ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Day het volgende:
GVD, probeer ik het gesprek tussen L + T te volgen, gaan beide streams over naar M + D.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Ja dat soort dingentjes zijn leuk, wat meer verdeeldheid en niet dit lieve gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
De weekopdracht moet zijn dat de bewoners 4 mensen moeten uitkiezen die op normaal randsoen mogen leven de rest van de week en de rest niet. Bij gelijkheid aan stemmen moet men tussen de 2 of 3 gelijken stemmen.
Dan krijg je teminste dat beetje gif in huis.
Wordt ik niet blijer van, Scan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Maar wel even een bijpassend fotootje.
[[url=[img]afbeelding[/url]][/img]
Ja Roel die gaat nog wel een keer goed los. Ik heb het idee dat die wel aardig goed ruzie kan makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef APK het volgende:
Ik verwacht nog wel enige actie van Roel.
Dido is nog steeds met Menno bezig.
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Dido niet zo aardig tegen Menno, niet dat ik het erg vind....
ze doet steeds zo, 'ik kijk recht door je heen ' tegen hem, maar hij speelt het spelletje aardig meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ze is nog steeds self-obsessed: 'Ben ik een Ijskoninging, of....?'
Goed gedaan Roel!![]()
Séérieus? (ik had de streams op mute)quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:01 schreef Maerycke het volgende:
Wat een egotrip van Dido!'Geef me complimenten.. ik heb ze zóóóóóóóó nodig!!!' *dramatisch gebaar tegen het voorhoofd*
Dido: 'Maar goed, we gaan even verder met ons vraaggesprek, hè?'quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:02 schreef Day het volgende:
Ik wordt echtvan dit wijf! PLEASE ME, PLEASE ME!
![]()
Het zijn vragen als: "Ben ik lief of ben ik een bitch?'.. 'Ben ik lui of ben ik energiek?' En Menno maar z'n best doen of zo diplomatiek te antwoordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Séérieus? (ik had de streams op mute)
Het verbaast me ook niets meer trouwens.
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Jezus... ik word nu echt misselijk van Dido.
We hadden er vanavond over dat Ingrid onzeker was... en eerder al dat Lieske onzeker is, maar intussen is dacht ik wel duidelijk wie hier walgelijk onzeker is.
Dat laatste is dus typerend voor iemand die onzeker is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.
en Menno lult lekker met dr meequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze is niet onzeker. Ze vindt zichzelf geweldig en wil dit graag bevestigd zien.
Waar blijft mijn sanctie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
Nog steeds in een rebelse bui begrijp ik?
Ja pluspuntje helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
Tanja is weer leuk vanavond hoor
ze is gewoon met iedereen bezig......
Nee joh het was ordinair vissen met dynamiet:quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
ik dacht eigenlijk dat ze hem aan het testen was
om te kijken of hij precies zei wat ze wilde horen
maar ze is al klaar...?
beetje vreemd
99% van de tijd niet, neequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Scan, hoor je wat Tanja zei net?
Klinkt dit als iemand die geen interesse heeft in anderen?
Ik stem ook op ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Dido
Sterf, please?
</verkapte doodsverwensing>
Sorry, die O.P. kan mij geen moer schelen, dus wat dat betreft moet je het voor klachten van iemand anders hebben...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft mijn sanctie?
Er gaat toch hopelijk wel een idioot in het FB topic klagen?
Jij hebt tenminste nog paprikachips...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou ook wel buiten in een warme jacuzzi willen zitten om 2:10 ipv voor een beeldscherm met fok, jus en paprikachips
ik zie Rob ook niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef chamo4u het volgende:
en waar is ingrid nu
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Scan, hoor je wat Tanja zei net?
Klinkt dit als iemand die geen interesse heeft in anderen?
Die slaapt al een paar uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:10 schreef chamo4u het volgende:
en waar is ingrid nu
En een zak naturel en een zak bolognese....quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog paprikachips...![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En een zak naturel en een zak bolognese....
Is het heel erg als ik de paprikachips nu even opberg en de bolognese openmaak?![]()
Zag hem net. Maar hij zal wel zo'n oninteressant verhaal aan het vertellen zijn dat de regie hem gelijk wegzaptquote:
jawel, tijdens dat contole freak verhaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?
Ik heb het niet gehoord, maar als het zo is... dan is het wonder vandaag dus gebeurd. Ging het over haar leven voor BB of over iets tijdens BB?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel, tijdens dat contole freak verhaal
en later ook over de gevoelens van Nathalie [ Nathalie was er niet bij maar ze is er dus wel mee bezig]
Dus jij denkt ook dat Ingrid een kerel is?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:13 schreef marbe het volgende:
[..]
Zag hem net. Maar hij zal wel zo'n oninteressant verhaal aan het vertellen zijn dat de regie hem gelijk wegzapt
Dus alleen als je het vraagt toon je interesse? Ze ging net toch ook serieus in op Lieske's verhaal (zonder daarbij zo schijnheilig te doen als de rest). En het is toch typisch dat juist ZIJ door had dat Naat het moeilijk had na het etentje met Ralph? Ze ziet het dus in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft ze al een vraag gesteld over Lieske's gevoelens ofzo dan? Of over haar leven?
Nu heb ik écht zin in chips! *zoeken gaat*quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Gratis paprikachips voor Maerycke en de rest van de lurkers in dit topique![]()
Kan beter vragen wie denkt dat niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat Ingrid een kerel is?![]()
Laat dat dan ook merken aan Nathalie zou ik zeggen. Maar nee, dat zit er niet in. Terloops er een opmerking over maken is onvermijdelijk. Echt interesse tonen is als ze echt naar Nathalie toestapt en iets over haar gevoelens vraagt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dus alleen als je het vraagt toon je interesse? Ze ging net toch ook serieus in op Lieske's verhaal (zonder daarbij zo schijnheilig te doen als de rest). En het is toch typisch dat juist ZIJ door had dat Naat het moeilijk had na het etentje met Ralph? Ze ziet het dus in ieder geval wel.
Ik ben op TV!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Gratis paprikachips voor Maerycke en de rest van de lurkers in dit topique![]()
Klopt! Maar ik zou het turven, zei ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat dat dan ook merken aan Nathalie zou ik zeggen. Maar nee, dat zit er niet in. Terloops er een opmerking over maken in onvermijdelijk. Echt interesse tonen is als ze echt naar Nathalie toestapt en iets over haar gevoelens vraagt.
Maar we belanden weer in dezelfde discussie.
Misschien is Dido wel een Poolse hoerquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dido woonde samen met haar ex bij de ouders van de ex
Hoe Oost-Europeesch
Ook al 30 keer gehoord helaas. Maar Dido blijft het boeiend vinden er over te praten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dido woonde samen met haar ex bij de ouders van de ex
Hoe Oost-Europeesch
Een omgebouwde! Met Aids!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Misschien is Dido wel een Poolse hoer![]()
Menno heeft dit toch ook allemaal al een keer gehoord?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Ook al 30 keer gehoord helaas. Maar Dido blijft het boeiend vinden er over te praten.
Net als Rob heeft ook Dido een favoriet onderwerp. Het liefste praat ze over dat onderwerp terwijl de anderen druk aan de afwas zijn ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Katth het volgende:
Zei Dido nou net: "De vrouw van mijn moeder..." ?
Ja dr moeder is lesbiquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Katth het volgende:
Dat zou het in mijn geval ook zijn als ik het verhaal al bijna letterlijk kon uittikken en nooit een keer een geinteresseerde vraag terug kreeg. Zulke mensen was ik na een dag al helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:19 schreef Day het volgende:
Trouwens, de interesse van Naat naar Tanja toe is ook nihil.
Die stiekem de ex vrouw is van Robquote:
Niet gehoord maar het klopt wel, haar moeder heeft al jaren een vriendinquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Katth het volgende:
En de broer van Ralph!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die stiekem de ex vrouw is van Rob
Klopt hoor, ik vind Nathalie dus wel iemand die interesse in anderen toont [ howel ze inmiddels wel heel erg naar Dido toetrekt...]quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou het in mijn geval ook zijn als ik het verhaal al bijna letterlijk kon uittikken en nooit een keer een geinteresseerde vraag terug kreeg. Zulke mensen was ik na een dag al helemaal klaar mee.
Tuurlijk, maar Menno is de linkmiechel van het hele stel. Zoals Roel ook al zei: hij praat nooit over risico onderwerpen en is heel tactisch in hoe hij met anderen omgaat. Hij leek het heel erg goed te kunnen vinden met Lieske, veel stoeien met haar, spelletjes spelen en dansen, maar heeft inmiddels al een keer of 5 gezegd dat hij haar gaat nomineren. Menno is de linkste van het stel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno heeft dit toch ook allemaal al een keer gehoord?
En samen met Joost in de Josti band speelt waar Lieske weer een cheerleader van isquote:
Vind je dat nou echt? Bij de vrouwen heb ik daar eigenlijk nog maar weinig van gemerkt, behalve misschien Linda en Lieske. Bij de mannen zijn dat Roel en Menno.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik vind Nathalie dus wel iemand die interesse in anderen toont [ howel ze inmiddels wel heel erg naar Dido toetrekt...]
Hmquote:Menno is de linkste van het stel.
Oh please, Natte Lie heeft maar 2 bezigheden daar: Ralph zwart maken en Dido naar d'r smoel praten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik vind Nathalie dus wel iemand die interesse in anderen toont [ howel ze inmiddels wel heel erg naar Dido toetrekt...]
mee eens.... sinds dag 1 DE gluiperdquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno is de linkste van het stel.
Ben je opzoek naar veren om ergens in te stekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan niet geloven dat Dido even oud is als ik. Op TV lijkt ze stukken ouder dan mezelf qua uiterlijk, en tja qua innerlijk zo'n 10 jaar jonger
Nee, ik masturbeer altijd zonder hulpobjecten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je opzoek naar veren om ergens in te steken![]()
![]()
nee, is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Oh please, Natte Lie heeft maar 2 bezigheden daar: Ralph zwart maken en Dido naar d'r smoel praten.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik masturbeer altijd zonder hulpobjecten.
Zodra ik die hoor moet ik elke keer naar de wcquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bezigheid no. 3: gekke stemmetjes maken![]()
quote:
Truste en tot straksquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Truste
Nou, Dido mag toch objectief als knap en volwassen uitziend beschouwd worden als ik haar zo op TV zie. Ok, ze heeft niet echt veel vrouwelijke rondingen, maar ik geloof niet dat Nederland haar erg lelijk vind. Ik vind dat ze eruit ziet alsof ze 26-28jaar is, terwijl ze 24 is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar blijft de vraag, zie je er zelf zo goed uit of Dido zo slecht
![]()
![]()
truste...quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Tanden poetsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
En hem weer herinneren aan de jaccuzi-scenequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Zie gvd Dido verleidelijk naar Menno proberen te kijken. Onm echt misselijk van te worden
er werd heel subtiel ingezoomd op Chantal......quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Roel wil fluisteraars een beuk verkopen.
Dan weet ik er al wel een paar
Was ook een hak richting Rob neem ik aan?? Hij en Tanja hadden het eerder over verliefd worden over 6 weken en Rob begreep er geen reet vanquote:
Als die dat nou ook eens echt deed, al dat gelul, maar zero actiequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Roel wil fluisteraars een beuk verkopen.
Dan weet ik er al wel een paar
Misschien vinden ze haar niet echt lelijk maar wat er uit dat mondje komt is toch erg lelijk hoor, ze is heel stiekemquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Dido mag toch objectief als knap en volwassen uitziend beschouwd worden als ik haar zo op TV zie. Ok, ze heeft niet echt veel vrouwelijke rondingen, maar ik geloof niet dat Nederland haar erg lelijk vind. Ik vind dat ze eruit ziet alsof ze 26-28jaar is, terwijl ze 24 is.
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
Was ook een hak richting Rob neem ik aan??
Tis AH wijn waarschijnlijk droe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.
Om maar te zwijgen van 'walgelijk'. Dido is alles behalve reclame voor vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien vinden ze haar niet echt lelijk maar wat er uit dat mondje komt is toch erg lelijk hoor, ze is heel stiekem![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand nog het dopen van Chantal meegekregen? (door Joost als God)
Jammer, hij is de persoon die Rob nog een keer dwars gaat zittenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.
nee, maar ik heb niet de idee dat ik er iets aan gemist hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand nog het dopen van Chantal meegekregen? (door Joost als God)
Maar goed dat Gert er niet isquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van 'walgelijk'. Dido is alles behalve reclame voor vrouwen.
In 5 edities BB niet eerder zo'n triest figuur meegemaakt.
Niet bij Chantal toch? Want nu hoort ze bij "de groep"quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
dat deed hij vorige week ook.![]()
Joost.
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar goed dat Gert er niet is![]()
We liepen wel te zeuren over Chantal maar Dido is echt gevaarlijk hoor, heel eng en berekenend![]()
Dat niet maar hij schijnt het bij nog 3 gedaan te hebben en ze zijn nu een "groep" ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, maar ik heb niet de idee dat ik er iets aan gemist heb
Volgens mij heeft die gozer echt schijt aan al die vrouwen in het huis, goeie kerel, maakt ze allemaal gek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:39 schreef APK het volgende:
Whehehe, volgens mij eindigt Roel weer bij Lieske in bed.
Is Dido jouw fan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!Dido is mijn fan
![]()
mee eens, voorlopig wel tenminste;quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!![]()
Je hebt ergens wel gelijk maar ze is veel door trapter dan ik in het begin dachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!Dido is mijn fan
![]()
Linda vindt hem lekker, maar voelt verder niets voor hem. Dido zegt dat ze niet verliefd op hem is... en Lieske ziet hem alleen als maatje. Zo goed gaat het eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:41 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer echt schijt aan al die vrouwen in het huis, goeie kerel, maakt ze allemaal gek.
Niet mee eens. Ze is echt te genant om naar te kijken. Roddeltantes als Chantal mogen er wel nog even inblijven, maar super irritante types als Dido verpesten het streamen meer dan dat ze het leuk maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gevoel alsof het allemaal maar spel is bij Roel, ze boeien hem allemaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda vindt hem lekker, maar voelt verder niets voor hem. Dido zegt dat ze niet verliefd op hem is... en Lieske ziet hem alleen als maatje. Zo goed gaat het eigenlijk helemaal niet.
zei ze dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
In de badkamer denkt Dido nu dat ze punten heeft gescored bij Roel.![]()
Dido moet gewoon niet denken als het om Roel gaat, dan lult ze echt nog stommer als normaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Shit, ik moet slapen, maar Roel gaat nog flink ontsporen vanavond.![]()
Whahaha!
Gelukkig dat ze er helemaal klaar mee is en Roel eigenlijk helemaal niet zo heel leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Dat bewijst maar weer eens hoe triest ze is. En de rest neemt het dus voor haar op, terwijl ze net zo hard een spelletje aan het spelen is. Ik denk dat Roel wel door meer mensen genomineerd gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Shit, ik moet slapen, maar Roel gaat nog flink ontsporen vanavond.![]()
Whahaha!
Ze zei: Weet je wat hij zei? "Nee jij trekt volle zalen!" Tegen mij! Toen heb ik alleen maar zo gegaan en ben zo weggelopen!quote:
Ik denk niet dat er op Roel gestemd mag worden, aangezien hij toch sowieso op de bank zit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens hoe triest ze is. En de rest neemt het dus voor haar op, terwijl ze net zo hard een spelletje aan het spelen is. Ik denk dat Roel wel door meer mensen genomineerd gaat worden.
Dido kan zich alleen staande houden als ze omringd wordt door een stel ongelooflijk domme dozen. Blijkbaar is dat zo in deze BB.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens hoe triest ze is. En de rest neemt het dus voor haar op, terwijl ze net zo hard een spelletje aan het spelen is. Ik denk dat Roel wel door meer mensen genomineerd gaat worden.
Roel wil scoren, maar het lukt hem alleen bij de persoon die hij juist eruit wilde stemmen. Bij zijn twee favorieten wil het scoren maar niet lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof het allemaal maar spel is bij Roel, ze boeien hem allemaal niet.
Vindt het prachtig om te zien hoe zij zich zo zeker probeert op te stellen, maar onder dat dunnne laagje vernis zit een hele berg onzekerheid verborgen.quote:
In feite gaat hier dus hetzelfde gebeuren als met Ralph en Nathalie in het begin. Dido hangt de gekwetste bitch uit die zo gekwetst is door Roel en de rest neemt het voor haar op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido kan zich alleen staande houden als ze omringd wordt door een stel ongeloflijk domme dozen. Blijkbaar is dat zo in deze BB.
Tot ze een teken van zwakte vertoont dan gaan de katjes krabben let maar op!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido kan zich alleen staande houden als ze omringd wordt door een stel ongeloflijk domme dozen. Blijkbaar is dat zo in deze BB.
Dat bedoel ik niet, maar laat maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het prachtig om te zien hoe zij zich zo zeker probeert op te stellen, maar onder dat dunnne laagje vernis zit een hele berg onzekerheid verborgen.
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef sam_the_man het volgende:
Roel is nu Dido weg is een stuk minder dronken trouwens
Dido is niet fan van jou, jij bent fan van Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het prachtig om te zien hoe zij zich zo zeker probeert op te stellen, maar onder dat dunnne laagje vernis zit een hele berg onzekerheid verborgen.
Deze is voor een groot deel is veroorzaakt door de manier waarop zij aan de kant is gezet door haar ex-vriend! (imo) Deze onzekerheid komt zeker nog wel een keer boven drijven en daardoor is ze voor mij mijn favoriete bewoner. Tevens vindt ik haar figuurlijk ook niet onaantrekkelijk!
Of ze doen net alsóf ze het voor haar opnemen. Wat de mensen in het gezicht van iemand zeggen kan nogal eens anders zijn dan ze werkelijk denken heb ik gemerkt bij deze BB.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
In feite gaat hier dus hetzelfde gebeuren als met Ralph en Nathalie in het begin. Dido hangt de gekwetste bitch uit die zo gekwetst is door Roel en de rest neemt het voor haar op.
LOL... dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido is niet fan van jou, jij bent fan van Dido
Neequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Zouden jullie zo lief willen zijn om eventuele relevante screenshots ook in het streamverslagentopic te posten?![]()
Als Roel straks Linda anaal neemt en Nathalie tussen de benen duikt, dan zal ik dat posten... echt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Zouden jullie zo lief willen zijn om eventuele relevante screenshots ook in het streamverslagentopic te posten?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel straks Linda anaal neemt en Nathalie tussen de benen duikt, dan zal ik dat posten... echt!
Hey, jij kan dus ook aardig zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Echt waar? Wat leuk dat je dat doet!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel straks Linda anaal neemt en Nathalie tussen de benen duikt, dan zal ik dat posten... echt!
Ik hoef alleen maar Lieske en Roel actie te zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat we op dat moment een geweldig beeld van lege stoelen in de woonkamer krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:53 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Echt waar? Wat leuk dat je dat doet!
Hij klinkt opeens echt nuchterquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Tot ze een teken van zwakte vertoont dan gaan de katjes krabben let maar op!
Roel is nu Dido weg is een stuk minder dronken trouwens
Moet ze wel genomineerd worden. Zoals het er nu voorstaat geef ik (de drie leukste bewoners) Ralph, Lieske en Roel de meeste kans om op de bank te zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef newsman het volgende:
Dont worry ze weten nu al dat linda eruit gaat.
Nee, is wel een genuanceerder verhaal. Tegen de dames en Rob was het: ik werd vreselijk door hem gedomineerd, kon helemaal niet mezelf zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:58 schreef sam_the_man het volgende:
Tegen Roel spreekt ze geen kwaad over hem.
Roel zit goed in elkaar, zelfs dat kroelen met Tanja was geen spelletje volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is reclame aan het maken voor Ralph bij Naat
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ze wel genomineerd worden. Zoals het er nu voorstaat geef ik (de drie leukste bewoners) Ralph, Lieske en Roel de meeste kans om op de bank te zitten.
Nee, dat was pedofilische prenatale trio-sexquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel zit goed in elkaar, zelfs dat kroelen met Tanja was geen spelletje volgens mij![]()
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, is wel een genuanceerder verhaal. Tegen de dames en Rob was het: ik werd vreselijk door hem gedomineerd, kon helemaal niet mezelf zijn.
Ik weet dat het ook de top 3 is bij de kijkers... maar als die drie op de bank zitten en verder niemand... zal er toch iemand uit moeten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef b0ng het volgende:
[..]
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ralph?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.
Ken ook genoeg van die mensen (van leeuwenhoeck) en eigenlijk moeten ze elke keer een waarschuwing laten zien, doe dit thuis nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat Chantal wat minder bruin wordt in de winter
Bij ons op de afdeling (oncologie, AZM) vind je veel mensen met huidkanker die idd veel en veels te bruin zijn geworden onder de zonnebank.
Precies! Als ik nog meer van mijn vrouw ga houden dan ga ik natuurlijk scheidenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Rica het volgende:
Sjan weer met een bullshit verhaal.
We hielden teveel van elkaar.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef b0ng het volgende:
[..]
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ben ik het eik wel mee eensch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop hetEcht iedereen mag er uit van mij, behalve Roel, Lieske en Ralph
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat was pedofilische prenatale trio-sex![]()
![]()
![]()
Bij mij niet,hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wel gigantisch gekelderd trouwens. Ruim een week geleden stond ze hier op fok nog ver bovenaan
Ja precies.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:03 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Precies! Als ik nog meer van mijn vrouw ga houden dan ga ik natuurlijk scheiden![]()
Ik denk nog steeds niet dat Lieske dit keer genomineerd wordt. Ze is al veel stemmers kwijt (linda en Tanja iig), dus misschien heeft ze 2 stemmen. Zal vast wel iemand naast Ralph meer als 2 stemmen krijgen, hoop ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook de top 3 is bij de kijkers... maar als die drie op de bank zitten en verder niemand... zal er toch iemand uit moeten.
Niemand wilde ook dat Bart of Sabine eruit ging, maar dat was ook onvermijdelijk.
Als je zo'n aandoening hebt, kun je nog in geen 20 jaar vrijgelaten worden uit het Pieter Baan Centrumquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Die moet ik morgen nog is nuchter terug lezen
![]()
http://www.talpa.tv/big-brother/quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:06 schreef Wup het volgende:
op welke poll is die uitslag dan gebaseerd?
Heeft Rob het denk ook gezien?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
Gek heHier noemen we zo iemand een kreng en dan zeg ik het nog zachtjes en lief
![]()
Echt niet normaal hoe iemand zo kan veranderen in zo'n korte tijd en zo door de mand kan vallen![]()
Ik verwacht dat Lieske zeker 2 stemmen gaat krijgen (Dido en Menno bv) en dat er verder niemand op2 of meer komt (behalve Ralph). Ik zou in ieder geval niet weten wie. Er is nog wel een kans dat Linda toch weer op Lieske stemt en Ingrid ook, dus dan heeft ze er al 4.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat Lieske dit keer genomineerd wordt. Ze is al veel stemmers kwijt (linda en Tanja iig), dus misschien heeft ze 2 stemmen. Zal vast wel iemand naast Ralph meer als 2 stemmen krijgen, hoop ikMenno of Rob asjeblieft
Ze viel bij mij de 1e dagen al door de mand. Dido is echt zo'n wijf die je niet met je man in 1 kamer achter moet laten. Ze zal altijd proberen hem te verleiden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
Gek heHier noemen we zo iemand een kreng en dan zeg ik het nog zachtjes en lief
![]()
Echt niet normaal hoe iemand zo kan veranderen in zo'n korte tijd en zo door de mand kan vallen![]()
Maar in Nederland weet je dat nooit hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je zo'n aandoening hebt, kun je nog in geen 20 jaar vrijgelaten worden uit het Pieter Baan Centrum
bedankt, had ik idd. overheen gekeken, inloggedoe, geen zin inquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:09 schreef b0ng het volgende:
http://www.talpa.tv/big-brother/
rechts in het midden ongeveer, direct onder de reclame banner.
daarop denk ik.
Nadeel inderdaad.... maar ik heb het dit keer toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:10 schreef Wup het volgende:
[..]
bedankt, had ik idd. overheen gekeken, inloggedoe, geen zin in
Tuurlijk joh, Rob ziet dat toch aan jequote:Op dinsdag 20 september 2005 03:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heeft Rob het denk ook gezien?Die ziet toch ook allerlei mensen door de mand vallen?
Wel triest als Dido op Lieske gaat stemmen zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Lieske zeker 2 stemmen gaat krijgen (Dido en Menno bv) en dat er verder niemand op2 of meer komt (behalve Ralph). Ik zou in ieder geval niet weten wie. Er is nog wel een kans dat Linda toch weer op Lieske stemt en Ingrid ook, dus dan heeft ze er al 4.
Ik denk zijn voet die Rob jaren geleden verlorenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, Rob ziet dat toch aan jeHij heeft zijn verstand in zijn kleine teen en dan mag jij raden van welke voet
![]()
Dat was toch Ralph over Nathalie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef sam_the_man het volgende:
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.
Ik heb het idee dat dit dus wel gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wel triest als Dido op Lieske gaat stemmen zegEn ik wil trouwens niet geloven dat Menno op Lieske stemt (ja ook al heeft die dat al 5x gezegd
) Misschien een kansje dat Tanja stemmen gaat krijgen. Wat betreft nomineren ist echt kut dat ze de laatste dagen zo is bijgedraaid, vorige week had ze wel wat stemmen gekregen, maar nu weet ik t niet...
Ik wacht af en hoop dat niet mn 3 favorieten op de bank zitten dalijk(allemaal dankzij Rikkert
)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
ik ben naar bed: al veel te lang op
Aan de ene kant wel jammer dat ze is bijgedraaid maar op deze manier mag ze van mij nog wel even blijven ik denk dat ze binnenkort Rob op zijn nummer gaat zetten, ze heeft (eenmaal gewend) het hart op de tong liggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wel triest als Dido op Lieske gaat stemmen zegEn ik wil trouwens niet geloven dat Menno op Lieske stemt (ja ook al heeft die dat al 5x gezegd
) Misschien een kansje dat Tanja stemmen gaat krijgen. Wat betreft nomineren ist echt kut dat ze de laatste dagen zo is bijgedraaid, vorige week had ze wel wat stemmen gekregen, maar nu weet ik t niet...
Ik wacht af en hoop dat niet mn 3 favorieten op de bank zitten dalijk(allemaal dankzij Rikkert
)
En jij ook truste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
ik ben naar bed: al veel te lang op
Ik heb het niet van haar intake-gesprek, maar van gesprekken die ze gevoerd heeft met de dames in het huis. Ze heeft een keer in de tuin zitten vertellen dat hij de liefde van haar leven was en dat ze het heel moeilijk vond om hem los te laten en dat ze blij was dat Joost op gegeven moment in haar leven kwam, zodat ze Ralph los kon laten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was toch Ralph over Nathalie?
Op de site staat ook dat hij als hij wint Nathalie ('de liefde van zijn leven' schrijft de redaktie er achter) een kado wil geven.
Erbij gezet om het voor ons en Joost op te leuken?
Rob mag voor ons plezier nog wel even blijven, hij zal de komende week op de bank zitten (of stemmen krijgen) en daar kan hij niet goed mee omgaan (denk ik maar ik ben niet zover gekomen als Roel met zijn studie) en dan gaat hij flippenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk zijn voet die Rob jaren geleden verloren(samen met zn verstand dus
)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef Day het volgende:
Oh dat is 1 ding dat zeker is. Als Rob genomineerd wordt, gaat ie zeker flippen!
Ik hoop het zo, zeker na zijn gesprekje met Linda dat hij zeker wist dat hij geen stemmen zou krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef Day het volgende:
Oh dat is 1 ding dat zeker is. Als Rob genomineerd wordt, gaat ie zeker flippen!
Ik schat de kans op een vierde genomineerde wel aardig inquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit dus wel gaat gebeuren...
Het stemmen op Ralph is makkelijker omdat de meesten al eens op hem gestemd hebben. Dat maakt de drempel wat lager. Bovendien heeft Ralph het nogal cool opgepakt dat zoveel mensen op hem stemden. Ze zullen dus denken dat hij het vast niet erg vind als ze nog eens op hem stemmen...
Een aantal van de dames wil gewoon van Lieske af. Zo'n naieve hittepetit vinden ze maar lastig...
En Roel staat dus al genomineerd...
Het enige wat we kunnen doen is hopen op een vierde genomineerde, bij voorkeer Dido.
Vind ik een hele nuttige bijdragequote:
Ik kan haast niet wachten tot donderdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat kan hij helemaal niet aan volgens mij... Gaat ie meteen z'n afsprakenboekje erbij pakken om met iedereen een één op één gesprekje te plannen en dan uit te vragen óf en waaróm ze nu juist op hém gestemd hebben...
Ik denk ook niet dat hij er nu al bij zal zitten, maar hij redt het niet tot de laatste 5 (waarvan hij zelf overtuigd is)quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:24 schreef flugeltje het volgende:
Toch weet ik niet of hij stemmen gaat krijgen. De rest in het huis vindt het wel makkelijk zo. Rob is toch degene die de zaak draaiende houdt en dat zullen ze niet gemakkelijk op het spel zetten.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat kan hij helemaal niet aan volgens mij... Gaat ie meteen z'n afsprakenboekje erbij pakken om met iedereen een één op één gesprekje te plannen en dan uit te vragen óf en waaróm ze nu juist op hém gestemd hebben...
Dan toch maar Nathalie er nog even in laten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:18 schreef Day het volgende:
Ik heb het niet van haar intake-gesprek, maar van gesprekken die ze gevoerd heeft met de dames in het huis. Ze heeft een keer in de tuin zitten vertellen dat hij de liefde van haar leven was en dat ze het heel moeilijk vond om hem los te laten en dat ze blij was dat Joost op gegeven moment in haar leven kwam, zodat ze Ralph los kon laten.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef Day het volgende:
Edit: Ik zie 'm al: (stap op iemand af): Ik moet even met je praten. Heb jij op mij gestemd?
De spanning wordt wel hoog nu, donderdag duurt nog zolangquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten tot donderdagNu maar hopen dat ze de verbinding goed hebben kunnen krijgen
anders moet ik weer tot vrijdag wachten en ik had die week al niets kunnen lezen en zien via internet
![]()
Ik denk dat Roel op Menno stemt. En Ralph denk ook op Menno, dus dan heb die dr 2.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zou prachtige beelden opleveren en gooit ie echt zijn eigen ruiten mee in! Ben alleen bang dat maar weinig op hem zullen stemmen. Tanja misschien en Chantal is Rob ook al behoorlijk zat aan het worden. Voor de rest zie ik niet veel anderen misschien Roel. Dan heeft ie er toch al 3
Ach nog een paar nachtjes slapenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
De spanning wordt wel hoog nu, donderdag duurt nog zolang
Je hebt het vorige week zwaar gehad he?![]()
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:28 schreef Wup het volgende:
[..]
de vervolgserie dan maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ff helemaal offtopic en misschien ook heel brutaal...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach nog een paar nachtjes slapen![]()
Het was geen pretje vorige week maar ik moet elke 8 weken naar het ziekenhuis, voor mijn vrouw is het veel ergerEn eenmaal daar en je kijkt om je heen dan stelt het leven van de BB bewoners geen zak voor
Maar ben wel blij dat ik het de komende 6 weken weer kan volgen
![]()
Wat is hij lief he als hij slaaptquote:
Truste Day...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:31 schreef Day het volgende:
Ik zie een Southpark-poppetje in die schaduw bij Tanja's bed![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Ik ben zo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach nog een paar nachtjes slapen![]()
Het was geen pretje vorige week maar ik moet elke 8 weken naar het ziekenhuis, voor mijn vrouw is het veel ergerEn eenmaal daar en je kijkt om je heen dan stelt het leven van de BB bewoners geen zak voor
Maar ben wel blij dat ik het de komende 6 weken weer kan volgen
![]()
Ook als die wakker isquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is hij lief he als hij slaapt![]()
Is niet brutaal hoor, anders begin ik er niet overquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ff helemaal offtopic en misschien ook heel brutaal...
maar euh, wat heb je dan dat je iedere 8 weken naar zkh moet?
Na de nominaties pas weer!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:33 schreef BlaBlub het volgende:
Ook als die wakker is![]()
Wanneer komt Lieske weer bij m slapen?![]()
goed idee, ik sluit ook afquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:31 schreef Day het volgende:
Ik zie een Southpark-poppetje in die schaduw bij Tanja's bed![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Wow, heftig zeg en ook behoorlijk klote....quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet brutaal hoor, anders begin ik er niet overHet helpt om erover te praten (zeggen ze)
Ik heb botkanker en lig nu bijna 3 jaar op bed omdat mijn botten in mijn rug met staven zijn vats gezet.
Moet zoals het er nu naar uitziet, de komende 5 maanden, elke week komen voor chemo en dat duurt een week en eenmaal thuis heb ik een paar dagen nodig om bij te komen![]()
Daag Wup...quote:
Missen is een erg groot woordquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig![]()
O das wel vervelend. BB is ook maar heel relatief, hoe druk je je kan maken om alles, t slaat eigenlijk nergens op, maar is ook wel weer leuk
Dan mis je over 6 weken dalijk de bevalling van Tanja
En dat laatste klopt zeker....quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef svann het volgende:
Sterkte, Kribbet!
Wel een zegen dat er tegenwoordig internet is, en vooral iets absorberends als Big Brother.
Zonder Fok zouhet minder verslavend zijn.
Uitvalquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:40 schreef Coraatje het volgende:
ik vermoed dat een hoop mensen op rob stemmen om die uitval die die toen maakte tegen joost,en waarbij tanje hem heel terecht op zijn plek zette en jah dat dido op lieske stem is wel zeker en als ze zo doorgaat lieske ook op dido
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wow, heftig zeg en ook behoorlijk klote....
Maar het komt dan eigenlijk wel goed uit dat nu precies BB is? Hoef je in ieder geval niet over je eigen sores te piekeren. Heb je het druk genoeg met het leven van anderen![]()
Jemig wat heftig zeg :[ Weet niet zo goed wat ik moet "zeggen", maar vind het echt heel rot voor je. Heb je dan vorige week een chemo gehad?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet brutaal hoor, anders begin ik er niet overHet helpt om erover te praten (zeggen ze)
Ik heb botkanker en lig nu bijna 3 jaar op bed omdat mijn botten in mijn rug met staven zijn vats gezet.
Moet zoals het er nu naar uitziet, de komende 5 maanden, elke week komen voor chemo en dat duurt een week en eenmaal thuis heb ik een paar dagen nodig om bij te komen![]()
Ze de baby, of ze Tanja?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Missen is een erg groot woordIk hoop echt dat ze er voor die tijd uit is
![]()
![]()
Gelukkig bellen er meer dan genoeg vrienden en familieleden maar dat is toch anders dan lekker meelullen op FOK!![]()
Dank jequote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef svann het volgende:
Sterkte, Kribbet!
Wel een zegen dat er tegenwoordig internet is, en vooral iets absorberends als Big Brother.
En dat is zeker waar....quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Niets zo heerlijk om naar een stel dwazen te kijken en iets te doen te hebben
![]()
Maar vanmiddag hoorde ik Menno klagen over pijn in zijn rug en dan denk je toch: Jongetje, je weet niet eens wat pijn is![]()
Maar eigen pijn is altijd het ergste![]()
Zo weinig stemmen voor Ralphquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:39 schreef BBscanner het volgende:
Nu er toch weinig gebeurt
Mijn voorspelling voor de nomintaties;Chantal >Joost Dido>Lieske Ingrid>Lieske Joost >Menno Lieske>Ralph Linda>Lieske Menno>Lieske (tactische stemmen samen met Ingrid) Nathalie>Ralph (verplicht tav Joost) Ralph>Menno Rob>Ralph (te dom om een ander dan het zogenaamde zondebok te kiezen Roel>Menno Tanja>Rob
op de bank
Roel, Lieske (4 x) Menno (3x)
Menno eruit!
is niet vanavond gebeurd hoor maar van de week na dat etentje hij gaf een uitval naar joost en even later naar tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitval![]()
Verdorie, ben ik één avondje de kroeg in mis ik meteen weer iets.
Ja je kan echt niet meer uit hoor, dan mis je van alles. Leuke feestjes, gezoen en gekots enzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitval![]()
Verdorie, ben ik één avondje de kroeg in mis ik meteen weer iets.
Dat heb ik dan dus helemaal niet meegekregen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is niet vanavond gebeurd hoor maar van de week na dat etentje hij gaf een uitval naar joost en even later naar tanja
Dát heb ik dan weer wél meegekregen. TOPavondquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja je kan echt niet meer uit hoor, dan mis je van alles. Leuke feestjes, gezoen en gekots enzo
*zucht* wat is die toch schattigquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:44 schreef flugeltje het volgende:
Roel ligt goed te knorren op de bank...
Klopt, ik moest vrijdag de 9de weer verschijnen en meestal is het een dag of 8 a 9 maar na 7 dagen mocht ik weer weg omdat ze weten dat ik thuis heel goed word opgevangen (mijn vrouw, moeder en zeker mijn schoonmoeder en niet te vergeten mijn buurvrouw.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Jemig wat heftig zeg :[ Weet niet zo goed wat ik moet "zeggen", maar vind het echt heel rot voor je. Heb je dan vorige week een chemo gehad?
In elk geval stukken minder leuk, geweldig deze topics, alleen al om mee te lezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef svann het volgende:
Ik niet, ik had 1 avond een sociaal leven en t wordt gelijk keihard afgestraftquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát heb ik dan weer wél meegekregen. TOPavond![]()
Sterkte Kribbet en goed dat je het voor jezelf 'enigzins' kan relativeren en je jezelf kan vermaken met BB en vooral Fok.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig bellen er meer dan genoeg vrienden en familieleden maar dat is toch anders dan lekker meelullen op FOK!![]()
Topidee BB scanner...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sterkte Kribbet en goed dat je het voor jezelf 'enigzins' kan relativeren en je jezelf kan vermaken met BB en vooral Fok.
Misschien een idee dmv sms je de volgende keer op de hoogte te houden. Een soort news updates van het Fok forum, er zijn genoeg gratis sms diensten op het internet dus daar moet wel een oplossing voor te vinden zijn.
Ik hoop dat Tanja (met baby nog binnen) eruit gaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:42 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze de baby, of ze Tanja?
Ja FOK is onverklaarbaar verslavend![]()
Gelukkig maar dat je zoveel lieve vrouwen om je heen hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt, ik moest vrijdag de 9de weer verschijnen en meestal is het een dag of 8 a 9 maar na 7 dagen mocht ik weer weg omdat ze weten dat ik thuis heel goed word opgevangen (mijn vrouw, moeder en zeker mijn schoonmoeder en niet te vergeten mijn buurvrouw.![]()
Ik ben blij met alle vrouwen om me heen![]()
De eerste week na thuiskomst kan je niets zelf (toilet, douchen enz.) daarna gaat het beter, in het begin is het erg moeiljk om als 37 jarige je kont te laten afvegen door iemand anders maar zelfs daar wen je aan![]()
Vrouwen zijn idd ge-wel-digquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt, ik moest vrijdag de 9de weer verschijnen en meestal is het een dag of 8 a 9 maar na 7 dagen mocht ik weer weg omdat ze weten dat ik thuis heel goed word opgevangen (mijn vrouw, moeder en zeker mijn schoonmoeder en niet te vergeten mijn buurvrouw.![]()
Ik ben blij met alle vrouwen om me heen![]()
De eerste week na thuiskomst kan je niets zelf (toilet, douchen enz.) daarna gaat het beter, in het begin is het erg moeiljk om als 37 jarige je kont te laten afvegen door iemand anders maar zelfs daar wen je aan![]()
Heb het idee dat velen niet meer zo erg anti-Ralph zijn. En zullen denken de andere stemmen wel op Ralph. Hierdoor kan Ralph wellicht door de mazen heen zwemmen! Ik hoop het in iedergeval. Hoop echt dat Menno Rob of Chantal er uit vliegt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:43 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zo weinig stemmen voor RalphDat zou wel helemaal goud zijn
Helemaal als Menno dr uit gaat
Ik weet het niet, toen stond ik nét te gillen....quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:51 schreef svann het volgende:
Ik las in het streamverslag nog iets raadselachtigs.
Rob kwam Ingrid in de slaapkamer nog even zeggen dat ze zich iets niet aan moest trekken?
Weet iemand wat?
(Ving Bus watcher op om 0.22 uur.)
Omdat niet alle meisjes bang zijn voor spinnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:47 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik trouwens niet snap.... Waarom heeft nog niet één van de dames die enorme spin in de badkamer ontdekt?? (zelf heb ik röntgen-ogen wat dat betreft)
Zou een optie kunnen zijn maar tegen de tijd dat je het weer een beetje kan hebben, mag ik alweer naar huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sterkte Kribbet en goed dat je het voor jezelf 'enigzins' kan relativeren en je jezelf kan vermaken met BB en vooral Fok.
Misschien een idee dmv sms je de volgende keer op de hoogte te houden. Een soort news updates van het Fok forum, er zijn genoeg gratis sms diensten op het internet dus daar moet wel een oplossing voor te vinden zijn.
Daarin verschillen we danquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tanja (met baby nog binnen) eruit gaatHeb het niet zo op kinderen
![]()
Ik ben al jaren lid van FOK! frontpage en kwam een keer hier terecht, anders had ik BB niet eens gekeken![]()
Dat wordt dus weer een rondje FA??quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarin verschillen we danMaar vind Tanja de laatste dagen wel "leuk"
Hahah, ik ben een voormalig verslaafde fokker die die weg terug naar de verslaving heeft gevonden![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer een rondje FA??
Fokkers Anonymus
Zo is het onzinforum ontstaan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:55 schreef flugeltje het volgende:
Dat wordt dus weer een rondje FA??
Fokkers Anonymus
Vrouwen zijn de mooiste wezens op deze wereldquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je zoveel lieve vrouwen om je heen hebtDat heb je zeker nodig! Dat je daardoor eerder het ziekenhuis uit mag is ook erg fijn lijkt me
Je kon je pas zeker goed verplaatsen in de ziekenhuis verhalen die verteld werden (door o.a. Dido en Rob)?
En dan is het kont en piemol wassen ineens niet meer zo erg zeker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido lijkt me wel aardig ( in het ziekenhuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |