abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg dinsdag 29 november 2005 @ 19:21:25 #201
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32678432
Nee, we worden niet door MS gesponserd. Maar zoals je het uitlegd is het vragen om 'Ik kots op m$' reacties. Zeker in deze zin:
quote:
Ik hoop dat iemand een oplossing weet en anders mag dit een verzameltopic worden voor alle problemen met Microsoft.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:25:03 #202
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32678529
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef DaveM het volgende:
Slarioux, kun je even uitleg geven?
MSN space??

Ik geef een duidelijke probleemomschrijving (programma's die niet starten enz.) en vraag om antwoord. En ja, aangezien het de zoveelste keer is dat MS programma's me in de steek laten (en ik vast niet de enige zal zijn) heb ik MS in de titel gezet.

Jullie worden toch niet gesponsord door MS ofzo?
Je vraagt niet om antwoord, je vraagt om bevestiging. Een bevestiging dat MS idd zo kut is als jij vind, en dat al die problemen die jij met MS hebt iedereen heeft.

Je begint je topic met "Wat een klotebedrijf is dat toch." en je vind het gek dat ik het bashen vind?

Waren we maar gesponsord door MS, die Visual Studio serie vind ik zo gek nog niet, maar die is zo duur .
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:18:33 #203
68065 DJ-Mousey
K0mt Ie Dan Heh? Ow..
pi_32679501
Ik heb een vraagje..
Is er ook een topic waar je kan vragen hoe een programma heet? of kan dat hier ?
:( R.I.P Lil'Spot :(
pi_32679514
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:25 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Je vraagt niet om antwoord, je vraagt om bevestiging. Een bevestiging dat MS idd zo kut is als jij vind, en dat al die problemen die jij met MS hebt iedereen heeft.
Genoeg mensen die buiten hun schuld uren tijd/werk kwijt zijn dankzij bugs in MS software.
Dat jij een verzameling van al die ervaringen in 1 topic niet nuttig vindt, ok so be it.

Maar had dan gewoon die laatste opmerking weggemod (dat het een verzameltopic mag worden), dan is er geen enkel verschil met willekeurige andere topics die een probleem aankaarten en waar misschien mensen op reageren die een oplossing weten.
quote:
Je begint je topic met "Wat een klotebedrijf is dat toch." en je vind het gek dat ik het bashen vind?
Het is enkel een inleiding, niet meer.
Ik zou je nog kunnen volgen als er verder geen concreet probleem werd aangekaart in de OP met duidelijke uitleg waarom ik de schuld bij MS leg...

Het lijkt alsof al te negatieve topics over MS gesloten worden, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
quote:
Waren we maar gesponsord door MS, die Visual Studio serie vind ik zo gek nog niet, maar die is zo duur .
Hoor je mij zeggen dat alles van MS bagger is, ze hebben best aardige programma's, alleen blijken die anno 2005 nog steeds vol met bugs en lekken te zitten...
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:24:37 #205
68065 DJ-Mousey
K0mt Ie Dan Heh? Ow..
pi_32679538
Is hier ook een topic waar je kan vragen hoe een programma heet..
Of kan dat hier?
:( R.I.P Lil'Spot :(
pi_32679618
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef Jump het volgende:
Nee, we worden niet door MS gesponserd. Maar zoals je het uitlegd is het vragen om 'Ik kots op m$' reacties. Zeker in deze zin:
[..]
Hier heb je gelijk in.
Leuker was geweest als dus enkel die laatste opmerking uit de OP was weggemod.
Maar goed, wie ben ik om hierover te mogen zeuren op een forum dat niet van mij is...
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:26:26 #207
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32681189
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef DaveM het volgende:

[..]

Hier heb je gelijk in.
Leuker was geweest als dus enkel die laatste opmerking uit de OP was weggemod.
Maar goed, wie ben ik om hierover te mogen zeuren op een forum dat niet van mij is...
Als je nou gewoon gelijk zonder die opmerking was begonnen...
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:30:18 #208
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32681313
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:23 schreef DaveM het volgende:

[..]

Genoeg mensen die buiten hun schuld uren tijd/werk kwijt zijn dankzij bugs in MS software.
Dat jij een verzameling van al die ervaringen in 1 topic niet nuttig vindt, ok so be it.

Maar had dan gewoon die laatste opmerking weggemod (dat het een verzameltopic mag worden), dan is er geen enkel verschil met willekeurige andere topics die een probleem aankaarten en waar misschien mensen op reageren die een oplossing weten.
Het resulteert altijd in een flame topic, dat zag je al aankomen, de Apple reacties.
quote:
[..]

Het is enkel een inleiding, niet meer.
Ik zou je nog kunnen volgen als er verder geen concreet probleem werd aangekaart in de OP met duidelijke uitleg waarom ik de schuld bij MS leg...

Het lijkt alsof al te negatieve topics over MS gesloten worden, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Dat ligt idd aan jou.
quote:
Hoor je mij zeggen dat alles van MS bagger is, ze hebben best aardige programma's, alleen blijken die anno 2005 nog steeds vol met bugs en lekken te zitten...
Aangezien diezelfde programma's anno 2005 ook vol met nieuwe features en mogelijkheden zitten, vind ik het ontstaan van bugs niet zo gek.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:36:30 #209
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32683345
hebben we een standaard excel vragen topic?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  Lieve Belg dinsdag 29 november 2005 @ 22:58:45 #210
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32683992
Er was ooit een centraal topic daarover met paar posts in. Dus laten we het op nee houden
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:18:59 #211
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32684611
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef Jump het volgende:
Er was ooit een centraal topic daarover met paar posts in. Dus laten we het op nee houden
maar het is zo'n simpel vraagje, nauwelijks een topic waard.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32684784
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:30 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het resulteert altijd in een flame topic, dat zag je al aankomen, de Apple reacties.
Een topic sluiten omdat het mogelijk kan uitlopen op een bashtopic, dan kun je wel aan de gang blijven want er zijn zat mensen die een software of hardware probleem aan de kaak stellen en daarbij duidelijk hun ongenoegen laten blijken over het bedrijf in kwestie.

Normaal krijgt de TS dan de gelegenheid om de openingspost aan te passen, wordt de TT gewijzigd en/of deelt de mod waarschuwingen uit.

Nu opent DaveM een topic over Microsoft en wordt het in no time definitief gesloten, erg moeilijk om dan niet te denken dat het te maken heeft met het onderwerp MS of misschien zelfs met mij persoonlijk (vanwege andere posts van mij die misschien niet goed zijn gevallen).
quote:
Aangezien diezelfde programma's anno 2005 ook vol met nieuwe features en mogelijkheden zitten, vind ik het ontstaan van bugs niet zo gek.
Een besturingssysteem dat al zeker 15 jaar in ontwikkeling is hoort zo onderhand probleemloos te draaien en zo niet dan hebben betalende gebruikers zoals ik het volste recht om ontevreden te zijn over zo'n leverancier. Ok dit is een discussie die niet hier thuishoort maar wilde het toch even kwijt.

Als je het te druk hebt/geen zin hebt hoef je niet op deze post in te gaan, al mag het natuurlijk wel
  woensdag 30 november 2005 @ 07:18:40 #213
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32688942
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef DaveM het volgende:

[..]

Een topic sluiten omdat het mogelijk kan uitlopen op een bashtopic, dan kun je wel aan de gang blijven want er zijn zat mensen die een software of hardware probleem aan de kaak stellen en daarbij duidelijk hun ongenoegen laten blijken over het bedrijf in kwestie.
Potentiele bash-topics gaan altijd op slot. Juist als ze over Microsoft gaan, want dan ontketen je binnen notime de Microsoft versus Apple versus Linux rellen en daar is geen modden tegen te beginnen. En een topic waarin een user een probleem heeft met hard- of software en daar gelijk over klaagt gaat normaal niet dicht nee, maar ik schaar jouw topic niet in die categorie, om voorgenoemde redenen.
quote:
Normaal krijgt de TS dan de gelegenheid om de openingspost aan te passen, wordt de TT gewijzigd en/of deelt de mod waarschuwingen uit.
Zoiets gebeurt zelden in DIG, het is zelden nodig. En in dit geval was ik het niet van plan. Je weet namelijk dondersgoed wat je deed toen je het topic opende, en dan ga ik er niet naast zitten van "edit dat maar even weg dan pas ik de TT aan".
quote:
Nu opent DaveM een topic over Microsoft en wordt het in no time definitief gesloten, erg moeilijk om dan niet te denken dat het te maken heeft met het onderwerp MS of misschien zelfs met mij persoonlijk (vanwege andere posts van mij die misschien niet goed zijn gevallen).
Zoals ik al zei, het heeft met MS te maken, maar niet op de manier waarop jij denkt. Je mag namelijk best een probleem/klacht hebben over MS, maar niet op de manier waarop jij dat tentoonstelde. Sowieso gaat een centraal problemen / klachten topic over MS niet werken, dit is DIG en niet KLB.
pi_32694228
quote:
Op woensdag 30 november 2005 07:18 schreef Slarioux het volgende:
[uitleg]
Als ik jouw verhaal samenvat wordt er neutraal gemod en is er totaal geen sprake van dat een bedrijf als MS uit de wind wordt gehouden door het team van DIG.
Ok, respect voor deze mening ...

Trouwens het XP-probleem in kwestie is - na een hoop geploeter - opgelost, wat er nu precies kapot was blijft een raadsel.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:35:09 #215
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_32709575
Oeps, foutje in TT: Afstandsbediening/voulmeregelaar voor hoofdtelefoon?

Welk lief modje wilt dat even voor me repareren? Bedankt alvast.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  Lieve Belg woensdag 30 november 2005 @ 22:11:00 #216
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32710939
alstu
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_32731019
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[Fok!strip] De Aftrap.

Waarom is die nog open?
Omdat dat topic nog niet vol is misschien?
pi_32731261
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:33 schreef DjDev het volgende:

[..]

Omdat dat topic nog niet vol is misschien?
Ik richtte me tot mensen die mogelijkheden hebben iets aan die situatie te veranderen
  Lieve Belg donderdag 1 december 2005 @ 17:46:02 #220
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32731358
Ik zie geen reden om te sluiten?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_32731524
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Jump het volgende:
Ik zie geen reden om te sluiten?
omdat er geen update meer komt?
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 22:05:27 #222
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32739420
Pats hier met je 3D creaties - Deel II

Kan die naar DIG verplaatst worden? Of een ander subforum waar hij wel past, nu DSG dicht is?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  Lieve Belg donderdag 1 december 2005 @ 22:08:11 #223
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32739513
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Pats hier met je 3D creaties - Deel II

Kan die naar DIG verplaatst worden? Of een ander subforum waar hij wel past, nu DSG dicht is?
Eens zien wat ik kan doen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg donderdag 1 december 2005 @ 22:09:40 #224
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32739563
Ja, gelukt
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_32816117
Gaat over dit topic klik hier

Stomme vraag ik post een foto van 700x525 die wordt door een modje geedit met resize tot mijn verbazing zie ik daarna foto's van 1024/1600 die gewoon mogen blijven staan is die willekeur ofzo
Ik ga incognito door het leven..........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')