Ja maar toen jij daar langs kwam durfden ze niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een niveautje dat topic zeg.
Ja, heeeeeeeeel veel zeiken in heeeeeeeeeel veel postsquote:Op maandag 19 september 2005 17:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je weet dat er twee manieren zijn om snel aan een andere TT te komen
Ja, OP van nietsquote:
Die ook ja. Hadden we net een leuke OP, krijg je dit weer.quote:
Plaatjes waren vanwege het anti-kliekjes regime niet gewenst, maar ik kan ze er zo inzetten als je wilquote:
Doe maar. Gezellig!quote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Plaatjes waren vanwege het anti-kliekjes regime niet gewenst, maar ik kan ze er zo inzetten als je wil
Dat staat al een stuk vrolijker.quote:
Zo de aanleiding duidelijker?quote:VS sturen in 2020 opnieuw mensen naar de maan
WASHINGTON - De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA wil in 2020 vier astronauten naar de maan sturen. De vier moeten reizen in een capsule die wordt aangedreven door een nieuw te bouwen raket.
Dat heeft een woordvoerder van de NASA maandag laten weten. De laatste bemande missie naar de maan was in 1972.
Gagarin
De maan is het enige hemellichaam tot nog toe dat door mensen is bezocht. Kort nadat de Rus Joeri Gagarin op 12 april 1961 als eerste mens een ruimtevlucht maakte, kondigde de Amerikaanse president aan dat voor het einde van dat decennium een Amerikaan voet op de maan zou zetten. Sindsdien zijn zes Amerikaanse expedities op de maan geland.
20 juli 1969:
Apollo-11 landt om 3.56 uur (Nederlandse tijd) op de maan. Neil Armstrong en Edwin Aldrin planten de Amerikaanse vlag in het maanstof. De eerste spreekt de beroemd geworden woorden: "Dit is een kleine stap voor een mens, maar een grote sprong voor de mensheid."
19 november 1969:
Vier maanden later betreden astronauten Charles Conrad en Alan Bean het maanoppervlak. Zij verzamelen stenen, sturen gegevens naar aarde en hebben een kleurencamera bij zich.
5 februari 1971:
Apollo 14 landt met aan boord Alan Shepard en Edgar Mitchell. Shepard speelt een potje golf.
30 juli 1971:
Met een maanauto verkennen David Scott en James Irvin de directe omgeving van hun landingsplaats. Aan boord van Appollo-15 nemen ze bijna tachtig kilo steen mee.
21 april 1972:
Astronauten John Young en Charles Duke onderzoeken voor het eerst een hoogvlakte op de maan. Met hun maanauto rijden ze bijna 27 kilometer.
11 december 1972:
Eugene Cernan en Harrison Schmitt maken de tot op heden laatste maanvlucht. De camera van de maanauto filmt de terugkeer van Apollo-17 naar aarde.
Apollo-13
Een maanvlucht, Apollo-13, liep bijna fataal af. Als zich op de heenweg aan boord een zware explosie voordoet, is de bemanning gedwongen in de maanlander terug te keren naar aarde.
Russische kosmonauten zetten nooit voet op de maan. Wel brachten enkele landers proefmonsters mee terug naar aarde. De Europese ruimtevaartorganisatie ESA stuurde in 2003 een eerste missie naar de maan. De satelliet draait inmiddels rondjes om het hemellichaam, maar landt er niet.
Hate to say I told them so...quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe durfen ze... zomaar grappen maken over de campingreviewwedstrijd
![]()
Barry ken je toch wel?quote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef k_man het volgende:
Die Makaken ken ik trouwens ook niet en ik ben toch 6280.
Nee joh, totaal niet.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Douwe het volgende:Een rename van de lounge
Dit leek toch niet op een TVP?
Neeeeeheee, eind december, voor de meetquote:Oei, NYC... ook leuk... eens kijken wat dat nou kost eind november...
Jij hebt ook geld over zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef DutchTrain het volgende:
Oei, NYC... ook leuk... eens kijken wat dat nou kost eind november...
Ja geld en vrije dagen die ik nog voor het eind van het jaar moet opnemen...quote:
ik heb 25 jaar in Den Haag gewoond, alwaar de "r" niet voorkomt in de vocabulaire en verder doe/deed ik niet aan studentenverenigingen, zeilkampen e.d. als je dat bedoeltquote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg DT, praat jij ook met een "r"?
Geen vuurwerk, zei jequote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Maar ja, ik ben dus al in totaal 30 dagen van m'n leven in NYC geweest en nog nooit in zoveel andere steden... maar als stopover naar een andere verre bestemming is het wel een idee
Ah ok want om de een of andere reden dacht ik dat even.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik heb 25 jaar in Den Haag gewoond, alwaar de "r" niet voorkomt in de vocabulaire en verder doe/deed ik niet aan studentenverenigingen, zeilkampen e.d. als je dat bedoelt
ja dat vond ik ook al vreemd.... maar vrienden die dat zeiden wonen op de 26e verdieping in een gebouw in de buurt van de ESB, dus ik neem aan dat die het wel zullen weten...quote:
verklaarrrt u naderrrrquote:Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ah ok want om de een of andere reden dacht ik dat even.![]()
Naja door die eerste foto in combinatie met UVA en EUR.quote:
die eerste foto geeft wellicht een wat ander beeld van wie ik werkelijk ben danquote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
Naja door die eerste foto in combinatie met UVA en EUR.![]()
Dat zal het zijn dan. Jammer dat ik niet bij de Parijs-meet kan zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
die eerste foto geeft wellicht een wat ander beeld van wie ik werkelijk ben dan
UVA en EUR, tja ligt eraan welke studies je daar gaat doen... op beide kom je zeer uiteenlopend volk tegen, zeker als je een beetje gaat shoppen bij veel verschillende faculteiten om je studiepunten te halen en ook nog iets te leren.
Hmm, je blijft er over beginnen, ervaringen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef DutchTrain het volgende:
Maar als je natuurlijk echt wat wil doen aan je fotoboek, dan moet je op zaterdagmiddag in het singlestopic posten
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Douwe het volgende:
[..]
Hmm, je blijft er over beginnen, ervaringen?
Ja, even zoeken levert mijn infiltratiepoging op in het topic...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Douwe het volgende:
Hmm, je blijft er over beginnen, ervaringen?
Fok!Radio....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
Wellicht eerst maar weer eens een goed topic openen in TRV... er valt hier weinig te beleven op het moment.
Helaas ben ik m'n reisverslag van Friesland kwijtgeraakt op een defecte CF-kaart
Oh, ik kan mezelf natuurlijk ook uitnodigen voor FOK!radio voor live-reisadvies en vakantiekeuzehulp
*bergt fles wijn nu echt op
Ja, ik heb vanaf 21.00 ofzo geluisterd... Yvonne die niets te melden had, de stelling van Blinky die zoals gewoonlijk net als de reacties nergens op sloeg en natuurlijk de muziek die niet gedraaid werd (wat erg voor die Paul Simon fansquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
Fok!Radio....Heb je die aflevering van vanavond gehoord?
* Jaguarized is Paul Simon fan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanaf 21.00 ofzo geluisterd...
Yvonne die niets te melden had, de stelling van Blinky die zoals gewoonlijk net als de reacties nergens op sloeg en natuurlijk de muziek die niet gedraaid werd (wat erg voor die Paul Simon fans)
En wat was er nou nog meer? interview met een B&H S&W meisje waar ik nog nooit van gehoord had en de naam ook niet meer van weet en Nuongirl, die op elke vraag antwoordde 'ja zo gaat dat, ja doe maar wat, ja dan doen we dingen, ja 't is allemaal niet zo bijzonder'
Ik was aan het proberen om m'n naam 5 op een rij te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
En ik had die plaats verdomme nog maar 5 keer aangevraagd.
Dat is ook lekker kansloos.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was aan het proberen om m'n naam 5 op een rij te krijgen
Bijna net zo kansloos als de hele nacht Paul Simon blijven aanvragenquote:
Goede TT, waardeloze OP. Avatarsquote:Op maandag 19 september 2005 17:22 schreef flipsen het volgende:
Lucille/UIO, doe eens wat leuks met de TT?
Ah, ik heb een medestanderquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede TT, waardeloze OP. Avatars
Nu ook met mooie OP.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, ik heb een medestander![]()
gelukkig doet de edit functie het nog
Niet de hele nacht, ik heb 5 weken geleden voor het eerst You Can Call Me Al aangevraagd tijdens FokRadio. Een week later weer. Gisteren dus de tweede keer. En omdat het later toch zo rustig werd heb ik Graceland ook nog in de qeue gezet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bijna net zo kansloos als de hele nacht Paul Simon blijven aanvragen![]()
Maar uiteindelijk heb ik wel allebei de nummers voorbij horen komen
Dat ligt wederom aan 110962quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
Tot "Hey, ik ken een CBS medewerker die Kees heet, maar dat zal hem wel niet zijn." snap ik het. Daarna niet meer.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Maar als jij het snapt, leg het eens uit dan?
Kom eens op een TRV meet en de kans is groot dat je Kees ontmoet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
Tot "Hey, ik ken een CBS medewerker die Kees heet, maar dat zal hem wel niet zijn." snap ik het. Daarna niet meer.
Bij de volgende meet nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:24 schreef Lucille het volgende:
Kom eens op een TRV meet en de kans is groot dat je Kees ontmoet.
't zelfde hier.. zit ook ziek thuis, maar heb vandaag al weer gewoon wat klanten en collega's aan de telefoon gehad en een congresverslagje geschreven... 't blijft natuurlijk een probleem als je thuis internet hebt en je je mail naar thuis kan doorschakelen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef flipsen het volgende:
Pfff, ik lijk wel gek. Ben ik ziek thuis, ga ik toch nog aan het kutten met Illustrator/Powerpoint om een plaatje af te maken wat ze op het werk vandaag nog nodig hebben... Is er geen grens aan 'een flexibele instelling'?!?
Dat is de verkeerde Kees:quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef DutchTrain het volgende:of was het nou die met een y erachter?
Maar goed er zijn meer honden die fikkie heten en ongetwijfeld meer collega's die Kees heten
Je hebt dan ook pas anderhalve meet meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens heb ik de bewuste Kees nooit ontmoet op een meet.
Je valt genadeloos door de mand. Die modfunctie kun je wel vergeten hoor. Ken je users.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh ja..bijna goed, maar helaas niet geslaagd voor het TRV examen dus
Kan ik mij nog beroepen op een coulanceregeling in geval van tijdelijke arbeidsongeschiktheid / ontoerekeningsvatbaarheid ten gevolge van verhoogde lichaamstemperatuur en overvloedige slijmvliesgroei in neus- en keelholten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef k_man het volgende:
Je valt genadeloos door de mand. Die modfunctie kun je wel vergeten hoor. Ken je users.
Paul Simon maakt best goede muziek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bijna net zo kansloos als de hele nacht Paul Simon blijven aanvragen![]()
Maar uiteindelijk heb ik wel allebei de nummers voorbij horen komen
En hij zou pas zaterdagmiddag gaan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
Wie zien we daar posten in die vermaledijde singles-reeks? Als dat DT niet is...
Ja hier gebeurt ook niets... ik probeer het daar te volgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
Wie zien we daar posten in die vermaledijde singles-reeks? Als dat DT niet is...
Dat was afgelopen zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
En hij zou pas zaterdagmiddag gaan!![]()
![]()
En het 'voeg 5 associaties en een letter toe met plaatjes voor filmliefhebbers' begon ook te vervelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdagmiddag
Wat moeten die SC in [single] nu wel niet denkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoopte al dat je dat zou zeggen.![]()
![]()
En al die mensen in PUB.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet proberen om in 5 FOK! Sc topics binnen 1 minuut te posten... tenzij je het natuurlijk in het Frans doet![]()
Kut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat soort inhoudelijke posts werken daar dus niet
Ze doen af en toe alsof, om een beetje aandacht te krijgen, of ze doen net alsof ze het niet doen, ook om aandacht te krijgen.... in ieder geval, als het woord bij de daad gevoegd zou worden dan zou NL nu een aardig bevolkingsoverschot hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wordt er geneukt daar?
Of "wijn" zeker ook nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, chocola, dat was het toverwoord
Hmm de enige manier om nu nog sympathie te wekken is te zeggen dat je een pure chocoladeletter aan het eten bent... met nootjesvulling ...quote:
Hoeveel successen heb jij daarmee behaald?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm de enige manier om nu nog sympathie te wekken is te zeggen dat je een pure chocoladeletter aan het eten bent... met nootjesvulling ...
Degene die het laatst post in een topic moet een nieuwe openen toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Hoeveel successen heb jij daarmee behaald?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Iets zegt me dat jullie het vast leuk vinden om te weten dat ik een pure chocoladeletter met nootjesvulling aan het eten ben
Och maakt mij niet uit hoor. Dat er even eentje is die dom moet gaan lullen, tsja, die moet je altijd hebben he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef Douwe het volgende:
Ik wordt tenminste niet zo afgekraakt als jij, Jaguarized... ik heb zelfs medestanderds
Ik bedoel Kunst & Literatuur.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
IemandIets zegt me dat jullie het vast leuk vinden om te weten dat ik een pure chocoladeletter met nootjesvulling aan het eten ben
Ik speel meestal spelletjes in elk subforum... en eigenlijk heb ik het altijd fout. Misschien moet ik me meer verdiepen in één bepaald spelquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik bedoel Kunst & Literatuur.![]()
alle latere titels zijn niets meer dan verwerpelijke nieuwlichterij
Tssj ja zelfs GAD heet tegenwoordig GVH. Kon ik dat topic over de nieuwste vestzakhorloges bijna niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef k_man het volgende:
Ik bedoel Kunst & Literatuur.![]()
alle latere titels zijn niets meer dan verwerpelijke nieuwlichterij
Vier op een rij ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:52 schreef Douwe het volgende:
Ik ben niet meer gewenst
[..]
Ik speel meestal spelletjes in elk subforum... en eigenlijk heb ik het altijd fout. Misschien moet ik me meer verdiepen in één bepaald spel
Ik heb niet mijn avond vanavond... ik maak spelfout na spelfout, de fouten in de zinsconstructie stapelen elkaar op en tot overmaat van ramp treffen mijn posts ook nog eens geen doelquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:56 schreef Douwe het volgende:
Ik heb niet mijn avond vanavond... ik maak spelfout na spelfout, de fouten in de zinsconstructie stapelen elkaar op en tot overmaat van ramp treffen mijn posts ook nog eens geen doel
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
das de derde keer vandaag
Bedankski en we verzinnen wel iets!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Veel plezierski daarski
En nee, geen tips voor Krakow
veel plezier!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bedankski en we verzinnen wel iets!![]()
Zal wel een rondje historisch centrum en de burcht worden ofzo.
Best knap dat ik dan dit mailtje krijg op een mailadres dat niet op internet te vinden is... of zouden ze daar in Togo bijzondere versies van internet hebben met bijzondere opsporingsmethodenquote:After these several unsuccessful attempts,I decided to
track his last name over the Internet, to locate any
member of his family hence I contacted you.I have
contacted you to assist in repartrating the fund
valued at US$16.2 million left behind by my client
before it gets confisicated or declared unserviceable
by the Security Finance Firm where this huge amount
were deposited.
Met 16,2 miljoen kan ik natuurlijk een leuk reisje maken. dan neem ik wat tekstschrijvers mee voor het reisverslag, dat ik dan elke avond in mijn privévliegtuig dicteer.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:44 schreef Lucille het volgende:
Wat ga je met het geld doen? Op vakantie?
Dit was mijn laaste:quote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef DutchTrain het volgende:
Oh en alweer 16,2 miljoen dollar in het vooruitzicht![]()
[..]
Best knap dat ik dan dit mailtje krijg op een mailadres dat niet op internet te vinden is... of zouden ze daar in Togo bijzondere versies van internet hebben met bijzondere opsporingsmethoden
quote:Hello Dear,
Calvery Greetings!
I RECEIVED YOUR DATA THROUGH THE INTERNET BUSINESS DIRECTORY, I HAVE PRAYED OVER IT AND I PICKED UP THE COURAGE AND TRUST TO CONTACT YOU IMMEDIATELY REGARDING THIS HUMANITERIAN WORK.
Peace of the Lord is with you and your entire household. I am Mrs. Susan Belyaev, a UKRIANE national I was married to Dr. Christopher Harry Belyaev who worked with UKRAINE embassy in South Africa for nine years before he died in the year 2001,He died after a brief illness that lasted for only four days. Since his death I decided not to re-marry or get a child outside my matrimonial home which the Bible is against.
We were married for eleven years and the union unfortunately did not produce any offspring. Before his death we had given our lives to Christ and were living according to his Words. THREE weeks ago I was diagnosed with cancer and the doctor has informed me that I do not have much time to live. Presently I am practically invalid as the cancer has ravaged my body and I can feel my life slowly ebbing away. I do not have much time to do the Lord's work but He will give me strength to see my last assignment through.
My husband, Dr.Christopher Harry Belyaev before his death deposited his life savings of $5.6Million (Five Million Six hundred thousand U.S. Dollars) with a financial institution in the European continent. Before his death, we were committed to the growth of the church and the propagation of the word, but I can no longer partake in this noble task. I need a Christian individual or individuals who can continue the work on our behalf and will utilize this money the way I am going to instruct here into-funding churches, orphanages and widows propagating the word of God and to ensure that the house of God is maintained.
The Bible made us to understand that blessed is the hand that gives. I took this decision because I don't have any child or next of kin who can inherit these funds.
Though the internet is a seemingly unlikely place to find such individuals, I believe that the Lord hides jewels in the most unlikely places. It is not the means that is important but the message. I know that I am going to be in the bosom of the Lord. Exodus 14 VS 14 says that the lord will fight my case and I shall hold my peace. With God all things are possible.
My lawyer who is presently on an assignment in The UNITED KINGDOM (UK) will issue you a letter of authorization that will prove you as the present- beneficiary to these funds and also other documents backing the claim of the funds. I want you and the church to always pray for me because the lord is my shepherd. MY Happiness is that I lived a life of a worthy Christian.
Please assure me that you will act accordingly as I stated herein.
Hoping to hearing from you.
Yours Sincerely,
Mrs. Susan Belyaev.
N.B: PLEASE I WILL ADVICE YOU TO GIVE THE LAWYER IN CHARGE A CALL IN THE UNITED KINGDOM IMMEDIATELY, HE DOES EVERYTHING ON MY BEHALF AND HE UNDERSTANDS AND I BELIEVE HE WILL LEAD YOU TO SUCCESS IN JESUS
NAME
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit was mijn laaste weldoener
En ik moet het gebruiken om kerken te spnsoren.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij krijgt maar 5,6 miljoen
Scam...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
Noemen ze dat niet zo'n 419 hoax?
Zo veel/ Serieus? Ik heb dus nog nóóit zo'n oplichtingsmail gehad. Denken ze dat ik geen geld heb ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Dit was mijn laaste:Gelukkig belanden ze bijna allemaal automatisch in de spam folder.
Het zijn er toch zon 10-20 per dag
[..]
Jij moet vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Douwe het volgende:
Ja, dat topic is stom, dit topic is veel leuker
Jaguarized
Ga je hem anders bannen?quote:
Ow, minstens zo irritant...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Vind je me nu, na deze opmerking, al net zo irritant als Diego, dan?
Hé, je zet 'm zelf in je sig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Douwe het volgende:
Oh my... wordt ik dáár weer mee geconfronteerd
Transboerenkolië.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Douwe het volgende:
Dan hoef je er nog niet op te klikkenAch, ik woon tenminste niet in Transandijvië
Had ie nog meegekund voor de Campingreviewwedstrijd.quote:
Dan zou ik nu nog niet meteen uitschrijven, maar pas als je het zeker weet. Straks heb je een hoop rompslomp voor niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:54 schreef flipsen het volgende:
Ja, maar met het idee om in dat half jaar te kijken of het 'voor de rest van m'n leven' mogelijk is...
pierogiquote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien morgen maar eens Pools gaan eten.
Hmm ja...beetje druk... opeens concrete verhuisplannenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef k_man het volgende:
We proberen 'm ook al een tijd weg te jagen uit TRV.![]()
24 uur én 1 minuut na je vorige post in dit topic.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm ja...beetje druk... opeens concrete verhuisplannen![]()
Dat alleen al is heel goede reden om die woning niet te willen.quote:In 2,5 jaar niets gehoord en dan deze week 2 woningen aangeboden gekregen. Waarvan één op nog geen minuut lopen van werk, ofwel centrum Rotterdam... kon vanuit de huiskamer m'n baas achter z'n PC zien zitten![]()
Tja, duurt lang zo'n 24 uurs banquote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
24 uur én 1 minuut na je vorige post in dit topic.
Hé, DutchTrain doet me na.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:49 schreef DutchTrain het volgende:
Hé, k_man is zich in dit topic aan het vervelen [afbeelding]
Hé, tell me about it...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, duurt lang zo'n 24 uurs ban![]()
Hé, ben je niet blij met je naamtopic?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
Gaat lekker.
Hé, ik ga jou ook wegpesten.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Hé, hoeveel users zullen die PI niet gezien hebben en nu het MED topic aan het doorlezen zijn [afbeelding]
Hé, jij bent ook stom.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Douwe het volgende:
Verveel je je de laatste paar dagen, k_man?
Hé!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
Het is al mijn tweede naamtopic van vandaag.
Ik zie er de lol niet van in.quote:
Maar jij kunt geen plaatjes posten.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Douwe het volgende:
Maar jij hebt lelijk behang [img=http://cache.hyves.nl/images/smilie_tongue_fierce.gif]
niettusquote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Douwe het volgende:
Maar jij hebt lelijk behang [img=http://cache.hyves.nl/images/smilie_tongue_fierce.gif]
Hé, jij hebt wel eens betere ideeën gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef k_man het volgende:
Hé, zullen we de volgende HTL naar hem noemen?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hé, jij hebt wel eens betere ideeën gehad [afbeelding]
Ja, maar jij kunt... euh... ja dus! Dat dus! Dat kun jij niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar jij kunt geen plaatjes posten.![]()
Echt superklein, iets van 60 m2 voor bijna 600 euro. Slaapkamer past net een bed in, geen kast. 't is sociale huur, maar wel met een minimum inkomensgrens. Daarom werd ik waarschijnlijk eens uitgenodigd na bijna 3 jaar inschrijfduur bij woonnet. Bij anderen maak ik nooit een kans omdat daar wel erg veel mensen op reageren.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
Even een inhoudelijke reactie.
DT, lijkt me een super locatie. Hoe groot is dat?
Klopt, die zijn te huur via meeus ; 1 jaar wachttijd en oude zooi..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
DT, tussen Weena en Schouwburgplein staan ook een aantal appartementengebouwen met huurwoningen. Volgens mij zijn die niet eens zo heel duur en komen ze geregeld beschikbaar.
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt, die zijn te huur via meeus ; 1 jaar wachttijd en oude zooi..
Hmm ja die zijn van een andere particuliere verhuurder, weet niet meer welke. Verderop aan de Karel Doormanstraat zijn weer van een woningcorporatie, die zijn ook wel leuk, maar worden alleen verhuurd aan mensen met een 'stadsmentaliteit' zoals het in de advertentie staatquote:Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef k_man het volgende:
Het zijn langerekte, lage appartementen gebouwen. Zien er wel mooi, strak uit, met allemaal balkonnetjes.
Ze staan onder meer aan de Kruiskade (het 'goede' deel; paralel aan het Weena, achter het casino).
Ah ik was niet de enige die het tijd vond om wat te posten hier... maar moet nu wel weer wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe was je afdelingsuitje k_man?
Braakneigingen? Stress? Problemen op het werk?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik voel me ook niet al te best. Gisteren kwam ik al niet al te lekker thuis van het werk, vandaag weer precies hetzelfde.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Braakneigingen? Stress? Problemen op het werk?
Er is vast wel een topic op FOK! dat je kan helpen
Succes
quote:Hij is een beetje misselijk
Hij is een beetje misselijk
Toen ik een kleine jongen was, ik denk vijf jaar oud
Wilde mijn moeder, de danseres Margot Fonteyn
Dat ik op een feestje, waarop alleen maar hoge mensen uit de cultuur en politiek waren
Dat ik een spagaat zou maken, zo'n spreidsprong plat op de grond
En, ik wilde 't wel proberen maar ik was, ik was, ik was...
Hij was een beetje misselijk
Ik was een beetje misselijk
Gewoon een beetje misselijk
Ik werd een beetje misselijk
Dat gebeurt ons allemaal, oehoehoe
Dat gebeurt ons allemaal
Iedereen stond in een kring, en ik werd zo bang
Ik voelde me toch al niet zo prettig want m'n vriendinnetje, van vier, had het die ochtend juist uitgemaakt
Ze zei dat onze verhouding in een dal geraakt was en dat we elkaar een paar jaar maar niet moesten zien
En ik vond dat zo erg, maar ik kon niks zeggen want
Dat gebeurt ons allemaal
't Was een heel druk feestje en iedereen stond om mij heen
En mamma zei: "Nu gaat de kleine Buster de spagaat doen en we gaan allemaal kijken"
Ik zei: "Mamma, ik heb nog nooit een spagaat gedaan, ik ben, ik ben nog maar vijf jaar oud"
"Doe wat ik zeg", zei mamma "we staan niet voor de kat z'n kut naar je te kijken"
En ze pakte me op, maar ik, ik...
Dat gebeurt ons allemaal
Ik trilde en ik beefde en ik smeekte: "Mamma, zet me neer"
Maar mamma wierp me de lucht in en brulde: "Kijk eens wat mijn Buster kan"
En ik vloog wel vier meter de lucht in
"Vang me op", schreeuwde ik van boven. "Mamma, vang me op"
"Je moet het zelf doen. Je kan 't", krijste mamma
Ik zei: "Ja, ik kan het wel maar, maar, maar ik..."
Ik ben een beetje misselijk
Ik ben een beetje misselijk
Dat gebeurt ons allemaal
Ik kwam op het hoofd van een oudere vrouw terecht
En die vrouw, die brak haar nek
Mamma zei: "Rotjongen, het is jouw schuld. Kijk eens wat je hebt gedaan.
Je hebt de nek gebroken van prinses Antoinette. Ga onmiddellijk naar je kamertje"
En ik vond dat reuze onrechtvaardig, maar ik kon gewoon niks zeggen
Ik, ik, ik, ik...
Ik werd een beetje misselijk
Dat gebeurt ons allemaal
En toen ik op m'n kamertje was moest ik huilen
En ik dacht: "Niemand begrijpt me"
Ik leef nog, en ben zélfs niet ziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:33 schreef DutchTrain het volgende:
Zo... hoop gebeurd hier vandaag.
Douwe ziek? K_man bedrijfsuitje? Jag weggepest? En de dames nog altijd in het buitenland...
*steeds optimistischer is over verhuismogelijkheden
We gingen eerst naar Leerdam, naar het glascentrum. Dat was wel leuk. Het klinkt best suf, maar als je van moderne kunst en vormgeving houdt kun je daar nog best leuke dingen zien. Ook in de galeries in het stadje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe was je afdelingsuitje k_man?
Programma zaterdagquote:Andalusië Weekend op zaterdag 24 en zondag 25 september
Het Wereldmuseum Rotterdam organiseert samen met KRAS SterVakanties een Andalusië Weekend. Vanaf het begin van de 8e tot het eind van de 15e eeuw behoorden grote delen van Spanje tot de islamitische wereld. In Andalusië, in Zuid-Spanje, herinnert het leven en de kunst en cultuur nog veel aan vroegere eeuwen. Steden als Granada, Sevilla en Cordoba zijn toeristische trekpleisters. Daar werkt het mooie weer en de kust van Zuid-Spanje ook aan mee . Reden voor KRAS SterVakanties en het Wereldmuseum Rotterdam om de aandacht te vestigen op Andalusië. Een weekend vol muziek, dans, cultuur, historie en natuurlijk tapas. Hieronder kunt u het volledige programma bekijken.
Kom op 24 of 25 september naar het Wereldmuseum Rotterdam en u maakt kans op een reis voor 2 personen naar Andalusië!
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
Afwijken van het programma bij een bedrijfsuitje? Kut ik begin echt op UIO te lijken...
Wij gingen op survivaltocht, op zich wel aardig voor de teambuilding. De BBQ daarna was overigens prima. We kregen heel erg veel te eten en mocht het toch op zijn dan konden we altijd nieuwe schalen gaan halen. Dat was prima geregeld moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
We gingen eerst naar Leerdam, naar het glascentrum. Dat was wel leuk. Het klinkt best suf, maar als je van moderne kunst en vormgeving houdt kun je daar nog best leuke dingen zien. Ook in de galeries in het stadje.
Na de lunch gingen we paintballen. Althans, dat was het programma. Ik zag daar de lol echter niet van in, dus ik (en een paar collegae) heb m'n snor gedrukt. We hebben een dik uur gewandel door het Spaarndam gebied en verder een beetje zitten ouwehoeren in het zonnetje.
Na het paintballen moest er nog ruim anderhalf uur gewacht worden voor we een nogal sober bbq-maaltje toebedeeld kregen. En daarna weer met de bus terug.
Oftewel; ik heb me wel vermaakt, maar het was geen heel gedenkwaardige dag.
Afwijken van het programma bij een bedrijfsuitje? Kut ik begin echt op UIO te lijken...
Helaas, mijn weekend is al aardig volgepland. Anders was het wel een retourtje R'dam waard.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:18 schreef DutchTrain het volgende:
De tip voor dit weekend:
[..]
Programma zaterdag
Programma zondag
Behalve Flamenco workshops en optredens ( UIO, grijp je kans om alvast een voorsprong te nemen) ook een sherryproeverij, reisreportages, muziek en tapas
Nou da's mooi kut dan.quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga hierheen:
http://www.puntasal.com.pe/indexenglish.htm
Wat is er kut aan?quote:
Nou, toevallig dat je er over begint. Ik ga d'r een paar dagen heen en het is een prima uitvalsbasis om ook nog wat te gaan zien in Ecuador natuurlijk.quote:
Wel een domein wat veel bezoekers trekt denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fokforum.nl is overigens ook vrij. fok heeft die niet meer geregistreerd sinds een tijdje al.
die had ik bedacht en jij geopendquote:Op zondag 25 september 2005 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je mag altijd per terugwerkende kracht een topic maken, BHFH! Ik heb ook eens een topic over jou gemaakt geloof ik."Waar culthelden op reis gaan"
Doe er wat aanquote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
De dames op kantoor zijn in een bronstige bui.
Eng!
Ben je er wel eens eerder geweest?quote:Op maandag 26 september 2005 14:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog leuke tips voor een bezoekje aan Ecuador trouwens?
In het zuiden aan de kust heb je voornamelijk bananenplantages. Hier en daar nog een mangrove-bos. In de Andes liggen nog wat Inca-ruďnes, maar niet zo bijzonder. En verder staat Cuenca hoog aangeschreven bij rondtrekkers. Ik zat voornamelijk in het noorden van Ecuador. Quito en omgeving dus.quote:Op maandag 26 september 2005 14:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog leuke tips voor een bezoekje aan Ecuador trouwens?
The Tick.quote:
Het is niet zo dichtbij:quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cuenca is vlakbij de grens met Peru toch? Mijn uitvalsbasis ligt aan de kust, tegen de grens met Ecuador en aan de PanAmericana, ideaal dus.
Ik zag op die website van het hotel/resort dat je een uur ten zuiden van Tumbes zit. Op de kaart is te zien dat Tumbes relatief dicht bij de grens ligt aan de PanAmerican Highway. Hemelsbreed denk ik dat het ongeveer 250km is.quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook een beetje fan van de Condor?Ik vind het ook geweldige dieren en Cajas National Park lijkt me dan ook zeker wel wat.
Cuenca is vlakbij de grens met Peru toch? Mijn uitvalsbasis ligt aan de kust, tegen de grens met Ecuador en aan de PanAmericana, ideaal dus.
[afbeelding]
Persoonlijk lijkt Quito me ook wel wat, maar ik wil zoveel en moet even kijken wat haalbaar is. Heb maar 2,5 week helaas.
Ik kan niet eens vliegtickets vinden van Tumbes naar Cuenca. Vliegwinkel kent beide vliegvelden niet. Let wel op dat 300km voor Ecuadoriaanse begrippen een eind is. Bussen rijden niet supersnel. Desondanks is de bus wel een hele belevenis in Ecuador. Mensen proberen altijd wel wat aan je te verkopen, er wordt enorm veel gekletst en natuurlijk heel veel kleur. Althans, in de bussen in Quito.quote:Op maandag 26 september 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hm, het is wat verder dan gedacht inderdaad.Dat wordt dan wellicht vliegen in plaats van de bus, al is 250 km met de bus prima te doen natuurlijk. Guayaquil heeft een vliegveld toch?
Misschien toch maar een hotel/resort zoeken dat wat dichter bij Ecuador ligt of misschien wat minder van Ecuador zien en een volgende keer daar wat meer dagen spenderen. Ik moet nog even kijken hoe ik het precies ga doen.
Cuenca is zo'n 300 km vanaf Tumbes, dus met een uurtje of 6 in de bus is dat wel te doen vanaf mijn resort. Een busreis is natuurlijk wel leuker dan vliegen.
Cuenca heeft een luchthaven, ik meen zelfs dat ik het als bestemming heb zien staan op het vliegveld in Lima. Van Guayaquil weet ik het zeker. Cuenca zal een regionaal vliegveldje zijn, dat maak ik op uit de kaart die ik hier heb. Guayaquil heeft een internationale luchthaven.quote:Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan niet eens vliegtickets vinden van Tumbes naar Cuenca. Vliegwinkel kent beide vliegvelden niet. Let wel op dat 300km voor Ecuadoriaanse begrippen een eind is. Bussen rijden niet supersnel.
Cuenca heeft zeker een luchthaven. Guayaquil ook, ben ik ook nog geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Cuenca heeft een luchthaven, ik meen zelfs dat ik het als bestemming heb zien staan op het vliegveld in Lima. Van Guayaquil weet ik het zeker. Cuenca zal een regionaal vliegveldje zijn, dat maak ik op uit de kaart die ik hier heb. Guayaquil heeft een internationale luchthaven.
In Peru heb ik weleens gebruik gemaakt van de bus en dat gaat inderdaad niet heel erg snel, maar het is op zich wel te doen. 300 km zal een paar uur duren, die paar uur ben je ook kwijt als je eerst naar een vliegveld moet vliegen en dan met de bus of taxi naar Cuenca moet.
veel plezier... kga snel lezenquote:Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Eventjes de groeten vanuit Lviv. In het Oekraine topic ben ik een verslag begonen over de reis waar ik nu mee bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |