Als je je snelheid limiet met torrents krijg je er zelf ook niet veel snelheid voor terug.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef Defix het volgende:
Het ligt ook aan de upload snelheid van de tegen partij en aangezien je breedband limiters heb voor bittorrent ken het vaak erg langzaam gaan (jammer genoeg)
Nooit last van, ook al zet ik er een limiet op gaat altijd goed snel.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Als je je snelheid limiet met torrents krijg je er zelf ook niet veel snelheid voor terug.
Als ik em limiet op 5 kb/s omdat ik even wat anders moet download ofzo zakt mn download ook altijd meteen weer naar 5-10 kb/s. Nadat ik em weer terug zet op 50 kb/s stijgt mn download weer naar 50-70 kb/s. (dit is overigens mijn ervaring op de publieke trackers, op private trackers haal ik gewoon mn volledige snelheid)
waarom niet bittorrent is legaalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Welke sites gebruiken jullie eigenlijk?? of mag je daar hier niet naar vragen??
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik bedoelde of dat HIER op FOK mocht......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:05 schreef Peteritalia het volgende:
[..]
waarom niet bittorrent is legaal
Ik gebruik torrentspy
skvcd moet je gewoon van usenet halen (als je die bagger kwaliteit van skvcd's aankunt tenminstequote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat HIER op FOK mocht......maar dat mag dus niet..
Ben zelf op zoek naar sites waar ik skvcd vandaan kan halen maar die zijn er niet zoveel....
![]()
Mag wel want bittorrent is tog gewoon legaal??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:07 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou je best wel een paar sites willen geven maar dan heb ik binnen 5 minuten een "geedit en genote" tag onder mn bericht.
Daar mag niet naar gevraagd wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Daarom worden er ook maandelijks weer een aantal bittorent sites geslotenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:28 schreef Peteritalia het volgende:
[..]
Mag wel want bittorrent is togch gewoon legaal??
Gelukkig heeft dat er zeer weinig tot helemaal niets mee te maken. Ik snap niet hoe je hier bij komtquote:
òf je antwoord op de vraag òf je opent een nieuw topic...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:04 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Ik ben van plan om over te stappen op een payserver, wat is een beetje een goede aanbieder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |