Hij klinkt opeens echt nuchterquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:48 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Tot ze een teken van zwakte vertoont dan gaan de katjes krabben let maar op!
Roel is nu Dido weg is een stuk minder dronken trouwens
Moet ze wel genomineerd worden. Zoals het er nu voorstaat geef ik (de drie leukste bewoners) Ralph, Lieske en Roel de meeste kans om op de bank te zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef newsman het volgende:
Dont worry ze weten nu al dat linda eruit gaat.
Nee, is wel een genuanceerder verhaal. Tegen de dames en Rob was het: ik werd vreselijk door hem gedomineerd, kon helemaal niet mezelf zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:58 schreef sam_the_man het volgende:
Tegen Roel spreekt ze geen kwaad over hem.
Roel zit goed in elkaar, zelfs dat kroelen met Tanja was geen spelletje volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is reclame aan het maken voor Ralph bij Naat
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ze wel genomineerd worden. Zoals het er nu voorstaat geef ik (de drie leukste bewoners) Ralph, Lieske en Roel de meeste kans om op de bank te zitten.
Nee, dat was pedofilische prenatale trio-sexquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel zit goed in elkaar, zelfs dat kroelen met Tanja was geen spelletje volgens mij![]()
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, is wel een genuanceerder verhaal. Tegen de dames en Rob was het: ik werd vreselijk door hem gedomineerd, kon helemaal niet mezelf zijn.
Ik weet dat het ook de top 3 is bij de kijkers... maar als die drie op de bank zitten en verder niemand... zal er toch iemand uit moeten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef b0ng het volgende:
[..]
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ralph?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een lulverhaal, bij die intakegesprekken had ze het over de liefde van haar leven en dat ze nog wel eens aan hem dacht.
Ken ook genoeg van die mensen (van leeuwenhoeck) en eigenlijk moeten ze elke keer een waarschuwing laten zien, doe dit thuis nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat Chantal wat minder bruin wordt in de winter
Bij ons op de afdeling (oncologie, AZM) vind je veel mensen met huidkanker die idd veel en veels te bruin zijn geworden onder de zonnebank.
Precies! Als ik nog meer van mijn vrouw ga houden dan ga ik natuurlijk scheidenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Rica het volgende:
Sjan weer met een bullshit verhaal.
We hielden teveel van elkaar.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef b0ng het volgende:
[..]
hun gaan er niet uit, ze verzinnen wel wat.
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Ben ik het eik wel mee eensch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop hetEcht iedereen mag er uit van mij, behalve Roel, Lieske en Ralph
quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat was pedofilische prenatale trio-sex![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |