Tanden poetsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Truste
En hem weer herinneren aan de jaccuzi-scenequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Zie gvd Dido verleidelijk naar Menno proberen te kijken. Onm echt misselijk van te worden
er werd heel subtiel ingezoomd op Chantal......quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Roel wil fluisteraars een beuk verkopen.
Dan weet ik er al wel een paar
Was ook een hak richting Rob neem ik aan?? Hij en Tanja hadden het eerder over verliefd worden over 6 weken en Rob begreep er geen reet vanquote:
Als die dat nou ook eens echt deed, al dat gelul, maar zero actiequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Roel wil fluisteraars een beuk verkopen.
Dan weet ik er al wel een paar
Misschien vinden ze haar niet echt lelijk maar wat er uit dat mondje komt is toch erg lelijk hoor, ze is heel stiekemquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Dido mag toch objectief als knap en volwassen uitziend beschouwd worden als ik haar zo op TV zie. Ok, ze heeft niet echt veel vrouwelijke rondingen, maar ik geloof niet dat Nederland haar erg lelijk vind. Ik vind dat ze eruit ziet alsof ze 26-28jaar is, terwijl ze 24 is.
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
Was ook een hak richting Rob neem ik aan??
Tis AH wijn waarschijnlijk droe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.
Om maar te zwijgen van 'walgelijk'. Dido is alles behalve reclame voor vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien vinden ze haar niet echt lelijk maar wat er uit dat mondje komt is toch erg lelijk hoor, ze is heel stiekem![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand nog het dopen van Chantal meegekregen? (door Joost als God)
Jammer, hij is de persoon die Rob nog een keer dwars gaat zittenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, in dit geval: Roel is weer bezopen na een paar glaasjes Rosé.
nee, maar ik heb niet de idee dat ik er iets aan gemist hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand nog het dopen van Chantal meegekregen? (door Joost als God)
Maar goed dat Gert er niet isquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van 'walgelijk'. Dido is alles behalve reclame voor vrouwen.
In 5 edities BB niet eerder zo'n triest figuur meegemaakt.
Niet bij Chantal toch? Want nu hoort ze bij "de groep"quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
dat deed hij vorige week ook.![]()
Joost.
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar goed dat Gert er niet is![]()
We liepen wel te zeuren over Chantal maar Dido is echt gevaarlijk hoor, heel eng en berekenend![]()
Dat niet maar hij schijnt het bij nog 3 gedaan te hebben en ze zijn nu een "groep" ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, maar ik heb niet de idee dat ik er iets aan gemist heb
Volgens mij heeft die gozer echt schijt aan al die vrouwen in het huis, goeie kerel, maakt ze allemaal gek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:39 schreef APK het volgende:
Whehehe, volgens mij eindigt Roel weer bij Lieske in bed.
Is Dido jouw fan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!Dido is mijn fan
![]()
mee eens, voorlopig wel tenminste;quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!![]()
Je hebt ergens wel gelijk maar ze is veel door trapter dan ik in het begin dachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat maakt Dido daardoor juist extra leuk als 'BB bewoner' Geeft juist spanning en irritaties!Dido is mijn fan
![]()
Linda vindt hem lekker, maar voelt verder niets voor hem. Dido zegt dat ze niet verliefd op hem is... en Lieske ziet hem alleen als maatje. Zo goed gaat het eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:41 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer echt schijt aan al die vrouwen in het huis, goeie kerel, maakt ze allemaal gek.
Niet mee eens. Ze is echt te genant om naar te kijken. Roddeltantes als Chantal mogen er wel nog even inblijven, maar super irritante types als Dido verpesten het streamen meer dan dat ze het leuk maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gevoel alsof het allemaal maar spel is bij Roel, ze boeien hem allemaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda vindt hem lekker, maar voelt verder niets voor hem. Dido zegt dat ze niet verliefd op hem is... en Lieske ziet hem alleen als maatje. Zo goed gaat het eigenlijk helemaal niet.
zei ze dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
In de badkamer denkt Dido nu dat ze punten heeft gescored bij Roel.![]()
Dido moet gewoon niet denken als het om Roel gaat, dan lult ze echt nog stommer als normaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Shit, ik moet slapen, maar Roel gaat nog flink ontsporen vanavond.![]()
Whahaha!
Gelukkig dat ze er helemaal klaar mee is en Roel eigenlijk helemaal niet zo heel leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Dat bewijst maar weer eens hoe triest ze is. En de rest neemt het dus voor haar op, terwijl ze net zo hard een spelletje aan het spelen is. Ik denk dat Roel wel door meer mensen genomineerd gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
Shit, ik moet slapen, maar Roel gaat nog flink ontsporen vanavond.![]()
Whahaha!
Ze zei: Weet je wat hij zei? "Nee jij trekt volle zalen!" Tegen mij! Toen heb ik alleen maar zo gegaan en ben zo weggelopen!quote:
Ik denk niet dat er op Roel gestemd mag worden, aangezien hij toch sowieso op de bank zit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens hoe triest ze is. En de rest neemt het dus voor haar op, terwijl ze net zo hard een spelletje aan het spelen is. Ik denk dat Roel wel door meer mensen genomineerd gaat worden.
Dido kan zich alleen staande houden als ze omringd wordt door een stel ongelooflijk domme dozen. Blijkbaar is dat zo in deze BB.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens hoe triest ze is. En de rest neemt het dus voor haar op, terwijl ze net zo hard een spelletje aan het spelen is. Ik denk dat Roel wel door meer mensen genomineerd gaat worden.
Roel wil scoren, maar het lukt hem alleen bij de persoon die hij juist eruit wilde stemmen. Bij zijn twee favorieten wil het scoren maar niet lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:44 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof het allemaal maar spel is bij Roel, ze boeien hem allemaal niet.
Vindt het prachtig om te zien hoe zij zich zo zeker probeert op te stellen, maar onder dat dunnne laagje vernis zit een hele berg onzekerheid verborgen.quote:
In feite gaat hier dus hetzelfde gebeuren als met Ralph en Nathalie in het begin. Dido hangt de gekwetste bitch uit die zo gekwetst is door Roel en de rest neemt het voor haar op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido kan zich alleen staande houden als ze omringd wordt door een stel ongeloflijk domme dozen. Blijkbaar is dat zo in deze BB.
Tot ze een teken van zwakte vertoont dan gaan de katjes krabben let maar op!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido kan zich alleen staande houden als ze omringd wordt door een stel ongeloflijk domme dozen. Blijkbaar is dat zo in deze BB.
Dat bedoel ik niet, maar laat maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het prachtig om te zien hoe zij zich zo zeker probeert op te stellen, maar onder dat dunnne laagje vernis zit een hele berg onzekerheid verborgen.
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef sam_the_man het volgende:
Roel is nu Dido weg is een stuk minder dronken trouwens
Dido is niet fan van jou, jij bent fan van Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het prachtig om te zien hoe zij zich zo zeker probeert op te stellen, maar onder dat dunnne laagje vernis zit een hele berg onzekerheid verborgen.
Deze is voor een groot deel is veroorzaakt door de manier waarop zij aan de kant is gezet door haar ex-vriend! (imo) Deze onzekerheid komt zeker nog wel een keer boven drijven en daardoor is ze voor mij mijn favoriete bewoner. Tevens vindt ik haar figuurlijk ook niet onaantrekkelijk!
Of ze doen net alsóf ze het voor haar opnemen. Wat de mensen in het gezicht van iemand zeggen kan nogal eens anders zijn dan ze werkelijk denken heb ik gemerkt bij deze BB.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
In feite gaat hier dus hetzelfde gebeuren als met Ralph en Nathalie in het begin. Dido hangt de gekwetste bitch uit die zo gekwetst is door Roel en de rest neemt het voor haar op.
LOL... dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido is niet fan van jou, jij bent fan van Dido
Neequote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Zouden jullie zo lief willen zijn om eventuele relevante screenshots ook in het streamverslagentopic te posten?![]()
Als Roel straks Linda anaal neemt en Nathalie tussen de benen duikt, dan zal ik dat posten... echt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Zouden jullie zo lief willen zijn om eventuele relevante screenshots ook in het streamverslagentopic te posten?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel straks Linda anaal neemt en Nathalie tussen de benen duikt, dan zal ik dat posten... echt!
Hey, jij kan dus ook aardig zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Echt waar? Wat leuk dat je dat doet!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel straks Linda anaal neemt en Nathalie tussen de benen duikt, dan zal ik dat posten... echt!
Ik hoef alleen maar Lieske en Roel actie te zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat we op dat moment een geweldig beeld van lege stoelen in de woonkamer krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:53 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Echt waar? Wat leuk dat je dat doet!
Hij klinkt opeens echt nuchterquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Tot ze een teken van zwakte vertoont dan gaan de katjes krabben let maar op!
Roel is nu Dido weg is een stuk minder dronken trouwens
Moet ze wel genomineerd worden. Zoals het er nu voorstaat geef ik (de drie leukste bewoners) Ralph, Lieske en Roel de meeste kans om op de bank te zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef newsman het volgende:
Dont worry ze weten nu al dat linda eruit gaat.
Nee, is wel een genuanceerder verhaal. Tegen de dames en Rob was het: ik werd vreselijk door hem gedomineerd, kon helemaal niet mezelf zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:58 schreef sam_the_man het volgende:
Tegen Roel spreekt ze geen kwaad over hem.
Roel zit goed in elkaar, zelfs dat kroelen met Tanja was geen spelletje volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is reclame aan het maken voor Ralph bij Naat
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ze wel genomineerd worden. Zoals het er nu voorstaat geef ik (de drie leukste bewoners) Ralph, Lieske en Roel de meeste kans om op de bank te zitten.
Nee, dat was pedofilische prenatale trio-sexquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel zit goed in elkaar, zelfs dat kroelen met Tanja was geen spelletje volgens mij![]()
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, is wel een genuanceerder verhaal. Tegen de dames en Rob was het: ik werd vreselijk door hem gedomineerd, kon helemaal niet mezelf zijn.
Ik weet dat het ook de top 3 is bij de kijkers... maar als die drie op de bank zitten en verder niemand... zal er toch iemand uit moeten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef b0ng het volgende:
[..]
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ralph?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.
Ken ook genoeg van die mensen (van leeuwenhoeck) en eigenlijk moeten ze elke keer een waarschuwing laten zien, doe dit thuis nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat Chantal wat minder bruin wordt in de winter
Bij ons op de afdeling (oncologie, AZM) vind je veel mensen met huidkanker die idd veel en veels te bruin zijn geworden onder de zonnebank.
Precies! Als ik nog meer van mijn vrouw ga houden dan ga ik natuurlijk scheidenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Rica het volgende:
Sjan weer met een bullshit verhaal.
We hielden teveel van elkaar.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef b0ng het volgende:
[..]
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ben ik het eik wel mee eensch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop hetEcht iedereen mag er uit van mij, behalve Roel, Lieske en Ralph
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat was pedofilische prenatale trio-sex![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |