Tanden poetsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Truste
En hem weer herinneren aan de jaccuzi-scenequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Zie gvd Dido verleidelijk naar Menno proberen te kijken. Onm echt misselijk van te worden
er werd heel subtiel ingezoomd op Chantal......quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Roel wil fluisteraars een beuk verkopen.
Dan weet ik er al wel een paar
Was ook een hak richting Rob neem ik aan?? Hij en Tanja hadden het eerder over verliefd worden over 6 weken en Rob begreep er geen reet vanquote:
Als die dat nou ook eens echt deed, al dat gelul, maar zero actiequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Roel wil fluisteraars een beuk verkopen.
Dan weet ik er al wel een paar
Misschien vinden ze haar niet echt lelijk maar wat er uit dat mondje komt is toch erg lelijk hoor, ze is heel stiekemquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Dido mag toch objectief als knap en volwassen uitziend beschouwd worden als ik haar zo op TV zie. Ok, ze heeft niet echt veel vrouwelijke rondingen, maar ik geloof niet dat Nederland haar erg lelijk vind. Ik vind dat ze eruit ziet alsof ze 26-28jaar is, terwijl ze 24 is.
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
Was ook een hak richting Rob neem ik aan??
Tis AH wijn waarschijnlijk droe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.
Om maar te zwijgen van 'walgelijk'. Dido is alles behalve reclame voor vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien vinden ze haar niet echt lelijk maar wat er uit dat mondje komt is toch erg lelijk hoor, ze is heel stiekem![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand nog het dopen van Chantal meegekregen? (door Joost als God)
Jammer, hij is de persoon die Rob nog een keer dwars gaat zittenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.
nee, maar ik heb niet de idee dat ik er iets aan gemist hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand nog het dopen van Chantal meegekregen? (door Joost als God)
Maar goed dat Gert er niet isquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van 'walgelijk'. Dido is alles behalve reclame voor vrouwen.
In 5 edities BB niet eerder zo'n triest figuur meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |