Ik heb zo'n shirt nooit gekocht. Het is doorgaans massaproductie en de kwaliteit is niet zodanig dat je dat shirt vaak kan wassen zonder dat het gaat krimpen of verkleuren of iets dergelijks. Vandaar dat ik andere souvenirs heb gekocht.quote:Overigens had ik ook zo'n shirt. Speciaal op maat laten maken door een naaister daar (dat alleen was al leuk om te doen). Na één keer wassen was dat ding echter zoveel korter en breder geworden dat hij nog slechts geschikt was voor.... nou ja: hele korte, dikke mensen...
Het boek Inca Kola heb ik nog steeds in de uitleen staan. Die persoon zie ik alleen nooit meer.quote:
Ik gooi er binnenkort nog wel een faxbericht tegenaan.quote:Tnx UIO!
Ach, daar hou ik van, op z'n tijdquote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yvonne pakt je meteen hard aan.
Ja, ik moet hem nog even mailen...quote:Diego vroeg wanneer je weer in BsAs bent.
Ik drink overigens liever Pisco Sour dan Inca Kola, daar niet van. In Lima zit een Braziliaanse toko en daar hebben ze veel Braziliaanse dingetjes. Smaakt goed.quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind persoonlijk a bebida do Brasil iets aangenamer ...
[afbeelding]
En hoe staat onze hollandsequote:Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef Hik het volgende:
Ik ben van het weekend trouwens uitgenodigd om van de week bij een Colombiaan zijn lokale aguardiente te komen drinken. Iets zegt mij dat dat niet verstandig is...![]()
wat ? is het een kaaskop ditmaal ?quote:Op maandag 12 september 2005 17:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
En hoe staat onze hollandseer tegenover?
![]()
Hé, wat ik verder ook al dan niet nog in mijn leven bereik... ik kan altijd zeggen dat mijn usericon in de OP van de jubileumeditie van de HTL stond. Beat that!quote:
Ik koop wel eens t-shirts op vakantie en die houden zich over het algemeen best goed. Een knalgele met Japanse tekentjes (Osaka), een knaloranje met de Osborne stier (Madrid) en een donkerblauwe met Ché ik weet dat je dol op 'm bent (Vinales) schieten me zo te binnen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n shirt nooit gekocht. Het is doorgaans massaproductie en de kwaliteit is niet zodanig dat je dat shirt vaak kan wassen zonder dat het gaat krimpen of verkleuren of iets dergelijks. Vandaar dat ik andere souvenirs heb gekocht.
k Begrijp nog steeds niet dat er mensen bestaan die met Ché Guevara op hun borst willen lopen. Je trekt toch ook geen shirt met Fidel Castro ofzo er op aan?quote:Op maandag 12 september 2005 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik koop wel eens t-shirts op vakantie en die houden zich over het algemeen best goed. Een knalgele met Japanse tekentjes (Osaka), een knaloranje met de Osborne stier (Madrid) en een donkerblauwe met Ché ik weet dat je dol op 'm bent (Vinales) schieten me zo te binnen.
T-shirts met Fidel verkopen ze niet, maar anders...quote:Op maandag 12 september 2005 22:16 schreef Douwe het volgende:
[..]
k Begrijp nog steeds niet dat er mensen bestaan die met Ché Guevara op hun borst willen lopen. Je trekt toch ook geen shirt met Fidel Castro ofzo er op aan?
Overigens wel leuk om een willekeurig persoon met een Ché shirt aan te spreken, en hem te vragen of hij achter het gedachtengoed van de beste Argentijn staat. Wédden dat hij niet eens weet wie het was?
quote:Op maandag 12 september 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Wow. Dat zal ze leren! Mag ik je zoenen?
Ik koop ook weleens T-shirts, maar dan probeer ik wel zoveel mogelijk T-shirts te halen in winkels waarvan ik weet dat men goede kwaliteit verkoopt. Heb het liefst toch T-shirts die wat langer meegaan.quote:Op maandag 12 september 2005 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik koop wel eens t-shirts op vakantie en die houden zich over het algemeen best goed. Een knalgele met Japanse tekentjes (Osaka), een knaloranje met de Osborne stier (Madrid) en een donkerblauwe met Ché ik weet dat je dol op 'm bent (Vinales) schieten me zo te binnen.
Ik ben het volledig met je eens. Het gros van de mensen weet ook niet eens wie Che was en waar hij voor stond. Het is/wordt gewoon ontzettend gehyped en de meute loopt er achter aan. Net zoals die CCCP shirts.quote:Op maandag 12 september 2005 22:16 schreef Douwe het volgende:
[..]
k Begrijp nog steeds niet dat er mensen bestaan die met Ché Guevara op hun borst willen lopen. Je trekt toch ook geen shirt met Fidel Castro ofzo er op aan?
Overigens wel leuk om een willekeurig persoon met een Ché shirt aan te spreken, en hem te vragen of hij achter het gedachtengoed van de beste Argentijn staat. Wédden dat hij niet eens weet wie het was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |