningen op. Ik zie simpelweg geen enkele reden om de GVH slowchat reeks in leven te houden.
GcSc - Internetliefdequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je een Apple-hater bent die niet van nerds houdt?
Dit heeft totaal niks met dat we GVH leven in willen blazen. Wij hebben gewoon niks met de DIG gebeuren zoals browsers, scripts, java, en al de huidige onderwerpen van DIG. Wat wij willen is een topic waar we steeds over onze liefde voor gadgets kunnen praten. Niks tegen DIG hoor (quote:Op maandag 12 december 2005 23:59 schreef Slarioux het volgende:
Zoals ik al zei, DIG heeft twee prima slowchat reeksen, en daar kunnen jullie heus wel terecht. Als je fan van Apple bent heb je zelfs een superreeks, die er helemaal overgaat. Een extra reeks voor GVH is overbodig. Wij willen geen nieuwe SC reeksen in DIG, de huidige voldoen prima.
Bovendien vind ik dat het op deze manier nogal een krampachtige poging wordt om GVH toch een beetje leven in te blazen. Het forum is dicht, exit, over, weg, foetsie. En dat betekent simpelweg dat de SC reeks ook weg is en ik ben niet van plan er wat aan te doen. Je bent welkom in de DIG reeks, maar daar houden mijn inspanningen op. Ik zie simpelweg geen enkele reden om de GVH slowchat reeks in leven te houden.
Als jou dit overkomt, zou je dit nu niet zeggen en het zelfde roepen als wat wij riepen. Zie het vanuit jouw kant. Als DIG dicht moest en topics gemergd werden met GVH. En wij zeggen tegen je dat je geen DIG SC krijgt, ga maar verder praten met ons over Gadgets.. Hoe zou jij dat vinden?quote:Bovendien vind ik dat het op deze manier nogal een krampachtige poging wordt om GVH toch een beetje leven in te blazen. Het forum is dicht, exit, over, weg, foetsie.
Sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit heeft totaal niks met dat we GVH leven in willen blazen. Wij hebben gewoon niks met de DIG gebeuren zoals browsers, scripts, java, en al de huidige onderwerpen van DIG. Wat wij willen is een topic waar we steeds over onze liefde voor gadgets kunnen praten. Niks tegen DIG hoor () maar goed prima. Jij bent de mod en bepaalt hier de regels. Vind het alleen jammer dat je het niet eens een kans wilt geven.
En niks lulligs mee bedoeld, maar...
[..]
Als jou dit overkomt, zou je dit nu niet zeggen en het zelfde roepen als wat wij riepen. Zie het vanuit jouw kant. Als DIG dicht moest en topics gemergd werden met GVH. En wij zeggen tegen je dat je geen DIG SC krijgt, ga maar verder praten met ons over Gadgets.. Hoe zou jij dat vinden?
Maar goed, even goede vrienden. Jammer maar helaas
Het gaat niet om jullie, maar om elke willekeurige SC reeks. We hebben er eentje en dat is genoeg. Bovendien wordt een reeks gevormt door de users, en niet door een forum. Als je per sé een reeks heulemaal van je zelf wilt, kan je altijd nog overleggen met de GC of ONZ modjes.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit heeft totaal niks met dat we GVH leven in willen blazen. Wij hebben gewoon niks met de DIG gebeuren zoals browsers, scripts, java, en al de huidige onderwerpen van DIG. Wat wij willen is een topic waar we steeds over onze liefde voor gadgets kunnen praten. Niks tegen DIG hoor () maar goed prima. Jij bent de mod en bepaalt hier de regels. Vind het alleen jammer dat je het niet eens een kans wilt geven.
En niks lulligs mee bedoeld, maar...
Ik weet hoe lastig het is om mee te komen met een nieuwe reeks. Maar ik ga het niet oplossen door er nog een reeks naast te laten lopen, sorryquote:Als jou dit overkomt, zou je dit nu niet zeggen en het zelfde roepen als wat wij riepen. Zie het vanuit jouw kant. Als DIG dicht moest en topics gemergd werden met GVH. En wij zeggen tegen je dat je geen DIG SC krijgt, ga maar verder praten met ons over Gadgets.. Hoe zou jij dat vinden?
quote:Maar goed, even goede vrienden. Jammer maar helaas
Je bepaald toch zelf waar je het over gaat hebben in een SC?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je een Apple-hater bent die niet van nerds houdt?
Inderdaad je bepaald zelf waar het over gaat! en als er topics over Gad gaan dan mag je van mij het er in de sc over hebben. Ik bedoel het is niet zo dat wij "nerds"niet van gadgets houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bepaald toch zelf waar je het over gaat hebben in een SC?![]()
En de meeste SC's zijn nauwlijks ontopic op fok!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Skv het volgende:
Ik heb mezelf even toegevoegd aan de DIG SC
Nou waar het op slaat is:quote:Op woensdag 14 december 2005 11:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Waar slaat het op dat dat Torrent client topic wordt dichtgegooid??
Bittorrent langzaaaaam
Er wordt over clienten voor Bittorrent gepraat. Geen warez of andere troep!!
Rightquote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou waar het op slaat is:
a: het is niet waar de TS over begonnen is.
b: 9 van de 10 keer gaat het fout.
Open een nieuw topic en we zullen het in de gaten houden geen probleem.
Ik ook. Het is gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Skv het volgende:
Ik heb mezelf even toegevoegd aan de DIG SC
Ow.. dat valt nou weer mee. Of heb je wel twee van die grote dikke tietuh waar ik mee kan spelen? Want dan ben je inderdaad gezelligquote:
Ja maar daar praten ze niet over dikke tietuhquote:Op woensdag 14 december 2005 19:57 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 137] Met gezins uitbreiding
Je edit mijn bericht met een kinderlijke berisping, maar laat de oorzaak staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Jump het volgende:
Topic mag dicht en blijft dicht. Welke zou jij dan nog sluiten volgens je selectief modden bril?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |